Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Έλεγχος διάκενων βαλβίδων

Αέριος ή υγρός ψεκασμός; Ποιο σύστημα να επιλέξω για μεγάλου κυβισμού κινητήρες; Τα Turbo δουλεύουν με υγραέριο; Σύστημα λίπανσης βαλβίδων

Re: ΕΛΕΓΧΟΣ ΔΙΑΚΕΝΩΝ ΒΑΛΒΙΔΩΝ

Δημοσίευσηαπό astragjtg » Τετ 13 Ιούλ, 2011 21:06

LPGas έγραψε:Σίγουρα όμως θα ήταν ιδανικά αν μπορούσαμε να δώσουμε 3-5 μοιρούλες στην μικρομεσαία περιοχή στροφών.


Αυτο δεν επιτυγχάνεται μονο με προγραμματισμο ? Παει μακρια η βαλιτσα μετα...

Παντως αν οντως αν δεν ειναι τα πραγματα ασχημα οπως λες και συ, δεν υπαρχει λογος να ανησυχούμε.
ASTRA G 1.6 ΜΕ ICOM JTG LPG KIT
Άβαταρ μέλους
astragjtg
 
Δημοσιευσεις: 1470
Εγγραφή: Κυρ 16 Ιαν, 2011 17:51

Re: ΕΛΕΓΧΟΣ ΔΙΑΚΕΝΩΝ ΒΑΛΒΙΔΩΝ

Δημοσίευσηαπό LPGas » Τετ 13 Ιούλ, 2011 21:26

Ναι μόνο με προγραμματισμό, και δεν έχουν πολλοί στην Ελλάδα τις γνώσεις να το κάνουν. Προϋποθέτει και ακριβά όργανα όπως knock detectors και wideband, αφού με το advance αλλάζουν τα πάντα, και πολλές φόρες αρκετά απότομα. Χρειάζεται και χρόνο και δοκιμές που σίγουρα κοστίζουν. Πάντως οι παραπάνω διαδικασίες χρειάζονται και κατά τη ρύθμιση του μείγματος υγραερίου σε turbo κινητήρες, και ήταν πάντοτε η μεγάλη απορία μου…
Ποιος παραδίδει Turbo αυτοκίνητο χωρίς τους παραπάνω έλεγχους :?: :?:
Μάλλον η άγνοια δίνει περιττό θάρρος!
Χρήστος
LPGas - BRC Gas Service
210-4100025
lpgas.gr
υγραεριοκινηση
Άβαταρ μέλους
LPGas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 1281
Εγγραφή: Δευτ 09 Μάιος, 2011 15:53
Τοποθεσία: Φωκαίας 4 - Πειραιάς - 2104100025

Re: ΕΛΕΓΧΟΣ ΔΙΑΚΕΝΩΝ ΒΑΛΒΙΔΩΝ

Δημοσίευσηαπό anikologr » Πέμ 14 Ιούλ, 2011 08:51

LPGas έγραψε:Δεν είναι απαραίτητη η αύξηση του αβανς, ειδικά στα σύγχρονα αυτοκίνητα που δουλεύουν οριακά με 95αρα βενζίνη. Σίγουρα όμως θα ήταν ιδανικά αν μπορούσαμε να δώσουμε 3-5 μοιρούλες στην μικρομεσαία περιοχή στροφών. Έτσι θα μειώναμε ακόμη περισσότερο τις θερμοκρασίες καυσαερίων και ταυτόχρονα θα αποκτούσαμε ροπή.

Χρήστος


Σε ποιες στροφές και σε ποιο φορτίο η διαφορά μεταξύ αβανς βενζίνης και υγραεριου είναι μεγαλύτερη άρα και υπάρχει μεγαλύτερο πρόβλημα φθοράς?
Hyundai i30 1.4 LPG + Λιπαντήρα Υποπίεσης 30.000 klm
anikologr
 
Δημοσιευσεις: 667
Εγγραφή: Κυρ 20 Μαρ, 2011 15:23

Re: ΕΛΕΓΧΟΣ ΔΙΑΚΕΝΩΝ ΒΑΛΒΙΔΩΝ

Δημοσίευσηαπό dti » Παρ 15 Ιούλ, 2011 15:38

LPGas έγραψε:Ναι μόνο με προγραμματισμό, και δεν έχουν πολλοί στην Ελλάδα τις γνώσεις να το κάνουν. Προϋποθέτει και ακριβά όργανα όπως knock detectors και wideband, αφού με το advance αλλάζουν τα πάντα, και πολλές φόρες αρκετά απότομα. Χρειάζεται και χρόνο και δοκιμές που σίγουρα κοστίζουν. Πάντως οι παραπάνω διαδικασίες χρειάζονται και κατά τη ρύθμιση του μείγματος υγραερίου σε turbo κινητήρες, και ήταν πάντοτε η μεγάλη απορία μου…
Ποιος παραδίδει Turbo αυτοκίνητο χωρίς τους παραπάνω έλεγχους :?: :?:
Μάλλον η άγνοια δίνει περιττό θάρρος!
Χρήστος


