Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Μα τελικα, εχει βαλει βαλβιδες τιτανιου κανεις;

Αέριος ή υγρός ψεκασμός; Ποιο σύστημα να επιλέξω για μεγάλου κυβισμού κινητήρες; Τα Turbo δουλεύουν με υγραέριο; Σύστημα λίπανσης βαλβίδων

Μα τελικα, εχει βαλει βαλβιδες τιτανιου κανεις;

Δημοσίευσηαπό anton » Δευτ 18 Απρ, 2016 21:49

Μα συνεχως το λεμε, για ενισχυμενες βαλβιδες και εδρες αυτων, ιδιαιτερα εξαγωγης. Αλλα το εχει κανει κανεις;

Το ξερω οτι ειναι ιδιοκατασκευη, μια και δεν υπαρχουν ως ανταλλακτικα. Μια και ειναι πατεντα, ειναι σιγουρο οτι θα ταιριαξουν καλα;

Θα πρεπει για οικονομια να γινουν μονο οι βαλβιδες και οι εδρες της εξαγωγης; Μια και αυτες τρωνε τις τεραστιες θερμοκρασιες;

Το κοστος βαλβιδων τιτανιου, ειναι να ξερετε αρκετα μεγαλυτερο απο το να παρεις ελαφρα μεταχειρισμενο κινητηρα!

Ξερετε που κανουν βαλβιδες τιτανιου; Εδω στο φορουμ εμαθα για αυτον οτι κανει λεει βαλβιδες τιτανιου: http://www.vrisko.gr/details/7fckc4cj1c ... _d_k_j_1b1
συστημα Vialle LiquidSi χωρις πνευμονα, υγρος ψεκασμος LPG και μικροψεκασμοι βενζινης
Άβαταρ μέλους
anton
 
Δημοσιευσεις: 150
Εγγραφή: Παρ 25 Μάιος, 2012 19:05

Re: Μα τελικα, εχει βαλει βαλβιδες τιτανιου κανεις;

Δημοσίευσηαπό gkazakias » Τρί 19 Απρ, 2016 03:48

Τιτανιου βαζουν σε dragster οχηματα βελτιωμενα στα ορια της μηχανικης. Που σπινιαρει και η 5η τους με 4χ4 μεταδοση, πως να το πω.

Για το υγραεριο θελουμε καποιο αλλο μιγμα μεταλλου, για στελίτη εχω ακουσει. Δεν υπαρχει καμια επαφη του τιτανιου με τον στελιτη ουτε σαν τιμη ουτε σαν υλικο. Επικοινωνησε αν θες με τον τζιολα να σου πει.

Ουτε γω εχω βρει ατομα να εχουν κανει αυτη την αναβαθμιση. Ξερεις τι γινεται? Μολις φτανει η λυπητερη λενε βαλε πανω οτι φθηνοτερα και μεταχειρισμενα ακομη αν εχεις και την κανουνε με ελαφρια.
gkazakias
 
Δημοσιευσεις: 1512
Εγγραφή: Πέμ 17 Μαρ, 2011 02:52

Re: Μα τελικα, εχει βαλει βαλβιδες τιτανιου κανεις;

Δημοσίευσηαπό papoys » Τρί 19 Απρ, 2016 07:12

Πιστεύω ότι το υγραέριο δεν είναι χόμπι αλλά κάποιος τρόπος οικονομίας.Αν πάμε σε τέτοιες περιπτώσεις ξεφεύγουμε και πάμε στο τελείως
αντίθετο.
Εάν έχεις αυτοκίνητο που δεν είναι σε μαύρες λίστες η μηχανή του το κάνεις μετατροπή.Αν όχι δεν νομίζω ότι συμφαίρουν οικονομικά τέτοιες λύσεις.
opel vectra 1,6 με emmegas (πριν zanardi) 219.000 χιλ. με lpg και 347.000 στο κοντέρ
Άβαταρ μέλους
papoys
 
Δημοσιευσεις: 1960
Εγγραφή: Τρί 19 Μαρ, 2013 06:42
Τοποθεσία: 15344 Γέρακας

Re: Απ: Μα τελικα, εχει βαλει βαλβιδες τιτανιου κανεις;

Δημοσίευσηαπό Alxnks » Τρί 19 Απρ, 2016 14:26

gkazakias έγραψε:Τιτανιου βαζουν σε dragster οχηματα βελτιωμενα στα ορια της μηχανικης. Που σπινιαρει και η 5η τους με 4χ4 μεταδοση, πως να το πω.



Αυτό εδω δεν είναι dragster, είναι 4x4 και έπιασε 222 μίλια/ωρα, ρυθμισμένο σε χαμηλή πίεση γιατί με υψηλότερη, όπως λένε οι δημιουργοί του, σπινιαριζε και η 5 :D

Ενα "ταπεινό" nissan qashqai:

Το project με την μεταμόσχευση του κινητήρα του nissan gt-r:
http://www.gtr.co.uk/forum/175782-svm-r ... 1064325703

222 μιλια/ωρα:
https://youtu.be/3IC3XpN9Glg

9.1 δεύτερα για το 0-162 μίλια/ωρα:
https://youtu.be/Kz8G-ZEymnI

Κι εμείς παλευουμε να κανουμε οικονομια με τα υγραέρια :p
Alxnks
 
Δημοσιευσεις: 78
Εγγραφή: Παρ 16 Ιαν, 2015 12:58


Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 58 επισκέπτες