Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Αιτία ανόδου θερμοκρασίας

Αέριος ή υγρός ψεκασμός; Ποιο σύστημα να επιλέξω για μεγάλου κυβισμού κινητήρες; Τα Turbo δουλεύουν με υγραέριο; Σύστημα λίπανσης βαλβίδων

Re: Αιτία ανόδου θερμοκρασίας

Δημοσίευσηαπό geormpal » Παρ 24 Απρ, 2015 23:36

labros έγραψε:
geormpal έγραψε:Δεν αλλάζει τπτ με την βαλβολίνη - το πεντάλ/δίσκο κοίτα..!
Αν άλλαζε κάτι αυτό θα ήταν στο 75 και όχι στο 85 ή 90.
Η χαμηλή ρευστότητα (ίξωδες) είναι αυτή που είναι υπεύθυνη για συγχρονιζέ και κίνηση φουρκέτας γραναζοφόρου αξονα.
Ειδικά με κρύο σασμάν..
Πρακτικά αν δεν παρατηρείς διαφορά σε κρύο - ζεστό σασμάν, μην ψάχνεις τη βαλβολίνη αλλα το αμπραγιάζ...


δεν παρατηρώ διαφορά σε κρύο ζεστο. Πρακτικά από τις 10 φορές που θα βάλω όπισθεν τις 8 θα μπεί κανονικά και τις δυο θα δυσκολευτώ εκτός αν το κουμπώσω πρώτα στην τετάρτη
Ο δίσκος αλλάχτηκε για πρώτη φορά στα 247000 και τώρα έχω 286000. Να φαγώθηκε τόσο γρήγορα; Δεν έχω καταλάβει αυτό που λέτε και εσύ και ο Ηλίας για ρύθμιση πενταλ (χωρίς να σημαίνει ότι είναι λάθος για να μην παρεξηγηθώ)

Κατα πρώτον, αν θες την γνώμη μου δεν το θεωρώ προβλημα, γιατι το κάνουν 3 στα 4 αυτοκίνητα (ειδικά με μακρυά σασμάν Nissan, Hyundai,Mitsubishi,κλπ σε συγχρονιζέ παλαιού τύπου).
Κατα δεύτερον αν δεν στο έκανε και το κάνει τώρα, δες αν έχει θυμήσου αν έχει αλλάξει το ύψος του αμπραγιάζ μετά την αλλαγή δίσκου, ρύθμισέ το περίπου στη μέση (να σε βολεύει κ όλας) και κάνε του μια εξαέρωση στην τρομπίτσα πάνω στο σασμάν...
Κατι άλλο δεν μπορείς να κάνεις - μην το έχεις και πρόβλημα..

*Ρυθμίζεται απο το πεντάλ με παξιμάδι που έχει απο πίσω στο αξονάκι της τρόμπας.
geormpal
 
Δημοσιευσεις: 54
Εγγραφή: Τρί 30 Σεπ, 2014 23:19

Re: Αιτία ανόδου θερμοκρασίας

Δημοσίευσηαπό hlias » Παρ 24 Απρ, 2015 23:43

η οπισθεν εχει συγχρονιζε?
κριμα.
hlias
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2046
Εγγραφή: Παρ 25 Μάιος, 2012 23:38
Τοποθεσία: ανω γλυφαδα

Re: Αιτία ανόδου θερμοκρασίας

Δημοσίευσηαπό geormpal » Παρ 24 Απρ, 2015 23:43

tripas έγραψε:Το GL -4 ή GL-5 δεν παίζουν κανένα ρόλο στα συγχρονιζε. Σχετιζονται μετα προσθετα φωσφόρου θείο που έχουν για την μεταδοση κινησης. Περασα τις εξετασεις?
Απο το 2000 μπορει και πιο νωρις τα νουμερα "ΧW-X" δεν σημαινουν κλιματικές συνθηκες αλλα το κινητικο ιξωδες (40C ,100C κλπ) είναι αυτο που μετρα και το βλέπεις απο τα TDS της καθε εταιρειας.


Ρίξε μια ματιά, να μην το κάνουμε μπακαλίστικο...:
http://www.widman.biz/uploads/Transaxle_oil.pdf
geormpal
 
Δημοσιευσεις: 54
Εγγραφή: Τρί 30 Σεπ, 2014 23:19

Re: Αιτία ανόδου θερμοκρασίας

Δημοσίευσηαπό tripas » Παρ 24 Απρ, 2015 23:48

Ωραιο αρθρο τώρα μάλιστα.
Citroen C4 sedan 1.6 TU5JP4-NFU 2008 , BRC P&D MY10 + LPG7
Άβαταρ μέλους
tripas
 
Δημοσιευσεις: 605
Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ, 2014 14:10

Re: Αιτία ανόδου θερμοκρασίας

Δημοσίευσηαπό geormpal » Παρ 24 Απρ, 2015 23:50

hlias έγραψε:η οπισθεν εχει συγχρονιζε?

