Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Μεμβρανες πνευμονα...

Αέριος ή υγρός ψεκασμός; Ποιο σύστημα να επιλέξω για μεγάλου κυβισμού κινητήρες; Τα Turbo δουλεύουν με υγραέριο; Σύστημα λίπανσης βαλβίδων

Μεμβρανες πνευμονα...

Δημοσίευσηαπό manoliss » Τετ 19 Αύγ, 2015 23:38

εχω τηις εξης αποροιες
1.αν για καποιο λογο χαλασει η μεμβρανη του πνευμονα υπαρχει πιθανοτητα να περασουν νερα στον χωρο καυσης στα πιστονια? δηλαδή να περασει ποσοτητα νερου μεσα από το κύκλωμα τροφοδοσίας των μπεκ και στην συνεχεια να μπει νερο στο χωρο καυσης? οποτε και θα ρεταρει?
2.αν ισχυει το παραπανω υπαρχει πιθανοτητα να εχω συμτωματα φλαντας χωρις όμως να εχει πρόβλημα η φλαντζα?
3.αν παλι ισχυει το 1 με το γυρισμα του αεριου σε βενζινα οποτε παυει η τροφοδοσια με αεριο θα σταματησει να εισερχετε νερο στο θαλαμο καυσης? η πρεπει να εχω ετοιμο καποιο by pass για να παρακαμψω τον πνευμονα?
4.εκτος από την μεμβρανη υπαρχουν λάστιχα τυπου o-ring στεγανοποίησης που μπορει αν είναι υπεύθυνα για διαρροη νερου σε κτκλωμα αεριου?
5.καποια συμπτοματα που θα μαρτυρουν την αντικατασταση της μεμβράνης μπορούμε να εχουμε στα υποψιν?
ευχαριστω,,,
- Citroen Xantia 1600cc 8v mod 1999
- Citroen Xsara 1400cc 8V mod 2003
Lovato Fast & Easy
manoliss
 
Δημοσιευσεις: 715
Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ, 2012 00:37

Re: Μεμβρανες πνευμονα...

Δημοσίευσηαπό antonis132 » Πέμ 20 Αύγ, 2015 22:10

στον δικο μας επειδη χρειαστηκε να τον ανοιξω απο την επανω μερια, πριν απο 2.5 χρονια, για να αλλαξω ενα φθαρμενο o-ring εσωτερικα, οπως ανοιγεις το πρωτο κομματι που ειναι για υποπιεση ειναι η μεμβρανη και πιο κατω η βαλβιδα ρυθμισης πιεσης, πιο κατω το βλεπω να ειναι φιξ κομματι χωρις βιδες, δηλαδη μονο απο ραγισμα να συμβει κατι τετοιο
antonis132
 
Δημοσιευσεις: 435
Εγγραφή: Δευτ 19 Μαρ, 2012 14:34

Re: Μεμβρανες πνευμονα...

Δημοσίευσηαπό papoys » Τρί 26 Δεκ, 2017 06:38

Θα ήθελα να κάνω μία ερώτηση.
Πριν 5 σχεδόν χρόνια έκανα την εγκατάσταση με σύστημα zanardi το οποίο ήταν και φτηνιάρικο χωρίς ψεκασμούς και τέτοια με απλά μπεκ.
Πριν 1,5 χρόνο περίπου κάπου στις 80.000 χιλιόμετρα αντί να κάνω επισκευή μπεκ τα άλλαξα και έβαλα τύπου βενζίνης.

Είμαι ήδη στις 112.000 χιλιόμετρα με υγραέριο χωρίς κάποια προβλήματα (δόξα το Θεό) και σκεφτόμουνα για κάποιο καθαρισμό πνεύμονα.Δεν έχω κάποια πρόβλημα αλλά σκεφτόμουνα μία επισκευή καθαρισμό πριν αποκτήσω.
Επειδή σίγουρα και ο πνεύμονας είναι ξεπερασμένος θα ήταν καλό - συμφέρει αντί για καθάρισμα να έβαζα και κάτι παραπάνω και να τον άλλαζα με κάποιον της σημερινής εποχής;;

Γίνεται αυτό ή δεν θα συνεργάζεται καλά με τον εγκέφαλο και τα μπεκ και να πάω σε απλό καθαρισμό-αλλαγή μεμβράνης;;;
opel vectra 1,6 με emmegas (πριν zanardi) 219.000 χιλ. με lpg και 347.000 στο κοντέρ
Άβαταρ μέλους
papoys
 
Δημοσιευσεις: 1960
Εγγραφή: Τρί 19 Μαρ, 2013 06:42
Τοποθεσία: 15344 Γέρακας

Re: Μεμβρανες πνευμονα...

