Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

DIY service?

Αέριος ή υγρός ψεκασμός; Ποιο σύστημα να επιλέξω για μεγάλου κυβισμού κινητήρες; Τα Turbo δουλεύουν με υγραέριο; Σύστημα λίπανσης βαλβίδων

DIY service?

Δημοσίευσηαπό Gearloose » Τρί 19 Ιαν, 2016 14:03

Καλησπέρα,

Έχω ένα Alfa 147 με Lovato LPG. Έχω κάνει 110.000 από τότε που το έβαλα.
Έχω περάσει από 3 διαφορετικούς επαγγελματίες για service (και «επώνυμους»/διαφημιζόμενος) γιατί τον εγκαταστάτη μου τον «έφαγε» η κρίση.
Με λίγα λόγια το μόνο που έχουν κάνει είναι η αλλαγή των φίλτρων. Το αυτοκίνητο δεν παρουσιάζει κάποιο πρόβλημα, δεν τραβάει καλά σε όλο το εύρος των στροφών όμως. Θα περίμενα να το κάνουν calibrate στο service, ίσως και firmware upgrade αλλά τίποτα… παρόλο που τους το ζητάω (δεν με έχουν χρεώσει για κάτι τέτοιο βέβαια, απλά λένε ότι δεν χρειάζεται).
Στα 2 τελευταία service τους έχω «παρακολουθήσει» με το καλώδιο και το πρόγραμμα της Lovato ότι δεν αλλάξαν κάτι.
Επειδή δεν θέλω να πάρω άδεια από την δουλειά για να κάτσω στο κεφάλι τους και αν πάμε βόλτα μαζί, έχω αποφασίσει να κάνω μόνος μου το service. Δεν είμαι άσχετος, αλλά δεν έχω γνώσεις για LPG.
Οι ερωτήσεις μου:
1. Μετά από τόσα χιλιόμετρα τα μπεκ δεν θέλουν service; (έχω δει set με λαστιχάκια κτλ). ΟΚ, παίρνω το set, αλλάζω λαστιχάκια κτλ και μετά δεν θέλει calibration με μικρόμετρο; Ξέρει κάποιος τις τιμές που πρέπει να έχουν (είναι τα τετράγωνα Lovato)
2. Ο εξαερωτής/πνεύμονας δεν θέλει κι αυτός νέο set με λαστιχάκια και καθάρισμα;
3. Έχω OBD reader. Υπάρχει κάποιο how to για το πώς θα το κάνω calibrate στο δρόμο με το software της Lovato;
4. Firmware upgrade: Ποιος ο κίνδυνος να καταλήξω με bricked εγκέφαλό;
Ευχαριστώ!
Ν.
Gearloose
 
Δημοσιευσεις: 8
Εγγραφή: Δευτ 22 Δεκ, 2014 21:39

Re: DIY service?

Δημοσίευσηαπό anikologr » Τρί 19 Ιαν, 2016 15:56

Δεν νομίζω να πάρει κανείς την ευθύνη να σου απαντήσει.. Ειδικά οι επαγγελματίες..
Hyundai i30 1.4 LPG + Λιπαντήρα Υποπίεσης 30.000 klm
anikologr
 
Δημοσιευσεις: 667
Εγγραφή: Κυρ 20 Μαρ, 2011 15:23

Re: DIY service?

