Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!



Ξεκίνημα με αέριο σε OMVL

Αέριος ή υγρός ψεκασμός; Ποιο σύστημα να επιλέξω για μεγάλου κυβισμού κινητήρες; Τα Turbo δουλεύουν με υγραέριο; Σύστημα λίπανσης βαλβίδων

Ξεκίνημα με αέριο σε OMVL

Δημοσίευσηαπό GRANDHUNTER » Τρί 27 Δεκ, 2016 12:16

Μήπως κάποιος μπορεί να μου πει σε σύστημα OMVL τι πρέπει να κάνω για να βάλω μπρος τον κινητήρα απευθείας με αέριο
GRANDHUNTER
 
Δημοσιευσεις: 24
Εγγραφή: Πέμ 15 Δεκ, 2016 00:35

Re: ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΜΕ ΑΕΡΙΟ

Δημοσίευσηαπό labros » Τρί 27 Δεκ, 2016 12:41

Δεν ξέρω για τα OMVL αλλά στα περισσότερα κρατάς πατημένο το κουμπί της αλλαγής από υγραέριο σε βενζίνη και γυρνάς τη μίζα. Πάντως με αυτό το κρύο δε θα είναι και ότι καλύτερο.
hyundai accent 1.3 του 2002
Nevo Star (KME) OSA με λαδιέρα
108000 LPG
323000 σύνολο
labros
 
Δημοσιευσεις: 639
Εγγραφή: Δευτ 19 Μαρ, 2012 13:15

Re: ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΜΕ ΑΕΡΙΟ

Δημοσίευσηαπό GRANDHUNTER » Τρί 27 Δεκ, 2016 13:23

labros έγραψε:Δεν ξέρω για τα OMVL αλλά στα περισσότερα κρατάς πατημένο το κουμπί της αλλαγής από υγραέριο σε βενζίνη και γυρνάς τη μίζα. Πάντως με αυτό το κρύο δε θα είναι και ότι καλύτερο.


θέλω να το κάνω για ν αποκλείσω την περίπτωση του να φταίει το αέριο σε κάποιο πρόβλημα που μου παρουσιάζει το αυτοκίνητο.
Μπορείς να μου περιγράψεις με μεγαλύτερη λεπτομέρεια βήμα βήμα τη διαδικασία.
ευχαριστώ
GRANDHUNTER
 
Δημοσιευσεις: 24
Εγγραφή: Πέμ 15 Δεκ, 2016 00:35

Re: ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΜΕ ΑΕΡΙΟ

Δημοσίευσηαπό labros » Τρί 27 Δεκ, 2016 14:07

Γυρνάς το κλειδί στη θέση on. Κρατάς πατημένο το κουμπί του OMVL πατημένο και γυρνάς μίζα μέχρι να πάρει μπροστά (αν γίνεται έτσι και στα OMVL). Θα αργήσει παραπάνω να πάρει από ότι στη βενζίνη και στην αρχή λόγω κρύου θα ρετάρει γιατί ο πνεύμονας δε θα μπορεί να εξαερώσει το υγραέριο. Είναι μια λύση ανάγκης αν πχ έχει χαλάσει η αντλία βενζίνης και δε νομίζω να σε οδηγήσει σε κάποιο συμπέρασμα.
hyundai accent 1.3 του 2002
Nevo Star (KME) OSA με λαδιέρα
108000 LPG
323000 σύνολο
labros
 
Δημοσιευσεις: 639
Εγγραφή: Δευτ 19 Μαρ, 2012 13:15

Re: ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΜΕ ΑΕΡΙΟ

Δημοσίευσηαπό GRANDHUNTER » Τρί 27 Δεκ, 2016 14:17

labros έγραψε:Γυρνάς το κλειδί στη θέση on. Κρατάς πατημένο το κουμπί του OMVL πατημένο και γυρνάς μίζα μέχρι να πάρει μπροστά (αν γίνεται έτσι και στα OMVL). Θα αργήσει παραπάνω να πάρει από ότι στη βενζίνη και στην αρχή λόγω κρύου θα ρετάρει γιατί ο πνεύμονας δε θα μπορεί να εξαερώσει το υγραέριο. Είναι μια λύση ανάγκης αν πχ έχει χαλάσει η αντλία βενζίνης και δε νομίζω να σε οδηγήσει σε κάποιο συμπέρασμα.


