Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Ασφαλειοθήκη

Αέριος ή υγρός ψεκασμός; Ποιο σύστημα να επιλέξω για μεγάλου κυβισμού κινητήρες; Τα Turbo δουλεύουν με υγραέριο; Σύστημα λίπανσης βαλβίδων

Re: Ασφαλειοθήκη

Δημοσίευσηαπό manoliss » Τρί 01 Μαρ, 2016 18:17

τοποθετησα ένα χρονομετρο τυπου φλιπ φλοπ οποτε με το που γυρισει το αμαξι σε αεριο (εντολη + από τον πνευμονα) οποτε στον πρωτο χρονο και μετα από 2 λεπτα κοβει την αντλια βενζίνας σε δευτερο χρονο δηλαδή μετα από 20λεπτα ξαναδινει εντολη και δουλευει η αντλια για περιπου 1μιση λεπτο
με τον τροπο αυτό και η αντλια κρατα το κύκλωμα με πιεση ανα χρονικα διαστήματα και η αντλια δουλευει ....
- Citroen Xantia 1600cc 8v mod 1999
- Citroen Xsara 1400cc 8V mod 2003
Lovato Fast & Easy
manoliss
 
Δημοσιευσεις: 715
Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ, 2012 00:37

Re: Απ: Ασφαλειοθήκη

Δημοσίευσηαπό Alxnks » Τρί 01 Μαρ, 2016 22:19

manoliss έγραψε:τοποθετησα ένα χρονομετρο τυπου φλιπ φλοπ οποτε με το που γυρισει το αμαξι σε αεριο (εντολη + από τον πνευμονα) οποτε στον πρωτο χρονο και μετα από 2 λεπτα κοβει την αντλια βενζίνας σε δευτερο χρονο δηλαδή μετα από 20λεπτα ξαναδινει εντολη και δουλευει η αντλια για περιπου 1μιση λεπτο
με τον τροπο αυτό και η αντλια κρατα το κύκλωμα με πιεση ανα χρονικα διαστήματα και η αντλια δουλευει ....

Ενδιαφέρουσα ιδέα.
Η υλοποίηση της; Δική σου; εχεις κάποιο σχηματικό;
Alxnks
 
Δημοσιευσεις: 78
Εγγραφή: Παρ 16 Ιαν, 2015 12:58

Re: Απ: Ασφαλειοθήκη

Δημοσίευσηαπό manoliss » Πέμ 03 Μαρ, 2016 23:51

Alxnks έγραψε:
manoliss έγραψε:τοποθετησα ένα χρονομετρο τυπου φλιπ φλοπ οποτε με το που γυρισει το αμαξι σε αεριο (εντολη + από τον πνευμονα) οποτε στον πρωτο χρονο και μετα από 2 λεπτα κοβει την αντλια βενζίνας σε δευτερο χρονο δηλαδή μετα από 20λεπτα ξαναδινει εντολη και δουλευει η αντλια για περιπου 1μιση λεπτο
με τον τροπο αυτό και η αντλια κρατα το κύκλωμα με πιεση ανα χρονικα διαστήματα και η αντλια δουλευει ....

Ενδιαφέρουσα ιδέα.
Η υλοποίηση της; Δική σου; εχεις κάποιο σχηματικό;

αν σε ενδιαφερει μπορω να σου στειλω το λινκ από το e-bay που πηρα το ολο κολπο με 6 ευρα...ένα κουτι αλλα 2ευρω και αρκετη ωρα συναρμολογησης και ρυθμισης μιας και από το αμαξι η ταση μεν είναι σταθερη στα 14,4 αλλα εχει πολλα παρασιτα και επηρεαζουν τον χρονο...παντως μεχρι στιγμης δουλευει.....
- Citroen Xantia 1600cc 8v mod 1999
- Citroen Xsara 1400cc 8V mod 2003
Lovato Fast & Easy
manoliss
 
Δημοσιευσεις: 715
Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ, 2012 00:37

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google Adsense [Bot] και 53 επισκέπτες