Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Αιτία ανόδου θερμοκρασίας

Αέριος ή υγρός ψεκασμός; Ποιο σύστημα να επιλέξω για μεγάλου κυβισμού κινητήρες; Τα Turbo δουλεύουν με υγραέριο; Σύστημα λίπανσης βαλβίδων

Re: Αιτία ανόδου θερμοκρασίας

Δημοσίευσηαπό labros » Παρ 24 Απρ, 2015 22:50

hlias έγραψε:75-90 θα διαλεγα, χωρις να σημαινει οτι και αυτη που φορας ειναι λαθος, πιασε το αυγο και κουρευτο.


Όσο για ρύθμιση του πεντάλ που είπες δεν είναι με ντίζα αλλά υδραυλικό. Γίνεται ρύθμιση σε αυτό;
chevrolet cruze 1.6 του 2010
BRC seq 32 με obd
4000 LPG
135000 σύνολο
labros
 
Δημοσιευσεις: 827
Εγγραφή: Δευτ 19 Μαρ, 2012 13:15

Re: Αιτία ανόδου θερμοκρασίας

Δημοσίευσηαπό tripas » Παρ 24 Απρ, 2015 22:52

Φίλε geormpal ξερολα το GL-4 και το GL-5 σου λέει τίποτα?
Στα λαδια του κιβωτιου ταχυτήτων το ιξωδες μονο μετρα .Έχεις δει κανενα manual οχηματος που να λέει βαλβολινη με βάση την θερμοκρασια περιβάλοντος?
Το manual της subaru που έχω που καλύπτει όλο τον κοσμο ακομη και την Σαουδικη Αραβια αλλα και την Αλάσκα βαλβολίνη λέει API GL-5 SAE 75W90.
Citroen C4 sedan 1.6 TU5JP4-NFU 2008 , BRC P&D MY10 + LPG7
Άβαταρ μέλους
tripas
 
Δημοσιευσεις: 605
Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ, 2014 14:10

Re: Αιτία ανόδου θερμοκρασίας

Δημοσίευσηαπό geormpal » Παρ 24 Απρ, 2015 22:55

Δεν αλλάζει τπτ με την βαλβολίνη - το πεντάλ/δίσκο κοίτα..!
Αν άλλαζε κάτι αυτό θα ήταν στο 75 και όχι στο 85 ή 90.
Η χαμηλή ρευστότητα (ίξωδες) είναι αυτή που είναι υπεύθυνη για συγχρονιζέ και κίνηση φουρκέτας γραναζοφόρου αξονα.
Ειδικά με κρύο σασμάν..
Πρακτικά αν δεν παρατηρείς διαφορά σε κρύο - ζεστό σασμάν, μην ψάχνεις τη βαλβολίνη αλλα το αμπραγιάζ...
geormpal
 
Δημοσιευσεις: 54
Εγγραφή: Τρί 30 Σεπ, 2014 23:19

Re: Αιτία ανόδου θερμοκρασίας

Δημοσίευσηαπό labros » Παρ 24 Απρ, 2015 22:56

tripas έγραψε:Φίλε labros ο μάστορας σου είναι άσχετος απο Προδιαγραφες.
Παρε το manual για το όχημα σου και μην ξαναεμπιστευτεις το μάστορα σου. Μπορει να ξέρει να ανοιγει τα μπουκαλια και να βάζει βαλβολινες αλλα τι διαφορες έχουν δεν έχει ιδεα. Και για να είμαστε δίκαιοι δεν είναι δουλεία του να ξερει.
http://www.accent-club.ru/club/accent_manual.pdf

Εσυ πρέπει να βάλεις API GL-4. SAE75W/90 και μονο. Έτσι αναρωτιώσουν παλιοτερα για το κοκκινο ή το πράσινο παραφλου και είδες πως βούλωσε το ψυγειο.

Αλλαγή κάθε 30.000km 2.15lt. Θα πρέπει να έχουν και τις δυο προδιαγραφες τo API αλλα και το SAE.


