Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Βαλβιδα-ες εισαγωγης

Αέριος ή υγρός ψεκασμός; Ποιο σύστημα να επιλέξω για μεγάλου κυβισμού κινητήρες; Τα Turbo δουλεύουν με υγραέριο; Σύστημα λίπανσης βαλβίδων

Βαλβιδα-ες εισαγωγης

Δημοσίευσηαπό manoliss » Τρί 03 Μαρ, 2015 19:30

οσο και αν εψαξα δεν βρηκα κατι παρομοιο....το αμαξι γνωστο σιτροεν ξανθια 1600 8ν μοντελο 1999
εγκατασταση υγραερίου στις 240.000 χλμτρα....
δεν κοιταχθηκαν οι βαλβιδες για να ξερουμε τι γινετε...
πριν κανα 5μηνο ειχα έναν θορτυβο στο αμαξι στα καλα καθουμενα οαυν το εβαλα μπροστα ενώ ηταν ζεστο έναν θορυβο δεν το μετακινησα καθολου και μετα από περιγραφες του προβλήματος σε καποιυς φιλους ολοι μου ειπαν για βλαντζα ο θορυβος δεν εμοιαζε μεταλλικος αλλα σαν να κοπανάει αερας..καποια στιγμη σε ανυποπτη στιγμη το βαζω μπροστα ανεβαζει θερμοκρασια δουλευει το βεντιλατερ 2-3 φορες το μαρσαρω αρκετα και για λιγη ωρα και ο θορυβος εξαφανιστηκε..όλα καλα λοιπον....
για οικομικους λογους αναγκαστηκα να μην πληρωσω τελη κυκλοφοριας και να το ακινητοποιησω στο γκαραζ το αμαξι .....μια φορα την εβδομαδα η στο 10ημερο το εβαζα δουλευε και το επαιζα και λιγο λιαπης χωρις τιποτα από χαρτια για μια βολτα το 4γωνο και λιγο παραπερα....
οσπου ένα ωραιο πρωι το βαζω το αμαξι μπροστα δουλευει ρελαντί παω μια γυρα το σβηνω και μετα προεκυψε κατι και το ξαναεβαλα μπροστα να δουλεψει εκει αρχισε ενας χτυπος να τον πω μεταλλικο? εντονο και το αμαξι να ρεταρει.....
το εβαλα μεσα στο γκαραζ το αφησα και μετα από μερες αρχισα να το ψαχνω ανακαλυψα ότι το μπουζι στον πρωτο κυλινδρο βρεχονταν με βενζινα μετραω συμπιεση πολύ χαμηλη ενώ αντιστοιχα στους αλλους ηταν οκ
σημερα εβγαλα το καπακι να μετρησω βαλβιδες και ανακαλυψα ότι η βαλβιδα εισαγωγης του πρωτου κυλινδρου δεν κλεινει....
για την ιστορια και ουσιαστικα μετα από 42.000 αεριου και συνολικα 282.000 χλμτρα σημερα μετρησα βαλβιδες που οι βαλβιδες εισαγωγης είναι στο οριο τους 0,20 εκτος του πρωτου κυλινδρου και οι βαλβιδες εξαγωγης είναι στο 0.30 οι 3 και στο 0.35 η άλλη με φυσιολογικη τιμη το 0,4
η ρυθμιση βαλβιδων στο συγκεκριμενο μοτερ γινετε με παστίλιες-δισκακια όπως θελετε το λεμε καιμε καπελωτα...
θετω λοιπον το εξης ερωτημα....
γιατι να κολησε στραβωσε η βαλβιδα?στα καλα καθουμενα στραβωνει η κολλαει και δεν ξερω γω τι η βαλβιδα?
το καπελωτο στη συγκεκριμενη βαλβιδα δεν δειχνει σφηνομενο διοτι κουνιετε αν πας να το κουνησεις λιγο
φταιει το αεριο?
μεχρι τωρα ηξερα για τις βαλβιδες εξAγωγης....ότι εχουν θεμα...
κινητήρας 1600 8v 89Hp ΜΕ κωδικο BFZ...
ότι ξερει ο καθενας ας μας πει
ευχαριστω....
(στα προθυρα είμαι να το πεταξω...αλλα λ7 για άλλο δεν υπαρχουν λ7 για επισκευή με πολύ ζορι)
- Citroen Xantia 1600cc 8v mod 1999
- Citroen Xsara 1400cc 8V mod 2003
Lovato Fast & Easy
manoliss
 
Δημοσιευσεις: 715
Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ, 2012 00:37

