Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Έλεγχος διάκενων βαλβίδων

Αέριος ή υγρός ψεκασμός; Ποιο σύστημα να επιλέξω για μεγάλου κυβισμού κινητήρες; Τα Turbo δουλεύουν με υγραέριο; Σύστημα λίπανσης βαλβίδων

Re: Έλεγχος διάκενων βαλβίδων

Δημοσίευσηαπό steliosthem » Τετ 19 Σεπ, 2012 23:32

:thumbup: :thumbup:
skarpouzis έγραψε:valve clearance το διάκενο, valve clerance adjustment η ρύθμιση
steliosthem
 
Δημοσιευσεις: 122
Εγγραφή: Δευτ 27 Φεβ, 2012 21:18

Re: Έλεγχος διάκενων βαλβίδων

Δημοσίευσηαπό GEORGE2 » Πέμ 20 Σεπ, 2012 08:50

steliosthem έγραψε:Ο ορος διακενο βαλβιδων πως μεταφραζεται στα αγγλικα; Ρωταω για να βρω τα σωστα διακενα για το δικο μου, seat ibiza 6L 1.4 2008

Αν γνωριζει καποιος καποιο σχετικο site ας ποσταρει thanx :)

υδραυλικες ειναι δε χρειαζεται να κανεις καμια ρυθμιση.
το 6L τι ειναι?
Άβαταρ μέλους
GEORGE2
 
Δημοσιευσεις: 86
Εγγραφή: Παρ 15 Ιούλ, 2011 23:48

Re: Έλεγχος διάκενων βαλβίδων

Δημοσίευσηαπό villasg » Πέμ 20 Σεπ, 2012 16:15

Εαν ξερει σιγουρα καποιος ας απαντησει σε μια ερωτηση γιατι διαβαζω πολλα εδω .
Το HYUNDAI i30 1400 τι τυπο εχει ? υδραυλικες ή κατι αλλο .
ΕικόναHyundai i30 1400cc BRC SEQUENT PLUG & DRIVE by LPGas
Άβαταρ μέλους
villasg
 
Δημοσιευσεις: 249
Εγγραφή: Τρί 05 Ιούλ, 2011 20:52
Τοποθεσία: Μαλακώντα Ευβοιας

Re: Έλεγχος διάκενων βαλβίδων

Δημοσίευσηαπό anikologr » Πέμ 20 Σεπ, 2012 18:03

villasg έγραψε:Εαν ξερει σιγουρα καποιος ας απαντησει σε μια ερωτηση γιατι διαβαζω πολλα εδω .
Το HYUNDAI i30 1400 τι τυπο εχει ? υδραυλικες ή κατι αλλο .


Δυστυχώς για εμάς το HYUNDAI i30 1400 έχει μηχανικά ωστήρια βαλβίδων. Συνεπώς δεν είναι αυτορυθμιζόμενες...
Hyundai i30 1.4 LPG + Λιπαντήρα Υποπίεσης 30.000 klm
anikologr
 
Δημοσιευσεις: 667
Εγγραφή: Κυρ 20 Μαρ, 2011 15:23

Re: Έλεγχος διάκενων βαλβίδων

Δημοσίευσηαπό steliosthem » Πέμ 20 Σεπ, 2012 19:01

GEORGE2 έγραψε:
steliosthem έγραψε:Ο ορος διακενο βαλβιδων πως μεταφραζεται στα αγγλικα; Ρωταω για να βρω τα σωστα διακενα για το δικο μου, seat ibiza 6L 1.4 2008

Αν γνωριζει καποιος καποιο σχετικο site ας ποσταρει thanx :)

υδραυλικες ειναι δε χρειαζεται να κανεις καμια ρυθμιση.
το 6L τι ειναι?


Ναι το ειδα και εγω οτι ειναι υδραυλικες, αυτο σημαινει οτι δεν ελεγχονται καν;; :?

