Δές εδώ παρόμοιο θέμα που είχα ανοίξει πριν λίγο καιρό με μερικές πληροφορίες :
viewtopic.php?f=39&t=3456Επειδή το ψάχνω συνέχεια, αλλά δεν έχω κάνει κίνηση ακόμα, τα νεότερα από κουβέντα που είχα ανοίξει με κάποιον τεχνικό στον εγκαταστάτη , όταν πήγα για το LPG service είναι ότι ο εγκέφαλος δεν είναι τόσο black-box απλά έρχεται προρυθμισμένος από το εργοστάσιο και ο χάρτης ακολουθεί αυτόν της βενζίνης. Οπότε αν θέλουμε μπορούμε να βάλουμε οποιοδήποτε πρόγραμμα στην ECU και να ξαναρυθμιστεί ο χάρτης του εγκεφάλου του υγραερίου να ακολουθεί αυτόν της βενζίνης, υπάρχουν πιο "advanced" ρυθμίσεις που μπορούν να γίνουν για τέτοιες περιπτώσεις.
Το αν θα το κάνω τελικά το σκέφτομαι ακόμα, μάλλον όταν αποσβέσω και το πιθανό κόστος αντικατάσταστης κινητήρα (σε κάνα χρόνο), θα το τολμήσω.
Για revo είμαι επιφυλακτικός επειδή δεν κρατάνε backup τον εργοστασιακό χάρτη του αυτοκινήτου, αλλά σου βάζουν μια κοντινή δική τους εκτίμηση/προσέγγιση για το factory mode.
Συν ότι στην overload π.χ. μπορείς να κάνεις τις εναλλαγές μεταξύ των προγραμμάτων και από το διακόπτη του cruise control.
Τα 2 προβλήματα με τη Revo που έχω εντοπίσει είναι
1) ότι είναι κονσέρβα και δεν μπορείς να επέμβεις στις παραμέτρους (π.χ. να λαμβάνει υπ'όψιν το διαφορετικό αβανς του υγραερίου, κάτι που είναι απίστευτα χρήσιμο για προστασία των βαλβίδων) και
2) ότι δεν σου κρατάνε backup από την ECU και αν τελικά υπάρξει πρόβλημα και θές να το επιστρέψεις στην εργοστασιακή κατάσταση, σου βάζουν μια δική τους εκτίμηση του εργοστασιακού χάρτη και όχι τον κανονικό εργοστασιακό.
π.χ. ξέρω ότι η Overload έπαιρνε backups της ECU, και όταν το ζήτησα από τον Κύριλλο, ανάμεσα σε άλλα πράγματα, δεν ήταν αρνητικός. Έτσι κι αλλιώς λίγη ώρα παίρνει.
Απλά με τη Revo υπάρχουν αυτοκίνητα στο δρόμο με το σύστημα υγραεριοκίνησης που φοράω χωρίς θέματα, απ' ότι μου είπαν, συν ότι η Cargate υποστηρίζει και Revo και LandiRenzo, οπότε θα βρίσκω άκρη σε ένα μέρος για όλα.