Σελίδα 1 από 1

Brc calibration tool

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 09 Φεβ, 2017 12:50
από manolists
Γεια σας παιδιά Είμαι νέος εδώ και νέος με υγραέριο.
Εγκατέστησα ένα brc sequent 32 στο αυτοκίνητό μου ενα opel astra με x16xel κινητήρα περίπου 2 μήνες πριν.
Όλα είναι καλά οικονομία έχω περίπου 40% με μόνο πρόβλημα το λιγο τρέμουλο στο ρελαντί. Έκανα διάφορους προγραμματισμού μόνος μου ( μπορώ γιατί εγώ στήνω τα προγράμματα στο Συνεργειο που το εγκατεστησα) και δεν το εχω διορθώσει. Αυτό που παρατήρησα είναι ότι το κάνει οταν είναι ζεστό δηλαδή οταν δουλεύει ο λ. Όλοι οι προγραμματισμοι έγιναν σε θερμοκρασία λειτουργίας δηλαδή οταν δουλευει ο λ.
Ξερει καποιος στα σιγουρα αν ειναι η σωστη μεθοδος αυτη η ο προγραμματισμος γινεται σε χαμηλοτερη θερμοκρασια οταν δεν λειτουργει ο λ.
Ευχαριστω.

Re: Brc calibration tool

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 10 Φεβ, 2017 17:13
από erimitis
Φιλέ Μανώλη έχω ακριβως το ίδιο θέμα με το brc seq24.Δεν θα έπρεπε να στο κανει.
Τα fuel trims που είναι φίλος απο βενζίνη σε υγραέριο?

Στάλθηκε από το Lenovo_P1m μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: Brc calibration tool

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 10 Φεβ, 2017 22:07
από manolists
Τώρα στο πιο πρόσφατο προγραμματισμό είναι παρόμοια.Το έχω προγραμματίσει 5 φορές και σε όλες το ποσοστό απόκλισης που σου δίνει ο προγραμματισμός (παλμός μπεκ σε σχέση με τον παλμό σε βενζίνη) ήταν διαφορετικός. Στους 3 πρώτους δεν είχα δώσει σημασία στον O2 sensor αλλα την τέταρτη έκαψε παραπάνω και τότε μου'κοψε να δώ το διάγραμμα του sencor και είδα οτι ήταν κυρίως φτωχό, έτσι κατάλαβα οτι η ECU προσπαθούσε να το κάνει πλούσιο και έκαψε παραπάνω. Στο τελευταίο όμως είμαι εντάξει και σε διάγραμμα του λ αλλά κει σε οικονομία..Εντωμεταξύ ούτε το idle calibration που έχει το πρόγραμμα το βελτιώνει.

Re: Brc calibration tool

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 07 Μαρ, 2017 21:52
από manolists
Τελικά παρατήρησα οτι το δυναμό μου όταν πρόσθετα φορτία (φώτα,ανεμιστήρας,τζάμια) έριχνε τάση απο 14.1V στα 13.6 περίπου.Ήμουν έτοιμος να το ανοίξω αλλά αντίθετα έριξα σπρέυ καθαριστικό απο πίσω και διορθώθηκε. Προφανώς τσ κσρβουνάκια έχουν πέσει(300.000) χλμ. κάποια στιγμή θα το ανοίξω.
Αλλαξα την γείωση της μηχανής και λίγο μικρορύθμιση στο ρελαντί(στο brc επηρεάζει και την υπόλοιπη χαρτογράφηση οπότε θέλει έλεγχο μετά) και τελικά το μικροπρόβλημα στο ρελαντί πλέον διορθώθηκε σχεδόν ολοκληρωτικά.Έχω καταλήξει στο συμπέρασμα οτι πρέπει να υπάρχει καποιο θέμα σε οτι αφορά την τάση,
ητε στο δυναμό μου η στο πολλαπλλσιαστή (mobiletron), η υπάρχει μια περίπτωση να είναι μεγάλα τα μπέκ που έχουμε επιλέξει. Όπως και να είναι αυτή την στιγμή δουλεύει σχεδόν τέλεια και φυσικά δεν θα μπώ στην διαδικασία να πλήρώνω τσάμπα λεφτά για να κάνω δοκιμές πλέον στο επίπεδο που το έχω φτάσει.