Δημοσίευσηαπό hlias » Τρί 19 Ιαν, 2016 16:22

Gearloose έγραψε:Καλησπέρα,

Έχω ένα Alfa 147 με Lovato LPG. Έχω κάνει 110.000 από τότε που το έβαλα.
Έχω περάσει από 3 διαφορετικούς επαγγελματίες για service (και «επώνυμους»/διαφημιζόμενος) γιατί τον εγκαταστάτη μου τον «έφαγε» η κρίση.
Με λίγα λόγια το μόνο που έχουν κάνει είναι η αλλαγή των φίλτρων. Το αυτοκίνητο δεν παρουσιάζει κάποιο πρόβλημα, δεν τραβάει καλά σε όλο το εύρος των στροφών όμως. Θα περίμενα να το κάνουν calibrate στο service, ίσως και firmware upgrade αλλά τίποτα… παρόλο που τους το ζητάω (δεν με έχουν χρεώσει για κάτι τέτοιο βέβαια, απλά λένε ότι δεν χρειάζεται).
Στα 2 τελευταία service τους έχω «παρακολουθήσει» με το καλώδιο και το πρόγραμμα της Lovato ότι δεν αλλάξαν κάτι.
Επειδή δεν θέλω να πάρω άδεια από την δουλειά για να κάτσω στο κεφάλι τους και αν πάμε βόλτα μαζί, έχω αποφασίσει να κάνω μόνος μου το service. Δεν είμαι άσχετος, αλλά δεν έχω γνώσεις για LPG.
Οι ερωτήσεις μου:
1. Μετά από τόσα χιλιόμετρα τα μπεκ δεν θέλουν service; (έχω δει set με λαστιχάκια κτλ). ΟΚ, παίρνω το set, αλλάζω λαστιχάκια κτλ και μετά δεν θέλει calibration με μικρόμετρο; Ξέρει κάποιος τις τιμές που πρέπει να έχουν (είναι τα τετράγωνα Lovato)
2. Ο εξαερωτής/πνεύμονας δεν θέλει κι αυτός νέο set με λαστιχάκια και καθάρισμα;
3. Έχω OBD reader. Υπάρχει κάποιο how to για το πώς θα το κάνω calibrate στο δρόμο με το software της Lovato;
4. Firmware upgrade: Ποιος ο κίνδυνος να καταλήξω με bricked εγκέφαλό;
Ευχαριστώ!
Ν.




τα μπεκ της lovato δεν επισκευαζονται, οταν χαλασουν πεταμα και νεα αλλα θα αργησουν πολυ.
σερβις ο πνευμονας οταν εχει προβλημα.
στο 3 μην το σκαλισεις αφου δεν γνωριζεις, παρακολουθα τα trim και αν εισαι μεσα στα λογικα ορια μην σκαλιζεις.






anikologr έγραψε:Δεν νομίζω να πάρει κανείς την ευθύνη να σου απαντήσει.. Ειδικά οι επαγγελματίες..





βιαστηκες να απαντησεις.
κριμα.
hlias
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2046
Εγγραφή: Παρ 25 Μάιος, 2012 23:38
Τοποθεσία: ανω γλυφαδα

Re: DIY service?

Δημοσίευσηαπό anikologr » Τρί 19 Ιαν, 2016 17:17

hlias έγραψε:
Gearloose έγραψε:Καλησπέρα,

Έχω ένα Alfa 147 με Lovato LPG. Έχω κάνει 110.000 από τότε που το έβαλα.
Έχω περάσει από 3 διαφορετικούς επαγγελματίες για service (και «επώνυμους»/διαφημιζόμενος) γιατί τον εγκαταστάτη μου τον «έφαγε» η κρίση.
Με λίγα λόγια το μόνο που έχουν κάνει είναι η αλλαγή των φίλτρων. Το αυτοκίνητο δεν παρουσιάζει κάποιο πρόβλημα, δεν τραβάει καλά σε όλο το εύρος των στροφών όμως. Θα περίμενα να το κάνουν calibrate στο service, ίσως και firmware upgrade αλλά τίποτα… παρόλο που τους το ζητάω (δεν με έχουν χρεώσει για κάτι τέτοιο βέβαια, απλά λένε ότι δεν χρειάζεται).
Στα 2 τελευταία service τους έχω «παρακολουθήσει» με το καλώδιο και το πρόγραμμα της Lovato ότι δεν αλλάξαν κάτι.
Επειδή δεν θέλω να πάρω άδεια από την δουλειά για να κάτσω στο κεφάλι τους και αν πάμε βόλτα μαζί, έχω αποφασίσει να κάνω μόνος μου το service. Δεν είμαι άσχετος, αλλά δεν έχω γνώσεις για LPG.
Οι ερωτήσεις μου:
1. Μετά από τόσα χιλιόμετρα τα μπεκ δεν θέλουν service; (έχω δει set με λαστιχάκια κτλ). ΟΚ, παίρνω το set, αλλάζω λαστιχάκια κτλ και μετά δεν θέλει calibration με μικρόμετρο; Ξέρει κάποιος τις τιμές που πρέπει να έχουν (είναι τα τετράγωνα Lovato)
2. Ο εξαερωτής/πνεύμονας δεν θέλει κι αυτός νέο set με λαστιχάκια και καθάρισμα;
3. Έχω OBD reader. Υπάρχει κάποιο how to για το πώς θα το κάνω calibrate στο δρόμο με το software της Lovato;
4. Firmware upgrade: Ποιος ο κίνδυνος να καταλήξω με bricked εγκέφαλό;
Ευχαριστώ!
Ν.




