Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!



Περι αναρτήσεων

Αέριος ή υγρός ψεκασμός; Ποιο σύστημα να επιλέξω για μεγάλου κυβισμού κινητήρες; Τα Turbo δουλεύουν με υγραέριο; Σύστημα λίπανσης βαλβίδων

Re: Περι αναρτήσεων

Δημοσίευσηαπό ntinaras » Τρί 05 Ιούλ, 2016 12:32

τα goodyear efficient grip performance τα εβαλα στο δικο μου σε διαστασεις 185.55.14
και ενω εχουν τρελλο φρεναρισμα, δυστυχως ειναι πολυ μαλακη η γομα και τα πλαινα, και στις στροφες με τοσο μεγαλο προφιλ μου φαινεται οτι διπλωνουν... :thumbdown:
Micra K11 1.3 Zanardi NIGS
ntinaras
 
Δημοσιευσεις: 229
Εγγραφή: Παρ 11 Μαρ, 2011 00:58

Re: Περι αναρτήσεων

Δημοσίευσηαπό referravag » Τρί 05 Ιούλ, 2016 16:57

nickL έγραψε:Για τα λάστιχα που λες και πάλι δεν ξέρω. Αφού τα δοκίμασες και σε κάλυψαν πάω πάσο. Η δική μου εμπειρία πάντως είναι ότι κι εγώ τα ίδια έλεγα για τα Michelin και πήγαμε με ένα φίλο για λάστιχα, εγώ έβαλα τα streetrepsonse2 και ο φίλος μου τα efficientgrip. Εγώ ακόμα τα κλαίω και εκείνος το ίδιο αλλά λίγο λιγότερο (γιατί για τον πρώτο χρόνο ήταν οκ, αλλά μετά τον ένα χρόνο σκέφτεται να τα δώσει να ξαναγυρίσει σε Michelin).


Τα Street Response 2 δεν είναι καλά λάστιχα οπότε δεν εκπλήσσομαι που δεν έμεινες ευχαριστημένος... Έπρεπε να προτιμήσεις τα BlueResponse αφού ήθελες Dunlop. Τα Efficient Grip επίσης τα απλά που είχε βάλει ο φίλος σου επίσης μετριότατα. Τα είχα στο Astra φορεμένα από το εργοστάσιο για 5 χρόνια... Δεν μπόρεσα να το εμπιστευτώ ποτέ το αυτοκίνητο όπως ήθελα με αυτά. Ειδικά στο βρεγμένο δεν είχα καμία πληροφόρηση στο τιμόνι... Ότι χειρότερο είχα για βρεγμένο στο αυτοκίνητο. Τα άλλαξα το φθινόπωρο πέρσυ αρχές Σεπτεμβρίου με τα Eagle F1 Asymmetric 2 καθώς ήθελα να δοκιμάσω κάτι σπορ έστω και αν αυτό σήμαινε ότι θυσιάζω την άνεση λίγο... Άλλο αυτοκίνητο ενώ είναι άνετο λάστιχο προς το παρόν ακόμη... Άλλο πάτημα τελείως... Βέβαια από 215/50/17 πήγα σε 225/45/17 οπότε παίζει και αυτό τον ρόλο του στην καλύτερη αίσθηση του αυτοκινήτου.

Τα Efficient Grip Performance είναι μέρα με τη νύχτα με τα απλά Efficient Grip ειδικά στη βροχή, όπως και τα Eagle F1 Asymmetric 2 σε σχέση με τα Asymmetric 1 στο στεγνό...

Το μόνο προτέρημα των Energy Saver είναι ότι έχουν καλύτερη αντοχή στη φθορά (προφανώς σκληρότερη γόμα). Όμως χάνουν κατά κράτος σε επιδόσεις σε σχέση με άλλες εταιρείες ειδικά στο βρεγμένο.