εμένα το αυτοκίνητο τώρα με τα κρύα ρετάρει όταν το βάζω μπρος και μόλις μπει στο αέριο σταματάει. Αν όμως ξεκινήσω απευθείας με βενζίνη δε ρετάρει θέλω να το ξεκινήσω και μία απευθείας με αέριο γιατί κάποιος μου είπε ότι φταίνε τα μπεκ τις βενζίνης
GRANDHUNTER
 
Δημοσιευσεις: 24
Εγγραφή: Πέμ 15 Δεκ, 2016 00:35

Re: ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΜΕ ΑΕΡΙΟ

Δημοσίευσηαπό labros » Τρί 27 Δεκ, 2016 14:47

Τώρα θα σου ρετάρει μπαίνοντας απευθείας στο αέριο γιατί δε θα έχει την κατάλληλη θερμοκρασία και άρα δε θα βγάλεις συμπέρασμα για τα μπέκ βενζίνης. Κατά τη γνώμη μου δε φταίει κανένα εξάρτημα ούτε στη βενζίνη ούτε στο αέριο. Θεωρώ πως τα Long Term fuel Trims στο αέριο είναι διαφορετικά από ότι θα ήταν στη βενζίνη στις ίδιες συνθήκες. Αυτά θεωρούνται πως έχουν σωστές τιμές αν είναι μεταξύ -5 και +5. Με βάση αυτά αποφασίζει ο εγκέφαλος της βενζίνης τι μείγμα θα δώσει στην κρύα εκκίνηση. Τώρα αν εσύ έχεις πχ +3 με αέριο (αποδεκτή τιμή που στο αέριο θα δουλεύει μια χαρά) και στη βεζίνη θα είχε πχ -1 μπορεί στην πρωινή εκκίνηση να σου στέλνει παραπάνω βενζίνη και να το μπουκώνει. Η πρώτη κίνηση αν δεν έχουν μεγάλη διαφορά είναι να κάνεις καμιά 50 χλμ με βενζίνη και θα στρώσουν. Αν πάλι επανέρχονται θες έναν επαναπρογραμματισμό στο δρόμο σε συνθήκες κρύου για να ταιριάξουν σωστά. Είναι ένα πρόβλημα που λίγο πολύ το έχουμε αντιμετωπίσει σχέδόν όλοι οι υγραεριοκίνητοι και έχουμε ταλαιπωρηθεί ψάχνοντας διάφορα, γιατί μας λένε πως η εκκίνηση γίνεται με βνζίνη και άρα το υγραέριο δεν έχει να κάνει. Στους περισσότερους συμβαίνει όταν πάμε από ζέστη σε κρύο
hyundai accent 1.3 του 2002
Nevo Star (KME) OSA με λαδιέρα
108000 LPG
323000 σύνολο
labros
 
Δημοσιευσεις: 639
Εγγραφή: Δευτ 19 Μαρ, 2012 13:15

Re: ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΜΕ ΑΕΡΙΟ

Δημοσίευσηαπό GRANDHUNTER » Τρί 27 Δεκ, 2016 14:55

labros έγραψε:Τώρα θα σου ρετάρει μπαίνοντας απευθείας στο αέριο γιατί δε θα έχει την κατάλληλη θερμοκρασία και άρα δε θα βγάλεις συμπέρασμα για τα μπέκ βενζίνης. Κατά τη γνώμη μου δε φταίει κανένα εξάρτημα ούτε στη βενζίνη ούτε στο αέριο. Θεωρώ πως τα Long Term fuel Trims στο αέριο είναι διαφορετικά από ότι θα ήταν στη βενζίνη στις ίδιες συνθήκες. Αυτά θεωρούνται πως έχουν σωστές τιμές αν είναι μεταξύ -5 και +5. Με βάση αυτά αποφασίζει ο εγκέφαλος της βενζίνης τι μείγμα θα δώσει στην κρύα εκκίνηση. Τώρα αν εσύ έχεις πχ +3 με αέριο (αποδεκτή τιμή που στο αέριο θα δουλεύει μια χαρά) και στη βεζίνη θα είχε πχ -1 μπορεί στην πρωινή εκκίνηση να σου στέλνει παραπάνω βενζίνη και να το μπουκώνει. Η πρώτη κίνηση αν δεν έχουν μεγάλη διαφορά είναι να κάνεις καμιά 50 χλμ με βενζίνη και θα στρώσουν. Αν πάλι επανέρχονται θες έναν επαναπρογραμματισμό στο δρόμο σε συνθήκες κρύου για να ταιριάξουν σωστά. Είναι ένα πρόβλημα που λίγο πολύ το έχουμε αντιμετωπίσει σχέδόν όλοι οι υγραεριοκίνητοι και έχουμε ταλαιπωρηθεί ψάχνοντας διάφορα, γιατί μας λένε πως η εκκίνηση γίνεται με βνζίνη και άρα το υγραέριο δεν έχει να κάνει. Στους περισσότερους συμβαίνει όταν πάμε από ζέστη σε κρύο


