Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Peugeot 206 1.4 16v (KFU) 90hp mod. 2004-Πρόβλημα

Αέριος ή υγρός ψεκασμός; Ποιο σύστημα να επιλέξω για μεγάλου κυβισμού κινητήρες; Τα Turbo δουλεύουν με υγραέριο; Σύστημα λίπανσης βαλβίδων

Peugeot 206 1.4 16v (KFU) 90hp mod. 2004-Πρόβλημα

Δημοσίευσηαπό vasilisfr13 » Παρ 20 Νοέμ, 2015 12:41

Πρόσφατα και συγκεκριμένα πριν από 6 μήνες απέκτησα ένα PEUGEOT 206 1.4 16V (KFU) 90HP mod. 2004 με 48.000Km σε άριστη κατάσταση από μία ηλικιωμένη κυρία για την γυναίκα μου καθώς ήταν ομολογουμένως ευκαιρία.
Πριν από 1 μήνα λοιπόν αποφάσισα λοιπόν να μπω και γω στην παρέα των υγραεριοκίνητων καθώς ήξερα από πρώτο χέρι την οικονομία στα καύσιμα. και ο πατέρας μου FOCUS 1.4 2010 65.000km με υγραέριο και ο κουμπάρος μου ALFA 156 1.6 2001 110.000Km με υγραέριο και ο θείος μου με MERCEDES B 1.7 2008 30.000Km με υγραέριο μου εγγυούνται την οικονομία.
Ύστερα από 2-3 τηλεφωνήματα στους παραπάνω μάστορες-εγκαταστάτες ο πιο οικονομικός και "φίλος" ήταν ο μάστορας του κουμπάρου μου που θα μου έβαζε το ίδιο σύστημα , δηλ N.I.G.S.
Μετά από 2 μέρες που του πήρε η εγκατάσταση και η ρύθμιση πήρα το αυτοκίνητο. Για αρχή ακόμα και οι πεζοί καταλάβαιναν πότε έμπαινε το υγραέριο από το κόμπιασμα του κινητήρα και το κλώτσημα. Εντάξει λέω δεν πειράζει μια φορά θα γίνεται κάθε φορά που παίρνω το αυτοκίνητο. Σταματάω σε φανάρι, ρελαντί παλαβό από 300 έως 900 rpm και το αυτοκίνητο χαροπαλεύει. Αν δε έκανες να στρίψεις το τιμόνι ή να βάλεις A/C ο κινητήρας απλά πέθαινε.
το πάω στο φίλο-μάστορα το κρατάει για άλλη μια μέρα και μου το δίνει έτοιμο υποτίθεται-Βρώμικη πεταλούδα το πόρισμα. Βελτιώθηκε το ρελαντί(όχι τέλεια) αλλά στο νεκρό και εκκίνηση Ac ή στρίψιμο το τιμόνι έσβηνε ο κινητήρας.Όλα αυτά στο υγραέριο μόνο. Βενζίνη όλα κανονικά.
Το ξαναπάω στο φίλο-μάστορα και το κρατάει για 10 μέρες για να το ρυθμίσει!!!!! Με παίρνει τηλ όλο χαρά και μου λέει έτοιμο έλα να το πάρεις. τον ευχαριστώ για τον κόπο του παίρνω το αυτοκίνητο και φεύγω. Στο πρώτο φανάρι που σταματάω προς έκπληξη μου δεν γκρινιάζει καθόλου. στρίβω το τιμόνι στο ρελαντί βάζω A/C κάνει λίγα ανεβοκατεβασματα στροφών αλλά το κρατάει. Ευτυχώς ξεμπέρδεψα το έφτιαξε λέω από μέσα μου. Και χωρίς υπερβολές στο δεύτερο φανάρι πατάω φρένο βάζω νεκρό και ο κινητήρας πεθαίνει πάλι. Αναστροφή επιτόπου και με το που με βλέπει μου λέει "Άκου μου λέει να δεις τι θα κάνουμε, θα το βγάλω και θα σου δώσω τα χρήματα σου πίσω." Δώσαμε τα χέρια και κανόνισαμε να φύγει το σύστημα πάνω από το αυτοκίνητο.
Εκ των υστέρων και με πολύ διάβασμα και από το φόρουμ απέκτησα κάποιες βασικές γνώσεις στα συστήματα υγραεριοκίνησης. Ο τύπος μου είχε βάλει μπεκιέρα με ηλεκτροβαλβίδες ανάποδα λόγω χώρου στην εισαγωγή και τα σωληνάκια ήταν ανομοιόμορφα και αρκετά μακριά.
θέλω όμως να βάλω ένα σωστό σύστημα και για αυτό θα ήθελα τις προτάσεις σας. Ειδικά αυτών που έχουν ίδιο κινητήρα με μένα. Θα με ενδιέφερε ίσως περισσότερο ένα σύστημα μικτού καυσίμου υγραερίου βενζίνης και για αυτό κλείνω προς το STAG που είναι πλήρως παραμετροποιήσιμο αν δεν κάνω λάθος.
παρακαλώ για τις απόψεις σας.
PEUGEOT 206 1.4 16V (KFU) 90HP mod. 2004
vasilisfr13
 