Στο 99% των αυτοκινήτων οχι..
Σε κάτι Audi παλιά είχε και έμπαινε και με 80 χλμ.. Πίκρα!
Στα ακριβά έχει ράουλο κίνηση τελικού μετάδοσης για να μην μπαίνει όσο το αμάξι κινειται εμπρός..
Στα υπόλοιπα ακούγεται το κκρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρ!!
geormpal
 
Δημοσιευσεις: 54
Εγγραφή: Τρί 30 Σεπ, 2014 23:19

Re: Αιτία ανόδου θερμοκρασίας

Δημοσίευσηαπό tripas » Παρ 24 Απρ, 2015 23:55

geormpal έχεις σχέση με εμπορια επισκευή κιβωτιών ταχυτήτων για να σε έχουμε υποψη ή απο hobby ασχολείσαι?
Citroen C4 sedan 1.6 TU5JP4-NFU 2008 , BRC P&D MY10 + LPG7
Άβαταρ μέλους
tripas
 
Δημοσιευσεις: 605
Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ, 2014 14:10

Re: Αιτία ανόδου θερμοκρασίας

Δημοσίευσηαπό geormpal » Σάβ 25 Απρ, 2015 00:00

tripas έγραψε:geormpal έχεις σχέση με εμπορια επισκευή κιβωτιών ταχυτήτων για να σε έχουμε υποψη ή απο hobby ασχολείσαι?

Γεωπόνος είμαι, απλά πάντα μου άρεσε η μηχανολογία, γι'αυτό και παιδεύω τα δικά μου (μηχανοκίνητα)..
geormpal
 
Δημοσιευσεις: 54
Εγγραφή: Τρί 30 Σεπ, 2014 23:19

Re: Αιτία ανόδου θερμοκρασίας

Δημοσίευσηαπό labros » Σάβ 25 Απρ, 2015 10:50

geormpal έγραψε:
labros έγραψε:
geormpal έγραψε:Δεν αλλάζει τπτ με την βαλβολίνη - το πεντάλ/δίσκο κοίτα..!
Αν άλλαζε κάτι αυτό θα ήταν στο 75 και όχι στο 85 ή 90.
Η χαμηλή ρευστότητα (ίξωδες) είναι αυτή που είναι υπεύθυνη για συγχρονιζέ και κίνηση φουρκέτας γραναζοφόρου αξονα.
Ειδικά με κρύο σασμάν..
Πρακτικά αν δεν παρατηρείς διαφορά σε κρύο - ζεστό σασμάν, μην ψάχνεις τη βαλβολίνη αλλα το αμπραγιάζ...


δεν παρατηρώ διαφορά σε κρύο ζεστο. Πρακτικά από τις 10 φορές που θα βάλω όπισθεν τις 8 θα μπεί κανονικά και τις δυο θα δυσκολευτώ εκτός αν το κουμπώσω πρώτα στην τετάρτη
Ο δίσκος αλλάχτηκε για πρώτη φορά στα 247000 και τώρα έχω 286000. Να φαγώθηκε τόσο γρήγορα; Δεν έχω καταλάβει αυτό που λέτε και εσύ και ο Ηλίας για ρύθμιση πενταλ (χωρίς να σημαίνει ότι είναι λάθος για να μην παρεξηγηθώ)

Κατα πρώτον, αν θες την γνώμη μου δεν το θεωρώ προβλημα, γιατι το κάνουν 3 στα 4 αυτοκίνητα (ειδικά με μακρυά σασμάν Nissan, Hyundai,Mitsubishi,κλπ σε συγχρονιζέ παλαιού τύπου).
Κατα δεύτερον αν δεν στο έκανε και το κάνει τώρα, δες αν έχει θυμήσου αν έχει αλλάξει το ύψος του αμπραγιάζ μετά την αλλαγή δίσκου, ρύθμισέ το περίπου στη μέση (να σε βολεύει κ όλας) και κάνε του μια εξαέρωση στην τρομπίτσα πάνω στο σασμάν...
Κατι άλλο δεν μπορείς να κάνεις - μην το έχεις και πρόβλημα..

*Ρυθμίζεται απο το πεντάλ με παξιμάδι που έχει απο πίσω στο αξονάκι της τρόμπας.


Πριν την αλλαγή του δίσκου έπιανε λίγο ψηλά. Τώρα νομίζω πως είναι περίπου στη μέση.
chevrolet cruze 1.6 του 2010
BRC seq 32 με obd
4000 LPG
135000 σύνολο
labros
 
Δημοσιευσεις: 827
Εγγραφή: Δευτ 19 Μαρ, 2012 13:15

Re: Αιτία ανόδου θερμοκρασίας

Δημοσίευσηαπό hlias » Σάβ 25 Απρ, 2015 11:08

labros έγραψε:Πριν την αλλαγή του δίσκου έπιανε λίγο ψηλά. Τώρα νομίζω πως είναι περίπου στη μέση.





απο εκει ειναι το προβλημα, πες στον μηχανικο να σου σηκωσει λιγο το πεταλι και θα εισαι ενταξει.
κριμα.
hlias
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2046
Εγγραφή: Παρ 25 Μάιος, 2012 23:38
Τοποθεσία: ανω γλυφαδα

Re: Αιτία ανόδου θερμοκρασίας

Δημοσίευσηαπό labros » Σάβ 25 Απρ, 2015 11:34

hlias έγραψε:
labros έγραψε:Πριν την αλλαγή του δίσκου έπιανε λίγο ψηλά. Τώρα νομίζω πως είναι περίπου στη μέση.





απο εκει ειναι το προβλημα, πες στον μηχανικο να σου σηκωσει λιγο το πεταλι και θα εισαι ενταξει.


Οκ Ευχαριστώ πολύ και εσένα και τους υπόλοιπους που απάντησαν.
chevrolet cruze 1.6 του 2010
BRC seq 32 με obd
4000 LPG
135000 σύνολο
labros
 
Δημοσιευσεις: 827
Εγγραφή: Δευτ 19 Μαρ, 2012 13:15

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 14 επισκέπτες





cron