Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!



Αλλαγη μπαταριας .

Αέριος ή υγρός ψεκασμός; Ποιο σύστημα να επιλέξω για μεγάλου κυβισμού κινητήρες; Τα Turbo δουλεύουν με υγραέριο; Σύστημα λίπανσης βαλβίδων

Re: Αλλαγη μπαταριας .

Δημοσίευσηαπό referravag » Τετ 03 Μάιος, 2017 01:33

Καλησπέρα στην παρέα! Σόρυ που ενημερώνω τώρα απλά τρέχω τελευταία και δεν πολύ μπαίνω στο forum... Τελικά εγώ άλλαξα την δική μου μπαταρία Start-Stop στο Opel. Έβαλα την ίδια Varta που φόραγε και από την αντιπροσωπεία με τα ίδια χαρακτηριστικά αλλά αυτοκόλλητα Varta, όχι GM. Έπαιρνε κανονικά μπροστά με την παλιά απλά είχε 3-4 μήνες που δεν δούλευε το Start-Stop και σε μέτρηση που της είχα κάνει τον Φλεβάρη η δύναμή της ήταν κάτω από τη μέση στο κόκκινο... Οπότε την άλλαξα προληπτικά για να μην με αφήσει πουθενά και δεν έχω και καλώδια... 163 ευρώ κόστισε 80Ah 800A μαζί με δωρεάν προγραμματισμό στο σύστημα start stop σε γνωστό κατάστημα με μπαταρίες της Αθήνας.

Μου είπε ο ηλεκτρολόγος που μου την πέρασε ότι μπορεί να χρειαστεί καμιά μέρα μέχρι να την μάθει το αυτοκίνητο και να ξανά δουλέψει το Start-Stop, αλλά δούλεψε κανονικά από τα πρώτα μέτρα στο πρώτο φανάρι που συνάντησα. Όλα καλά μέχρι τώρα. :) :thumbup:
Peugeot 207 1.4 VTi (8FS) 95PS
BRC Plug&Drive MY10 + petrol gauge emulator
by LPGas
referravag
 
Δημοσιευσεις: 415
Εγγραφή: Τετ 15 Οκτ, 2014 03:15

Re: Αλλαγη μπαταριας .

Δημοσίευσηαπό anikologr » Τετ 03 Μάιος, 2017 04:19

referravag έγραψε:Καλησπέρα στην παρέα! Σόρυ που ενημερώνω τώρα απλά τρέχω τελευταία και δεν πολύ μπαίνω στο forum... Τελικά εγώ άλλαξα την δική μου μπαταρία Start-Stop στο Opel. Έβαλα την ίδια Varta που φόραγε και από την αντιπροσωπεία με τα ίδια χαρακτηριστικά αλλά αυτοκόλλητα Varta, όχι GM. Έπαιρνε κανονικά μπροστά με την παλιά απλά είχε 3-4 μήνες που δεν δούλευε το Start-Stop και σε μέτρηση που της είχα κάνει τον Φλεβάρη η δύναμή της ήταν κάτω από τη μέση στο κόκκινο... Οπότε την άλλαξα προληπτικά για να μην με αφήσει πουθενά και δεν έχω και καλώδια... 163 ευρώ κόστισε 80Ah 800A μαζί με δωρεάν προγραμματισμό στο σύστημα start stop σε γνωστό κατάστημα με μπαταρίες της Αθήνας.

Μου είπε ο ηλεκτρολόγος που μου την πέρασε ότι μπορεί να χρειαστεί καμιά μέρα μέχρι να την μάθει το αυτοκίνητο και να ξανά δουλέψει το Start-Stop, αλλά δούλεψε κανονικά από τα πρώτα μέτρα στο πρώτο φανάρι που συνάντησα. Όλα καλά μέχρι τώρα. :) :thumbup:

163 euro μπαταρία.. που φτάσαμε.. Και να είσαι και ικανοποιημένος...
Hyundai i30 1.4 LPG + Λιπαντήρα Υποπίεσης 30.000 klm
anikologr
 
Δημοσιευσεις: 624
Εγγραφή: Κυρ 20 Μαρ, 2011 15:23

Re: Αλλαγη μπαταριας .

Δημοσίευσηαπό referravag » Τετ 03 Μάιος, 2017 18:15

Δυστυχώς ή ευτυχώς φίλε μου, εκεί κυμαίνονται οι τιμές για μπαταρίες Start-Stop... Όσο τα αυτοκίνητα εφοδιάζονται με νέα συστήματα κάποια ανταλλακτικά θα είναι πιο ακριβά. Και το διαπίστωσα πάλι πρόσφατα που μου κάηκε ο ένας προθερμαντήρας και μόλις πήρα τιμή από την Opel έμεινα! 153 ευρώ μου είπε η Opel για τον 1 μόνο που έχει καεί (τιμή ανταλλακτικού μόνο χωρίς εργατικά) ενώ εγώ είχα δει σε online καταστήματα ότι παίζουν γύρω στα 18 ευρω (Beru πάντα εννοείται) ο ένας σε διάφορα site. Μετά ψάχνοντας είδα ότι το δικό μου παίρνει 2 απλούς των 18 ευρώ (ή 36 στην αντιπροσωπεία) στους κυλίνδρους 2/3 και 2 "προηγμένους" με ειδικούς αισθητήρες επάνω τους που μετρούν την πίεση στο θάλαμο καύσης και κάνουν βελτιστοποιήσεις στο μείγμα στους κυλίνδρους 1/4 και γι' αυτό είναι πανάκριβοι. Η ατυχία της υπόθεσης είναι ότι στα αυτοκίνητα της επόμενης χρονιάς το έχουν αλλάξει και παίρνει σε όλους του κυλίνδρους τους απλούς... Τι να πεις; Ατυχία! Να ναι καλά το T e c D o c (χρυσό πρόγραμμα). Και εκεί που είχα σκοπό να αλλάξω και τους 4 προθερμαντήρες γιατί πίστευα ότι θα κοστίζουν 4x18= 72 ευρώ, αγόρασα ανταλλακτικό μόνο για τον 1. 115 ευρώ με δωρεάν μεταφορικά από Γερμανία...

Όσο για την μπαταρία για να επανέλθω στο θέμα, στην αντιπροσωπεία πριν 2 ή 3 χρόνια που είχα ρωτήσει τιμή μου είχαν πει 300 ευρώ... :clap: =)) Θα μπορούσα να βάλω και Bosch με ίδια χαρακτηριστικά στα 150 ευρώ αλλά τα καλύτερα reviews για AGM μπαταρίες τα έχει η Varta διεθνώς και γι' αυτό προτίμησα πάλι Varta παρότι δίνει μόνο 1 χρόνο εγγύηση ενώ στην Bosch έδινε 2 χρόνια. Made in Germany. Η ίδια μπαταρία είναι. Ίδιο case, χερουλάκια κλπ. Μόνο το χρώμα αλλάζει (ασημί αντί για μαύρη που ήταν η γνήσια) και τα αυτοκόλλητα. :) Θα φανεί πως θα πάει στο χρόνο κι αυτή. Αν αντέξει όσο η γνήσια θα είναι σούπερ. :)
Peugeot 207 1.4 VTi (8FS) 95PS
BRC Plug&Drive MY10 + petrol gauge emulator
by LPGas
referravag
 
Δημοσιευσεις: 415
Εγγραφή: Τετ 15 Οκτ, 2014 03:15

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 19 επισκέπτες