6L ειναι το μοντελο που βγηκε απο το 2002 μεχρι το 2008, http://en.wikipedia.org/wiki/SEAT_Ibiza#6L_pre-facelift
Αυτο που παραγεται τωρα ειναι το 6J.
steliosthem
 
Δημοσιευσεις: 122
Εγγραφή: Δευτ 27 Φεβ, 2012 21:18

Re: Έλεγχος διάκενων βαλβίδων

Δημοσίευσηαπό billna13 » Κυρ 23 Σεπ, 2012 15:51

Γεια σας παιδια..εχω mazda3...στις 100000χλμ εβαλα αεριο..εχω κανει 45000χλμ με αεριο κ ειπα να κανω ελεγχο για το διακενο στις βαλβιδες.Η mazda δινει 27 με 33 χιλιοστα διακενο κ εγω εχω 10 εως 14..μηπως ξερει καποιος κατι σχετικο;πως ριγουλαρονται η βαλβιδες απο τη στιγμη που ειναι υδραυλικες;περιμενεις να τις καψει κ μετα τις αλλαζεις;
billna13
 
Δημοσιευσεις: 2
Εγγραφή: Κυρ 16 Σεπ, 2012 18:30

Re: Έλεγχος διάκενων βαλβίδων

Δημοσίευσηαπό hlias » Κυρ 23 Σεπ, 2012 16:23

billna13 έγραψε:Γεια σας παιδια..εχω mazda3...στις 100000χλμ εβαλα αεριο..εχω κανει 45000χλμ με αεριο κ ειπα να κανω ελεγχο για το διακενο στις βαλβιδες.Η mazda δινει 27 με 33 χιλιοστα διακενο κ εγω εχω 10 εως 14..μηπως ξερει καποιος κατι σχετικο;πως ριγουλαρονται η βαλβιδες απο τη στιγμη που ειναι υδραυλικες;περιμενεις να τις καψει κ μετα τις αλλαζεις;

απαντηση εχεις παρει στις 16 σεπτεμβριου σε αυτο το ποστ, θελεις και αλλη?
κριμα.
hlias
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2046
Εγγραφή: Παρ 25 Μάιος, 2012 23:38
Τοποθεσία: ανω γλυφαδα

Re: Έλεγχος διάκενων βαλβίδων

Δημοσίευσηαπό gkazakias » Παρ 26 Ιούλ, 2013 14:21

Σε hyundai tucson 2000cc θελει ρυθμιση βαλβιδων? Το βιβλιαρακι λεει καθε 90Κ ελεγχος και δινει και τα διακενα κιολας! Στις αντιπροσωπειες ειναι απολυτοι οτι δεν χρειαζονται καμια ρυθμιση και οτι ειναι αυτορυθμιζομενες. Επισης σε καποιο autodata που διαβασα λεει επισης τις ιδιες διαστασεις στα διακενα. Τι γινεται δεν ξερω...
gkazakias
 
Δημοσιευσεις: 1512
Εγγραφή: Πέμ 17 Μαρ, 2011 02:52

Re: Έλεγχος διάκενων βαλβίδων

Δημοσίευσηαπό zep » Σάβ 27 Ιούλ, 2013 10:27

Η ώρα της αλήθειας για το Avensis ήρθε χθές.Είτε υγρός είτε αέριος...δεν σώζεται απο τίποτα.
Έχω σύστημα της Icom εδώ και 3 χρόνια με ήπια χρήση και λίγα χλμ με υγραέριο (27.000 απο τα 87.000 συνολικά).Η αλήθεια είναι μια και ο Lpgas που προφανώς το βλέπει συνέχεια, έχει απόλυτο δίκιο.

Οι μηχανικοί κακώς βέβαια, δεν ελέγχουν πριν απο τα 100- 120.000 χλμ βαλβίδες καθώς ξέρουν οτι δεν παθαίνουν τίποτα.Στα ανταλλακτικά της συγκεκριμένης Τoyota που ρώτησα, δεν ήξεραν πως είναι τα καπελώτα γιατί δεν τους τα ζητά κανένας...εκτός αυτών με υγραέριο προφανώς.
Μέσα σε 15.000 χλμ και μέτρηση βαλβίδων εξαγωγής απο 0.25 - 0.35 , έπεσαν σχεδόν όλες κοντά και κάτω απο 20.Δείτε την φωτό με το διάγραμμα μετρήσεων παρακάτω.

