Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!



Περι αναρτήσεων

Αέριος ή υγρός ψεκασμός; Ποιο σύστημα να επιλέξω για μεγάλου κυβισμού κινητήρες; Τα Turbo δουλεύουν με υγραέριο; Σύστημα λίπανσης βαλβίδων

Re: Περι αναρτήσεων

Δημοσίευσηαπό ximikos00 » Κυρ 16 Απρ, 2017 19:15

tedd έγραψε:Τελικά τι ισχυει? Απο τον ενα ακούς οτι τα kyb είναι ανθεκτικά και οτι τα Monroe πέφτουν γρήγορα και απο άλλον ακούς το αντίστροφο!!

Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk



Οσοι έχουν βάλει τα monroe adventure σε Grand Vitara στο χρόνο πάνω τα πετάνε....Ναι μεν πιο φτηνα απο τα ΚΥΒ αλλά απο αντοχή τπτ....
Εγώ εχω KYB γύρω στα 100.000 κμ και με σκληρη χρήση και ακόμα αντέχουν....Οταν ξανααλλάξω πάλι τα ίδια θα βάλω...
ximikos00
 
Δημοσιευσεις: 108
Εγγραφή: Κυρ 22 Μάιος, 2011 20:33

Re: Περι αναρτήσεων

Δημοσίευσηαπό villasg » Παρ 21 Απρ, 2017 11:43

Μου εφυγε και το αγχος για την αναρτηση .
Πηγα στην Hyundai Παπαδακης [ http://www.hyundaipap.gr ] , οπου μου εκαναν μια δωρεαν αμορτισερομετρηση και τα αμορτισερ μου αποδειχτηκαν αψογα .
Πολυ καλη εξυπηρετηση και αμεση , τους ευχαριστω πολυ .
ΕικόναHyundai i30 1400cc BRC SEQUENT PLUG & DRIVE by LPGas
Άβαταρ μέλους
villasg
 
Δημοσιευσεις: 207
Εγγραφή: Τρί 05 Ιούλ, 2011 20:52
Τοποθεσία: Μαλακώντα Ευβοιας

Re: Περι αναρτήσεων

Δημοσίευσηαπό anton » Κυρ 30 Απρ, 2017 00:01

τα ΚΥΒ εχουν τη φημη εξαιρετικα ανθεκτικων αμορτισερ, εμενα εχουν 180,000 χλμ και ακομα ειναι αριστα στους ελεγχους ΚΤΕΟ και στην αισθηση. Monroe και Bilstein περιορισμενη διαρκεια ζωης
συστημα Vialle LiquidSi χωρις πνευμονα, υγρος ψεκασμος LPG και μικροψεκασμοι βενζινης
Άβαταρ μέλους
anton
 
Δημοσιευσεις: 137
Εγγραφή: Παρ 25 Μάιος, 2012 19:05

Re: Περι αναρτήσεων

Δημοσίευσηαπό anj890 » Δευτ 01 Μάιος, 2017 10:39

villasg έγραψε:Μου εφυγε και το αγχος για την αναρτηση .
Πηγα στην Hyundai Παπαδακης [ http://www.hyundaipap.gr ] , οπου μου εκαναν μια δωρεαν αμορτισερομετρηση και τα αμορτισερ μου αποδειχτηκαν αψογα .
Πολυ καλη εξυπηρετηση και αμεση , τους ευχαριστω πολυ .


Αν έχεις πάνω από 80.000 με 90.000 χλμ., μην καθησυχάζεσαι. Δεν είναι και πολύ αξιόπιστα αυτά διότι επηρεάζεται η μέτρηση και από άλλους παράγοντες (ψαλίδια, πίεση στα ελαστικά κλπ). Για να μετρηθεί σωστά η ανάρτηση, πρέπει να αφαιρεθεί και να μετρηθεί στον πάγκο. Αλλιώς, κάποιος που "γνωρίζει", να βγάλει το αμάξι στο δρόμο και να δει τη συμπεριφορά του.
anj890
 
Δημοσιευσεις: 102
Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ, 2012 10:01

Re: Περι αναρτήσεων

Δημοσίευσηαπό vdgle » Δευτ 01 Μάιος, 2017 20:03

Η αμορτισερομετρηση για να δείξει ότι το αμορτισέρ θέλει αλλαγή θα πρέπει να φτάσει σε σημείο να είναι για πέταμα.
Θα συμφωνήσω πως ένας έμπειρος οδηγος θα δώσει πιο ασφαλή συμπεράσματα από την αμορτισερομετρηση
vdgle
 
Δημοσιευσεις: 59
Εγγραφή: Σάβ 11 Ιουν, 2016 11:09

Re: Περι αναρτήσεων

Δημοσίευσηαπό gkazakias » Τρί 02 Μάιος, 2017 18:08

Αυτή τη καραμέλα οτι αμορτισέρ με 150.000 χλμ η μέτρηση το δείχνει οκ, φτυστε την. Εαν δεν αντιλαμβάνεται κανεις απο την οδική συμπεριφορά ποτε θέλουν αλλαγή τα αμορτισέρ, δεν χρειαζεται να τα αλλάξει ποτε. Το μονο σίγουρο είναι οτι ενα αμορτισέρ με 100.000χλμ τα έχει παίξει. Είναι καθαρά υποκειμενικό το θέμα αμορτισέρ. Γνωστός μου γουσταρει που το αμάξι του πάει με τα ελατήρια(κλαταρισμενες μπουκάλες) καθώς το βρίσκει "μαλακό".

Στάλθηκε από το Nexus 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
gkazakias
 
Δημοσιευσεις: 1168
Εγγραφή: Πέμ 17 Μαρ, 2011 02:52

Re: Περι αναρτήσεων

Δημοσίευσηαπό georged30 » Δευτ 22 Μάιος, 2017 11:07

Εξαρτάται για τι αμορτισέρ μιλάμε δεν χαλάνε όλα με 100000 κμ τα δικά μου KONI FSD έχουν 160000κμ και είναι άψογα .
SKODA OCTAVIA TOUR LPG
TARTARINI SEQUENTIAL
georged30
 
Δημοσιευσεις: 41
Εγγραφή: Κυρ 03 Απρ, 2011 21:59

Re: Περι αναρτήσεων

Δημοσίευσηαπό referravag » Τετ 24 Μάιος, 2017 15:51

Εξαρτάται η μάρκα, το αυτοκίνητο και κυρίως ο τρόπος οδήγησης αλλά και οι δρόμοι που κυκλοφορεί το αυτοκίνητο και πόσο το προσέχει ο οδηγός στις λακούβες... Στο ένα μας αυτοκίνητο πχ έχουν πέσει πάρα πολύ τα αμορτισέρ από τα 60.000χλμ. Στο Opel μου που έχει 105.000χλμ είναι άψογα... Σαν καινούρια... Και σε κρατήματα και σε απόσβεση. :thumbup:
Peugeot 207 1.4 VTi (8FS) 95PS
BRC Plug&Drive MY10 + petrol gauge emulator
by LPGas
referravag
 
Δημοσιευσεις: 404
Εγγραφή: Τετ 15 Οκτ, 2014 03:15

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot], nikiforos1983 και 39 επισκέπτες