Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!



Περι αναρτήσεων

Αέριος ή υγρός ψεκασμός; Ποιο σύστημα να επιλέξω για μεγάλου κυβισμού κινητήρες; Τα Turbo δουλεύουν με υγραέριο; Σύστημα λίπανσης βαλβίδων

Re: Περι αναρτήσεων

Δημοσίευσηαπό meletis » Σάβ 30 Ιούλ, 2016 01:32

Τοποθετήθηκαν τα KYB EXCEL στο Accord.
Πλέον "μπαίνει" όπως πρέπει στις στροφές, σηκώθηκε και σε ύψος.
Τώρα θα σκεφτώ πώς να δέσω την ρεζέρβα γιατί κατά την διαδρομή κουνιέται.
Σκέφτηκα με ιμάντες αλλά πρέπει να τρυπήσω το κάθισμα.
Όσο για τις προσθήκες που ρώτησα μου είπε δέν έχει ανάγκη απο το επιπλέον βάρος της ρεζέρβας.
Honda Accord 2003
Lovato easy&fast obd2, χωρίς σύστημα λίπανσης
60.000+ χιλιόμετρα
meletis
 
Δημοσιευσεις: 256
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: Περι αναρτήσεων

Δημοσίευσηαπό referravag » Κυρ 31 Ιούλ, 2016 18:18

Είναι άνετα τα KYB?
Peugeot 207 1.4 VTi (8FS) 95PS
BRC Plug&Drive MY10 + petrol gauge emulator
by LPGas
referravag
 
Δημοσιευσεις: 391
Εγγραφή: Τετ 15 Οκτ, 2014 03:15

Re: Περι αναρτήσεων

Δημοσίευσηαπό viallesi » Κυρ 31 Ιούλ, 2016 22:24

referravag έγραψε:Είναι άνετα τα KYB?


Τα excel G που έβαλα εγώ είναι λίγο πιο σκληρά απο τα μαμά.
viallesi
 
Δημοσιευσεις: 452
Εγγραφή: Τετ 04 Μαρ, 2015 11:32

Re: Περι αναρτήσεων

Δημοσίευσηαπό referravag » Δευτ 01 Αύγ, 2016 23:45

Στον μάστορα που πάμε εδώ για τα τυπικά σέρβις πάντως αλλά και ο μαστρό Βαγγέλης στον LPGas που τον κουβεντιάσαμε πρόσφατα στο πρώτο σέρβις του υγραερίου, επιμένουν KYB και για εμάς που είναι για αλλαγή (από φθινόπωρο) και ήταν και κάθετοι... Δεύτερη εναλλακτική μας έδωσε τα Monroe ο μαστρο Βαγγέλης αλλά απ' ότι διαβάζω πέφτουν γρήγορα οπότε μάλλον όχι Monroe... Δεν ξέρω τι λένε τα Sachs τα SuperTouring με το μπλε αυτοκόλλητο... Έχει κανείς εμπειρία; Δεν ξέρω και τι μάρκα φοράει από την αντιπροσωπεία. Έχει ξεθωριάσει το αυτοκόλλητο.

Τι προτείνετε για τον Γάλλο μας οι υπόλοιποι; :thumbup:
Peugeot 207 1.4 VTi (8FS) 95PS
BRC Plug&Drive MY10 + petrol gauge emulator
by LPGas
referravag
 
