Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Έλεγχος διάκενων βαλβίδων

Αέριος ή υγρός ψεκασμός; Ποιο σύστημα να επιλέξω για μεγάλου κυβισμού κινητήρες; Τα Turbo δουλεύουν με υγραέριο; Σύστημα λίπανσης βαλβίδων

Re: Έλεγχος διάκενων βαλβίδων

Δημοσίευσηαπό donstefano » Κυρ 29 Νοέμ, 2015 22:18

Στην αντιπροσωπεια σιγουρα θα σε βαρεσουν στο κεφαλι...Γιατι αλλαζουν τα καπελωτα στις βαλβιδες με νεα και στα χρεωνουν 20 περιπου το ενα σαν ανταλακτικο.Αρα εχουμε 20*8=160 ευρω.Βαραει και ενα 100 χαλαρα εργασια και νατα!Γιατι θελει και 1 μερα σου λεεει δουλεια να μεινει το αμαξι.Το πας πρωι το περνεις το αλλο πρωι κτλ.Αμα εχει και μεταβλητους χρονισμους σαν εμενα αυτα εχεις.

Τωρα αν το ψαξεις σε καποιον που να ξερει απο Mazda τοτε πας πολυ λιγοτερο γιατι εξω τα στελνουν τα καπελωτα στον τορνο και τα προσαρμοζουν αναλογα με μειωμενο κοστος.
Για μενα αντιπροσωπεια 120 εργασια 20 τα καπελωτα.Εξω σε ανθρωπο γνωστης ΤΟΥΟΤΑ 8 με 9 το καπελωτο και 40 εργασια.....Χαοτικη διαφορα!
Ασε που στην ανιπροσωπεια για να σου παρουν τα ευρω και στα 0,20 να ναι θα σε βαλουν για ρυθμιση.Δεν θα σου πουν ελλα σε 20000 με 30000 να το κανουμε!Εμενα μου ειπε ο ανθρωπος αν δεν πιασουν 0,10 δεν τις πειραζουμε.Και νομιζω εχει δικιο.

Καλα κανεις να το προσεξεις και θα σε προσεξει ειμαι σιγουρος.Αμα ειχες βαλει και βαλβιδες υγραεριου θα ησουν και ο πρωτος μαγκας αλλα δεν πειραζει.Γιατι αυτες θα ειχαν πιο πολυ αντοχη.Ελπιζω να μην ξαναχρειαστεις να ξανασχοληθεις με ρεκτιφιε!
Με τα μεταλλα δε θα χεις θεμα.Ειναι απειροελαχιστη η διαφορα στο πλαναρισμα αν αυτο σκεφτεσαι.Οι βαλβιδες ειναι σαν να το πηρες χτες το αμαξι απο τη Mazda!

Τωρα που θα μετρας αν δεις οτι ανα 20000 με 30000 χιλ πεφτουν ας πουμε με ρυθμο 0,05 θα μπορεις να εκτιμισεις ποτε θα κανεις τη ρυθμιση σου.Πχ αν στα 20000 εχεις 0,30 μετα στα 45000 εχεις 0,20 ξερεις χοντρικα οτι εχεις σιγουρα και χαλαρα αλλες 20000 με 30000 να πας να τις ρυθμισεις!Κατα προσεγγιση και κατα ποσο ο μαστορας σου ειναι γνωστης του συγκεκριμενου μοτερ!
TOYOTA COROLLA 1.4 VVTI
BRC SEQUENT 24
donstefano
 
Δημοσιευσεις: 152
Εγγραφή: Πέμ 06 Αύγ, 2015 14:11

Re: Έλεγχος διάκενων βαλβίδων

Δημοσίευσηαπό labros » Κυρ 29 Νοέμ, 2015 22:19

Σε άλλα αμάξια η ρύθμιση γίνεται από πάνω με ένα κατσαβίδι (φθηνό). Σε άλλα πρέπει να ανοιχτεί ο κινητήρας και να χρησιμοποιηθούν ποτηράκια που το καθένα μπορεί να κάνει 10 εως 20 ευρώ επί 16 βαλβίδες συν την εργασία. (ακριβό). Άλλα πάλι σαν το δικό μου έχουν υδραυλικές και ρυθμίζονται μόνες τους.Δεν παίρνουν ρύθμιση και πας για επισκευή κάποια στιγμή μια και έξω.
Πάντως αν σε ευαίσθητο αμάξι έβγαλες 90000χλμ χωρίς ρύθμιση μια χαρά είναι. Δηλαδή οι ρθθμίσεις του υγραερίου μια χαρά ήταν και σίγουρα το πρόσεχες στην οδήγηση. Τώρα παρακολουθώντας τα διάκενα μπορεί να σου βγάλει άλλα 90000 ή και περισσότερα.
chevrolet cruze 1.6 του 2010
BRC seq 32 με obd
4000 LPG
135000 σύνολο
labros
 
