λοιπόν πήγα και ρώτησα και σε άλλο συνεργείο μιας που το εχουμε ζεστό το θέμα, για να ξέρουμε τί θα κάνουμε από εδώ και πέρα...
Στο δικό μας κινητήρα Z6 1.6 Μάζντα 3 (2008) η ρύθμιση δεν γίνεται τόσο εύκολα σε σχέση με αλλα αυτοκίνητα όπως επίσης και κάποια Μιτσουμπίσι.. Ο έλεγχος είναι εύκολος αλλά η ρύθμιση είναι σίγουρα πάνω από 200 ευρώ.. οπότε λογικό μου ακούγεται τα λεφτά που έδωσε το mazda3 για την επισκευή του. Εγώ τώρα που πλανιάρισα ουσιαστικά ξεκινάω από το 0. Στα κοντά τώρα που είμαι για σερβις αερίου θα πω τον εγκαταστάση στις 3900-4000 στροφές το σύστημα να γυρνάει σε βενζίνη... αλλιώς αν δεν το υποστηρίζει αυτό να προσέχω να μην πηγαίνω σε αυτές τις στροφές... Με άλλα λόγια σε νορμάλ ταξίδι σε αυτό το αυτοκίνητο δεν πάμε πάνω από 120 km/h. Στα 300 χιλιόμετρα που κάνω κάθε βδομάδα μια μέρα ας την κάνω αποκλειστικά με βενζίνη... Ίσως όλα αυτά μου δώσουν μια μακρωζωία στην μηχανή του αυτοκινήτου... Ποια είναι η γνώμη σας???