Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Με OBD ή είναι μούφα;

Αέριος ή υγρός ψεκασμός; Ποιο σύστημα να επιλέξω για μεγάλου κυβισμού κινητήρες; Τα Turbo δουλεύουν με υγραέριο; Σύστημα λίπανσης βαλβίδων

Re: Με OBD ή είναι μούφα;

Δημοσίευσηαπό ECOKINISI » Δευτ 20 Ιαν, 2014 09:31

NickSt έγραψε:
ECOKINISI έγραψε:.



Θα απαντήσω εγώ γιατί δεν πρέπει να κλειδώνουν οι εγκέφαλοι .
Δεν πρέπει να κλειδώνει γιατί είναι δικός μου , εγώ τον πλήρωσα και άμα θέλω να τον κάνω "κιμά" είναι δικαίωμα μου .
Το δικό σου δικαίωμα είναι να προστατέψεις την εργασία σου ΣΦΡΑΓΙΖΟΝΤΑΣ την φύσα επικοινωνίας του εγκεφάλου !!!!...όποιος παραβιάσει το σφράγισμα , αυτόματα εσύ ΔΕΝ φέρεις καμία ευθύνη για οτιδήποτε προκύψει , σωστά ?????...



Εγώ δεν εχω κανένα δικαίωμα να κλειδώσω το οτιδήποτε πάνω στην περιουσία σου. Το αμάξι ειναι δικό σου και το κάνεις ότι θέλεις, αλλά από την άλλη δεν θα πρέπει να έχει πρόσβαση ο κάθε αδαής σε δεδομένα που θα επηρεάζουν την σωστή λειτουργία του κινητήρα και στην συνέχεια θα έρθει να μου πει πως εγώ φταίω που αυτός πείραξε την χαρτογράφηση του κινητήρα.
ECOΚΙΝΗΣΗ
Πάτα φρένο στη ρύπανση, δώσε γκάζι στην οικονομία

www.ecokinisi.gr
ECOKINISI
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 219
Εγγραφή: Πέμ 04 Οκτ, 2012 15:00

Re: Με OBD ή είναι μούφα;

Δημοσίευσηαπό NickSt » Δευτ 20 Ιαν, 2014 13:28

ECOKINISI έγραψε:
NickSt έγραψε:
ECOKINISI έγραψε:.



Θα απαντήσω εγώ γιατί δεν πρέπει να κλειδώνουν οι εγκέφαλοι .
Δεν πρέπει να κλειδώνει γιατί είναι δικός μου , εγώ τον πλήρωσα και άμα θέλω να τον κάνω "κιμά" είναι δικαίωμα μου .
Το δικό σου δικαίωμα είναι να προστατέψεις την εργασία σου ΣΦΡΑΓΙΖΟΝΤΑΣ την φύσα επικοινωνίας του εγκεφάλου !!!!...όποιος παραβιάσει το σφράγισμα , αυτόματα εσύ ΔΕΝ φέρεις καμία ευθύνη για οτιδήποτε προκύψει , σωστά ?????...



Εγώ δεν εχω κανένα δικαίωμα να κλειδώσω το οτιδήποτε πάνω στην περιουσία σου. Το αμάξι ειναι δικό σου και το κάνεις ότι θέλεις, αλλά από την άλλη δεν θα πρέπει να έχει πρόσβαση ο κάθε αδαής σε δεδομένα που θα επηρεάζουν την σωστή λειτουργία του κινητήρα και στην συνέχεια θα έρθει να μου πει πως εγώ φταίω που αυτός πείραξε την χαρτογράφηση του κινητήρα.


Καλημέρα φίλε μου ,
αν πρόσεξες δεν έγραψα να κλειδώσεις τίποτα , αλλά να σφραγίσεις τη θύρα επικοινωνίας του εγκεφάλου προκειμένου να προστατέψεις την εργασία σου και να μη μπορεί να σου πεί κανένας τίποτα αν έχει παραβιάσει το σφράγισμα . Πιστεύω ότι είναι απόλυτο δικαίωμα σου , όπως και δικαίωμα του ιδιοκτήτη είναι να "διαλύσει" τον εγκέφαλο η ότιδήποτε άλλο θέλει σε αυτό που έχει πληρώσει . Η πρακτική όμως " κλειδώνω και ΣΕ ΥΠΟΧΡΕΩΝΩ να έρχεσαι σε μένα , είναι παράνομη - καταχρηστική και έχουν υπάρξει περιπτώσεις όπου προσφυγέντες στα δικαστήρια κατά αυτής της πρακτικής , έχουν δικαιωθεί .Το κλείδωμα απαγορεύεται - το σφράγσμα με ταινία ασφαλείας η μολυβδοσφραγίδα για να προστατευτείς απο κάθε "παλαβό" είναι δικαίωμα σου
Αυτό εννοούσα και δεν αλλάζω την άποψη μου.
NickSt
 
