Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Πρόβλημα κατά το overboost

Αέριος ή υγρός ψεκασμός; Ποιο σύστημα να επιλέξω για μεγάλου κυβισμού κινητήρες; Τα Turbo δουλεύουν με υγραέριο; Σύστημα λίπανσης βαλβίδων

Πρόβλημα κατά το overboost

Δημοσίευσηαπό bakalis » Πέμ 09 Οκτ, 2014 13:08

Γεια σας

πρόσφατα έβαλα στο αυτοκίνητό μου σύστημα υγραερίου της Landi Renzo (OMEGAS EVO 160kW) με μπεκιέρα 2.2. Το αυτοκίνητό μου είναι Audi A4 Avant μοντέλο 2004 1.8Τ με τα 190hp (140kW) εργοστασιακά (δεν έχει υποστεί καμία μετατροπή).
Αρχικά παρατήρησα ότι σε πλήρη επιτάχυνση και μόνο με υγραέριο παρουσιάστηκε πρόβλημα στην ανάφλεξη (missfire) και γι αυτό ψεκάζω 2ms βεζίνη ταυτόχρονα με το υγραέριο πάνω από τις 2200 στροφές και όταν ο χρόνος έγχυσης βενζίνης είναι μεγαλύτερος των 15ms. Ακόμα αυξήθηκε η πίεση του υγραερίου στο από 1,25 σε 1,35bar. Το πρόβλημα δεν εμφανίζεται άλλο, αλλά παρατήρησα κάπιοα "σκορτσαρίσματα¨ σε πλήρη επιτάχυνση.

Κατέγραψα το σύστημα του υγραερίου και παρατήρηση τα εξής:
Πίεση τούρμπο (overboost 1.3, boost 0,9)
Μέγιστος χρόνος έγχυσης βενζίνης : 25ms / 3000rpm
Μέγιστο χρόνος έγχυση υγραερίου : 36ms /3000rpm
Μέγιστη πιεση υγραερίου: 2.9 bar με MAP 0 bar και μετά από overboost.

στο ρελαντί:
χρόνος έγχυσης βενζίνης : 2,1 ms / 800rpm
χρόνος έγχυση υγραερίου : 4,6ms /800rpm

Βάση κάποιον στοιχείων που βρήκα στο διαδίκτυο, το μέγεθος των μπεκ θα πρέπει να είναι 2.6 και οχι 2.2. Όταν το παρατήρησα στον εγκαταστάτη μου αύξησε απλώς την πίεση του υγραερίου και με την λογική "αφού δεν υπάρχει πρόβλημα, δηλαδή δεν ανάβει το λαμπάκι του εγκεφάλου όλα είναι ΟΚ".

Σε γενικές γραμμές το αυτοκίνητο κινείται ικανοποιητικά και έχω ρυθμίσει LTFT στο 0 με -2% (στην βενζίνη ήταν +1,5) και το STFT να έχει μέγιστα/ελάχιστα στο +-10% αντίστοιχα.

Το πρόβλημα μου είναι σε πλήρη επιτάχυνση και κατά την διάρκεια του overboost, όπου εμφανίζονται τα "σκορτσαρίσματα" και αντιλαμβάνομαι ότι το αυτοκίνητο δεν λειτουργεί σωστά.

Προσωπκά θεωρώ ότι ο χρόνος έγχυσης υγραερίου (36ms) είναι υπεβολικά μεγάλος και ότι το πρόβλημά μου οφείλεται κυρίως στα μικρά μπεκ.

Θα ήθελα πολύ την γνώμη και την βοήθειά σας

Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Κώστας.
bakalis
 
Δημοσιευσεις: 1
Εγγραφή: Τετ 08 Οκτ, 2014 10:00

Re: Πρόβλημα κατά το overboost

Δημοσίευσηαπό geormpal » Πέμ 09 Οκτ, 2014 17:04

Και εγώ παρόμοια προβλήματα είχα σε ατμοσφαιρικό 200ps και τελικά εφταιγαν τα ακροφύσια (nozzles). Είχα βάλει 2μμ και τελικά έβαλα 3άρια και λύθηκε το πρόβλημα.. Στην Συνέχεια κατέληξα σε 2.5μμ και λίγο μεγαλύτερη πίεση στον πνεύμονα (1.35bar).. Εσύ που είσαι τουρμπάτος και με 1.3 overboost (κακό αυτό - να δείς λίγο το actuator της τουρμπίνας..) όταν εχεις φορτίο στο φούσκωμα θέλει να φάει..
Να βάλεις 3άρια ή και 3.2 και να ασχοληθείς με τον χάρτη - με λίγο γκάζι να μην σου καιει και στο σανίδωμα να έχεις καλη στοιχειομετρική αναλογία..
Βενζίνη δεν χρειάζεται απο τοσο χαμηλά - μονο στους κόφτες ή καθόλου (αν έχεις σωστή στοιχειομετρική).
Εμένα τώρα πάει αρκετά καλά αλλα ότι πατήσεις καιει.. (Με πορεία 150-170κμ/ωρα Θεσσαλονίκη - Λαμία μου καίει 11λίτρα στα 100κμ). Αλλα αν πάω οικονομικά (120χαω) καίει 9Λ/100κμ..
geormpal
 
Δημοσιευσεις: 54
Εγγραφή: Τρί 30 Σεπ, 2014 23:19


Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 59 επισκέπτες