Σελίδα 1 από 4

Μειωση σταθμης ψυκτικου

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 13 Ιαν, 2017 22:58
από vasilisgr
Καλησπερα παιδια,εχω ενα θεμα εδω και καιρο χανω λιγο ψυκτικο υγρο και συμπληρωνω ανα τακτα χρονικα διαστηματα.
Θεωρω πιθανη αιτια τα κολαρα και τους σφιγκτηρες τους.Ετσι σαν πρωτο βημα για αποκατασταση της βλαβης σκεφτομαι να αλλαξω τα υποπτα κολαρα και ολους του σφιγκτηρες.Εχω βρει καποιους χαλαρους κατα καιρους.
Οι σφιγκτηρες που εχει τωρα ειναι οι απλοι δακτυλιοι με τη βιδα,σκεφτομαι να βαλω η τους βαρεως τυπου η αν βρω τους αυτοματους,ελατηριωτους.Εσεις τι λετε υπαρχει περιπτωση να λυθει ετσι το προβλημα και ποιους να προτιμησω;
Η να αρχισω να φοβαμαι κατι πιο σοβαρο;π.χ φλαντζα;

Re: Μειωση σταθμης ψυκτικου

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 13 Ιαν, 2017 23:09
από george7009
Εαν δεν έχεις εμφανής διαρροή υπάρχουν και άλλες αιτίες που χάνεις παραφλού.
Η τάπα του ψυγείου ή στο expansion tank να μην σφραγίζουν καλά .
Μία άλλη αιτία είναι και φλάτζα κεφαλής .
Εαν δεν σου φουσκώνει τα νερά πιθανόν να έχει χαλάσει η φλάτζα ή ρήγμα στο καπάκι στη μεριά της εξαγωγής και να σου ρίχνει τα νερά στην εξάτμιση .

Re: Μειωση σταθμης ψυκτικου

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 13 Ιαν, 2017 23:51
από vasilisgr
Για τους σφιγκτηρες,τι προτεινεις;

Re: Μειωση σταθμης ψυκτικου

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 14 Ιαν, 2017 10:06
από tripas
Γενικά δεν αλλάζεις πράγματα μπας και φταίνε αυτά.
Έχανα και εγώ παραφλού και τελικά έφταιγε το ψυγείο του καλοριφέρ που φέρνει τον ζεστό αέρα μέσα στην καμπίνα και όχι τα κολάρα και οι σφιγκτήρες του LPG στον πνεύμονα.
Γι αυτό βρες τι φταίει και χάνεις παραφλου τα απλά έχω και εγώ με μεταλλικό σύνδεσμο και είναι μια χαρά

Re: Μειωση σταθμης ψυκτικου

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 14 Ιαν, 2017 11:13
από vasilisgr
Εχω εντοπισει 2-3 κολαρα που χανουν λιγο και οι σφιγκτηρες τους χαλαρωνουν για αυτο σαν πρωτο βημα θελω να τα αλλαξω και να αλλαξω και τους σφιγκτηρες.
Ποιοι σφιγκτηρες ειναι οι πιο σταθεροι;

Re: Μειωση σταθμης ψυκτικου

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 14 Ιαν, 2017 11:27
από tripas
To ταφ που πάει τα νερά στον πνεύμονα είναι μεταλλικό ή πλαστικό?
Πρέπει κανονικά να είναι μεταλλικός με πτερύγια κυκλικά και τα κολάρα να μπαίνουν με σύσφιξη να μην είναι χαλαρά .

Re: Μειωση σταθμης ψυκτικου

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 14 Ιαν, 2017 11:27
από vasilisgr
Αυτοι οι βαρεως τυπου...

Re: Μειωση σταθμης ψυκτικου

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 14 Ιαν, 2017 11:30
από vasilisgr
Τα ταφ ειναι μεταλλικα αλλα δεν ξερω αν εχουν δακτυλιο,θα το δω οταν αλλαξω κολαρα κσι αν δεν εχουν θα τα αλλαξω και αυτα

Re: Μειωση σταθμης ψυκτικου

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 14 Ιαν, 2017 11:33
από vasilisgr
Και οι αυτοματοι...

Re: Μειωση σταθμης ψυκτικου

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 23 Ιούλ, 2017 17:51
από vasilisgr
Λοιπον παιδια αντικατεστησα τα ταφ και μερικα κολαρα πριν λιγο καιρο και η απωλεια ψυκτικου μειωθηκε αρκετα.
Σημερα εντοπισα ακομη ενα κολαρο που παει στον πνευμωνα να χανει λιγακι.Αυτο ομως το κολαρο και ακομη ειναι ειναι πολυ κοντα στον κινητηρα και στην εξαγωγη και ανεβαζουν υψηλες θερμοκρασιες.
Μπορω να κανω κατι για αυτο?
ισως αλλαγη δρομολογησης ,η υπαρχουν ενισχυμενα για μεγαλυτερη αντοχη σε υψηλες θερμοκρασιες η ακομη και μεταλλικα ισως?
Τι προτεινετε?