Στην αντιπροσωπεια σιγουρα θα σε βαρεσουν στο κεφαλι...Γιατι αλλαζουν τα καπελωτα στις βαλβιδες με νεα και στα χρεωνουν 20 περιπου το ενα σαν ανταλακτικο.Αρα εχουμε 20*8=160 ευρω.Βαραει και ενα 100 χαλαρα εργασια και νατα!Γιατι θελει και 1 μερα σου λεεει δουλεια να μεινει το αμαξι.Το πας πρωι το περνεις το αλλο πρωι κτλ.Αμα εχει και μεταβλητους χρονισμους σαν εμενα αυτα εχεις.
Τωρα αν το ψαξεις σε καποιον που να ξερει απο Mazda τοτε πας πολυ λιγοτερο γιατι εξω τα στελνουν τα καπελωτα στον τορνο και τα προσαρμοζουν αναλογα με μειωμενο κοστος.
Για μενα αντιπροσωπεια 120 εργασια 20 τα καπελωτα.Εξω σε ανθρωπο γνωστης ΤΟΥΟΤΑ 8 με 9 το καπελωτο και 40 εργασια.....Χαοτικη διαφορα!
Ασε που στην ανιπροσωπεια για να σου παρουν τα ευρω και στα 0,20 να ναι θα σε βαλουν για ρυθμιση.Δεν θα σου πουν ελλα σε 20000 με 30000 να το κανουμε!Εμενα μου ειπε ο ανθρωπος αν δεν πιασουν 0,10 δεν τις πειραζουμε.Και νομιζω εχει δικιο.
Καλα κανεις να το προσεξεις και θα σε προσεξει ειμαι σιγουρος.Αμα ειχες βαλει και βαλβιδες υγραεριου θα ησουν και ο πρωτος μαγκας αλλα δεν πειραζει.Γιατι αυτες θα ειχαν πιο πολυ αντοχη.Ελπιζω να μην ξαναχρειαστεις να ξανασχοληθεις με ρεκτιφιε!
Με τα μεταλλα δε θα χεις θεμα.Ειναι απειροελαχιστη η διαφορα στο πλαναρισμα αν αυτο σκεφτεσαι.Οι βαλβιδες ειναι σαν να το πηρες χτες το αμαξι απο τη Mazda!
Τωρα που θα μετρας αν δεις οτι ανα 20000 με 30000 χιλ πεφτουν ας πουμε με ρυθμο 0,05 θα μπορεις να εκτιμισεις ποτε θα κανεις τη ρυθμιση σου.Πχ αν στα 20000 εχεις 0,30 μετα στα 45000 εχεις 0,20 ξερεις χοντρικα οτι εχεις σιγουρα και χαλαρα αλλες 20000 με 30000 να πας να τις ρυθμισεις!Κατα προσεγγιση και κατα ποσο ο μαστορας σου ειναι γνωστης του συγκεκριμενου μοτερ!