Δημοσιευσεις: 391
Εγγραφή: Τετ 15 Οκτ, 2014 03:15

Re: Περι αναρτήσεων

Δημοσίευσηαπό astam » Τρί 02 Αύγ, 2016 02:17

Τα sachs super turing τα φοραω τωρα σε mondeo και ειναι ακριβως ιδια με τα μαμα (τα μαμα ηταν παλι sachs). Ο μαστορας τοτε μου ειχε προτεινει τα bilstein μαυρα και ευτυχως (βαση των οσων διαβαζω εδω) που εκανα του κεφαλιου μου. Βεβαια σημερα αν τα ξανααλλαζα θα εβαζα τα sachs advance αλλα γουστα ειναι αυτα ;-) .
Επισης για οποιον δεν τον ενδιαφερει και τοσο η ανεση μια καλη αλλα ακριβη λυση ειναι τα bilstein κιτρινα που τα εχω δοκιμασει σε golf και τα εχω δει φορεμενα και σε lancia delta. Το αυτοκινητο μπαινει σαν τρενο ακομη και σημερα μετα απο ~150.000km. Βεβαια για τους Ελληνικους δρομους δεν ειναι και οτι καλυτερο ;-)
Τα KYB τα ειχαμε βαλει πολυυυ παλια σε nissan sunny και δεν μας αρεσαν καθολου, βεβαια δεν ηταν τα excel G, κατι πορτοκαλι ηταν αλλα δε θυμαμαι ποια σειρα της kyb λογικα τα τελειως απλα.
Ισως για τα Γαλλικα αυτοκινητα η καλυτερη επιλογη να ειναι τα monroe reflex.

Στάλθηκε από το LG-H525n μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ford Mondeo '04 1.8
Landirenzo Evo
astam
 
Δημοσιευσεις: 166
Εγγραφή: Σάβ 25 Απρ, 2015 15:35

Re: Περι αναρτήσεων

Δημοσίευσηαπό referravag » Τετ 03 Αύγ, 2016 01:58

Για τα Monroe έχω ακούσει ότι έχουν πολύ καλό rebound, όμως μας είπαν ότι πέφτουν γρήγορα. Τα KYB excel G δεν πρέπει να έχουν σχέση με τα προηγούμενα ΚΥΒ που έγραψες... Απ ότι διάβαζα πρόσφατα στο αντίστοιχο θέμα των 4 τροχών, προτείνουν KYB excel G σαν την πιο αξιόπιστη λύση. Sachs είδαμε σε ένα παλιό Brava του 2000. Από άνεση καλά ήταν θυμάμαι. Από οδηγική συμπεριφορά δεν θυμάμαι και πολλά. Γενικά ήταν ΟΚ.

Είμαι λίγο μπερδεμένος... Αν υπάρχει κάποιος που έχει αλλάξει αμορτισέρ σε 207 (σαν το δικό μας) ή έστω σε αντίστοιχο Citroen ή γενιά του ομίλου PSA θα το εκτιμούσα ιδιαίτερως αν θα μπορούσε να με συμβουλέψει κατάλληλα. :thumbup:
Peugeot 207 1.4 VTi (8FS) 95PS
BRC Plug&Drive MY10 + petrol gauge emulator
by LPGas
referravag
 
Δημοσιευσεις: 391
Εγγραφή: Τετ 15 Οκτ, 2014 03:15

Re: Περι αναρτήσεων

Δημοσίευσηαπό villasg » Πέμ 13 Απρ, 2017 15:34

Καλησπερα .
Εχω ενα Hyundai i30 2010 1400cc .
Μετα απο 7 χρονια και 85000χλμ ειμαι και εγω ετοιμος για αλλαγη αμορτισερ ( μολις αλλαξα και ελαστικα Pirelli P1 185/65-15 ).
Καποιος που να εχει αλλαξει και να ειναι ικανοποιημενος ?
Ψαχνομαι να δω τι παιζει απο μαρκες και τιμες.
Η χρηση απλη με 80% εθνικη και 20% επαρχιακο ολα αυτα χωρις ταρζανιες κλπ
Απο οτι βλεπω "παιζουν" τα KAYABA EXCEL G , BILSTEIN B4 , SACHS , MONROE SENSATRACK
Τα "μαμα" δεν ξερω τι ειναι και σε ενα εξουσιοδοτημένο που ρωτησα αυτος βαζει καποια "MANDO" .


Υγ: Το μονο που εχω κανει ειναι οτι εχω ηδη αλλαξει ελατηρια πισω επειδη το αμαξι "επλεε" λογω υγραεριου ( δεξαμενη 55λτ στην θεση της ρεζερβας + την ρεζερβα - κανονικος τροχος - απο πανω ).
Εχω βαλει τα MAD HV-373128 που ειναι ειδικα για αυτο το σκοπο { Ας ειναι καλα ο Ηλιας με τις συμβουλες του }.

