Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!



Έλεγχος διάκενων βαλβίδων

Αέριος ή υγρός ψεκασμός; Ποιο σύστημα να επιλέξω για μεγάλου κυβισμού κινητήρες; Τα Turbo δουλεύουν με υγραέριο; Σύστημα λίπανσης βαλβίδων

Έλεγχος διάκενων βαλβίδων

Δημοσίευσηαπό chris76 » Πέμ 02 Ιουν, 2011 18:27

ΕΧΩ MAZDA3 2006 KAI ΕΒΑΛΑ ΥΓΡΑΕΡΙΟ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ 18000ΧΛΜ. ΣΕ ΕΛΕΓΧΟ ΒΑΛΒΙΔΩΝ(ΜΕΤΡΗΣΗ ΔΙΑΚΕΝΩΝ) ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑ ΟΤΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΗΤΑΝ ΟΚ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΜΕΣ ΤΗΣ ΜΑΖΝΤΑ ΓΙΑ ΒΕΝΖΙΝΗ ΑΛΛΑ ΜΕ ΑΠΟΚΛΙΣΗ ΑΠΟΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΠΟΥ ΜΟΥ ΔΩΣΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΒΑΛΕ ΥΓΡΑΕΡΙΟ.ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΥΓΡΑΕΡΙΟ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΣΕ ΑΛΛΑ ΔΙΑΚΕΝΑ ΑΠΟ ΟΤΙ Η ΒΕΝΖΙΝΗ; ΚΑΙ ΑΝ ΝΑΙ ΠΡΕΠΕΙΝΑ ΚΑΝΩ ΡΥΘΜΙΣΗ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΥΓΡΑΕΡΙΟ Ή ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΩ ΤΙΠΟΤΑ ΑΦΟΥ ΓΙΑ ΒΕΝΖΙΝΗ ΤΑ ΔΙΑΚΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΑΞΕΙ;
chris76
 
Δημοσιευσεις: 1
Εγγραφή: Πέμ 02 Ιουν, 2011 18:17

Re: ΕΛΕΓΧΟΣ ΔΙΑΚΕΝΩΝ ΒΑΛΒΙΔΩΝ

Δημοσίευσηαπό dim63 » Παρ 03 Ιουν, 2011 19:22

Ακριβως και σε αυστηρο τονο θα μπορουσα να σου πω!
Mazda tribute 2.3 bigas-geartech αεριου χωρις λαδια-ξυδια
dim63
 
Δημοσιευσεις: 278
Εγγραφή: Τετ 16 Φεβ, 2011 11:10

Re: ΕΛΕΓΧΟΣ ΔΙΑΚΕΝΩΝ ΒΑΛΒΙΔΩΝ

Δημοσίευσηαπό gakost » Παρ 03 Ιουν, 2011 20:00

Κοίταξε σε όποια σελίδα εγκαταστάτη θες στο ιντερνετ , δες και τι έχουν γράψει και και σε αυτό το φόρουμ αλλά και σε άλλα για την συντήρηση διάφοροι εγκαταστάτες, θα δεις ότι όλοι λένε ότι τα σέρβις του αυτοκινήτου παραμένουν ως έχουν απλά προστίθεται το σερβις για το υγραέριο και γίνονται εργασίες μόνο για αυτό.
gakost
 
Δημοσιευσεις: 1037
Εγγραφή: Παρ 14 Ιαν, 2011 22:09

Re: ΕΛΕΓΧΟΣ ΔΙΑΚΕΝΩΝ ΒΑΛΒΙΔΩΝ

Δημοσίευσηαπό tzanabetis » Σάβ 04 Ιουν, 2011 21:06

chris76 έγραψε:ΕΧΩ MAZDA3 2006 KAI ΕΒΑΛΑ ΥΓΡΑΕΡΙΟ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ 18000ΧΛΜ. ΣΕ ΕΛΕΓΧΟ ΒΑΛΒΙΔΩΝ(ΜΕΤΡΗΣΗ ΔΙΑΚΕΝΩΝ) ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑ ΟΤΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΗΤΑΝ ΟΚ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΜΕΣ ΤΗΣ ΜΑΖΝΤΑ ΓΙΑ ΒΕΝΖΙΝΗ ΑΛΛΑ ΜΕ ΑΠΟΚΛΙΣΗ ΑΠΟΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΠΟΥ ΜΟΥ ΔΩΣΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΒΑΛΕ ΥΓΡΑΕΡΙΟ.ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΥΓΡΑΕΡΙΟ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΣΕ ΑΛΛΑ ΔΙΑΚΕΝΑ ΑΠΟ ΟΤΙ Η ΒΕΝΖΙΝΗ; ΚΑΙ ΑΝ ΝΑΙ ΠΡΕΠΕΙΝΑ ΚΑΝΩ ΡΥΘΜΙΣΗ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΥΓΡΑΕΡΙΟ Ή ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΩ ΤΙΠΟΤΑ ΑΦΟΥ ΓΙΑ ΒΕΝΖΙΝΗ ΤΑ ΔΙΑΚΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΑΞΕΙ;


