Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Έλεγχος διάκενων βαλβίδων

Αέριος ή υγρός ψεκασμός; Ποιο σύστημα να επιλέξω για μεγάλου κυβισμού κινητήρες; Τα Turbo δουλεύουν με υγραέριο; Σύστημα λίπανσης βαλβίδων

Re: Έλεγχος διάκενων βαλβίδων

Δημοσίευσηαπό gouris » Δευτ 30 Νοέμ, 2015 16:08

Εμένα μου ειπαν για κανένα 200αρι η ρύθμιση ειδικα την πρωτη φορά και κανένα 700αρι παει η επισκευή. Αρα τι συμφέρει;
gouris
 
Δημοσιευσεις: 67
Εγγραφή: Παρ 19 Απρ, 2013 21:33

Re: Έλεγχος διάκενων βαλβίδων

Δημοσίευσηαπό dk6 » Δευτ 30 Νοέμ, 2015 22:58

Θα ήταν καλό να ανοιχτεί ένα καινουργιο τοπικ με θέμα έλεγχος-ρύθμιση βαλβίδων και κόστος για διαφορες μαρκες αυτοκινήτων.. πάνω κάτω θα βγαινανε ασφαλή συμπεράσματα για το τι περίπου ισχύει...
dk6
 
Δημοσιευσεις: 45
Εγγραφή: Κυρ 01 Νοέμ, 2015 22:41

Re: Έλεγχος διάκενων βαλβίδων

Δημοσίευσηαπό fokion » Τρί 01 Δεκ, 2015 11:48

Είναι - νομιζω - παρακινδυνευμενο κατι τετοιο γιατι μπορει εν δυναμη να δημιουργησει παρεξηγήσεις ή στη χειρότερη λαθος εντυπώσεις.

Πχ θα πεις "ακριβο" ένα μαστορα που αντι να πλακωσει με φλατζοκολα το λαστιχο του ψευτοκαπακου σου περασε καινουργιο κι ευκαιριας δωθησης αλλαξε και καναδυο τσιμουχακια ακομα για καλυτερη στεγανωση ?

Θα πεις "φτυνο" ένα μαστορα που εχει "καβα" δικες του "παστίλιες" και δε σε χρεωνει καινούργιες ή μηχανουργίο?

Θα πεις "ακριβο" ένα μαστορα που αναγκαστικε να αλλαξει κανα δυο μπουζονια στο ψευτοκαπακο γιατι ο προηγούμενος ηταν "σφαχτης"???

Θα πεις "φτυνο" ένα μαστορα που βαζει μεταχειρισμένα/ιμιτασιόν???

Θελω να πω ότι για ακριβως την ιδια δουλεια και για ακομα και το ιδιο μοτερ, υπαρχουν αρκετοι "αστάθμητοι παραγοντες κοστους" που ειδικά ενας "ασχετος" δεν μπορει να εκτιμησει και να οδηγησει το ολο νοημα σε λαθος κατευθυνση για τους επεισεις ασχετους....

Αληθεια - και κρινοντας προφανως από το δικο μου αυτοκινητο, οσοι "καηκατε" ψαξατε για κομπλε ανακατασκευασμένες κεφαλές ετοιμες προς τοποθετηση??
ΠΧ για το δικο μου βρισκω "του κουτιου" ανακατασκευασμενη = με καινούργιες + εδρες + βαλβιδες + οδηγούς και τσιμουχακια και ελατήρια με κανα 400αρι.... ( δηλ κομπλέ χωρίς εκεντροφορους)

Και μενει καβα η παλια...
ΚΙΑ SPORTAGE 1 - Σύστημα PLATINCA - 100.000 χλμ.
Άβαταρ μέλους
fokion
 
Δημοσιευσεις: 2252
Εγγραφή: Κυρ 04 Δεκ, 2011 09:14

Re: Έλεγχος διάκενων βαλβίδων

Δημοσίευσηαπό labros » Τρί 01 Δεκ, 2015 13:00

Με 400 υποθέτω πως βρίσκεις μεταχειρισμένη που βγήκε από τρακαρισμένο. Αλλιώς αν το κόστος ανακατασκευής είναι 800 ευρώ και βάλε γιατί να την πουλήσει κάποιος με 400. Βέβαια δεν έχω γνώση πάνω στο θέμα καθώς το δικό μου δε χρειάστηκε ακόμα και δεν ψάχτηκα αλλά δεν είναι λογικό αυτό που ρωτάω;
chevrolet cruze 1.6 του 2010
BRC seq 32 με obd
4000 LPG
135000 σύνολο
labros
 
