παντως πιστευω οτι ειναι λαθος να μην βαζεις λιγο μεγαλυτερη μπαταρια απο του κατασκευαστη. Στο Rav4 εβαλα τρεις φορες 45αρα του κατασκευαστη απο την αντιπροσωπια απ ευθειας και στα τρια χρονια, εμενα στο δρομο. Παντα τον τριτο χρονο ανεβαινε η ενταση των φωτων οταν παταγα γκαζι και επεφτε οταν το αφηνα με τις 45αρες! Αν ξεχναγα την πλαφονιερα εμενε το αυτοκινητο και πιο πριν!
Εβαλα 65ρα και βρηκα την υγεια μου. Αρα λοιπον σε εμενα βγηκε σε καλο. Ουτε πεσιμο των φωτων οταν αφηνεις το γκαζι στον τριτο χρονο, ουτε μου μενει αμα ξεχασω κανενα λαμπακι, μαλιστα εμενα μου αναβε το λαμπακι του κινητηρα και ηταν απο τη μικρη μπαταρια. Σε αλλο RAV4 ειχε 35αρα!!!
Ενταξει εαν εχεις πολυ καινουργιο αυτοκινητο κσι εχει εστω 55αρα, το καταλαβαινω να μεινεις στα ιδια, αλλα 45αρα σε διλιτρο suv? Στο φιλο που του βαλανε την 35αρα, τι επρεπε να κανει που εχει το φασελιφτ το δικο μου;;
Στο φορουμ του συτοκινητου μου, ολοι βαλαν μεγαλυτερη και σωθηκαν σπο 55αρα τουλαχιστον, Μαλιστα οσοι εχουν υγραεριο βαλαν το μεγιστο για το δυναμο μας που ειναι 65αρα και ολοι πολυ ευχαριστημενοι. Εμενα μου κρατησε bohai 65αρα 3 χρονια οι τελευταιοι 6 μηνες με υγραεριο αλλα με αλλη ανασα στα ηλεκτρικα, χωρις λαμπακι να αναβει κινητηρα και δεν εμεινα στο δρομο. Απλα ταχατες μου ειπε ο ηλεκτρολογος οτι θελει αλλαγμα και την αλλαξα προληπτικα. Δε μου αρεσει να μενω τα πρωινα και να περιμενω ξσφνικα οδικη. Πλαφονιερες αν ξεχναγα δεν καταλαβαινε τιποτε. Τωρα και παλι 65bosh