Δημοσίευσηαπό meletis » Τρί 26 Δεκ, 2017 06:47

papoys έγραψε:Θα ήθελα να κάνω μία ερώτηση.
Πριν 5 σχεδόν χρόνια έκανα την εγκατάσταση με σύστημα zanardi το οποίο ήταν και φτηνιάρικο χωρίς ψεκασμούς και τέτοια με απλά μπεκ.
Πριν 1,5 χρόνο περίπου κάπου στις 80.000 χιλιόμετρα αντί να κάνω επισκευή μπεκ τα άλλαξα και έβαλα τύπου βενζίνης.

Είμαι ήδη στις 112.000 χιλιόμετρα με υγραέριο χωρίς κάποια προβλήματα (δόξα το Θεό) και σκεφτόμουνα για κάποιο καθαρισμό πνεύμονα.Δεν έχω κάποια πρόβλημα αλλά σκεφτόμουνα μία επισκευή καθαρισμό πριν αποκτήσω.
Επειδή σίγουρα και ο πνεύμονας είναι ξεπερασμένος θα ήταν καλό - συμφέρει αντί για καθάρισμα να έβαζα και κάτι παραπάνω και να τον άλλαζα με κάποιον της σημερινής εποχής;;

Γίνεται αυτό ή δεν θα συνεργάζεται καλά με τον εγκέφαλο και τα μπεκ και να πάω σε απλό καθαρισμό-αλλαγή μεμβράνης;;;
Ποιο πνευμονα εχεις επανω;
Καλυτερα να μπει καινουργιος ,εκτος εαν υπαρχει σετ επισκευης.
Εαν δεν υπαρχει θεμα , αφηστε το οσο παει.
Συνηθως στις 100.000χλμ δινουν επισκευη πνευμονα

Στάλθηκε από το HT7 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Opel Corsa C 1,2 - EG Basico
meletis
 
Δημοσιευσεις: 1430
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: Μεμβρανες πνευμονα...

Δημοσίευσηαπό papoys » Τρί 26 Δεκ, 2017 07:05

Μελέτη ούτε ξέρω ποιον έχω.ότι μου έβαλε ο μάστορας.
Όπως είπα δεν έχω κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα απλά καμιά φορά έχω μικρό ρετάρισμα στην εκκίνηση με βενζίνη και υποψιάζομαι μήπως υπάρχει κάποια διαρροή στον πνεύμονα.Το πρόβλημα αυτό εξαφανίζεται αν κλείσω το υγραέριο και το δουλέψω κάμποσα χιλιόμετρα με βενζίνη.
Έχω και πολλά χιλιόμετρα οπότε λέω να την κάνω την απόπειρα απλά επειδή είναι παλιός να έβαζα κάποιο καινούργιο αν δεν υπάρχει πρόβλημα συνεργασίας με
τα μπεκ και τον εγκέφαλο.
Αν είναι μέχρι 100 - 120-130 ευρώ θα την κάνω την αλλαγή αντί να δώσω 50-60 για επισκευή.
opel vectra 1,6 με emmegas (πριν zanardi) 219.000 χιλ. με lpg και 347.000 στο κοντέρ
Άβαταρ μέλους
papoys
 
Δημοσιευσεις: 1960
Εγγραφή: Τρί 19 Μαρ, 2013 06:42
Τοποθεσία: 15344 Γέρακας

Re: Μεμβρανες πνευμονα...

Δημοσίευσηαπό anikologr » Τρί 26 Δεκ, 2017 09:18

papoys έγραψε:Μελέτη ούτε ξέρω ποιον έχω.ότι μου έβαλε ο μάστορας.
Όπως είπα δεν έχω κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα απλά καμιά φορά έχω μικρό ρετάρισμα στην εκκίνηση με βενζίνη και υποψιάζομαι μήπως υπάρχει κάποια διαρροή στον πνεύμονα.Το πρόβλημα αυτό εξαφανίζεται αν κλείσω το υγραέριο και το δουλέψω κάμποσα χιλιόμετρα με βενζίνη.
Έχω και πολλά χιλιόμετρα οπότε λέω να την κάνω την απόπειρα απλά επειδή είναι παλιός να έβαζα κάποιο καινούργιο αν δεν υπάρχει πρόβλημα συνεργασίας με
τα μπεκ και τον εγκέφαλο.
Αν είναι μέχρι 100 - 120-130 ευρώ θα την κάνω την αλλαγή αντί να δώσω 50-60 για επισκευή.


Δεν υπάρχει κανένας λόγος να αλλάξεις τον πνεύμονα. Κάνε του ένα καλό σέρβις. Μην πας γυρεύοντας για μπελάδες και περιττά έξοδα. Όταν κάποια στιγμή στο μέλλον χρειαστεί αλλαγή πραγματικά την κάνεις..
Άλλωστε τι νομίζεις ότι έχει αλλάξει η τεχνολογία στους πνεύμονες;; Να μου έλεγες για εγκέφαλο ίσως να συμφωνουσα... Αν πχ ήθελες οπωσδήποτε παράλληλο ψεκασμό ή ότι άλλο..
Hyundai i30 1.4 LPG + Λιπαντήρα Υποπίεσης 30.000 klm
anikologr
 
Δημοσιευσεις: 667
Εγγραφή: Κυρ 20 Μαρ, 2011 15:23

Re: Μεμβρανες πνευμονα...

Δημοσίευσηαπό meletis » Τρί 26 Δεκ, 2017 12:38

papoys έγραψε:Θα ήθελα να κάνω μία ερώτηση.
Πριν 5 σχεδόν χρόνια έκανα την εγκατάσταση με σύστημα zanardi το οποίο ήταν και φτηνιάρικο χωρίς ψεκασμούς και τέτοια με απλά μπεκ.
Πριν 1,5 χρόνο περίπου κάπου στις 80.000 χιλιόμετρα αντί να κάνω επισκευή μπεκ τα άλλαξα και έβαλα τύπου βενζίνης.

Είμαι ήδη στις 112.000 χιλιόμετρα με υγραέριο χωρίς κάποια προβλήματα (δόξα το Θεό) και σκεφτόμουνα για κάποιο καθαρισμό πνεύμονα.Δεν έχω κάποια πρόβλημα αλλά σκεφτόμουνα μία επισκευή καθαρισμό πριν αποκτήσω.
Επειδή σίγουρα και ο πνεύμονας είναι ξεπερασμένος θα ήταν καλό - συμφέρει αντί για καθάρισμα να έβαζα και κάτι παραπάνω και να τον άλλαζα με κάποιον της σημερινής εποχής;;

Γίνεται αυτό ή δεν θα συνεργάζεται καλά με τον εγκέφαλο και τα μπεκ και να πάω σε απλό καθαρισμό-αλλαγή μεμβράνης;;;
Το σετ επισκευης τουλαχιστον σε εμενα στο Lovato, κυμαινεται 30-50€.
Επειδη ρωτησα για κανουργιο πνευμονα το κοστος κυμαινεται 130-150€.
Αναλογως και τι πνευμονα θα επιλεξεις.


Στάλθηκε από το HT7 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Opel Corsa C 1,2 - EG Basico
meletis
 
Δημοσιευσεις: 1430
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: Μεμβρανες πνευμονα...

Δημοσίευσηαπό papoys » Τρί 26 Δεκ, 2017 21:36

Σίγουρα από 50 μέχρι 150 είναι μεγάλη η απόσταση.

Θα περάσω να δω αν μπορεί να βρεθεί κιτ επισκευής του δικού μου που δεν ξέρω καν τι μάρκα είναι γιατί ο δικός μου εγκαταστάτης φαλίρησε και έκλεισε και βλέπουμε.
opel vectra 1,6 με emmegas (πριν zanardi) 219.000 χιλ. με lpg και 347.000 στο κοντέρ
Άβαταρ μέλους
papoys
 
Δημοσιευσεις: 1960
Εγγραφή: Τρί 19 Μαρ, 2013 06:42
Τοποθεσία: 15344 Γέρακας

Re: Μεμβρανες πνευμονα...

Δημοσίευσηαπό fokion » Τρί 26 Δεκ, 2017 21:50

Παππου καλές γιορτές!

Οτι δε σε γαργαλαει μη το γαργαλάς... :D
ΚΙΑ SPORTAGE 1 - Σύστημα PLATINCA - 100.000 χλμ.
Άβαταρ μέλους
fokion
 
Δημοσιευσεις: 2252
Εγγραφή: Κυρ 04 Δεκ, 2011 09:14


Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google Adsense [Bot] και 45 επισκέπτες