labros έγραψε:geormpal έγραψε:Δεν αλλάζει τπτ με την βαλβολίνη - το πεντάλ/δίσκο κοίτα..!
Αν άλλαζε κάτι αυτό θα ήταν στο 75 και όχι στο 85 ή 90.
Η χαμηλή ρευστότητα (ίξωδες) είναι αυτή που είναι υπεύθυνη για συγχρονιζέ και κίνηση φουρκέτας γραναζοφόρου αξονα.
Ειδικά με κρύο σασμάν..
Πρακτικά αν δεν παρατηρείς διαφορά σε κρύο - ζεστό σασμάν, μην ψάχνεις τη βαλβολίνη αλλα το αμπραγιάζ...
δεν παρατηρώ διαφορά σε κρύο ζεστο. Πρακτικά από τις 10 φορές που θα βάλω όπισθεν τις 8 θα μπεί κανονικά και τις δυο θα δυσκολευτώ εκτός αν το κουμπώσω πρώτα στην τετάρτη
Ο δίσκος αλλάχτηκε για πρώτη φορά στα 247000 και τώρα έχω 286000. Να φαγώθηκε τόσο γρήγορα; Δεν έχω καταλάβει αυτό που λέτε και εσύ και ο Ηλίας για ρύθμιση πενταλ (χωρίς να σημαίνει ότι είναι λάθος για να μην παρεξηγηθώ)
Κατα πρώτον, αν θες την γνώμη μου δεν το θεωρώ προβλημα, γιατι το κάνουν 3 στα 4 αυτοκίνητα (ειδικά με μακρυά σασμάν Nissan, Hyundai,Mitsubishi,κλπ σε συγχρονιζέ παλαιού τύπου).
Κατα δεύτερον αν δεν στο έκανε και το κάνει τώρα, δες αν έχει θυμήσου αν έχει αλλάξει το ύψος του αμπραγιάζ μετά την αλλαγή δίσκου, ρύθμισέ το περίπου στη μέση (να σε βολεύει κ όλας) και κάνε του μια εξαέρωση στην τρομπίτσα πάνω στο σασμάν...
Κατι άλλο δεν μπορείς να κάνεις - μην το έχεις και πρόβλημα..
*Ρυθμίζεται απο το πεντάλ με παξιμάδι που έχει απο πίσω στο αξονάκι της τρόμπας.