stamkyr έγραψε:Τελικα η αντιπροσωπεία μου λέει πως μπορεί να μου βάλει συμβατικές βαλβίδες υποστηρίζοντας πως θα έχουν δυνατότητα ρυθμισης 2- 3 φορές. Λέει πως "δεν υπάρχουν τιτανίου!! " .Τελοσπάντων. Εγώ προσανατολίζομαι για τιτανίου αφού είναι να κάνω το κόστος να με βγάλει γιατί θα συνεχίσω να κάνω χιλιόμετρα. Απλά αγχώνομαι για την επιτυχία. Υπάρχει περίπτωση να μη μου βγάλουν χιλιόμετρα ή το χειρότερο να γίνει καμμία μεγάλη ζημία? Ρωτάω γιατι δεν τα γνωρίζω καλά. Όλες οι απόψεις δεκτές Ευχαριστώ όλους
ακου τι προτεινω εγω και πως αποφισα για το δικο μου.το οποιο παλι δεν ξερω ποσο θα παει!!
1) βγαζεις το καπακι στο συνεργειο
2) το πας σε δικο σου εμπιστο μηχανουργειο ή σε αυτο που συνεργαζεται το συνεργειο σου αν δεν εχεις εσυ!
3) κανεις ο ιδιος κουβεντα με το μηχανουργειο!!
4) αν δεν εχουν καθισει οι εδρες και εχει φθορα στις βαλβιδες το σκεφτεσαι για ν αλλαξεις βαλβιδες μονο με ενισχυμενες ή βαλβιδες κ εδρες πακετο!
5) αν εχουνε καθισει οι εδρες,τοτε αναγκαστικα θα μπεις στην διαδικασια αλλαγη εδρων(ειναι χειρουργειο) και ενισχυμενες βαλβιδες φυσικα!
6) αν φοβηθεις το ρισκο της αλλαγης εδρων κ.λ ή πιστευεις ειναι πολυ υψιλο το κοστος.τοτε βρες καπακι μεταχειρισμενο και ξεχνα το υγραεριο!!
βαση λογικης,αν αλλαξεις εδρες και βαλβιδες δεν θα εχεις πλεον προβλημα απο το υγραεριο,μπορει να εχεις ομως απο την τοποθετηση των εδρων!η ολη δυσκολια ειναι οι νεες εδρες να προσαρμοστουν και να δεσει το γλυκο με την κεφαλη.
αν αλλαξεις μονο βαλβιδες δεν ξερεις αν μετα απο καποιο διαστημα σου καθισουν οι εδρες που δεν αλλαξες.
οτι κ να κανεις παντως κανενας δεν μπορει να σου πει ποσα χλμ θα παει μετα με σιγουρια,ολοι υποθετικα μιλανε!!
εγω αλλαξα βαλβιδες μ ενισχυμενες για υγραεριο κ οδηγους γιατι το μηχανουργειο ειπε δεν ειχαν καθισει οι εδρες.αλλα σιγουρος δεν ειμαι παλι ποσο θα παει και οτι δεν θα κατσουν οι εδρες μετα!