Δημοσιευσεις: 20
Εγγραφή: Δευτ 16 Νοέμ, 2015 12:58

Re: Peugeot 206 1.4 16v (KFU) 90hp mod. 2004-Πρόβλημα

Δημοσίευσηαπό manoliss » Παρ 20 Νοέμ, 2015 17:58

BRC με κλειστα ματια......
- Citroen Xantia 1600cc 8v mod 1999
- Citroen Xsara 1400cc 8V mod 2003
Lovato Fast & Easy
manoliss
 
Δημοσιευσεις: 715
Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ, 2012 00:37

Re: Peugeot 206 1.4 16v (KFU) 90hp mod. 2004-Πρόβλημα

Δημοσίευσηαπό ECOKINISI » Παρ 20 Νοέμ, 2015 19:28

Βρες έναν σοβαρόεγκαταστατη και βάλε ενα σύστημα υγραεριοκινησης. Μην λυπηθείς τα 100-150 ευρώ παραπάνω που ίσως σου ζητήσει ένα σωστό συνεργείο. Το τελικό αποτέλεσμα σίγουρα θα σε ανταμείψει. Το αυτοκίνητο σου δεν έχει κάποια ιδιομορφία .
ECOΚΙΝΗΣΗ
Πάτα φρένο στη ρύπανση, δώσε γκάζι στην οικονομία

www.ecokinisi.gr
ECOKINISI
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 219
Εγγραφή: Πέμ 04 Οκτ, 2012 15:00

Re: Peugeot 206 1.4 16v (KFU) 90hp mod. 2004-Πρόβλημα

Δημοσίευσηαπό vasilisfr13 » Παρ 20 Νοέμ, 2015 20:26

ECOKINISI έγραψε:Βρες έναν σοβαρόεγκαταστατη και βάλε ενα σύστημα υγραεριοκινησης. Μην λυπηθείς τα 100-150 ευρώ παραπάνω που ίσως σου ζητήσει ένα σωστό συνεργείο. Το τελικό αποτέλεσμα σίγουρα θα σε ανταμείψει. Το αυτοκίνητο σου δεν έχει κάποια ιδιομορφία .

Μπορεί κάποιος να μου προτείνει ένα εγκαταστάτη που βάζει ένα σοβαρό σύστημα κοντά μου? Αγρίνιο μένω.
δεν θα ήθελα να τρέχω μακρια αν κατι παει στραβά.. έχω καει και πρέπει να προσέξω διπλά!!!
PEUGEOT 206 1.4 16V (KFU) 90HP mod. 2004
vasilisfr13
 
Δημοσιευσεις: 20
Εγγραφή: Δευτ 16 Νοέμ, 2015 12:58

Re: Peugeot 206 1.4 16v (KFU) 90hp mod. 2004-Πρόβλημα

Δημοσίευσηαπό vasilisfr13 » Παρ 20 Νοέμ, 2015 20:27

manoliss έγραψε:BRC με κλειστα ματια......