Κάποια επώνυμα "προγράμματα" (Bluefin, Code Red, Revo, κλπ. κλπ.) υπόσχονται βελτίωση επιδόσεων, καλύτερη οικονομία, αύξηση ροπής και μεγαλύτερη ιπποδύναμη. Συνήθως υπάρχει μια βελτίωση στις μεσαίες στροφές, οπότε μήπως με τέτοιου είδους "χάρτη" (που βεβαίως έχει φτιαχθεί για βενζίνη) έχουμε περισσότερες ελπίδες να βρισκόμαστε πιο κοντά στην "ιδανική" ρύθμιση (αν κι εφόσον βέβαια μπορεί ν' ακολουθήσει ο εγκέφαλος του LPG);
S-MAX 2.5T Titanium (2007.75) LPG Powered by Vialle LPi
dti
 
Δημοσιευσεις: 1012
Εγγραφή: Παρ 03 Δεκ, 2010 18:29

Re: ΕΛΕΓΧΟΣ ΔΙΑΚΕΝΩΝ ΒΑΛΒΙΔΩΝ

Δημοσίευσηαπό motorhome » Σάβ 16 Ιούλ, 2011 13:41

LPGas έγραψε:
gakost έγραψε:Κοίταξε σε όποια σελίδα εγκαταστάτη θες στο ιντερνετ , δες και τι έχουν γράψει και και σε αυτό το φόρουμ αλλά και σε άλλα για την συντήρηση διάφοροι εγκαταστάτες, θα δεις ότι όλοι λένε ότι τα σέρβις του αυτοκινήτου παραμένουν ως έχουν απλά προστίθεται το σερβις για το υγραέριο και γίνονται εργασίες μόνο για αυτό.


Σε αυτοκίνητα που έχουν ευαισθησία στο VSR, καλό είναι να ελέγχεται πιο συχνά το διάκενο το βαλβίδων. Στα Toyota ας πούμε καλό είναι κάθε 30.000- 40.000χλμ να ελέγχεται και να ρυθμίζεται αν διαπιστωθεί μείωση. Ο λόγος είναι ότι από τη στιγμή που πέφτει το διάκενο, ο κινητήρας χάνει ιπποδύναμη, τα χαρακτηριστικά καύσης αλλάζουν προς το χειρότερο, οι θερμοκρασίες ανεβαίνουν, και όλα παρέα με το υγραέριο επιδεινώνουν την φθορά σε βαλβίδες και καταλύτη
Χρήστος

αφου η δυσκολια ειναι η μεταφορα θερμοτητας απο την βαλβιδα προς τησ εδρες τοτε γιατι καθονται η εδρες και υπαρχουν πιο ενισχυμενες εδρες για υγραεριο. πιστευω μεταφερει μεγαλυτερη θερμοτητα η βαλβιδα προς την εδρα εξαγωγης επειδη ειναι θερμοτερη η καυση και αερια μορφη ειναι πιο στεγνη θα ελεγα και χτυπαει την εδρα οπως καναμε παλια με των βαλβιδοτριφτη χτυπωντασ ελαφρα καναμε πιο ευκολο το πατημα για να μην τριβουμε 10 ωρες ετσι κ αλλιως η βαλβιδα ειναι σκληροτερη απο την εδρα και οταν ανοιγει απαγει ενα ποσοστο θερμοτητας η εδρα ομως οχι και παραπανω αναφερεσαι για θερμοκρασια καυσης βλεπω που θαπαρουσιασει προβληματα
motorhome
 
Δημοσιευσεις: 24
Εγγραφή: Κυρ 10 Απρ, 2011 13:45

Re: ΕΛΕΓΧΟΣ ΔΙΑΚΕΝΩΝ ΒΑΛΒΙΔΩΝ

Δημοσίευσηαπό LPGas » Τετ 20 Ιούλ, 2011 20:41

Αν και η δυνατότητα βελτίωσης του αβανς αφορά κυρίως χαμηλομεσαίες στροφές, οι μεγάλες θερμοκρασίες εμφανίζονται στα τέρμα γκάζια και τις υψηλές στροφές. Οπότε δύσκολα ένα πρόγραμμα θα προστάτευε κάποιου τις βαλβίδες αν το πόδι του είναι βαρύ.
Σίγουρα πάντως με ένα πρόγραμμα 1ου σταδίου οι περιοχές του cruising και της καθημερινής λειτουργιάς ευνοούνται. Σε δυνατά αυτοκίνητα όπως το Forester της IncTek με 1ο στάδιο, ενώ με 100αρα βενζίνη διάβαζα πάντοτε ένα μικρό knock Correction της τάξης των 2-3 μοιρών με υγραέριο έχω μηδενική διόρθωση. Όπως καταλαβαίνεται 2-3 μοίρες σε έναν κινητήρα Turbo μπορεί κάτω από προϋποθέσεις να αντιστοιχούν και σε 2kg ροπής, ενώ ταυτόχρονα να μειωθεί η κατανάλωση 3- 5%
LPGas - BRC Gas Service
210-4100025
lpgas.gr
υγραεριοκινηση
Άβαταρ μέλους
LPGas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 1281
Εγγραφή: Δευτ 09 Μάιος, 2011 15:53
Τοποθεσία: Φωκαίας 4 - Πειραιάς - 2104100025

