Καταρχην εγω ειπα εξ'αρχης οτι δεν ειμαι ειδικος και γι αυτο ζητησα να επεμβουν οι ειδικοι-εγκαταστατες και να απαντησουν. Και να με διορθωσουν εκει που κανω λαθος. Δεν ανοιξα το θεμα για να τσακωθω με κανεναν. Μπορω ομως να διαφωνω εφοσον κανουμε συζητηση. Νομιζω εχω το δικαιομα. Μπορει να μην ειμαι ειδικος αλλα καποιες γνωσεις τις εχω(εστω και τις βασικες αν οχι και καπως προχωρημενες) και γι αυτο θελω να μου απαντησουν-εξηγησουν οι ειδικοι.
Οταν ομως διαβάζω πιο πάνω οτι
<Το αν καίγεται λοιπόν όλο ή περίπου όλο το υγραέριο εξαρτάται κυρίως από τον χρόνο που ψεκάζεται αυτό. Σε ένα λοιπόν εξελιγμένο σύστημα, με γρήγορα μπεκ και σύγχρονο εγκέφαλο όλα αυτά έχουν υπολογιστεί με αλγόριθμους και μπορούν επιπλέον να ρυθμίζονται. Το αέριο δηλαδή ψεκάζεται ακριβέστατα και νωρίτερα σε σύγκριση με την βενζίνη, ώστε να προλάβει να διανύσει το μήκος των σωλήνων, να εισαχτεί στο θάλαμο καύσης ελάχιστα νωρίτερα ώστε να καεί ολόκληρο>.
Ε δε μπορω παρα να διαφωνήσω με τα παραπανω που εχω τονισει. Το αν καιγεται ολο ή περιπου όλο το υγραεριο δεν εξαρταται απο τον χρόνο που ψεκαζεται αλλα μονο απο το πότε θα δοθεί ο σπινθύρας στο μπουζί του εκαστοτε κυλίνδρου. Απο το αβάνς δηλαδή.
Ούτε ισχύει οτι <ψεκάζεται νωρίτερα σε συγκριση με την βενζίνη για να εισαχτεί στο θάλαμο καύσης ελάχιστα νωρίτερα ώστε να καεί ολόκληρο>. Στον θάλαμο καυσης εισέρχεται μόνο κατα τη διαρκεια που ανοίγει η βαλβίδα εισαγωγής οποτε όσο νωριτερα και να ψεκάσουμε εμεις το πολύ πολυ να χάνεται και μέρος του αερίου στο περιβάλλον μέχρι να ανοίξει η βαλβίδα εισαγωγής και να το τραβήξει στο κύλινδρο.
Σε αυτό που συμφωνω είναι οτι ναι ξεκιναει να ψεκάζεται νωρίτερα γιατι υπάρχει καθυστερηση στην εγχυση εντός της πολλαπλης λόγω του οτι πρεπει πρωτα να γεμίζουν τα σωληνάκια απο το μπεκ υγραεριου μέχρι το ρουξουνι που εχει μπεί στην πολλαπλη για να γίνει η έγχυση.
Επίσης συμφωνώ στο οτι πρέπει να μεγαλώσει η συμπίεση του χωρου καυσης για να μπορέσουμε να έχουμε την μέγιστη δυνατή εκμετάλευση του υγραερίου. Ωστόσο όμως οι νέοι κινητήρες έχουν είδη αρκετα υψηλή συμπίεση(πάνω απο 10:1 συνήθως 10,5:1 έως και 12:1) σε σχέση με τους παλιούς 8:1. Αυτό για τους χάρτες του αβάνς δεν το ήξερα οτι ο εγκέφαλος της βενζίνης έχει 3-4 χάρτες. Οστόσο η βενζίνη θέλει μικρο αβανς στις χαμηλές στροφές και αυξάνει όσο αυξάνουν οι στροφές ενώ το υγραέριο θέλει μεγαλο αβάνς στις χαμηλές στροφές στις μεσαίες μειώνεται και είναι κοντά στο αβάνς της βενζίνης και στις υψηλές μειώνεται ακομα περισσότερο και είναι πολύ κάτω απο αυτο της βενζίνης. Θέλω να πώ δηλαδη οτι όσους χάρτες και να έχει αποθηκευμένους ο εγκέφαλος της βενζίνης, σίγουρα δεν θα ταιριαζουν με του υγραερίου διότι το υγραέριο απαιτεί μια καμπύλη αβανς, αντίθετη απο αυτή της βενζίνης(μεγάλο αβάνς στις χαμηλές και μικρό στις υψηλές). Οπότε ενας κινητηρας κατασκευασμένος για βενζίνη είναι άτοπο να έχει χάρτη με υψηλό αβάνς στις χαμηλές γιατι η βενζίνη με υψηλό αβάνς στις χαμηλές θα χτυπάει πειράκια και στις υψηλες κατι αντιστοιχο... Αυτο μου λέει η απλή λογική,ισως και να ειμαι λάθος. Ας εξηγησει καποιος γνωστης.
Επίσης ας απαντήσει κάποιος που να ξέρει και σε αυτά:
1)Γιατι δεν μπαίνουν τα μπέκ του υγραερίου απευθείας επάνω στην πολλαπλή ωστε να μην χανεται ούτε χρόνος ούτε αέριο? Έχουν πρόβλημα με την θερμοκρασία που αναπτύσεται στην πολλαπλή εισαγωγής(παρόλο που δεν ειναι και πολύ μεγάλη)? Ή μήπως επειδη δε βολεύει τον εγκαταστατη να έχει εύκολη πρόσβαση στα μπέκ μετά την τοποθέτηση τους εκει(στα service ας πουμε)?
2)Έχω ακούσει οτι τα συστήματα υγρού ψεκασμού έχουν κατανάλωση υγραερίου όση και η βενζίνη. Αυτό πως επιτυγχάνεται? Αφου 1λιτρο υγρού lpg όταν μετατραπεί σε αέριο θα έχει όγκο περιπου 270φορές μεγαλυτερο(http://www.elgas.com.au/blog/389-lpg-co ... kwh-and-m3) που σημαίνει οτι,συμφωνα με την απλη λογικη,θα επρεπε να διαρκεί περισσοτερο.
Αυτές τις διαφωνίες και απορίες έχω και περιμένω απαντησεις. Κουβέντα κάνουμε και