οσο και αν εψαξα δεν βρηκα κατι παρομοιο....το αμαξι γνωστο σιτροεν ξανθια 1600 8ν μοντελο 1999
εγκατασταση υγραερίου στις 240.000 χλμτρα....
δεν κοιταχθηκαν οι βαλβιδες για να ξερουμε τι γινετε...
πριν κανα 5μηνο ειχα έναν θορτυβο στο αμαξι στα καλα καθουμενα οαυν το εβαλα μπροστα ενώ ηταν ζεστο έναν θορυβο δεν το μετακινησα καθολου και μετα από περιγραφες του προβλήματος σε καποιυς φιλους ολοι μου ειπαν για βλαντζα ο θορυβος δεν εμοιαζε μεταλλικος αλλα σαν να κοπανάει αερας..καποια στιγμη σε ανυποπτη στιγμη το βαζω μπροστα ανεβαζει θερμοκρασια δουλευει το βεντιλατερ 2-3 φορες το μαρσαρω αρκετα και για λιγη ωρα και ο θορυβος εξαφανιστηκε..όλα καλα λοιπον....
για οικομικους λογους αναγκαστηκα να μην πληρωσω τελη κυκλοφοριας και να το ακινητοποιησω στο γκαραζ το αμαξι .....μια φορα την εβδομαδα η στο 10ημερο το εβαζα δουλευε και το επαιζα και λιγο λιαπης χωρις τιποτα από χαρτια για μια βολτα το 4γωνο και λιγο παραπερα....
οσπου ένα ωραιο πρωι το βαζω το αμαξι μπροστα δουλευει ρελαντί παω μια γυρα το σβηνω και μετα προεκυψε κατι και το ξαναεβαλα μπροστα να δουλεψει εκει αρχισε ενας χτυπος να τον πω μεταλλικο? εντονο και το αμαξι να ρεταρει.....
το εβαλα μεσα στο γκαραζ το αφησα και μετα από μερες αρχισα να το ψαχνω ανακαλυψα ότι το μπουζι στον πρωτο κυλινδρο βρεχονταν με βενζινα μετραω συμπιεση πολύ χαμηλη ενώ αντιστοιχα στους αλλους ηταν οκ
σημερα εβγαλα το καπακι να μετρησω βαλβιδες και ανακαλυψα ότι η βαλβιδα εισαγωγης του πρωτου κυλινδρου δεν κλεινει....
για την ιστορια και ουσιαστικα μετα από 42.000 αεριου και συνολικα 282.000 χλμτρα σημερα μετρησα βαλβιδες που οι βαλβιδες εισαγωγης είναι στο οριο τους 0,20 εκτος του πρωτου κυλινδρου και οι βαλβιδες εξαγωγης είναι στο 0.30 οι 3 και στο 0.35 η άλλη με φυσιολογικη τιμη το 0,4
η ρυθμιση βαλβιδων στο συγκεκριμενο μοτερ γινετε με παστίλιες-δισκακια όπως θελετε το λεμε καιμε καπελωτα...
θετω λοιπον το εξης ερωτημα....
γιατι να κολησε στραβωσε η βαλβιδα?στα καλα καθουμενα στραβωνει η κολλαει και δεν ξερω γω τι η βαλβιδα?
το καπελωτο στη συγκεκριμενη βαλβιδα δεν δειχνει σφηνομενο διοτι κουνιετε αν πας να το κουνησεις λιγο
φταιει το αεριο?
μεχρι τωρα ηξερα για τις βαλβιδες εξAγωγης....ότι εχουν θεμα...
κινητήρας 1600 8v 89Hp ΜΕ κωδικο BFZ...
ότι ξερει ο καθενας ας μας πει
ευχαριστω....
(στα προθυρα είμαι να το πεταξω...αλλα λ7 για άλλο δεν υπαρχουν λ7 για επισκευή με πολύ ζορι)