Φιλε μου εχω αβενσις του 2007 και μετα απο 15000 χιλοιμετρα επαθα και εγω το ιδιο.Ο εγκατασταστης μου εκανε τα ιδια και στο τελος πληρωσα 800 ευρω.Ειμαι στην διαθεση σου για οποια ερωτηση.Μην βιαστεις παντως
Και μου αρέσει που πριν ένα μήνα σε άλλη συζήτηση ειδικών - σχετικών - άσχετων όπως εγώ βγάλαμε το ΤΟΥΟΤΑ AVENSIS το αυτοκίνητο με το αξιόπιστο μοτέρ-βαλβίδες στην πιάτσα για μετατροπή σε υγραέριο. Και στείλαμε τον άλλο και πήρε avensis (μπορεί να το πλήρωσε και παραπάνω) να το κάνει μετατροπή σε υγραέριο.
Βρε όλα ρουλέτα είναι.Θέμα τύχης σε ποιό οι βαλβίδες θα αντέξουν περισσότερο.
Άλλος όπως εγώ το πάει συντηρητικά και στις 20.000 - 30.000 χιλ. βαλβίδες στο χέρι ,άλλος πλακωμένο και μετά από 60.000 - 70.000 χιλ. αντέχουν ακόμα.
opel vectra 1,6 με emmegas (πριν zanardi) 219.000 χιλ. με lpg και 347.000 στο κοντέρ
Άμα ακούς τον άλλο να σου λέει οδηγάω συντηρητικά μέχρι 120 χιλ. και στα 15.000 -20.000 χιλ.παίρνει βαλβίδες και του άλλου στα 60.000 χιλ. αντέχουν τι άλλο να είναι εκτός από θέμα τύχης,από τη στιγμή που κανείς δεν μπορεί να σου εγγυηθεί ή να σου πει ότι οι βαλβίδες σου θα αντέξουν για χ χιλιόμετρα,όταν οδηγείς με αυτό τον τρόπο.
opel vectra 1,6 με emmegas (πριν zanardi) 219.000 χιλ. με lpg και 347.000 στο κοντέρ
καπως ετσι ειναι αλλα οταν καποιοι κινητηρες παρουσιαζουν συχνα τετοιο θεμα δεν ειναι ρουλετα οπως κ η black list δεν ειναι τυχαια!! ναι εκεινον που δεν ηθελε καποια μοντελα με τιποτα και ηθελε καποιο αξιοπιστο για υγραεριο
icom jtg υγρου ψεκασμου,πλεον lovato σε αστρα h 1.8 140 hp prins silverline2 skoda fabia 1.4 101 hp
Τελικα η αντιπροσωπεία μου λέει πως μπορεί να μου βάλει συμβατικές βαλβίδες υποστηρίζοντας πως θα έχουν δυνατότητα ρυθμισης 2- 3 φορές. Λέει πως "δεν υπάρχουν τιτανίου!! " .Τελοσπάντων. Εγώ προσανατολίζομαι για τιτανίου αφού είναι να κάνω το κόστος να με βγάλει γιατί θα συνεχίσω να κάνω χιλιόμετρα. Απλά αγχώνομαι για την επιτυχία. Υπάρχει περίπτωση να μη μου βγάλουν χιλιόμετρα ή το χειρότερο να γίνει καμμία μεγάλη ζημία? Ρωτάω γιατι δεν τα γνωρίζω καλά. Όλες οι απόψεις δεκτές Ευχαριστώ όλους
Θα ηθελα να πω οτι το προβλημα στις βαλβιδες ξεκιναει απο τις εδρες.Για αυτο εχουν βγει εδρες με ειδικη επεξεργασια, αλλα οχι τιτανιου αλλα καρβιδιου του τουγκστενιου.Το θεμα ειναι πιθανον αν τις ζητησεις ο μαστορας θα σου πει αυτες βαζω(τωρα τι θα βαλει μονο αυτος ξερει).Επισης σημαντικο ο μαστορας να ξερει απο τις γωνιες κοπης των εδρων και.... ο θεος βοηθος!
crhstos έγραψε:ρε παιδια εχω τρομαξη με ολα αυτα που διαβαζω. και ειδηκα για τα toyota πριν κανα μηνα εβαλα και εγω υγραεριο και ειληκρινα σκεφτομε να το ξηλωσο.
Welcome to the club φιλε! Και που να περασεις και απο κανα μεγαλο συνεργειο να δεις κρυαδα που θα φας,ετυχε να παω σε συνεργειο toyota με τον γαμπρο μου και'κει μετα και απο την αυτα που ειδα με τα honda της τρελης γινετε με το θεμα vsr, μετα τους πρατηριουχους παρτυ κανουν και τα συνεργεια και τα μηχανουργεια τωρα πια! Μακαρι λοιπον να εισαι σε περιοχη εκτος καρτελ με χαμηλη τιμη υγραεριου και να σε παει 30-40.000 χλμ το αυτοκινητο πριν και αμα σου βγαλει ζημια για να εχεις εξοικονομισει τα λεφτα της μετατροπης και της ζημιας ,αλλιος αν εισαι σε περιοχη με ακριβο υγραεριο οπως εμεις εδω στο Σαλονικα τοτε ζησε μαη μου να φας τριφυλι!