Re: Βαλβιδα-ες εισαγωγης

Δημοσίευσηαπό BOURTZI » Τετ 04 Μαρ, 2015 20:59

Θεωρω οτι ξενο σωμα βρεθηκε στο χωρο καυσης,καθισε για λιγο αναμεσα στην εδρα και την βαλβιδα και ετσι στραβωσε η βαλβιδα.Αυτο δικαιολογει και το ξεφυσημα για λιγο.
Καποια συνδεση με το υγραεριο δεν μπορω να φανταστω,εκτος και αν οντως υπαρχει ξενο σωμα και προερχεται απο την εγκατασταση.Θεωριες με κλειστα τα ματια μου.
Ειναι ομως οντως στραβη η βαλβιδα ή φρακαρισε ο οδηγος της απο ελλειψη λιπαντικου?
Accelerating engine science
Άβαταρ μέλους
BOURTZI
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 302
Εγγραφή: Σάβ 25 Φεβ, 2012 16:45

Re: Βαλβιδα-ες εισαγωγης

Δημοσίευσηαπό manoliss » Πέμ 05 Μαρ, 2015 18:30

BOURTZI έγραψε:Θεωρω οτι ξενο σωμα βρεθηκε στο χωρο καυσης,καθισε για λιγο αναμεσα στην εδρα και την βαλβιδα και ετσι στραβωσε η βαλβιδα.Αυτο δικαιολογει και το ξεφυσημα για λιγο.
Καποια συνδεση με το υγραεριο δεν μπορω να φανταστω,εκτος και αν οντως υπαρχει ξενο σωμα και προερχεται απο την εγκατασταση.Θεωριες με κλειστα τα ματια μου.
Ειναι ομως οντως στραβη η βαλβιδα ή φρακαρισε ο οδηγος της απο ελλειψη λιπαντικου?

ηταν κλειστος ο κινητρας απο θεμα να εχει ρουφηξει κατ.....όταν ανοιξα το ψευτοκαπακο τα καπελωτα ηταν πιχτρα στο λαδι...
παζει να εζει σπασει κανα ελατηριο?παιζει να εχει φυγει κατι άλλο?παντωε όπως και να εχει προετιμαζομαι ψυχολογικα για να ανοικω καπακι με όλες τις συνεπειες....και να πουμε ότι εχει σπασει ελατηριο και την κραταει ανοιχτη λιγο και με την βοηθεια γεφυρας αντ/σω το ελατηριο ...... δεν εχω εμπιστοσυνη....θα ησυχασω μονο αν ανοιχτει καπακι και γινει ότι χρειαστεί...
- Citroen Xantia 1600cc 8v mod 1999
- Citroen Xsara 1400cc 8V mod 2003
Lovato Fast & Easy
manoliss
 
Δημοσιευσεις: 715
Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ, 2012 00:37

Re: Βαλβιδα-ες εισαγωγης

Δημοσίευσηαπό manoliss » Τρί 09 Ιουν, 2015 00:53

Σημερα λοιπον αξιωθηκα και ανοιξα το καπακι για να δω τι βλαβη θα βρω....
Βγαζοντας το καπακι παρατηρησα ότι η εδρα εχει φυγει από την θεση της...και στο παρελθον ειχε φυγει εντελως από την θεση της με αποτέλεσμα να κοπανησε στο καπακι των βαλβιδων και να κανει την παρακατω ζημια...
και καποια στηγμη σταθεροποιηθηκε οπου βολευτηκε
Τι φταιει για αυτό το αεριο? από συζητήσεις μου ειπαν οτι ανεβηκε πολυ η θερμικρασια του καπακιού και απλα ξεκολησε η εδρα από τι από το αεριο? από βενζινα?ηταν αστοχια υλικου?.... είναι φυσιολογικο αυτό? να πω ότι το αμαξι το τελευταιο διαστημα πριν παρουσιαστεί η βλαβη δεν εκανε χλμτρα ηταν χωρις πινακίδες και κινουνταν μια αποσταση 7-8 χιλιόμετρα απλα να μην μενει ακινητο δεν ζοριστικε δεν πλακωθηκε...
θα αλλαχτουν σιγουρα εδρα οδηγος βαλβιδες
τι αποψη εχετε επισκευάζετε το καπακι η θα εχω παλι θεμα? να ξαναφυγει η εδρα?
παραθετω λοιπον τις παρακω φωτο..να πω ότι το αμαξι εχει 282.000 χωρις ποτε να ελεγχθουν οι βαλβιδες σε τι κατασταση ηταν...
Εικόνα
Εικόνα
- Citroen Xantia 1600cc 8v mod 1999
- Citroen Xsara 1400cc 8V mod 2003
Lovato Fast & Easy
manoliss
 
Δημοσιευσεις: 715
Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ, 2012 00:37

Re: Βαλβιδα-ες εισαγωγης

Δημοσίευσηαπό fotisly » Τρί 09 Ιουν, 2015 01:38

αποψη μου,εμπειρικη!!
αυτο για να γινει πιθανως να επαιξε θερμοκρασια υψηλη ή αποτομη διαφορα.πλακωμα κρυο.
βεβαια το μοτερ σου εχει αρκετα χλμ και πιστευω τα παντα ειναι πιθανα.
δεν νομιζω να φταιει το υγραεριο σε κατι.
μηπως καλυτερα ν αλλαξεις και κουζινετα ελατηρια να εχεις το μοτερ σαν καινουργιο??αν εχεις σκοπο να το κρατησεις για πολυ.
κατι ασχετο μ εσενα τωρα!
αυτο με τις εδρες να το δουνε λίγο αυτοι που προτεινουν αλλαγη εδρων και βαλβιδων απροβληματιστα
αλλο βαλβιδες κ αλλο εδρες.εδω ξεκολλανε οι μαμα οπως το δικο σου,ποσο μαλον να εχουνε αλλαχτει.
icom jtg υγρου ψεκασμου,πλεον lovato σε αστρα h 1.8 140 hp
prins silverline2 skoda fabia 1.4 101 hp
fotisly
 
Δημοσιευσεις: 394
Εγγραφή: Τρί 03 Μάιος, 2011 21:54

Re: Βαλβιδα-ες εισαγωγης

Δημοσίευσηαπό hlias » Τρί 09 Ιουν, 2015 02:02

Μανωλη βγαλε μου φωτο ολα τα εμβολα και ολο το καπακι, σε αυτον που εχεις προβλημα με την εδρα εχει ξεκινησει και καιει νερο, βγαλε φωτο και τη φλαντζα και απο τις 2 μεριες.
χωρις φλας γιατι γυαλιζει σε καποια σημεια.
κριμα.
hlias
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2046
Εγγραφή: Παρ 25 Μάιος, 2012 23:38
Τοποθεσία: ανω γλυφαδα

Re: Βαλβιδα-ες εισαγωγης

Δημοσίευσηαπό hlias » Τρί 09 Ιουν, 2015 02:08

fotisly έγραψε:αποψη μου,εμπειρικη!!
αυτο για να γινει πιθανως να επαιξε θερμοκρασια υψηλη ή αποτομη διαφορα.πλακωμα κρυο.
βεβαια το μοτερ σου εχει αρκετα χλμ και πιστευω τα παντα ειναι πιθανα.
δεν νομιζω να φταιει το υγραεριο σε κατι.
μηπως καλυτερα ν αλλαξεις και κουζινετα ελατηρια να εχεις το μοτερ σαν καινουργιο??αν εχεις σκοπο να το κρατησεις για πολυ.
κατι ασχετο μ εσενα τωρα!
αυτο με τις εδρες να το δουνε λίγο αυτοι που προτεινουν αλλαγη εδρων και βαλβιδων απροβληματιστα
αλλο βαλβιδες κ αλλο εδρες.εδω ξεκολλανε οι μαμα οπως το δικο σου,ποσο μαλον να εχουνε αλλαχτει.





240.000km και 20 ετων αυτοκινητο και επεσε μια εδρα στα 100 καπακια, και?
κριμα.
hlias
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2046
Εγγραφή: Παρ 25 Μάιος, 2012 23:38
Τοποθεσία: ανω γλυφαδα

Re: Βαλβιδα-ες εισαγωγης

Δημοσίευσηαπό fotisly » Τρί 09 Ιουν, 2015 03:32

συμφωνω σε αυτο που λες κ ετσι ειναι.
απλα εβαλα τον προβληματισμο,φαντασου ν αλλαχτουν οι εδρες απο μαστορα που δεν εχει τα μεταλα του εργοστασιου ουτε την ιδια επεξεργασια τοποθετισης!!
icom jtg υγρου ψεκασμου,πλεον lovato σε αστρα h 1.8 140 hp
prins silverline2 skoda fabia 1.4 101 hp
fotisly
 
Δημοσιευσεις: 394
Εγγραφή: Τρί 03 Μάιος, 2011 21:54

Re: Βαλβιδα-ες εισαγωγης

Δημοσίευσηαπό hlias » Τρί 09 Ιουν, 2015 08:14

στην περιπτωση του υγραεριου μπαινουν ανθεκτικοτερα μεταλα και η επεξεργασια ειναι ιδια ακριβως, το οτι αν θα πεσεις σε μαλακα μηχανουργο θα εχεις θεμα ειναι πραγματικοτητα.
κριμα.
hlias
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2046
Εγγραφή: Παρ 25 Μάιος, 2012 23:38
Τοποθεσία: ανω γλυφαδα

Re: Βαλβιδα-ες εισαγωγης

Δημοσίευσηαπό antonis132 » Τρί 09 Ιουν, 2015 10:25

η κεφαλη αυτη ειναι μη επισκευασιμη
μια οικονομικη λυση: βρισκεις μια μεταχειρισμενη κεφαλη, την πλανιζεις, αλλαζεις τσιμουχακια βαλβιδων και εκκκεντροφορου, φλατζα κεφαλης(παρε ενα σετ φλατζα κεφαλης με τις τσιμουχες), ρυθμιζεις διακενα βαλβιδων και την δενεις πανω :)
antonis132
 
Δημοσιευσεις: 436
Εγγραφή: Δευτ 19 Μαρ, 2012 14:34

Επόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot] και 15 επισκέπτες