ποιο κιτ BRC??
PEUGEOT 206 1.4 16V (KFU) 90HP mod. 2004
vasilisfr13
 
Δημοσιευσεις: 20
Εγγραφή: Δευτ 16 Νοέμ, 2015 12:58

Re: Απ: Peugeot 206 1.4 16v (KFU) 90hp mod. 2004-Πρόβλημα

Δημοσίευσηαπό astam » Παρ 20 Νοέμ, 2015 21:01

Μαλλον ειναι ασθενεια των εγκαταστατων στην Αιτ/νια για το κομπιασμα απο το ενα καυσιμο στο αλλο ;-)

Στάλθηκε από το GT-S6500 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
Ford Mondeo '04 1.8
Landirenzo Evo
astam
 
Δημοσιευσεις: 166
Εγγραφή: Σάβ 25 Απρ, 2015 15:35

Re: Απ: Peugeot 206 1.4 16v (KFU) 90hp mod. 2004-Πρόβλημα

Δημοσίευσηαπό vasilisfr13 » Παρ 20 Νοέμ, 2015 21:03

astam έγραψε:Μαλλον ειναι ασθενεια των εγκαταστατων στην Αιτ/νια για το κομπιασμα απο το ενα καυσιμο στο αλλο ;-)

Στάλθηκε από το GT-S6500 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2

Μάλλον φταίει η πολλή υγρασία....
PEUGEOT 206 1.4 16V (KFU) 90HP mod. 2004
vasilisfr13
 
Δημοσιευσεις: 20
Εγγραφή: Δευτ 16 Νοέμ, 2015 12:58

Re: Απ: Peugeot 206 1.4 16v (KFU) 90hp mod. 2004-Πρόβλημα

Δημοσίευσηαπό astam » Παρ 20 Νοέμ, 2015 21:08

Η πολλη ζεστη το καλοκαιρι φταιει χαχα.
Το stag που σκεφτεσαι στο Αγρινιο θα το βαλεις? Αν ναι εχω ακουσει καλα λογια για τον συγκεκριμενο εγκαταστατη αν και δεν εχω προσωπικη εμπειρια.

Στάλθηκε από το GT-S6500 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
Ford Mondeo '04 1.8
Landirenzo Evo
astam
 
Δημοσιευσεις: 166
Εγγραφή: Σάβ 25 Απρ, 2015 15:35

Re: Peugeot 206 1.4 16v (KFU) 90hp mod. 2004-Πρόβλημα

Δημοσίευσηαπό tripas » Παρ 20 Νοέμ, 2015 22:13

Φίλε εμένα θα με προβληματιζε παρα πολυ ο παρακάτω καταλογος της Landi renzo

http://www.eurogas.nl/uploads/27/Prijslijsten/Nederland/consument/NLPeugeotcompleetconsument.pdf

Τον εξαιρεί τον δικο σου κιντήρα αντιθετα με τον ίδιο κινητήρα to citroen c3 του 2006 -2010 τον έχει αλλα για δες τιμή.

http://www.eurogas.nl/uploads/27/Prijslijsten/Nederland/consument/NLCitroencompleetconsument.pdf

Φυσικα ο εγκαταστατης ECOKINISI που το δουλεύει αυτο το συστημα θα μπορεί να μας δώσει κάποιες διευκρινήσεις για πιο λογο γινεται αυτο.
Citroen C4 sedan 1.6 TU5JP4-NFU 2008 , BRC P&D MY10 + LPG7
Άβαταρ μέλους
tripas
 
Δημοσιευσεις: 605
Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ, 2014 14:10

Re: Peugeot 206 1.4 16v (KFU) 90hp mod. 2004-Πρόβλημα

Δημοσίευσηαπό vasilisfr13 » Παρ 20 Νοέμ, 2015 22:39

tripas έγραψε:Φίλε εμένα θα με προβληματιζε παρα πολυ ο παρακάτω καταλογος της Landi renzo

http://www.eurogas.nl/uploads/27/Prijslijsten/Nederland/consument/NLPeugeotcompleetconsument.pdf

Τον εξαιρεί τον δικο σου κιντήρα αντιθετα με τον ίδιο κινητήρα to citroen c3 του 2006 -2010 τον έχει αλλα για δες τιμή.

http://www.eurogas.nl/uploads/27/Prijslijsten/Nederland/consument/NLCitroencompleetconsument.pdf

Φυσικα ο εγκαταστατης ECOKINISI που το δουλεύει αυτο το συστημα θα μπορεί να μας δώσει κάποιες διευκρινήσεις για πιο λογο γινεται αυτο.

Οποτε για να καταλαβω μου προτεινεις να μην βαλω καθολου υγραεριο ή να να μην βαλω επουδενι LANDI RENZO?
PEUGEOT 206 1.4 16V (KFU) 90HP mod. 2004
vasilisfr13
 
Δημοσιευσεις: 20
Εγγραφή: Δευτ 16 Νοέμ, 2015 12:58

Επόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google Adsense [Bot] και 35 επισκέπτες





cron