Σελίδα 2 από 16

Re: ΠΕΡΙ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 29 Σεπ, 2015 09:25
από anj890
hlias έγραψε:τοτε υποχρεωτικα θα πας σε ενυσχημενα ελατηρια με τα καλα και τα κακα τους, τις λυσεις τυπου αποστατης ενδιαμεσα στις σπειρες ξεχνα τις, ειναι επικινδυνες.


Δεν συζητάω καν για προσθήκες ανάμεσα στις σπείρες. Απλά επειδή η MAD δεν βγάζει ενισχυτικά για το αυτοκίνητό μου, θα δοκιμάσω την OSRAV, η οποία βγάζει. Μιλάω πάντα για ενισχυτικά ελατηρίων, ούτε ενισχυμένα ελατήρια, ούτε προσθήκες.

Re: ΠΕΡΙ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 29 Σεπ, 2015 09:32
από ximikos00
anj890 έγραψε:Δεν μίλησε κανείς για ενισχυμένα ελατήρια, αλλά για ενισχυτικά ελατηρίων (auxiliary springs). Δεν έχουν καμία σχέση με τις προσθήκες που αναφέρεις.

Ρίξε μία ματιά εδώ http://www.mad-tooling.com/en/suspensio ... /products/


Aυτό εννοώ....Προσθήκες ελατηρίων στις σπείρες....
Οπως σου είπε και ο Ηλίας, απλά επικύνδυνες.... ;)

Re: ΠΕΡΙ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 29 Σεπ, 2015 12:11
από anj890
ximikos00 έγραψε:
anj890 έγραψε:Δεν μίλησε κανείς για ενισχυμένα ελατήρια, αλλά για ενισχυτικά ελατηρίων (auxiliary springs). Δεν έχουν καμία σχέση με τις προσθήκες που αναφέρεις.

Ρίξε μία ματιά εδώ http://www.mad-tooling.com/en/suspensio ... /products/


Aυτό εννοώ....Προσθήκες ελατηρίων στις σπείρες....
Οπως σου είπε και ο Ηλίας, απλά επικύνδυνες.... ;)


Προφανώς έχει γίνει κάποια παρανόηση. Ο Ηλίας είπε ότι οι προσθήκες ανάμεσα στις σπείρες είναι επικίνδυνες. Συμφωνώ απολύτως. Ουδέποτε μίλησα για τέτοια. Μίλησα για επιπλέον ελατήρια που δουλεύουν μαζί με τα κανονικά ελατήρια. Όπως είπε και ο Ηλίας στο αρχικό του post "τα mad κανουν καλη δουλεια". Τελοσπάντων, μην το κουράζουμε άλλο.

Re: ΠΕΡΙ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 29 Σεπ, 2015 17:06
από NickSt
Και κάνεις πολύ καλά που "δεν το κουράζεις άλλο"..

Η ενίσχυση ελατηρίων όπως την περιγράφεις έιναι ο σωστός και πέρα απο κάθε αμφισβήτηση ασφαλής τρόπος..

Έχω Fiat stilo 1,6 και έβαλα τα πρόσθετα Osrav απο Μπούκη..απλά τέλεια...

Re: ΠΕΡΙ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 29 Σεπ, 2015 17:29
από anj890
NickSt έγραψε:Και κάνεις πολύ καλά που "δεν το κουράζεις άλλο"..

Η ενίσχυση ελατηρίων όπως την περιγράφεις έιναι ο σωστός και πέρα απο κάθε αμφισβήτηση ασφαλής τρόπος..

Έχω Fiat stilo 1,6 και έβαλα τα πρόσθετα Osrav απο Μπούκη..απλά τέλεια...


Σωστός :ymapplause: :ymapplause:

Re: ΠΕΡΙ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 30 Σεπ, 2015 09:38
από rogerius
NickSt έγραψε:Και κάνεις πολύ καλά που "δεν το κουράζεις άλλο"..

Η ενίσχυση ελατηρίων όπως την περιγράφεις έιναι ο σωστός και πέρα απο κάθε αμφισβήτηση ασφαλής τρόπος..

Έχω Fiat stilo 1,6 και έβαλα τα πρόσθετα Osrav απο Μπούκη..απλά τέλεια...

Kamia foto tou proiontos?

Re: ΠΕΡΙ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 30 Σεπ, 2015 11:47
από nickL
Και νόμιζα ότι ήταν η ιδέα μου ότι το αυτοκίνητο είχε κάτσει λίγο μετά την τοποθέτηση. Θα ψάξω και εγώ αυτά τα mad.

Αν και.. τα 30-40 κιλά (που είναι το έξτρα βάρος), νόμιζα δεν αρκούν για να φαίνεται καθισμένο το αυτοκίνητο..

Re: ΠΕΡΙ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 30 Σεπ, 2015 13:16
από NickSt
nickL έγραψε:Και νόμιζα ότι ήταν η ιδέα μου ότι το αυτοκίνητο είχε κάτσει λίγο μετά την τοποθέτηση. Θα ψάξω και εγώ αυτά τα mad.

Αν και.. τα 30-40 κιλά (που είναι το έξτρα βάρος), νόμιζα δεν αρκούν για να φαίνεται καθισμένο το αυτοκίνητο..


Φίλε μου δεν είσαι μόνο 30 - 40 κιλά../..μάλλον δεν υπολογίζεις και το μόνιμο βάρος της δεξαμενής σου που είναι γύρω στα 15 με 20 κιλά , ανάλογα το μέγεθος της , ..οπότε το "ζόρισμα" των ελατηρίων είναι δεδομένο .

Re: ΠΕΡΙ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 30 Σεπ, 2015 14:16
από hlias
το προβλημα δεν ειναι μονο τα εξτρα κιλα, αλλα οτι αυτα ειναι πισω απο τον πισω αξονα του αυτοκινητου.

Re: ΠΕΡΙ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 30 Σεπ, 2015 16:54
από anj890
hlias έγραψε:το προβλημα δεν ειναι μονο τα εξτρα κιλα, αλλα οτι αυτα ειναι πισω απο τον πισω αξονα του αυτοκινητου.


Αυτό ακριβώς μου είπε και ο αντιπρόσωπος της koni. Τα παρήγγειλα τελικά τα Osrav. Θα επανέλθω με εντυπώσεις.