Δημοσιευσεις: 651
Εγγραφή: Τετ 06 Νοέμ, 2013 22:44

Re: Με OBD ή είναι μούφα;

Δημοσίευσηαπό gakost » Δευτ 20 Ιαν, 2014 17:12

και αυτό λάθος είναι, αν χρειαστεί να κάνεις μια διάγνωση αλλού δηλαδή δεν θα μπορείς. Και αυτή η πρακτική είναι λάθος. Κάποτε τα κάνανε αυτά οι εταιρείες με αυτοκόλητα στις βίδες κλπ αλλά φάγανε άκυρο, παραβιάζει τα δικαιώματα του καταναλωτή.
gakost
 
Δημοσιευσεις: 1038
Εγγραφή: Παρ 14 Ιαν, 2011 22:09

Re: Με OBD ή είναι μούφα;

Δημοσίευσηαπό NickSt » Δευτ 20 Ιαν, 2014 20:44

gakost έγραψε:και αυτό λάθος είναι, αν χρειαστεί να κάνεις μια διάγνωση αλλού δηλαδή δεν θα μπορείς. Και αυτή η πρακτική είναι λάθος. Κάποτε τα κάνανε αυτά οι εταιρείες με αυτοκόλητα στις βίδες κλπ αλλά φάγανε άκυρο, παραβιάζει τα δικαιώματα του καταναλωτή.


Θα το γράψω αλλιώς μήπως και γίνει πιό εύκολο .
Το σφράγισμα της θύρας ( ΟΧΙ το κλείδωμα ) όταν θα γίνει η "ανάποδη" εξασφαλίζει εσένα απο τα κουφά που μπορεί να ακούσεις απο τον εγκαταστάτη , πχ ότι " το σκάλισες , το πείραξες , το π@δηξες " κλπ . κλπ.
Παράλληλα εξασφαλίζει και τον εγκαταστάτη απο τούς κάθε λογής άσχετους που μπορεί να σκαλίζουν , να χαλάνε και έπειτα να ζητάνε τα ρέστα . Καί μη μου πείς ότι δεν υπάρχουν τέτοιοι , έτσι ????..
Αυτός που θέλει πραγματικά να σκαλίσει με δική του ευθύνη και δεν ζητάει ΠΟΤΕ τα ρέστα απο τούς άλλους , θα ξεσφραγίσει απλά τη θύρα , θα κάνει τα "μαγικά" του και άμα του βγάλει τα μάτια γιατί έτσι του γουστάρει , με τον μόνο που μπορεί να τα βάλει είναι ο εαυτός του .
Αν δεν σε κάλυψα , δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο...
NickSt
 
Δημοσιευσεις: 651
Εγγραφή: Τετ 06 Νοέμ, 2013 22:44

Re: Με OBD ή είναι μούφα;

Δημοσίευσηαπό Adamadas » Παρ 30 Ιαν, 2015 12:41

Για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο ποιο σύστημα δουλεύει απροβλημάτιστα . Ο φίλος ilektronikos ποιο σύστημα φοράει και να μας πει εντυπώσεις .
Adamadas
 
Δημοσιευσεις: 1
Εγγραφή: Παρ 30 Ιαν, 2015 12:30

Re: Με OBD ή είναι μούφα;

Δημοσίευσηαπό BOURTZI » Κυρ 01 Φεβ, 2015 21:15

Βασικα θελω να ζητησω συγνωμη εκ των προτερων για την περιπτωση που εχει καλυφθει το θεμα σε προηγουμενα post γιατι δεν προλαβα να τα διαβασω ολα.
OBD η μουφα?
Υπαρχει interface που να αναγνωριζει ολους τους εγκεφαλους και κατα προεκταση ολα τα αυτοκινητα? ΟΧΙ !!
Μονο οταν δουμε συστηματα υγραεριου που να συνεργαζονται με συγκεκριμενους εγκεφαλους θα ξερουμε οτι εχουν τελεια επικοινωνια.Με την παρουσα τεχνολογια δεν μπορω να πω οτι ενας εγκεφαλος υγραεριου που δεν ειναι συνδεδεμενος σαν παραλληλος ΠΑΝΩ στην πριζα του εγκεφαλου η τουλαχιστον στην obd, μπορει να εχει τελεια επικοινωνια με τον κινητηρα.
Αυτη ειναι η αποψη μου και την καταθετω!
Accelerating engine science
Άβαταρ μέλους
BOURTZI
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 302
Εγγραφή: Σάβ 25 Φεβ, 2012 16:45

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 50 επισκέπτες