Το βιβλιαράκι μου λέει αλλαγή κάθε 90000 και όχι κάθε 30000. Παραφλού από μόνος μου έστω και κατά τύχη πάντα έβαζα πράσινο. Παλαιότερα στην αντιπροσωπία είχαν βάλει και κόκκινο.(υποθέτω δε θα ήταν g12) Τις προδιαγραφές API τις έχουν και οι δύο (75-85 και 75-90) Τώρα πιο είναι το σωστό ιξώδες όταν και η ίδια η huyndai το έχει αλλάξει;
chevrolet cruze 1.6 του 2010
BRC seq 32 με obd
4000 LPG
135000 σύνολο
labros
 
Δημοσιευσεις: 827
Εγγραφή: Δευτ 19 Μαρ, 2012 13:15

Re: Αιτία ανόδου θερμοκρασίας

Δημοσίευσηαπό tripas » Παρ 24 Απρ, 2015 23:02

Καλα βρε labros θα με τρελλανεις εχέις το manual και αναρωτιεσεαι?
Ακολουθα το manual.
Citroen C4 sedan 1.6 TU5JP4-NFU 2008 , BRC P&D MY10 + LPG7
Άβαταρ μέλους
tripas
 
Δημοσιευσεις: 605
Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ, 2014 14:10

Re: Αιτία ανόδου θερμοκρασίας

Δημοσίευσηαπό labros » Παρ 24 Απρ, 2015 23:03

geormpal έγραψε:Δεν αλλάζει τπτ με την βαλβολίνη - το πεντάλ/δίσκο κοίτα..!
Αν άλλαζε κάτι αυτό θα ήταν στο 75 και όχι στο 85 ή 90.
Η χαμηλή ρευστότητα (ίξωδες) είναι αυτή που είναι υπεύθυνη για συγχρονιζέ και κίνηση φουρκέτας γραναζοφόρου αξονα.
Ειδικά με κρύο σασμάν..
Πρακτικά αν δεν παρατηρείς διαφορά σε κρύο - ζεστό σασμάν, μην ψάχνεις τη βαλβολίνη αλλα το αμπραγιάζ...


δεν παρατηρώ διαφορά σε κρύο ζεστο. Πρακτικά από τις 10 φορές που θα βάλω όπισθεν τις 8 θα μπεί κανονικά και τις δυο θα δυσκολευτώ εκτός αν το κουμπώσω πρώτα στην τετάρτη
Ο δίσκος αλλάχτηκε για πρώτη φορά στα 247000 και τώρα έχω 286000. Να φαγώθηκε τόσο γρήγορα; Δεν έχω καταλάβει αυτό που λέτε και εσύ και ο Ηλίας για ρύθμιση πενταλ (χωρίς να σημαίνει ότι είναι λάθος για να μην παρεξηγηθώ)
chevrolet cruze 1.6 του 2010
BRC seq 32 με obd
4000 LPG
135000 σύνολο
labros
 
Δημοσιευσεις: 827
Εγγραφή: Δευτ 19 Μαρ, 2012 13:15

Re: Αιτία ανόδου θερμοκρασίας

Δημοσίευσηαπό hlias » Παρ 24 Απρ, 2015 23:09

labros έγραψε:
hlias έγραψε:75-90 θα διαλεγα, χωρις να σημαινει οτι και αυτη που φορας ειναι λαθος, πιασε το αυγο και κουρευτο.


Όσο για ρύθμιση του πεντάλ που είπες δεν είναι με ντίζα αλλά υδραυλικό. Γίνεται ρύθμιση σε αυτό;



ναι
κριμα.
hlias
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2046
Εγγραφή: Παρ 25 Μάιος, 2012 23:38
Τοποθεσία: ανω γλυφαδα

Re: Αιτία ανόδου θερμοκρασίας

Δημοσίευσηαπό tripas » Παρ 24 Απρ, 2015 23:15

geormpal έγραψε:Δεν αλλάζει τπτ με την βαλβολίνη - το πεντάλ/δίσκο κοίτα..!
Αν άλλαζε κάτι αυτό θα ήταν στο 75 και όχι στο 85 ή 90.
Η χαμηλή ρευστότητα (ίξωδες) είναι αυτή που είναι υπεύθυνη για συγχρονιζέ και κίνηση φουρκέτας γραναζοφόρου αξονα.
Ειδικά με κρύο σασμάν..
Πρακτικά αν δεν παρατηρείς διαφορά σε κρύο - ζεστό σασμάν, μην ψάχνεις τη βαλβολίνη αλλα το αμπραγιάζ...