αν μου ρετάρει μπαίνοντας απευθείας στο αέριο κατευθείαν θα πρέπει ν αποκλείσω την περίπτωση να φταίνε τα μπεκ της βενζίνης έτσι δεν είναι;
Μετά θα κάνω και την πορεία των 50 χλμ με βενζίνη μήπως και διορθώσει.
Την περίπτωση να φταίει ο πνεύμονας την αποκλείουμε λες;
GRANDHUNTER
 
Δημοσιευσεις: 24
Εγγραφή: Πέμ 15 Δεκ, 2016 00:35

Re: ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΜΕ ΑΕΡΙΟ

Δημοσίευσηαπό labros » Τρί 27 Δεκ, 2016 15:04

Εγώ αποκλείω τα μπέκ της βενζίνης γιατί θα είχες πρόβλημα συνέχεια στη βενζίνη και όχι στο ξεκίνημα μόνο. Αλλά και να είχαν πρόβλημα δε θα το καταλάβαινες με εκκίνηση υγραερίου γιατί εκεί θα ρετάρει 100% λόγω χαμηλής θερμοκρασίας. Από την άλλη αν είχε πρόβλημα ο πνεύμονας θα σου εμφάνιζε πρόβλημα όταν γύρναγε σε αέριο γιτί τότε αρχίζει να τροφοδοτεί τη μηχανή. Μέχρι τότε δε συμμετέχει.
hyundai accent 1.3 του 2002
Nevo Star (KME) OSA με λαδιέρα
108000 LPG
323000 σύνολο
labros
 
Δημοσιευσεις: 639
Εγγραφή: Δευτ 19 Μαρ, 2012 13:15

Re: ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΜΕ ΑΕΡΙΟ

Δημοσίευσηαπό GRANDHUNTER » Τρί 27 Δεκ, 2016 15:52

labros έγραψε:Εγώ αποκλείω τα μπέκ της βενζίνης γιατί θα είχες πρόβλημα συνέχεια στη βενζίνη και όχι στο ξεκίνημα μόνο. Αλλά και να είχαν πρόβλημα δε θα το καταλάβαινες με εκκίνηση υγραερίου γιατί εκεί θα ρετάρει 100% λόγω χαμηλής θερμοκρασίας. Από την άλλη αν είχε πρόβλημα ο πνεύμονας θα σου εμφάνιζε πρόβλημα όταν γύρναγε σε αέριο γιτί τότε αρχίζει να τροφοδοτεί τη μηχανή. Μέχρι τότε δε συμμετέχει.


Σ ευχαριστώ. Αν έχω κάτι νεότερο θα επανέλθω.
καλές γιορτές να έχεις
GRANDHUNTER
 
Δημοσιευσεις: 24
Εγγραφή: Πέμ 15 Δεκ, 2016 00:35

Re: ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΜΕ ΑΕΡΙΟ

Δημοσίευσηαπό nickL » Τρί 27 Δεκ, 2016 23:52

labros έγραψε:Εγώ αποκλείω τα μπέκ της βενζίνης γιατί θα είχες πρόβλημα συνέχεια στη βενζίνη και όχι στο ξεκίνημα μόνο.


Πάντως εγώ που είχα χαλασμένο μπεκ το καλοκαίρι, ρέταρε όποτε το θυμόταν. Δεν είχα ποτέ μία μόνιμη αίσθηση κάμψης της δύναμης στο γκάζι. Καμμιά φορά πήγαινε να σβήσει απλά.
Peugeot 206 8v 1,4 - 2002
nickL
 
Δημοσιευσεις: 195
Εγγραφή: Τετ 16 Σεπ, 2015 00:25

Επόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 25 επισκέπτες