Γράφει κάποιος... είναι πολύ φτωχό το μίγμα και ότι πρέπει να σου καίει +20% (ή +120%) αλλιώς θα σου κάψει βαλβίδες !!
Απαντώ γενικώς με τα παρακάτω, σε συμφορουμίτες που δεν έχουν γνώσεις μηχανικού η Μηχανολογίας
....και υποθέτω ότι ο μάστορας δεν έκανε του κεφαλιού του και εσείς δεν το παίζετε Νίκι Λάουντα !!
ΕΑΝ ΖΗΤΆΤΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΑΣΤΟΡΑ ΝΑ ΤΟΥ "ΔΩΣΕΙ" ΤΟ ΚΑΤΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΠΆΝΩ.. ΙΣΧΥΕΙ Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΑΣ ΟΤΙ...
ΤΟΤΕ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΙ ΕΤΟΙΜΟΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΤΕ ΤΟ ΑΝΤΙΤΙΜΟ (ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΕ ΚΑΥΣΙΜΑ) !!
Γιατί να πάρω βαλβίδες απο φτωχό μίγμα (που λές) απο την στιγμή που ο "δίδυμος" εγκέφαλος έχει αντιγράψει τον εργοστασιακό και όλη η χαρτογράφηση είναι πιστό αντίγραφο της εργοστασιακής;;;
Δηλαδή ο μάστορας έκανε σωστά την δουλειά του και δεν είναι άσχετος ή δεν το έπαιξε εν αγνοία σου, πουσαδώρος !!
Εάν τόκανε σωστά, ούτε υπερθέρμανση θα υπάρχει ή ούτε πειράκια (προανάφλεξη) να χτυπάνε ή backfire (τουφεκιά στην εξάτμιση) ή ότιδήποτε άλλο περίεργο.... δεν θα συμβεί !!
Υπόψιν ...υπάρχει ήδη και η λαδιέρα για τις βαλβίδες εισαγωγής, που καλό κάνει ...και κακό δεν κάνει !!
(και την βάζουμε διότι... αφού δεν περνάει βανζίνη να τις "λιπαίνει/δροσίζει" τότε λιπαίνονται απο τις αναθυμιάσεις και την περιστασιακή σταγονο-λίπανση απο την λαδιέρα, επομένως, εάν οι βαλβίδες μας δεν είναι απο "χαλβά" και εφόσον δεν γκαζάρουμε στα κόκκινα, τότε δεν υπάρχει λόγος να καούν (ίσως κιόλας, αλλά μόνο μετά απο πολλά-πάρα πολλά ΚΜ) !!
Πάμε τώρα στην κατανάλωση:
Αφού η εντός πόλεως κατανάλωση είναι φυσιολογική (όπως με την βενζίνη), αλλά και η εκτός πόλεως πάνω απο 100ΚΜ/h, πάλι θα είναι σύμφωνη με την εργοστασιακή χαρτογράφηση, τότε γιατί να καίς περισσότερο αέριο;;
Περισσότερο αέριο σημαίνει ότι και με την περισσότερη βενζίνη !! Αύξηση θερμοκρασιών !!!
Και για να μαθαίνετε.... απο φτωχό μίγμα ( ή λάθος μπουζί ) μπορεί να πάρεις τρύπιο πιστόνι (λιωμένο έμβολο απο πολλές προαναφλέξεις-πειράκια)... μα ποτέ όμως καμμένη βαλβίδα !!
Καμμένη βαλβίδα (της εξαγωγής μόνο, ποτέ της εισαγωγής) θα πάρεις απο εξασθενημένα ελατήρια βαλβίδων ή από αρύθμιστες βαλβίδες εξαγωγής, σε συνδυασμό με συνεχώς πολλές στροφές και μεγάλες θερμοκρασίες και πολλά ζόρια της μηχανής.
Εάν όμως έχετε υδραυλικές βαλβίδες, τότε εξαφανίζονται 2 παράγοντες κινδύνου (εξασθενημένα ελατήρια βαλβίδων ή αρύθμιστες)
Επομένως τέτοιες βλάβες είναι πράγμα απίθανο για οδηγό (που δεν είναι ραλλίστας κατά συρροή) που προσέχει τον κινητήρα του και είναι έμπειρος !!
>> ΓΙΑΥΤΌ ΝΑ ΕΠΙΛΕΓΕΤΕ ΠΡΩΤΑ ΤΟΝ ΤΕΧΝΙΚΟ ΠΟΥ ΘΑ ΒΑΛΕΙ ΣΩΣΤΑ, ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΟ ΠIΟ ΦΘΗΝΟ ΣΥΣΤΗΜΑ LGP !! <<
ΜΠΟΡΕΊΤΕ ΝΑ: ΜΕ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΕΤΕ ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΑ ΟΜΩΣ ή ΚΑΙ ΝΑ ΡΩΤΗΣΕΤΕ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΤΕΧΝΙΚΟ-ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΕΡΩΤΗΜΑ