από erimitis » Δευτ 01 Ιουν, 2015 19:01
Γραψατε πολλα ειπατε πολλα αλλα σωστα αλλα τα ποιο πολλα χαζα.Επαθα δυο φορες ζημια οποτε δικαιωματικα το εχω ψαξει οσο δεν παιρνει.Τουοτα και υγραεριο δεν πανε μαζι.Ιαπωνικος απλος κινητηρας χωρις υπερσυμπιεστη με ρυθμιζομενο χρονισμο να ειναι στα 127 αλογα οπως καταλαβατε εχει ρυθμιστει στο χιλιοστο.
Και εμεις λοιπον που επενδυσαμε σε ιαπωνικο το πεταμε.Οχι βεβαια .Επιλεγουμε εναν σωστο εγκταστατη ο οποιος ξερει απο υγρεριο και οχι απλα να ψηνει καφε σε υγραεριο και κανουμε τοποθετηση.Μετα ανα 30.000 εγω θα ελεγα ανα 20.000 χλμ κανουμε ελεγχο στα διακενα των βαλβιδων.Αυτα αναφερονται σε αυτους που εχουν κανει εγκατασταση χωρις αυτολιπανση με χρηση βενζινης.Τα καινουρια συστηματα ακομα δεν εχουνε βγαλει κατι οποτε θεωρω οτι οι εταιριες εξελισσονται.
Αυτα απο την μερια μου.Ετσι για την ιστορια αλλαξα βαλβιδες και εβαλα τιτανιου στα 150.000 χλμ εχω κανει ηδη 10.000 χλμ το αμαξι ντουφεκαει και παει σαν καινουριο.
Στάλθηκε από το IQ1310 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk