Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Αιτία ανόδου θερμοκρασίας

Αέριος ή υγρός ψεκασμός; Ποιο σύστημα να επιλέξω για μεγάλου κυβισμού κινητήρες; Τα Turbo δουλεύουν με υγραέριο; Σύστημα λίπανσης βαλβίδων

Re: Αιτία ανόδου θερμοκρασίας

Δημοσίευσηαπό NickSt » Σάβ 25 Απρ, 2015 18:18

Πέρα απ τη λύση που προτείνει ο Ηλίας και που κατά 99% είναι η σωστή , μάθαμε εδώ μέσα ότι άμα σε ένα σασμάν δεν βάλουμε βαλβολίνη 75-85 αλλά του βάλουμε 75-90 δεν παίρνει την ..όπισθεν !!!!...ήμαρτον ... :D :D :D

..και για να μην είμαι απόλυτα "αιρετικός" , κρατάω την εξαιρετική τουλάχιστον ανάλυση που έγινε σχετικά με τις προδιαγραφές . Όμως άλλο πράγμα το ένα και άλλο το "άλλο"...

...και τέλος , no hard feelings.. :lol: :lol: :lol:
NickSt
 
Δημοσιευσεις: 651
Εγγραφή: Τετ 06 Νοέμ, 2013 22:44

Re: Αιτία ανόδου θερμοκρασίας

Δημοσίευσηαπό fokion » Σάβ 25 Απρ, 2015 23:41

παρεπιπτοντως δειτε και την "κινηματικη" του λεβγιε.....
ΚΙΑ SPORTAGE 1 - Σύστημα PLATINCA - 100.000 χλμ.
Άβαταρ μέλους
fokion
 
Δημοσιευσεις: 2252
Εγγραφή: Κυρ 04 Δεκ, 2011 09:14

Re: Αιτία ανόδου θερμοκρασίας

Δημοσίευσηαπό labros » Τετ 13 Μάιος, 2015 12:11

Το τελευταίο διάστημα δοκίμασα με το μηχανικό μου τα εξής

1) Έβαλα στο σαμάν ένα ενισχυτικό βαλβολίνης Liquy Molly. Έκανε το κούμπωμα των ταχυτήτων πολύ πιο εύκολο από ότι ήταν αλλά όχι στην όπισθεν (σε όσους έχουν σκληρά σασμάν πχ Vw πιστεύω ότι κάνει θαύματα). Άρα δεν ήταν θέμα βαλβολίνης και λίπανσης
2) Έκανα εξαέρωση στο συμπλέκτη και τον σήκωσα λίγο πιο ψηλά όπως είπε ο Ηλίας. Πάλι καμία διαφορά και επειδή με δυσκόλευε στην οδήγηση τον ξαναγύρισα εκεί που ήταν, άρα δεν ήταν θέμα θέσης του συμπλέκτη

Ο μηχανικός μου είπε πως το πρόβλημα είναι η φουρκέτα μέσα στο σασμάν αλλά πως δεν αξίζει να ανοίξω το σασμάν για αυτό το λόγο.
Άρα θα ζήσω με αυτό μέχρι να χειροτερεύσει (ελπίζω όχι σύντομα)

ΥΓ Ευχαριστώ τον Ηλία για τη διάγνωση από απόσταση (φαινόταν η πιο λογική θέση) έστω και αν τελικά δεν έπιασε αλλά και τους υπόλοιπους που μπήκαν στον κόπο να απαντήσουν.
chevrolet cruze 1.6 του 2010
BRC seq 32 με obd
4000 LPG
135000 σύνολο
labros
 
Δημοσιευσεις: 827
Εγγραφή: Δευτ 19 Μαρ, 2012 13:15

Re: Αιτία ανόδου θερμοκρασίας

Δημοσίευσηαπό NickSt » Τετ 13 Μάιος, 2015 13:15

Λάμπρο , αν θυμάσαι σου είχα απαντήσει με το παρακάτω πόστ :

"""Κοίτα , απο αυτά που σου λέει ο μηχανικός σου εγώ συμπεραίνω ότι τα συγκεκριμμένα σασμάν μετά απο κάποια χιλιόμετρα παρουσιάζουν αυτή την "ιδιοτροπία"..//..δεν ξέρω να σου πώ γιατί , πιθανολογώ ότι έχει σχέση με κάποιο εξάρτημα μέσα στο σασμάν που όταν φτάσει σε κάποιον βαθμό φθοράς παρουσιάζει αυτό το σύμπτωμα . Εμπειρικά πάντως να σου πώ , ότι σε μια Άλφα 75 που είχαμε στην οικογένεια για να βάλεις πρώτη έπρεπε να κάνεις αίτηση στο ...υπουργείο συγκοινωνιών !!!!...η λύση ήταν να "κούμπώσεις" πρώτα τη δευτέρα και χλάαααπ μετά η πρώτη έμπαινε σαν βαμβάκι !!!!...το είχαμε συνηθίσει και δεν μας ένοιαζε../..αν δεν σου δημιουργεί πρόβλημα συνήθισε το γιατί δεν ξέρω αν αξίζει να ανοίγεις σασμάν με ότι έξοδα αυτό μπορεί να συνεπάγεται και πιθανόν με μέτριο αποτέλεσμα...//..αυτά απο εμένα..."""
NickSt
 
Δημοσιευσεις: 651
Εγγραφή: Τετ 06 Νοέμ, 2013 22:44

Re: Αιτία ανόδου θερμοκρασίας

Δημοσίευσηαπό labros » Τετ 13 Μάιος, 2015 13:45

NickSt έγραψε:Λάμπρο , αν θυμάσαι σου είχα απαντήσει με το παρακάτω πόστ :

"""Κοίτα , απο αυτά που σου λέει ο μηχανικός σου εγώ συμπεραίνω ότι τα συγκεκριμμένα σασμάν μετά απο κάποια χιλιόμετρα παρουσιάζουν αυτή την "ιδιοτροπία"..//..δεν ξέρω να σου πώ γιατί , πιθανολογώ ότι έχει σχέση με κάποιο εξάρτημα μέσα στο σασμάν που όταν φτάσει σε κάποιον βαθμό φθοράς παρουσιάζει αυτό το σύμπτωμα . Εμπειρικά πάντως να σου πώ , ότι σε μια Άλφα 75 που είχαμε στην οικογένεια για να βάλεις πρώτη έπρεπε να κάνεις αίτηση στο ...υπουργείο συγκοινωνιών !!!!...η λύση ήταν να "κούμπώσεις" πρώτα τη δευτέρα και χλάαααπ μετά η πρώτη έμπαινε σαν βαμβάκι !!!!...το είχαμε συνηθίσει και δεν μας ένοιαζε../..αν δεν σου δημιουργεί πρόβλημα συνήθισε το γιατί δεν ξέρω αν αξίζει να ανοίγεις σασμάν με ότι έξοδα αυτό μπορεί να συνεπάγεται και πιθανόν με μέτριο αποτέλεσμα...//..αυτά απο εμένα..."""


Ναι όντως έχεις δίκιο. Ευχαριστώ
chevrolet cruze 1.6 του 2010
BRC seq 32 με obd
4000 LPG
135000 σύνολο
labros
 
Δημοσιευσεις: 827
Εγγραφή: Δευτ 19 Μαρ, 2012 13:15

Re: Αιτία ανόδου θερμοκρασίας

Δημοσίευσηαπό labros » Τρί 20 Οκτ, 2015 11:28

Ξεθάβω το θέμα γιατί η κατάσταση με την όπισθεν έχει αρχίσει να γίνεται εκνευριστική ειδικά όταν παρκάρω σε στενή θέση και χριάζεται να μπει πολλές φορές και γρήγορα. Ας πούμε λοιπόν ότι θέλω να ανοίξω το σασμάν.
1) Είναι κάτι που το κάνουν γενικά οι μηχανικοί ή θέλει εξειδικευμένο τεχνίτη όπως πχ τα καρμπιλατέρ;
2) Μπορώ να περιμένω λύση ή είναι αμφίβολο το αποτέλεσμα;
3) Οικονομικά τι συνεπάγεται;
chevrolet cruze 1.6 του 2010
BRC seq 32 με obd
4000 LPG
135000 σύνολο
labros
 
Δημοσιευσεις: 827
Εγγραφή: Δευτ 19 Μαρ, 2012 13:15

Re: Αιτία ανόδου θερμοκρασίας

Δημοσίευσηαπό antonis132 » Τρί 20 Οκτ, 2015 17:08

ρωτας ποιοι ανοιγουν επειδη καποιοι δεν ανοιγουν και τα αλλαζουν, κλεινεις τιμη για εργασια και αναλογα τι μπορει να ειναι φθαρμενο το ανταλλακτικο ισως να κοστισει απο 150-400Ε, αναλογα τι θα βρει, αν περιμενεις να σου πει ακριβως το κοστος εργασιας και ανταλλακτικου μπορει να μπει και μεσα, οσο και γνωστος σου να ναι
εχει ενα καλο το μοντελο που εχεις, εχει με το κιλο τα μεταχειρισμενα ανταλλακτικα
antonis132
 
Δημοσιευσεις: 434
Εγγραφή: Δευτ 19 Μαρ, 2012 14:34

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 66 επισκέπτες