Δημοσιευσεις: 827
Εγγραφή: Δευτ 19 Μαρ, 2012 13:15

Re: Έλεγχος διάκενων βαλβίδων

Δημοσίευσηαπό donstefano » Κυρ 29 Νοέμ, 2015 22:53

Σωστο αυτο που λες Λαμπρο.90000 χωρις ρυθμιση,ενδεχομενως να ειναι και καλη η ρυθμιση η να μπορει να γινει ακομη καλυτερη μιας και ο φιλος δεν εβαλε βαλβιδες υγραεριου να εχει αυξημενες αντοχες.Οποτε οσο καλυτερη τοσο καλυτερα για αυτον!
TOYOTA COROLLA 1.4 VVTI
BRC SEQUENT 24
donstefano
 
Δημοσιευσεις: 152
Εγγραφή: Πέμ 06 Αύγ, 2015 14:11

Re: Έλεγχος διάκενων βαλβίδων

Δημοσίευσηαπό gouris » Κυρ 29 Νοέμ, 2015 23:34

Μέτρησα συμπίεση και το συνεργειο μου είπε οτι έχει μονο ο δεύτερος κύλινδρος λίγο πεσμένη. Σύμφωνα με αυτά τα λεγόμενα πιστεύεται οτι χρειάζεται να γίνει έλεγχος στα διάκενα των βαλβίδων; το αμαξι έχει μέχρι τώρα 80.000 χλμ με αέριο και 260.000 συνολο
gouris
 
Δημοσιευσεις: 67
Εγγραφή: Παρ 19 Απρ, 2013 21:33

Re: Έλεγχος διάκενων βαλβίδων

Δημοσίευσηαπό donstefano » Κυρ 29 Νοέμ, 2015 23:44

Ναι να κανεις ελεγχο να τα δεις.......Μπορει να θες ρυθμιση.
Τι αμαξι εχεις και τι συστημα? Για την ενημερωση μας!
TOYOTA COROLLA 1.4 VVTI
BRC SEQUENT 24
donstefano
 
Δημοσιευσεις: 152
Εγγραφή: Πέμ 06 Αύγ, 2015 14:11

Re: Έλεγχος διάκενων βαλβίδων

Δημοσίευσηαπό hlias » Κυρ 29 Νοέμ, 2015 23:59

gouris έγραψε:Μέτρησα συμπίεση και το συνεργειο μου είπε οτι έχει μονο ο δεύτερος κύλινδρος λίγο πεσμένη. Σύμφωνα με αυτά τα λεγόμενα πιστεύεται οτι χρειάζεται να γίνει έλεγχος στα διάκενα των βαλβίδων; το αμαξι έχει μέχρι τώρα 80.000 χλμ με αέριο και 260.000 συνολο




με 260.000km και αεριο να μην ειχες τουλαχιστον 2 φορες θα επρεπε να τις ειχατε τσεκαρει τις βαλβιδες.
κριμα.
hlias
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2046
Εγγραφή: Παρ 25 Μάιος, 2012 23:38
Τοποθεσία: ανω γλυφαδα

Re: Έλεγχος διάκενων βαλβίδων

Δημοσίευσηαπό gouris » Δευτ 30 Νοέμ, 2015 00:13

Η μέτρηση της συμπίεσης τι προσφέρει; Αν ήθελαν ρύθμιση δεν θα φαινόταν απο την συμπίεση; swift 1.3 είναι το αμάξι omvl το σύστημα
gouris
 
Δημοσιευσεις: 67
Εγγραφή: Παρ 19 Απρ, 2013 21:33

Re: Έλεγχος διάκενων βαλβίδων

Δημοσίευσηαπό hlias » Δευτ 30 Νοέμ, 2015 00:56

οταν θα δειξει η συμπιεση το προβλημα τοτε συνηθως ειναι αργα γιατι πλεον το διακενο εχει μηδενιστει και η φθορα ειναι πολυ γρηγορη.
κριμα.
hlias
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2046
Εγγραφή: Παρ 25 Μάιος, 2012 23:38
Τοποθεσία: ανω γλυφαδα

Re: Έλεγχος διάκενων βαλβίδων

Δημοσίευσηαπό dk6 » Δευτ 30 Νοέμ, 2015 01:19

hlias έγραψε:οταν θα δειξει η συμπιεση το προβλημα τοτε συνηθως ειναι αργα γιατι πλεον το διακενο εχει μηδενιστει και η φθορα ειναι πολυ γρηγορη.


Ο mazda3 δείχνει να την γλύτωσε πάντως με απλή ρύθμιση σε αντίθεση με μένα... Και στις 2 περιπτώσεις είχαμε μειωμένη συμπίεση σε 2 κυλίνδρους. Εγώ είχα επίσης κωδικό misfire p0300 συνεχώς... (Λαμπάκι check engine)
dk6
 
Δημοσιευσεις: 45
Εγγραφή: Κυρ 01 Νοέμ, 2015 22:41

Re: Έλεγχος διάκενων βαλβίδων

Δημοσίευσηαπό viallesi » Δευτ 30 Νοέμ, 2015 11:25

Παιδιά το κόστος για ρύθμιση βαλβίδων εξαρτάται εντελώς απ'ο το αμάξι. Σε εμένα πάει 30 ευρώ και κάνω κάθε 20000 χλμ (έστω και το λίγο που έχουν κλείσει).
viallesi
 
Δημοσιευσεις: 452
Εγγραφή: Τετ 04 Μαρ, 2015 11:32

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 41 επισκέπτες





cron