Τωρα σε αμορτισερ θελω κατι ιδιο με το "μαμα" σε ανεση τι κανω ? ?
ΕικόναHyundai i30 1400cc BRC SEQUENT PLUG & DRIVE by LPGas
Άβαταρ μέλους
villasg
 
Δημοσιευσεις: 207
Εγγραφή: Τρί 05 Ιούλ, 2011 20:52
Τοποθεσία: Μαλακώντα Ευβοιας

Re: Περι αναρτήσεων

Δημοσίευσηαπό hlias » Πέμ 13 Απρ, 2017 19:33

villasg έγραψε:Καλησπερα .
Εχω ενα Hyundai i30 2010 1400cc .
Μετα απο 7 χρονια και 85000χλμ ειμαι και εγω ετοιμος για αλλαγη αμορτισερ ( μολις αλλαξα και ελαστικα Pirelli P1 185/65-15 ).
Καποιος που να εχει αλλαξει και να ειναι ικανοποιημενος ?
Ψαχνομαι να δω τι παιζει απο μαρκες και τιμες.
Η χρηση απλη με 80% εθνικη και 20% επαρχιακο ολα αυτα χωρις ταρζανιες κλπ
Απο οτι βλεπω "παιζουν" τα KAYABA EXCEL G , BILSTEIN B4 , SACHS , MONROE SENSATRACK
Τα "μαμα" δεν ξερω τι ειναι και σε ενα εξουσιοδοτημένο που ρωτησα αυτος βαζει καποια "MANDO" .


Υγ: Το μονο που εχω κανει ειναι οτι εχω ηδη αλλαξει ελατηρια πισω επειδη το αμαξι "επλεε" λογω υγραεριου ( δεξαμενη 55λτ στην θεση της ρεζερβας + την ρεζερβα - κανονικος τροχος - απο πανω ).
Εχω βαλει τα MAD HV-373128 που ειναι ειδικα για αυτο το σκοπο { Ας ειναι καλα ο Ηλιας με τις συμβουλες του }.

Τωρα σε αμορτισερ θελω κατι ιδιο με το "μαμα" σε ανεση τι κανω ? ?




Ξεκινωντας απο το μαλακοτερο.
MONROE SENSATRACK
KAYABA EXCEL G
BILSTEIN B4
τα SACHS δεν τα γνωριζω καθολου, KYB θα επελεγα εγω.
Τα PIRELLI P4 θα τα ευχαριστηθεις.
κριμα.
hlias
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 1960
Εγγραφή: Παρ 25 Μάιος, 2012 23:38
Τοποθεσία: ανω γλυφαδα

Re: Περι αναρτήσεων

Δημοσίευσηαπό referravag » Πέμ 13 Απρ, 2017 21:11

Και στο δικό μας υγραεριοκίνητο όταν τα καταφέρουμε με τα οικονομικα θα βάλουμε μάλλον τα Kayaba Excel G... :thumbup:
Γνωρίζει κάποιος πόσο πάνε τα εργατικά για την τοποθέτηση καθώς όλα τα ανταλλακτικά θα τα φέρω μάλλον από Γερμανία που είναι φθηνότερα...
Peugeot 207 1.4 VTi (8FS) 95PS
BRC Plug&Drive MY10 + petrol gauge emulator
by LPGas
referravag
 
Δημοσιευσεις: 391
Εγγραφή: Τετ 15 Οκτ, 2014 03:15

Re: Περι αναρτήσεων

Δημοσίευσηαπό villasg » Πέμ 13 Απρ, 2017 21:26

hlias έγραψε:Ξεκινωντας απο το μαλακοτερο.
MONROE SENSATRACK
KAYABA EXCEL G
BILSTEIN B4
τα SACHS δεν τα γνωριζω καθολου, KYB θα επελεγα εγω.
Τα PIRELLI P4 θα τα ευχαριστηθεις.


Thanks
P1 βρεεεεεεεεεεεεε
ΕικόναHyundai i30 1400cc BRC SEQUENT PLUG & DRIVE by LPGas
Άβαταρ μέλους
villasg
 
Δημοσιευσεις: 207
Εγγραφή: Τρί 05 Ιούλ, 2011 20:52
Τοποθεσία: Μαλακώντα Ευβοιας

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 31 επισκέπτες