Δημοσιευσεις: 827
Εγγραφή: Δευτ 19 Μαρ, 2012 13:15

Re: Έλεγχος διάκενων βαλβίδων

Δημοσίευσηαπό astam » Τρί 01 Δεκ, 2015 13:17

fokion είναι παρακινδυνευμένο να πούμε τιμές για όλα όσα λές, με τα οποία συμφωνώ. Επίσης είναι παρακυνδυνευμένο να πούμε τιμές που μπορεί να μην ισχύουν απο μάρκα σε μάρκα ή ακόμη και απο μοντέλο σε μοντέλο γιατί άλλη δουλειά-διαδικασια θα χρειαστεί π.χ. ενα ford και άλλη ένα opel (τυχαία παραδείγματα).
Όταν όμως για το ίδιο αμάξι και για την ίδια δουλειά, συγκεκριμένα για έλεγχο διάκενων και ΟΧΙ για ρύθμιση, ο ένας ζητάει 20 ευρώ η αντιπροσωπία ζητάει 100-110 και ένας άλλος 150 ευρώ και όλες οι τιμές αφορούν μόνο εργασία όχι ανταλλακτικά ε εκεί δεν υπάρχει τίποτα παρακινδυνευμένο και είναι ξεκάθαρο πως ο καθένας ζητάει ότι γουστάρει.
Ford Mondeo '04 1.8
Landirenzo Evo
astam
 
Δημοσιευσεις: 166
Εγγραφή: Σάβ 25 Απρ, 2015 15:35

Re: Έλεγχος διάκενων βαλβίδων

Δημοσίευσηαπό fokion » Τρί 01 Δεκ, 2015 13:32

labros έγραψε:Με 400 υποθέτω πως βρίσκεις μεταχειρισμένη που βγήκε από τρακαρισμένο. Αλλιώς αν το κόστος ανακατασκευής είναι 800 ευρώ και βάλε γιατί να την πουλήσει κάποιος με 400. Βέβαια δεν έχω γνώση πάνω στο θέμα καθώς το δικό μου δε χρειάστηκε ακόμα και δεν ψάχτηκα αλλά δεν είναι λογικό αυτό που ρωτάω;


Niet!!!! ( για να ειμαστε και στο πνευμα της εποχης :) :) :) :)

( Βαλε ένα μεγαλο "υποτίθεται" μπροστα καθοτι ΔΕΝ την εχω δει με τα ματια μου)

Είναι ανακατασκευασμένες στην Κορεα. ( εδώ βαζεις το υποτίθεται που λεγαμε ). Κατι σαν τα ανακατασκευασζενα δυναμό μιζες κ.λ.π.
ΚΙΑ SPORTAGE 1 - Σύστημα PLATINCA - 100.000 χλμ.
Άβαταρ μέλους
fokion
 
Δημοσιευσεις: 2252
Εγγραφή: Κυρ 04 Δεκ, 2011 09:14

Re: Έλεγχος διάκενων βαλβίδων

Δημοσίευσηαπό fokion » Τρί 01 Δεκ, 2015 13:35

astam έγραψε:Όταν όμως για το ίδιο αμάξι και για την ίδια δουλειά, συγκεκριμένα για έλεγχο διάκενων και ΟΧΙ για ρύθμιση, ο ένας ζητάει 20 ευρώ η αντιπροσωπία ζητάει 100-110 και ένας άλλος 150 ευρώ και όλες οι τιμές αφορούν μόνο εργασία όχι ανταλλακτικά ε εκεί δεν υπάρχει τίποτα παρακινδυνευμένο και είναι ξεκάθαρο πως ο καθένας ζητάει ότι γουστάρει.


Εδώ είναι που θα πρεπει να ειμαστε εξαιρετικά προσεκτικοι και κυριως ακριβείς οσν αφορά τι περιλαμβανει ΚΑΘΕ εργασία....
Θα πρεπει πχ να είναι ξεκαθαρο ότι οι αναφερομενς τιμες αφουρουν μόνο ακρίβως την ιδια εργασια κι οχι ΚΑΙ "περιφερειακες" δουλειες


Κι αυτό είναι εν ολιγοις που φοβάμαι.
ΚΙΑ SPORTAGE 1 - Σύστημα PLATINCA - 100.000 χλμ.
Άβαταρ μέλους
fokion
 
