Καλησπέρα είμαι καινούργιο μέλος και χρειάζομαι της οδηγίες σας για το πρόβλημά του οχήματος μου
Κατέχω ένα όχημα Mazda 6 (GG) 2002-2007 1,8 (120Bhp), έχω επάνω υγραέριο της lovato το οποίο το τοποθέτησα στα 130.000 χιλ. Στα 148.000 ξαφνικά μου άναψε το λαμπάκι του λαδιού και σε έλεγχο που έκανα στο συνεργείο διαπιστώθηκε ότι δεν υπηρχε καθόλου λάδι γύρω στα 100γρ έγινε έλεγχος του κινητήρα δεν υπήρχε επιφανειακά καμμία διαρροή και ο τεχνίτης αποφάσισε να βάλουμε καινούργιο λάδι (10-40) να το παρακολουθήσουμε, πράγματι έγινε αυτή η ενέργεια,γύρω στα 153.000 χιλ παρουσιάστηκε πάλι το ίδιο πρόβλημα με άδειο το κάρτερ,ξαναβάλαμε το ίδιο πάλι λάδι που άντεξε μέχρι τα 158.000 αυτή την φορά αλλάξαμε το λάδι (5-30) και στα 160.000 χιλ. το έφαγε όλο. Ο τεχνίτης μου διαπίστωσε ότι το πρόβλημα προέρχεται απο το αέριο και χρειάζεται αλλαγή των ελατηρίων εμβόλου και διωστήρων (μπιέλα) και θα έχω δυστυχώς το ίδιο πρόβλημα εάν συνεχίσω να το χρησιμοποιώ. Βρίσκομαι σε απόγνωση και δεν ξέρω τι να κάνω φυσικά, πήρα πληροφορίες απο το διαδίκτυο ότι το σύστημα κάθε 20-30 χιλ χιλιόμετρα χρειάζεται servis αντικατάσταση φίλτρων υγρής και αερίου φάσης,έλεγχο και ρύθμιση των μπέκ κύλινδροι εμβολα ελατήρια και ρύθμιση του διακένου για την σωστή αναλογία καυσίμου με τον ατμοσφαιρικό αέρα.Επειδή είμαι προβληματισμένος διότι βρίσκομαι στην φάση αλλαγής ελατηρίων και διωστήρων και εάν μετά επακολουθήσει το servis του συστήματος υγραερίου θα διορθωθεί η κατάσταση ή πάλι θα έχω το ίδιο πρόβλημα??? Τα φώτα σας παρακαλώ.