@ntinaras το Efficient Grip Performance είναι μαλακό λάστιχο. Το έχουμε στο C4 σε 205/55/16 αν δεν με γελά η μνήμη μου για το πλαϊνό. Κανένα δίπλωμα και καθόλου μαγούλιασμα όπως είχαν τα απλά Efficient Grip στο Astra μου... Φρένο δε με την τεχνολογία Active Breaking που έχει βάλει στα τελευταία της μοντέλα η Goodyear, σε φρενάρισμα πανικού φοβάσαι όχι μην δεν προλάβεις και σταματήσεις, αλλά μην σου την κουμπώσει ο από πίσω σου καθότι βεντουζώνουν και σταματούν απίστευτα γρήγορα το αυτοκίνητο...

Michelin παίδες από εμένα X για τα Energy/Energy+ και Primacy 3. Πριν 6-10 χρόνια ναι ήταν Top στην κατηγορία τους... Δυστυχώς απ' ότι φαίνεται η Michelin επαναπαύτηκε στις δάφνες της και δεν τα εξέλιξε... Τα σκορ που πετυχαίνουν σε συγκριτικά τεστ μεγάλων οργανισμών είναι πολύ κατώτερα των προσδοκιών... Όταν δεν μπορούν όχι απλά να είναι μέσα στην 5άδα αλλά χαροπαλεύουν για το αν θα μπουν στη 10άδα αυτό λέει πολλά. Δεν μπορούν να περάσουν δευτεροκλασάτες μάρκες όπως Nokian, Hankook κλπ... Τα Hankook παρεμπιπτόντως έχουν ανέβει πολύ και ανεβαίνουν σταθερά τα τελευταία χρόνια και τα έχω σαν εναλλακτική για τα Goodyear... Μπείτε στο http://www.tyrereviews.com και ξεσκονίστε το... Έχει πάρα πολλά συγκριτικά και reviews. Για γρήγορες αναφορές ανατρέχω σε αυτό. Υπάρχουν και άλλα αξιόλογα site ομως.


--edit--

Για αμορτισέρ απ' ότι διάβασα και σε αντίστοιχο thread στις τελευταίες σελίδες στο φόρουμ των 4τροχών η γενική ομοφωνία είναι ότι τα KYB είναι η πιο σίγουρη λύση και με μεγαλύτερη αντοχή στο χρόνο. Μάλλον προς τα εκεί μας βλέπω. Έχω αποκλείσει σίγουρα στα Bilstein B4, τα αντίστοιχα απλά της KONI, τα original της Monroe και μάλλον και τα γνήσια της αντιπροσωπείας αν και θα περάσω να πάρω μια προσφορά. Πρώτη επιλογή είναι τα KYB Excel-G και έχω ερωτηματικό για τα Monroe Reflex ενώ δεν ξέρω τι παίζει με τα Sachs...
Τελευταία επεξεργασία από referravag και Τρί 05 Ιούλ, 2016 17:11, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
Peugeot 207 1.4 VTi (8FS) 95PS
BRC Plug&Drive MY10 + petrol gauge emulator
by LPGas
referravag
 
Δημοσιευσεις: 350
Εγγραφή: Τετ 15 Οκτ, 2014 03:15

Re: Περι αναρτήσεων

Δημοσίευσηαπό viallesi » Τρί 05 Ιούλ, 2016 17:04

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 φορεμένο για 50000 χλμ μετά από 4 χρόνια και με εμφανή φθορά στην εικόνα τους πετάγανε ακόμα καλά!!! Αλλάχθηκαν προληπτικά με ακριβώς τα ίδια και δεν ένιωσα καν ότι άλλαξα λάστιχο. Μακράν ότι καλύτερο έχω φορέσει ποτέ σε στεγνό και βρεγμένο αλλά και σε αντοχή (χιλιόμετρα) αν και πολύ μαλακό...
viallesi
 
Δημοσιευσεις: 452
Εγγραφή: Τετ 04 Μαρ, 2015 11:32

Re: Περι αναρτήσεων

Δημοσίευσηαπό referravag » Τρί 05 Ιούλ, 2016 17:13

viallesi έγραψε:Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 φορεμένο για 50000 χλμ μετά από 4 χρόνια και με εμφανή φθορά στην εικόνα τους πετάγανε ακόμα καλά!!! Αλλάχθηκαν προληπτικά με ακριβώς τα ίδια και δεν ένιωσα καν ότι άλλαξα λάστιχο. Μακράν ότι καλύτερο έχω φορέσει ποτέ σε στεγνό και βρεγμένο αλλά και σε αντοχή (χιλιόμετρα) αν και πολύ μαλακό...