Αν μπορείς προσπάθησε να γράφεις με μικρά αντί για κεφαλαία, μας βοηθάει όλους. Επίσης ρώτα τον εγκαταστάτη έτσι από περιέργεια πως υπολόγισε τα διάκενα διαφορετικά από αυτά που προτείνει ο κατασκευαστής να δούμε τι θα σου πει...
Zavoli χωρίς λαδιέρες, ξυδιέρες και τυροκαυτερές
70.000χλμ
Άβαταρ μέλους
tzanabetis
 
Δημοσιευσεις: 308
Εγγραφή: Κυρ 27 Μαρ, 2011 23:58

Re: ΕΛΕΓΧΟΣ ΔΙΑΚΕΝΩΝ ΒΑΛΒΙΔΩΝ

Δημοσίευσηαπό motorhome » Κυρ 10 Ιούλ, 2011 14:38

chris76 έγραψε:ΕΧΩ MAZDA3 2006 KAI ΕΒΑΛΑ ΥΓΡΑΕΡΙΟ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ 18000ΧΛΜ. ΣΕ ΕΛΕΓΧΟ ΒΑΛΒΙΔΩΝ(ΜΕΤΡΗΣΗ ΔΙΑΚΕΝΩΝ) ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑ ΟΤΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΗΤΑΝ ΟΚ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΜΕΣ ΤΗΣ ΜΑΖΝΤΑ ΓΙΑ ΒΕΝΖΙΝΗ ΑΛΛΑ ΜΕ ΑΠΟΚΛΙΣΗ ΑΠΟΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΠΟΥ ΜΟΥ ΔΩΣΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΒΑΛΕ ΥΓΡΑΕΡΙΟ.ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΥΓΡΑΕΡΙΟ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΣΕ ΑΛΛΑ ΔΙΑΚΕΝΑ ΑΠΟ ΟΤΙ Η ΒΕΝΖΙΝΗ; ΚΑΙ ΑΝ ΝΑΙ ΠΡΕΠΕΙΝΑ ΚΑΝΩ ΡΥΘΜΙΣΗ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΥΓΡΑΕΡΙΟ Ή ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΩ ΤΙΠΟΤΑ ΑΦΟΥ ΓΙΑ ΒΕΝΖΙΝΗ ΤΑ ΔΙΑΚΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΑΞΕΙ;

Ο εγκαταστατης καλως πρατει και ανοιγει λιγο παραπανω της βαλβιδες γιατι αν εχεις συστημα με πνευμονα η βαλβιδες θερμενονται περισσοτερο απο οτι δουλευει με βενζινη και επειδη ειναι ιαπωνικο η εδρες ειναι πιο μαλακες οποτε υπαρχει πιο ευκολη υποχωρηση των εδρων με αποτελεσμα να κλεινουν πιο γρηγορα η βαλβιδες ετσι και αλλιως η ρυθμιση που σου δινει ζημια δεν κανει ισα ισα που φτιαχνει και λιγο ροπη στης χαμηλες
motorhome
 