Καλη η εμπειρια που φαίνεται να έχεις αλλα διαβασε κανενα manual
http://www.totaloilsolutions.co.nz/wp-c ... 90_tds.pdf
http://www.totaloilsolutions.co.nz/wp-c ... 85-TDS.pdf

Δες το Viscosity at 40°C , Viscosity at 100°C, Viscosity index και στα δυο παρόλο που έχουν 75W ο του θαυματος αλλαζει.
Citroen C4 sedan 1.6 TU5JP4-NFU 2008 , BRC P&D MY10 + LPG7
Άβαταρ μέλους
tripas
 
Δημοσιευσεις: 605
Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ, 2014 14:10

Re: Αιτία ανόδου θερμοκρασίας

Δημοσίευσηαπό geormpal » Παρ 24 Απρ, 2015 23:22

tripas έγραψε:Φίλε geormpal ξερολα το GL-4 και το GL-5 σου λέει τίποτα?
Στα λαδια του κιβωτιου ταχυτήτων το ιξωδες μονο μετρα .Έχεις δει κανενα manual οχηματος που να λέει βαλβολινη με βάση την θερμοκρασια περιβάλοντος?
Το manual της subaru που έχω που καλύπτει όλο τον κοσμο ακομη και την Σαουδικη Αραβια αλλα και την Αλάσκα βαλβολίνη λέει API GL-5 SAE 75W90.

Αν μου εξηγήσεις τι είναι το GL-3,GL-4,GL-5,GL-6, θα συνεχίσουμε την κουβέντα..
Άλλο να ταξιδέψεις παντου και άλλο να αγοράσεις ένα αμάξι απο εδώ ή απο την πχ Γερμανία..
Το ιξώδες προσαρμώζεται με τις κλιματικές, αν και έχουν εξελιχθεί τοσο τα λιπαντικά που καλύπτουν πιο ευρύ φάσμα.
Το πρόβλημα παλιά ήταν ΜΟΝΟ στις κλιματικές αλλα πλέον με την εξέλιξη των συνθετικών λιπαντικών (αυτο το GL-3,GL-4,GL-5,GL-6 ) είναι στην μεταβολή της θερμοκρασίας κατα τη λειτουργία του κινητήρα (προθέρμανση - υπερθέρμανση).
Έτσι ειναι και πολύ πιο μεγάλο το φάσμα κλιματικών συνθηκών που καλύπτει κάθε εταιρία..!
Αυτο δεν σημαίνει οτι δεν υπάρχουν παραμετροποιήσεις, όπως αυτή της Hyundai το 1999 που ήταν Κορεάτικα και το 2004 που έγιναν Ευρωπαικά. Εξού και η αλλαγή στο ιξώδες..

http://www.google.gr/imgres?imgurl=http ... CMQMygFMAU

http://www.google.gr/imgres?imgurl=http ... CAQMygCMAI

http://www.google.gr/imgres?imgurl=http ... B8QMygBMAE
geormpal
 
Δημοσιευσεις: 54
Εγγραφή: Τρί 30 Σεπ, 2014 23:19

Re: Αιτία ανόδου θερμοκρασίας

Δημοσίευσηαπό tripas » Παρ 24 Απρ, 2015 23:35

Το GL -4 ή GL-5 δεν παίζουν κανένα ρόλο στα συγχρονιζε. Σχετιζονται μετα προσθετα φωσφόρου θείο που έχουν για την μεταδοση κινησης. Περασα τις εξετασεις?
Απο το 2000 μπορει και πιο νωρις τα νουμερα "ΧW-X" δεν σημαινουν κλιματικές συνθηκες αλλα το κινητικο ιξωδες (40C ,100C κλπ) είναι αυτο που μετρα και το βλέπεις απο τα TDS της καθε εταιρειας.
Τελευταία επεξεργασία από tripas και Παρ 24 Απρ, 2015 23:41, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
Citroen C4 sedan 1.6 TU5JP4-NFU 2008 , BRC P&D MY10 + LPG7
Άβαταρ μέλους
tripas
 
Δημοσιευσεις: 605
Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ, 2014 14:10

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 39 επισκέπτες





cron