Καλησπέρα,
Έχω ένα Alfa 147 με Lovato LPG. Έχω κάνει 110.000 από τότε που το έβαλα.
Έχω περάσει από 3 διαφορετικούς επαγγελματίες για service (και «επώνυμους»/διαφημιζόμενος) γιατί τον εγκαταστάτη μου τον «έφαγε» η κρίση.
Με λίγα λόγια το μόνο που έχουν κάνει είναι η αλλαγή των φίλτρων. Το αυτοκίνητο δεν παρουσιάζει κάποιο πρόβλημα, δεν τραβάει καλά σε όλο το εύρος των στροφών όμως. Θα περίμενα να το κάνουν calibrate στο service, ίσως και firmware upgrade αλλά τίποτα… παρόλο που τους το ζητάω (δεν με έχουν χρεώσει για κάτι τέτοιο βέβαια, απλά λένε ότι δεν χρειάζεται).
Στα 2 τελευταία service τους έχω «παρακολουθήσει» με το καλώδιο και το πρόγραμμα της Lovato ότι δεν αλλάξαν κάτι.
Επειδή δεν θέλω να πάρω άδεια από την δουλειά για να κάτσω στο κεφάλι τους και αν πάμε βόλτα μαζί, έχω αποφασίσει να κάνω μόνος μου το service. Δεν είμαι άσχετος, αλλά δεν έχω γνώσεις για LPG.
Οι ερωτήσεις μου:
1. Μετά από τόσα χιλιόμετρα τα μπεκ δεν θέλουν service; (έχω δει set με λαστιχάκια κτλ). ΟΚ, παίρνω το set, αλλάζω λαστιχάκια κτλ και μετά δεν θέλει calibration με μικρόμετρο; Ξέρει κάποιος τις τιμές που πρέπει να έχουν (είναι τα τετράγωνα Lovato)
2. Ο εξαερωτής/πνεύμονας δεν θέλει κι αυτός νέο set με λαστιχάκια και καθάρισμα;
3. Έχω OBD reader. Υπάρχει κάποιο how to για το πώς θα το κάνω calibrate στο δρόμο με το software της Lovato;
4. Firmware upgrade: Ποιος ο κίνδυνος να καταλήξω με bricked εγκέφαλό;
Ευχαριστώ!
Ν.