Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!



Ξεκίνημα με αέριο σε OMVL

Αέριος ή υγρός ψεκασμός; Ποιο σύστημα να επιλέξω για μεγάλου κυβισμού κινητήρες; Τα Turbo δουλεύουν με υγραέριο; Σύστημα λίπανσης βαλβίδων

Re: ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΜΕ ΑΕΡΙΟ

Δημοσίευσηαπό labros » Τετ 28 Δεκ, 2016 10:48

nickL έγραψε:
labros έγραψε:Εγώ αποκλείω τα μπέκ της βενζίνης γιατί θα είχες πρόβλημα συνέχεια στη βενζίνη και όχι στο ξεκίνημα μόνο.


Πάντως εγώ που είχα χαλασμένο μπεκ το καλοκαίρι, ρέταρε όποτε το θυμόταν. Δεν είχα ποτέ μία μόνιμη αίσθηση κάμψης της δύναμης στο γκάζι. Καμμιά φορά πήγαινε να σβήσει απλά.


Ναι! Αλλά υποθέτω πως αυτά τα περίεργα τα έκανε σε διάφορες στιγμές και όχι μόνο στην εκίνηση όπως στο φίλο μας. Τίποτα δεν αποκλείεται. Ξεκινάς όμως από το πιο προφανές και πιο απλό.
hyundai accent 1.3 του 2002
Nevo Star (KME) OSA με λαδιέρα
95000 LPG
310000 σύνολο
labros
 
Δημοσιευσεις: 610
Εγγραφή: Δευτ 19 Μαρ, 2012 13:15

Re: ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΜΕ ΑΕΡΙΟ

Δημοσίευσηαπό nickL » Τετ 28 Δεκ, 2016 16:51

labros έγραψε:
nickL έγραψε:
labros έγραψε:Εγώ αποκλείω τα μπέκ της βενζίνης γιατί θα είχες πρόβλημα συνέχεια στη βενζίνη και όχι στο ξεκίνημα μόνο.


Πάντως εγώ που είχα χαλασμένο μπεκ το καλοκαίρι, ρέταρε όποτε το θυμόταν. Δεν είχα ποτέ μία μόνιμη αίσθηση κάμψης της δύναμης στο γκάζι. Καμμιά φορά πήγαινε να σβήσει απλά.


Ναι! Αλλά υποθέτω πως αυτά τα περίεργα τα έκανε σε διάφορες στιγμές και όχι μόνο στην εκίνηση όπως στο φίλο μας. Τίποτα δεν αποκλείεται. Ξεκινάς όμως από το πιο προφανές και πιο απλό.


Έτσι ακριβώς, όποτε το θυμόταν.
Peugeot 206 8v 1,4 - 2002
nickL
 
Δημοσιευσεις: 132
Εγγραφή: Τετ 16 Σεπ, 2015 00:25

Re: ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΜΕ ΑΕΡΙΟ

Δημοσίευσηαπό GRANDHUNTER » Δευτ 09 Ιαν, 2017 14:57

labros έγραψε:Τώρα θα σου ρετάρει μπαίνοντας απευθείας στο αέριο γιατί δε θα έχει την κατάλληλη θερμοκρασία και άρα δε θα βγάλεις συμπέρασμα για τα μπέκ βενζίνης. Κατά τη γνώμη μου δε φταίει κανένα εξάρτημα ούτε στη βενζίνη ούτε στο αέριο. Θεωρώ πως τα Long Term fuel Trims στο αέριο είναι διαφορετικά από ότι θα ήταν στη βενζίνη στις ίδιες συνθήκες. Αυτά θεωρούνται πως έχουν σωστές τιμές αν είναι μεταξύ -5 και +5. Με βάση αυτά αποφασίζει ο εγκέφαλος της βενζίνης τι μείγμα θα δώσει στην κρύα εκκίνηση. Τώρα αν εσύ έχεις πχ +3 με αέριο (αποδεκτή τιμή που στο αέριο θα δουλεύει μια χαρά) και στη βεζίνη θα είχε πχ -1 μπορεί στην πρωινή εκκίνηση να σου στέλνει παραπάνω βενζίνη και να το μπουκώνει. Η πρώτη κίνηση αν δεν έχουν μεγάλη διαφορά είναι να κάνεις καμιά 50 χλμ με βενζίνη και θα στρώσουν. Αν πάλι επανέρχονται θες έναν επαναπρογραμματισμό στο δρόμο σε συνθήκες κρύου για να ταιριάξουν σωστά. Είναι ένα πρόβλημα που λίγο πολύ το έχουμε αντιμετωπίσει σχέδόν όλοι οι υγραεριοκίνητοι και έχουμε ταλαιπωρηθεί ψάχνοντας διάφορα, γιατί μας λένε πως η εκκίνηση γίνεται με βνζίνη και άρα το υγραέριο δεν έχει να κάνει. Στους περισσότερους συμβαίνει όταν πάμε από ζέστη σε κρύο


Φίλε μου έγινε και το τεστ των 50 και βάλε χλμ με βενζίνη και το πρόβλημα παραμένει. Το πρωί το αυτοκίνητο μόλις ξεκινήσω και είναι ακόμα κρύο γονατίζει
GRANDHUNTER
 
Δημοσιευσεις: 24
Εγγραφή: Πέμ 15 Δεκ, 2016 00:35

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 16 επισκέπτες