:thumbup: :thumbup:
Πως και δεν έβαλες τα Asymmetric 3? Εγώ το έψαχνα 2 χρόνια πριν καταλήξω στα Asymmetric 2... Τα έκανα μπρος πίσω το Πάσχα στα 10.000χλμ. Τα προηγούμενα δεν τα είχα κάνει καθόλου... Είπα τώρα να ακολουθήσω την οδηγία της Goodyear/Dunlop για μπρος πίσω κάθε 8.000-10.000χλμ να δω πως θα εξελιχθεί η φθορά. :)
Peugeot 207 1.4 VTi (8FS) 95PS
BRC Plug&Drive MY10 + petrol gauge emulator
by LPGas
referravag
 
Δημοσιευσεις: 350
Εγγραφή: Τετ 15 Οκτ, 2014 03:15

Re: Περι αναρτήσεων

Δημοσίευσηαπό viallesi » Τρί 05 Ιούλ, 2016 18:33

referravag έγραψε:
viallesi έγραψε:Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 φορεμένο για 50000 χλμ μετά από 4 χρόνια και με εμφανή φθορά στην εικόνα τους πετάγανε ακόμα καλά!!! Αλλάχθηκαν προληπτικά με ακριβώς τα ίδια και δεν ένιωσα καν ότι άλλαξα λάστιχο. Μακράν ότι καλύτερο έχω φορέσει ποτέ σε στεγνό και βρεγμένο αλλά και σε αντοχή (χιλιόμετρα) αν και πολύ μαλακό...


:thumbup: :thumbup:
Πως και δεν έβαλες τα Asymmetric 3? Εγώ το έψαχνα 2 χρόνια πριν καταλήξω στα Asymmetric 2... Τα έκανα μπρος πίσω το Πάσχα στα 10.000χλμ. Τα προηγούμενα δεν τα είχα κάνει καθόλου... Είπα τώρα να ακολουθήσω την οδηγία της Goodyear/Dunlop για μπρος πίσω κάθε 8.000-10.000χλμ να δω πως θα εξελιχθεί η φθορά. :)


Τα άλλαξα Οκτωμβρη λίγο πριν βγουν τα 3. Δυστυχώς δεν το ήξερα αλλιώς θα περίμενα. Στο πατέρα μου έβαλα τα 3 και ειναι ικανοποιημένος αλλα δεν μπορώ να σου πω πλήρη άποψη. Κάποιοι που έχουν βάλει και τα 2 και τα 3 αναφέρουν οτι 3 ειναι πιο αθόρυβα στον δρόμο.

Κάθε 10000 τα αλλάζω και εγω μαζί με το service.
viallesi
 
Δημοσιευσεις: 452
Εγγραφή: Τετ 04 Μαρ, 2015 11:32

Re: Περι αναρτήσεων

Δημοσίευσηαπό nickL » Τρί 05 Ιούλ, 2016 23:40

referravag έγραψε:Τα Street Response 2 δεν είναι καλά λάστιχα οπότε δεν εκπλήσσομαι που δεν έμεινες ευχαριστημένος... Έπρεπε να προτιμήσεις τα BlueResponse αφού ήθελες Dunlop.


Eμ κ εγώ αυτά ήθελα... αλλά δεν βγαίνανε σε 175..Δεν ήθελα dunlop sony και ντε απλώς είχα πειστεί ότι θα ήταν καλύτερα από τα energy.. Όπως και να 'χει, θα δούμε την επόμενη φορά.. Καλές αγορές εύχομαι!
Peugeot 206 8v 1,4 - 2002
nickL
 
Δημοσιευσεις: 168
Εγγραφή: Τετ 16 Σεπ, 2015 00:25

Re: Περι αναρτήσεων

Δημοσίευσηαπό referravag » Τετ 06 Ιούλ, 2016 01:48

nickL έγραψε:
referravag έγραψε:Τα Street Response 2 δεν είναι καλά λάστιχα οπότε δεν εκπλήσσομαι που δεν έμεινες ευχαριστημένος... Έπρεπε να προτιμήσεις τα BlueResponse αφού ήθελες Dunlop.