Δημοσιευσεις: 24
Εγγραφή: Κυρ 10 Απρ, 2011 13:45

Re: ΕΛΕΓΧΟΣ ΔΙΑΚΕΝΩΝ ΒΑΛΒΙΔΩΝ

Δημοσίευσηαπό motorhome » Κυρ 10 Ιούλ, 2011 14:38

chris76 έγραψε:ΕΧΩ MAZDA3 2006 KAI ΕΒΑΛΑ ΥΓΡΑΕΡΙΟ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ 18000ΧΛΜ. ΣΕ ΕΛΕΓΧΟ ΒΑΛΒΙΔΩΝ(ΜΕΤΡΗΣΗ ΔΙΑΚΕΝΩΝ) ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑ ΟΤΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΗΤΑΝ ΟΚ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΜΕΣ ΤΗΣ ΜΑΖΝΤΑ ΓΙΑ ΒΕΝΖΙΝΗ ΑΛΛΑ ΜΕ ΑΠΟΚΛΙΣΗ ΑΠΟΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΠΟΥ ΜΟΥ ΔΩΣΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΒΑΛΕ ΥΓΡΑΕΡΙΟ.ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΥΓΡΑΕΡΙΟ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΣΕ ΑΛΛΑ ΔΙΑΚΕΝΑ ΑΠΟ ΟΤΙ Η ΒΕΝΖΙΝΗ; ΚΑΙ ΑΝ ΝΑΙ ΠΡΕΠΕΙΝΑ ΚΑΝΩ ΡΥΘΜΙΣΗ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΥΓΡΑΕΡΙΟ Ή ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΩ ΤΙΠΟΤΑ ΑΦΟΥ ΓΙΑ ΒΕΝΖΙΝΗ ΤΑ ΔΙΑΚΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΑΞΕΙ;

Ο εγκαταστατης καλως πρατει και ανοιγει λιγο παραπανω της βαλβιδες γιατι αν εχεις συστημα με πνευμονα η βαλβιδες θερμενονται περισσοτερο απο οτι δουλευει με βενζινη και επειδη ειναι ιαπωνικο η εδρες ειναι πιο μαλακες οποτε υπαρχει πιο ευκολη υποχωρηση των εδρων με αποτελεσμα να κλεινουν πιο γρηγορα η βαλβιδες ετσι και αλλιως η ρυθμιση που σου δινει ζημια δεν κανει ισα ισα που φτιαχνει και λιγο ροπη στης χαμηλες
motorhome
 
Δημοσιευσεις: 24
Εγγραφή: Κυρ 10 Απρ, 2011 13:45

Re: ΕΛΕΓΧΟΣ ΔΙΑΚΕΝΩΝ ΒΑΛΒΙΔΩΝ

Δημοσίευσηαπό LPGas » Τρί 12 Ιούλ, 2011 21:00

motorhome έγραψε:
chris76 έγραψε:ΕΧΩ MAZDA3 2006 KAI ΕΒΑΛΑ ΥΓΡΑΕΡΙΟ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ 18000ΧΛΜ. ΣΕ ΕΛΕΓΧΟ ΒΑΛΒΙΔΩΝ(ΜΕΤΡΗΣΗ ΔΙΑΚΕΝΩΝ) ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑ ΟΤΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΗΤΑΝ ΟΚ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΜΕΣ ΤΗΣ ΜΑΖΝΤΑ ΓΙΑ ΒΕΝΖΙΝΗ ΑΛΛΑ ΜΕ ΑΠΟΚΛΙΣΗ ΑΠΟΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΠΟΥ ΜΟΥ ΔΩΣΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΒΑΛΕ ΥΓΡΑΕΡΙΟ.ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΥΓΡΑΕΡΙΟ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΣΕ ΑΛΛΑ ΔΙΑΚΕΝΑ ΑΠΟ ΟΤΙ Η ΒΕΝΖΙΝΗ; ΚΑΙ ΑΝ ΝΑΙ ΠΡΕΠΕΙΝΑ ΚΑΝΩ ΡΥΘΜΙΣΗ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΥΓΡΑΕΡΙΟ Ή ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΩ ΤΙΠΟΤΑ ΑΦΟΥ ΓΙΑ ΒΕΝΖΙΝΗ ΤΑ ΔΙΑΚΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΑΞΕΙ;

Ο εγκαταστατης καλως πρατει και ανοιγει λιγο παραπανω της βαλβιδες γιατι αν εχεις συστημα με πνευμονα η βαλβιδες θερμενονται περισσοτερο απο οτι δουλευει με βενζινη και επειδη ειναι ιαπωνικο η εδρες ειναι πιο μαλακες οποτε υπαρχει πιο ευκολη υποχωρηση των εδρων με αποτελεσμα να κλεινουν πιο γρηγορα η βαλβιδες ετσι και αλλιως η ρυθμιση που σου δινει ζημια δεν κανει ισα ισα που φτιαχνει και λιγο ροπη στης χαμηλες