Τον 4ο κύλινδρο που φορούσε εργοστασιακό καπελώτο 5.33, για να τον συνεφέρω , έβαλα καπελώτο 5.18 (έπερνε και 5.16) και πάμε πέφτοντας μέχρι το 5.06 που είναι και το μικρότερο διάκενο καπελώτου της Τoyota.Σε 20.000 χλμ και μετά απο χρήση 50.000 χλμ συνολικά με υγραέριο, θα πάμε για "καπακά" λοιπόν.Αυτό είναι το συμπέρασμα.
Έκανα προς το παρόν μια "συντηρητική" ρύθμιση βαλβίδων με αγορά 3 καπελώτων κόστους 20 € το καθένα...και εναλλαγή ώπου βόλευαν τα εργοστασιακά νούμερα που φορούσε το μοτέρ.Τα συγκεκριμένα πάνε φίξ με την καπελωθήκη και για αυτό είναι ακριβά.Φυσικά για τις εξαγωγής προτίμησα όσο πιο κοντά στο μέγιστο 0.35 , για να παρατείνω την απορύθμιση.
Ρώτησα και για ανταλλαγή καπελώτων απο μεταχειρισμένα, 2 φιλαράκια μηχανικούς, και κανένας δεν είχε τόσο μικρά νούμερα. Αν αποφάσιζα να τις φέρω όλες στα μέτρα τους ακριβώς (0.20 Εισ - 0.30 Εξ), έπρεπε να σκάσω 160€ μόνο για καπελώτα και αυτό για να τις ξαναδώ τελείως εκτός διάκενου σε ένα χρόνο το πολύ.Χαμένος για χαμένος σκέφτηκα, ας κρατήσω τα λεφτά για τον καπακά μια και καλή.Η λαδιέρα δεν κάνει τίποτα παρα μόνο να δώσει παράταση ανάλογα την χρήση και χαμένα λεφτά για τα Toyota.Όσοι τα έχετε λοιπόν...το νού σας.

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
zep
 
Δημοσιευσεις: 156
Εγγραφή: Σάβ 02 Απρ, 2011 11:27

Re: Έλεγχος διάκενων βαλβίδων

Δημοσίευσηαπό cmax » Σάβ 27 Ιούλ, 2013 16:43

Πολλη λιγα τα χιλιομετρα για τετοια φθορα και με ηπια χρηση οπως λες.
Φανταζομαι οτι σε αυτα τα χιλιομετρα με lpg ισα ισα αν εχεις κανει αποσβεση της εγκαταστασης και ηδη εχεις εξτρα κοστος με την ρυθμιση.Τωρα αν στα επομενα 20000 χιλιομετρα πας για καπακι, τελικα στα 50000 χιλιομετρα δεν εχεις κανενα οφελος απο το υγραεριο.
Γενικα ειχε σωστη ρυθμιση στο υγραεριο; Ο εγκαταστατης σου πως δικαιολογησε την φθορα σε τοσο λιγα χιλιομετρα;
Σε ρωτω γιατι και εγω εχω ενα σχετικα ευπαθη κινητηρα ford 1,6 και αναρωτιεμαι αν βρισκομαι και εγω στην ιδια μοιρα.
Ενταξει μια ρυθμιση στα 50000 χιλιομετρα και επισκευη στα 100000 θεωρω οτι ειναι μια λογικη φθορα, ενω επισκευη στα 50000 τελικα δεν αξιζει η χρηση του.
Ας μας διαφωτησουν και οι εγκαταστατες με την εμπειρια τους.
Ποσα χιλιομετρα με καλη χρηση κινητηρα και καλη ρυθμιση πρεπει να περιμενει καποιος πριν χρειαστει επισκευη με ευαισθητο κινητηρα;
cmax
 
Δημοσιευσεις: 118
Εγγραφή: Σάβ 01 Σεπ, 2012 19:55

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot] και 48 επισκέπτες