Τελικά μετά από 11 μήνες ταλαιπωρίας ο Τσοπελογιάννης κατάφερε να φτιάξει και να ρυθμίσει το κιτ του.
Μετά την τελευταία επίσκεψη άλλαξαν πάλι μπεκιέρα σε rail ig1, νέο εγκέφαλο υγραερίου NIGS και φυσικά νέα ρύθμιση. Μπορώ να πω ότι η λειτουργία πλέον του αυτοκινήτου είναι όπως στη βενζίνη. Διαφορά στη κατανάλωση δεν βλέπω να έχω αν και είναι νωρίς ακόμα. Τέλος με κάποιο τρόπο δυστυχώς έχει κλειδώσει το σύστημά του και δεν μπορώ να δω τις ρυθμίσεις στο πρόγραμμά του. Βασικά συνδέομαι κανονικά αλλά δεν έχω ενδείξεις. Μάλλον έγινε εσκεμμένα διότι έμαθε ότι πήγα και αλλού για δεύτερη γνώμη.
--------------
Απάντηση από Τσοπελογιάννης Autogas:
Αγαπητοί συντάκτες,
Όπως ήδη γνωρίζετε, o Όμιλος Εταιρειών Τσοπελογιάννης δραστηριοποιείται στο χώρο του αυτοκινήτου από το 1985, έχοντας εξυπηρετήσει με υπευθυνότητα και αξιοπιστία, περισσότερα από 90.000 αυτοκίνητα. Η δε εταιρεία Autogas Tsopelogiannis, μέλος του ως άνω Ομίλου, αποτελεί την μεγαλύτερη ελληνική εταιρεία στο χώρο της υγραεριοκίνησης, μετρώντας περισσότερες από 7.000 εγκαταστάσεις τα τελευταία 4 χρόνια.
Τα ως άνω καταδεικνύουν την αδιαμφισβήτητη ικανοποίηση των πελατών μας η οποία βασίζεται τόσο στην υψηλή ποιότητα των υπηρεσιών μας όσο και στο ήθος που διέπει τις επαγγελματικές μας αρχές. Για αυτό και οφείλουμε να αποκαταστήσουμε την αλήθεια σχετικά με την άδικη στοχοποίηση της εταιρείας, και να γνωστοποιήσουμε στο ευρύ κοινό ότι:
Ουδέποτε πολιτική της εταιρείας υπήρξε το κλείδωμα των συστημάτων που εγκαθιστά.
Εξάλλου δεν είναι τυχαίο ότι κανείς από τους έως τώρα πελάτες μας δεν έχει παραπονεθεί για κάτι τέτοιο, ούτε στο συγκεκριμένο φόρουμ αλλά ούτε και γενικότερα.
Στη συγκεκριμένη περίπτωση -που αποτελεί μοναδική εξαίρεση στην έως τώρα μακρόχρονη πορεία μας - ο κάτοχος του επίμαχου αυτοκινήτου, επενέβη κατ' εξακολούθηση στο σύστημα του αυτοκίνητου, υπό την εσφαλμένη θεώρηση ότι τάχα θα αύξανε την απόδοση του κινητήρα του ή θα μείωνε την κατανάλωση του καυσίμου, πλην όμως τέτοιες ενέργειες από μη ειδικούς όπως εν προκειμένω, όχι μόνο είναι άσκοπες αλλά και εξαιρετικά επικίνδυνες τόσο για τον κάτοχο του οχήματος, όσο και για τους επιβάτες, τους λοιπούς χρήστες της οδού, κλπ.
Για αυτό εξάλλου, και η νομοθεσία προβλέπει ρητά ότι η διενέργεια οποιασδήποτε μηχανικής ή συναφούς εργασίας στα οχήματα, θα πρέπει να γίνεται από άτομα που έχουν συγκεκριμένα προσόντα και γνώσεις καθώς και νόμιμη άδεια για αυτό.
Άρα το κλείδωμα του ως άνω συστήματος, έγινε από την εταιρεία μας, καθαρά και μόνον για λόγους προφύλαξης του ως άνω πελάτη μας, από την αμέλεια των δικών του ενεργειών.
Καταδικάζοντας οποιεσδήποτε συκοφαντίες, που κάθε άλλο παρά συνεισφέρουν στον εποικοδομητικό διάλογο, παρά μόνο ενισχύουν τον αθέμιτο ανταγωνισμό, παρακαλούμε όπως ανασκευαστούν όλα τα ψευδή και δυσφημιστικά σχόλια που έχουν αναρτηθεί εις βάρος της εταιρείας στο παρόν forum. Διαφορετικά επιφυλασσόμαστε παντός νομίμου δικαιώματός μας.
Με εκτίμηση,
Νομική Υπηρεσία του Ομίλου Tsopelogiannis