τα μπεκ της lovato δεν επισκευαζονται, οταν χαλασουν πεταμα και νεα αλλα θα αργησουν πολυ.
σερβις ο πνευμονας οταν εχει προβλημα.
στο 3 μην το σκαλισεις αφου δεν γνωριζεις, παρακολουθα τα trim και αν εισαι μεσα στα λογικα ορια μην σκαλιζεις.






anikologr έγραψε:Δεν νομίζω να πάρει κανείς την ευθύνη να σου απαντήσει.. Ειδικά οι επαγγελματίες..





βιαστηκες να απαντησεις.

Ηλία το βαθύτερο νόημα της απάντησης μου ήταν άλλο..
Hyundai i30 1.4 LPG + Λιπαντήρα Υποπίεσης 30.000 klm
anikologr
 
Δημοσιευσεις: 667
Εγγραφή: Κυρ 20 Μαρ, 2011 15:23

Re: DIY service?

Δημοσίευσηαπό antonis132 » Τρί 19 Ιαν, 2016 17:52

:arrow: αν βρεις καλο μαστορα θα εκπλαγεις απο το πως θα πηγαινει με υγραεριο, καλυτερα και απο πριν στις χαμηλομεσαιες
antonis132
 
Δημοσιευσεις: 434
Εγγραφή: Δευτ 19 Μαρ, 2012 14:34

Re: DIY service?

Δημοσίευσηαπό Gearloose » Πέμ 21 Ιαν, 2016 16:17

anikologr έγραψε:Δεν νομίζω να πάρει κανείς την ευθύνη να σου απαντήσει.. Ειδικά οι επαγγελματίες..


να σου πω την αλήθεια δεν το σκέφτηκα... έχεις δίκαιο.
Με θυμώνει αυτό βέβαια, ειδικά όταν προέρχομαι από ένα χώρο που προσφέρει πολλά δωρεάν εργαλεία για αυτόν τον κλάδο. Πραγματικά την επόμενη φορά θα πρέπει να κάνω το ίδιο κι εγώ...

για τώρα θα ξεκινήσω να διαβάσω για μερικές ώρες και σίγουρα σε forum του εξωτερικού θα βρω τις απαντήσεις που ψάχνω :)

και έτσι για να προβοκάρω λίγο: δεν νομίζω ότι είναι και κάποια τρελή επιστήμη που να μην μπορεί κάποιος να καταλάβει. Ειδικά όταν κάποιος άλλος σου έχει φτιάξει όλα τα εργαλεία (hardware και software) ;)

ευχαριστώ!!
Gearloose
 
Δημοσιευσεις: 8
Εγγραφή: Δευτ 22 Δεκ, 2014 21:39

Re: DIY service?

Δημοσίευσηαπό referravag » Πέμ 21 Ιαν, 2016 21:39

antonis132 έγραψε::arrow: αν βρεις καλο μαστορα θα εκπλαγεις απο το πως θα πηγαινει με υγραεριο, καλυτερα και απο πριν στις χαμηλομεσαιες

+1
Peugeot 207 1.4 VTi
Citroën C4 1.4
KIT: BRC P&D MY10
Petrol Rst: LPGTECH EmuTECH Pb-Level-02
referravag
 
Δημοσιευσεις: 441
Εγγραφή: Τετ 15 Οκτ, 2014 03:15


Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 34 επισκέπτες