Δημοσιευσεις: 2252
Εγγραφή: Κυρ 04 Δεκ, 2011 09:14

Re: Έλεγχος διάκενων βαλβίδων

Δημοσίευσηαπό donstefano » Τετ 02 Δεκ, 2015 10:43

Περνω τηλ σε αντιπροσωπεια ΤΟΥΟΤΑ εδω στην Αθηνα.
Ρωταω φιλε για ρυθμιση ποσα θες.120 ευρω συν 20 ευρω το καθε καπελωτο.Ωραια λεω αν ρθω να τις μετρησουμε ποσο θες?
-Ποσα χιλ εχεις?
-100 χιλαδες.
-Ε θα θελουν και ρυθμιση.
-Ωραια του λεω εγω μπορει να μην θελω να τις ρυθμισω θελω μονο να τις μετρησω.Ποσο παει?
-120 ευρω.
Ωραια σκεφτομαι αντε γεια λεω απο μεσα μου....... :lol:

Παιρνω σε αλλον που ξερει απο ΤΟΥΟΤΑ γνωστης.Ποσο θες για μετρηση βαλβιδων?20 ευρω.Ωραια για ρυθμιση?40 εργασια συν 8 με 9 ευρω το καπελωτο.

Οι μετρησεις ειχαν ως εξης(μονο εξαγωγης) 1ος 0,25, 2ος 0,20, 3ος 0,25, 4ος 0,25(σε ολους του κυλινδρους και οι δυο βαλβιδες εξαγωγης ειχαν αυτες τις τιμες)

Και ρωταω εγω τωρα.Αν πηγαινα αντιπροσωπεια δεν θα μπυ τις ρυθμιζαν στα 0,35?Θα μου λεγαν παπα οτι 0,10 και 0,15 ειναι μεγαλη διαφορα και αφου θα δωσεις 120 φτιαξτες ολες γιατι να ξαναρθεις δε συμφερει και ιστοριες για αγριους κοινως.Ασε που μπορει να μου λεγαν οτι μετρησαν και λιγοτερα νουμερα.....

Ο αλλος ο ανθρωπος μου πε θα πεσουν 0,10 και θα τις κανουμε.

Το επισημο δικτυο το μονο που κανει ειναι να διωχνει μακρυα τους πελατες με την τιμολογιακη πολιτικη.
Και ναι συμφωνω οτι ελευθερη αγορα εχουμε και ο καθενας κανει και χρεωνει οτι γουσταρει....Και εμεις ελευθερα επιλεγουμε.....
TOYOTA COROLLA 1.4 VVTI
BRC SEQUENT 24
donstefano
 
Δημοσιευσεις: 152
Εγγραφή: Πέμ 06 Αύγ, 2015 14:11

Re: Έλεγχος διάκενων βαλβίδων

Δημοσίευσηαπό fokion » Τετ 02 Δεκ, 2015 11:13

Είναι πανατχωθεν γνωστο ότι το "επισημο δικτυο" οποιασδηποτε εταιρείας ζει από τα αυτοκίνητα εντος εγγυησης.

Και είναι απλό.
Σε αυτές τις περιπτώσεις το ολο κόστος εργατικών και ανταλλακτικών ( όχι αναλωσιμα ) "χρεωνεται" στη "μαμα" με τις επισημες τιμες τιμοκαταλογου εργαατωρας κ.λ.π.

Επισεις λογω της φυσεως της εργασιας ( σε ένα καινουργιο αυτοκινητο τι σοβαρο να παθει ) λαδια φιλτρα μπουζι - εφυγες, εχουν χασει την "τεχνικη ικανοτητα" τους + βεβαια το γεγονός ότι αμα εχουν κανα καλό μαστορα για να μην τον πληρωνουν τον διοχνουν και περνους πιτσιρικάδες....
Ε κι οι πιτσιρικάδες μια χαρα αλλαζουν λαδια - οκ όχι παντα κι αυτό....

Δεν είναι τυχαιο το ότι εκτός ελαχιστων εξαιρεσεων μετά το περας της εγγυησης ΚΑΝΕΙΣ δεν παταει εκει...

Δεν είναι επισεις τυχαιο ότι πρωτοστατουσαν και απεκριβαν και αποκρυβουν επιμελως το block exemption 2000 περι εργασιων σε εξωτερικά συνεργία και κατά ποσο επειρεαζει την εγγυηση.... ( αλλα αυτό είναι μια άλλη ιστορία )
ΚΙΑ SPORTAGE 1 - Σύστημα PLATINCA - 100.000 χλμ.
Άβαταρ μέλους
fokion
 
Δημοσιευσεις: 2252
Εγγραφή: Κυρ 04 Δεκ, 2011 09:14

Re: Έλεγχος διάκενων βαλβίδων

Δημοσίευσηαπό donstefano » Τετ 02 Δεκ, 2015 11:23

Σωστος Fokion! :thumbup:
TOYOTA COROLLA 1.4 VVTI
BRC SEQUENT 24
donstefano
 
Δημοσιευσεις: 152
Εγγραφή: Πέμ 06 Αύγ, 2015 14:11

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 84 επισκέπτες