Η θερμοκρασία καυσαερίων δεν αυξάνεται με κανένα σύστημα υγραερίου, εκτός αν έχει γίνει λάθος ρύθμιση ή λάθος τοποθέτηση των μπεκ. Αυτό που παρατηρείται είναι δυσκολία μεταφοράς της θερμότητας από τις βαλβίδες προς τις έδρες. Γι’αυτό το λόγο υπάρχουν μέθοδοι περιορισμού του φαινομένου.
Χρήστος
LPGas - BRC Gas Service
210-4100025
lpgas.gr
υγραεριοκινηση
Άβαταρ μέλους
LPGas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 1281
Εγγραφή: Δευτ 09 Μάιος, 2011 15:53
Τοποθεσία: Φωκαίας 4 - Πειραιάς - 2104100025

Re: ΕΛΕΓΧΟΣ ΔΙΑΚΕΝΩΝ ΒΑΛΒΙΔΩΝ

Δημοσίευσηαπό LPGas » Τρί 12 Ιούλ, 2011 21:08

gakost έγραψε:Κοίταξε σε όποια σελίδα εγκαταστάτη θες στο ιντερνετ , δες και τι έχουν γράψει και και σε αυτό το φόρουμ αλλά και σε άλλα για την συντήρηση διάφοροι εγκαταστάτες, θα δεις ότι όλοι λένε ότι τα σέρβις του αυτοκινήτου παραμένουν ως έχουν απλά προστίθεται το σερβις για το υγραέριο και γίνονται εργασίες μόνο για αυτό.


Σε αυτοκίνητα που έχουν ευαισθησία στο VSR, καλό είναι να ελέγχεται πιο συχνά το διάκενο το βαλβίδων. Στα Toyota ας πούμε καλό είναι κάθε 30.000- 40.000χλμ να ελέγχεται και να ρυθμίζεται αν διαπιστωθεί μείωση. Ο λόγος είναι ότι από τη στιγμή που πέφτει το διάκενο, ο κινητήρας χάνει ιπποδύναμη, τα χαρακτηριστικά καύσης αλλάζουν προς το χειρότερο, οι θερμοκρασίες ανεβαίνουν, και όλα παρέα με το υγραέριο επιδεινώνουν την φθορά σε βαλβίδες και καταλύτη
Χρήστος
LPGas - BRC Gas Service
210-4100025
lpgas.gr
υγραεριοκινηση
Άβαταρ μέλους
LPGas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 1281
Εγγραφή: Δευτ 09 Μάιος, 2011 15:53
Τοποθεσία: Φωκαίας 4 - Πειραιάς - 2104100025

Re: ΕΛΕΓΧΟΣ ΔΙΑΚΕΝΩΝ ΒΑΛΒΙΔΩΝ

Δημοσίευσηαπό astragjtg » Τετ 13 Ιούλ, 2011 17:39

LPGas έγραψε:
Η θερμοκρασία καυσαερίων δεν αυξάνεται με κανένα σύστημα υγραερίου, εκτός αν έχει γίνει λάθος ρύθμιση ή λάθος τοποθέτηση των μπεκ.


Δηλαδη το υγραεριο που θελει διαφορετικο αβανς, δεν παιζει κανενα ρολο ?
ASTRA G 1.6 ΜΕ ICOM JTG LPG KIT
Άβαταρ μέλους
astragjtg
 
Δημοσιευσεις: 1470
Εγγραφή: Κυρ 16 Ιαν, 2011 17:51

Re: ΕΛΕΓΧΟΣ ΔΙΑΚΕΝΩΝ ΒΑΛΒΙΔΩΝ

Δημοσίευσηαπό LPGas » Τετ 13 Ιούλ, 2011 20:17

Δεν είναι απαραίτητη η αύξηση του αβανς, ειδικά στα σύγχρονα αυτοκίνητα που δουλεύουν οριακά με 95αρα βενζίνη. Σίγουρα όμως θα ήταν ιδανικά αν μπορούσαμε να δώσουμε 3-5 μοιρούλες στην μικρομεσαία περιοχή στροφών. Έτσι θα μειώναμε ακόμη περισσότερο τις θερμοκρασίες καυσαερίων και ταυτόχρονα θα αποκτούσαμε ροπή.

Χρήστος
LPGas - BRC Gas Service
210-4100025
lpgas.gr
υγραεριοκινηση
Άβαταρ μέλους
LPGas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 1281
Εγγραφή: Δευτ 09 Μάιος, 2011 15:53
Τοποθεσία: Φωκαίας 4 - Πειραιάς - 2104100025

Επόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot], Qgas και 29 επισκέπτες