Re: ΕΛΕΓΧΟΣ ΔΙΑΚΕΝΩΝ ΒΑΛΒΙΔΩΝ

Δημοσίευσηαπό mastoras » Τετ 05 Οκτ, 2011 23:43

Προσοχη τα διακενα των βαλβιδων πρεπει να ειναι εκει που λεει ο κατασκευαστης.Ολοι αυτον εχουν μπουσουλα.Μεχαλυτερο διακενο σημαινει μικροτερο βυθισμα βαλβιδας αρα λιγοτερος αερας εισερχομενος η΄εξερχομενος αναλογα με βαλβιδα εισαγωγης η΄εξαγωγής.μικροτερο διακενο σημαινει οτι οταν ζεσταθει ο κινητηρας πολυ πιθανον να μενει ανοιχτη η βαλβιδα.Αθτο σημαινει σε πρωτη φαση απωλεια συμπιεσης και κατοπιν φθορα στην βαλβιδα<<καψιμο>>.Οποτε με αυτα δεν παιζουμε εκτος αν ειμαστε μηχανολογοι-κατασκευαστες!!Καποιοι ανεφεραν το αβανς.Στα περισσοτερα αυτοκινητα πλεον ειναι αυτοματα ρυθμισμενο απο το εργοστασιο με αυξομειωσεις μικρες αναλογα με τα σηματα που παιρνει η ecu απο αισθητηρες θερμοκρασιας, φορτιου(πεταλουδα γκαζιου),knock sensor (αν υπαρχουν).στα παλια ρυθμιζεται με την β ιδα και την περιστορφη του διανομεα.Καλες εποχες....
mastoras
 
Δημοσιευσεις: 2
Εγγραφή: Τετ 05 Οκτ, 2011 22:38

LPG ΚΑΙ ΒΑΛΒΙΔΕΣ

Δημοσίευσηαπό stevareth » Κυρ 25 Δεκ, 2011 19:39

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ.ΕΙΜΑΙ ΝΕΟΣ ΣΤΟ ΦΟΡΟΥΜ,ΜΟΛΙΣ ΕΓΚΑΤΕΣΤΗΣΑ LPG ΣΤΟ FIESTA ST ΜΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑ ZAVOLI.ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ 120ΧΛΜ ΟΛΑ ΚΑΛΑ.ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΛΕΓΧΟ ΒΑΛΒΙΔΩΝ,ΚΑΙ ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΘΟΥΝ ΤΑ ΔΙΑΚΕΝΑ (ΚΑΙ ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΡΥΘΜΙΣΗ.ΕΧΩ 67.000 ΧΛΜ).ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΣΟ ΠΕΡΙΠΟΥ ΚΟΣΤΙΖΕΙ Ο ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΑΙ Η ΡΥΘΜΙΣΗ ΒΑΛΒΙΔΩΝ?ΓΕΝΙΚΑ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΑΠΟ ΦΙΛΟΥΣ ΟΤΙ ΕΙΧΑΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΙΣ ΒΑΛΒΙΔΕΣ ΤΟΥΣ (ΠΑΛΙΟΤΕΡΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕ ΛΑΔΙΕΡΑ) ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΟΜΑΙ.ΕΙΧΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΤΕΤΟΙΟ ΘΕΜΑ? 8-|
stevareth
 
Δημοσιευσεις: 5
Εγγραφή: Κυρ 25 Δεκ, 2011 14:26

Re: LPG ΚΑΙ ΒΑΛΒΙΔΕΣ

Δημοσίευσηαπό rebel » Δευτ 26 Δεκ, 2011 11:21

Νομιζω καλυτερα ειναι στην αντιπροσωπεια να ρωτησεις....αυτο θα κανω και γω....αν το κοστος ειναι σχετικα μικρο θα το κανω.......
ΚΙΑ Pro-ceed 1.6cc
rebel
 
Δημοσιευσεις: 123
Εγγραφή: Σάβ 19 Μαρ, 2011 16:40
Τοποθεσία: Πειραιας

Re: LPG ΚΑΙ ΒΑΛΒΙΔΕΣ

Δημοσίευσηαπό stevareth » Δευτ 26 Δεκ, 2011 11:51

ΠΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΕΧΕΙΣ LPG?ΣΟΥ ΕΧΕΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΩΣ ΤΩΡΑ?ΤΙ ΣΥΣΤΗΜΑ ΦΟΡΑΣ?
stevareth
 
Δημοσιευσεις: 5
Εγγραφή: Κυρ 25 Δεκ, 2011 14:26

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 80 επισκέπτες