Eμ κ εγώ αυτά ήθελα... αλλά δεν βγαίνανε σε 175..Δεν ήθελα dunlop sony και ντε απλώς είχα πειστεί ότι θα ήταν καλύτερα από τα energy.. Όπως και να 'χει, θα δούμε την επόμενη φορά.. Καλές αγορές εύχομαι!


Ευχαριστώ Νίκο!! Κι εμείς 185/65/15 θα βάλουμε. Μακάρι να κάτσουν καλά τα αμορτισέρ... Θα ρωτήσω και τον Χρήστο και τον μαστρο Βαγγέλη τώρα που θα πάμε κάποια στιγμή από βδομάδα για το πρώτο σέρβις του υγραερίου να δω τι θα μας πουν και εκεί (αλλαγή τους ενός φίλτρου.) :)
Peugeot 207 1.4 VTi (8FS) 95PS
BRC Plug&Drive MY10 + petrol gauge emulator
by LPGas
referravag
 
Δημοσιευσεις: 350
Εγγραφή: Τετ 15 Οκτ, 2014 03:15

Re: Περι αναρτήσεων

Δημοσίευσηαπό meletis » Δευτ 11 Ιούλ, 2016 18:04

Για το Accord μοντέλο 2002 λέω να βάλω τα Kayaba 4αδα στα 280 ευρώ.
Έχετε κάποια άλλη πρόταση?
Honda Accord 2003
Lovato easy&fast obd2, χωρίς σύστημα λίπανσης
60.000+ χιλιόμετρα
meletis
 
Δημοσιευσεις: 240
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: Περι αναρτήσεων

Δημοσίευσηαπό viallesi » Δευτ 11 Ιούλ, 2016 20:31

Kyb παρήγγειλα και εγώ σήμερα για το civic απο το παρακάτω μαγαζί. Μαζί παρήγγειλα και προσθήκες που μπαίνουν στην βάση των ελατηρίων αντικαθιστώντας τα μαμά, ώστε να επαναφέρω το πίσω μέρος σε εργοστασιακά επίπεδα μιας και έχει κάτσει με το υγραέριο. Οι προσθήκες φαίνονται παρακάτω.

http://www.anarthseis.gr/

Εικόνα
viallesi
 
Δημοσιευσεις: 452
Εγγραφή: Τετ 04 Μαρ, 2015 11:32

Re: Περι αναρτήσεων

Δημοσίευσηαπό meletis » Δευτ 11 Ιούλ, 2016 21:37

viallesi έγραψε:Kyb παρήγγειλα και εγώ σήμερα για το civic απο το παρακάτω μαγαζί. Μαζί παρήγγειλα και προσθήκες που μπαίνουν στην βάση των ελατηρίων αντικαθιστώντας τα μαμά, ώστε να επαναφέρω το πίσω μέρος σε εργοστασιακά επίπεδα μιας και έχει κάτσει με το υγραέριο. Οι προσθήκες φαίνονται παρακάτω.

http://www.anarthseis.gr/

Εικόνα

Θα του τα φτιάξω και εγω , θα ενημερώσω.
Πραγματικά δεν προλαβαίνω , δεν παίρνει ανασα το αμάξι.
Θα του αλλάξω αναρτησεις, 1 βαση μηχανής , 2 μπαλάκια ανω ψαλιδιων ,
ιμάντα εκκεντροφόρου + αντλία νερού.Ειναι φυσιολογικά λογω των χιλιομέτρων.Μαζί με εργασία το βλέπω στα 650-700 ευρώ
Honda Accord 2003
Lovato easy&fast obd2, χωρίς σύστημα λίπανσης
60.000+ χιλιόμετρα
meletis
 
Δημοσιευσεις: 240
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 30 επισκέπτες