referravag έγραψε:Κι εμάς στην Peugeot στην τοπική αντιπροσωπεία μας είπαν κανονικά κάθε 40.000. Με το υγραέριο κάθε 30.000! Την στιγμή που τα μπουζί που βάζουν αυτοί είναι για 20.000χλμ!! Γέλιο!! Μία φορά κοπάναγε το μοτέρ και ήταν κάποιο μπουζί που είχε βγει off και δουλεύε τρικύλινδρο.. Αφού γλιτώσαμε τα χειρότερα, πάλι καλά να λέμε! Κράτα αυτά που έχεις Γιάννη αφού δεν έχεις θέμα.
referravag έγραψε:Στο δικό μας όταν είναι για αλλαγή αρχίζουν και κάνουν κάτι ψιλοκενά... 1 μικρό κενό σαν στιγμιαίο κόμπιασμα συνήθως αν έχει φορτίο ο κινητήρας (πχ ανεβαίνεις ανηφόρα)... Όχι συνεχόμενα. Μπορεί να το κάνει μια φορά μέσα σε μια μέρα και να το ξανά κάνει μετά από 5 μέρες. Εκεί θέλουν άλλαγμα. Καλό είναι βέβαια να μην φτάνουμε τόσο οριακά γιατί αν σπάσει καμιά ακίδα μπορεί να γίνει μεγάλη ζημιά...
referravag έγραψε:Ουαου!! Τα έχεις πάνω 9 χρόνια!!?? Τι να πω; Πρέπει να έχεις σπάσει ρεκόρ! 100€ στα 9 χρόνια νομίζω ότι δεν θα έπρεπε να το σκέφτεσαι καν... Στην θέση σου θα τα άλλαζα χτες!! Τώρα για έλεγχο δεν μπορώ να σου πω με σιγουριά. Νομίζω ότι το απλούστερο που κάνουν είναι να τα βγάλουν και να κάνουν έναν οπτικό έλεγχο με το μάτι, αν έχουν πολύ καπνιά ή λαδίλα κλπ. Έχω δει παλαιότερα κάπου και ειδικό εργαλείο/μηχάνημα που τα μετράει με ηλεκτρονικό τρόπο. Ελέγχει δηλ τα ηλεκτρικά τους χαρακτηριστικά, αλλά δεν ξέρω σε ποιον μάστορα μπορείς να βρεις κάτι τέτοιο... Μόνο σε κανένα εξουσιοδοτημένο φαντάζομαι ή σε καμιά αντιπροσωπεία της Bosch που έχουν διάφορα εργαλεία ειδικού σκοπού...
Εγώ έχω μπερδευτεί γιατί ναι μεν στην αντιπροσωπεία μας είπαν ότι με υγραέριο θέλουν νωρίτερα αλλαγή, αλλά από την άλλη ο μηχανικός που πηγαίνουμε πλέον για τα τυπικά service, μας είπε ότι με υγραέριο μαζεύουν λιγότερα κατάλοιπα οπότε και δεν θέλουν νωρίτερα αλλαγή... Έχω μπερδευτεί λίγο... Αν ξέρει κάποιος να μας διαφωτίσει για το τι συμβαίνει πραγματικά, θα του ήμουν ευγνώμων!!
referravag έγραψε:Ουαου!! Τα έχεις πάνω 9 χρόνια!!?? Τι να πω; Πρέπει να έχεις σπάσει ρεκόρ! 100€ στα 9 χρόνια νομίζω ότι δεν θα έπρεπε να το σκέφτεσαι καν... Στην θέση σου θα τα άλλαζα χτες!! Τώρα για έλεγχο δεν μπορώ να σου πω με σιγουριά. Νομίζω ότι το απλούστερο που κάνουν είναι να τα βγάλουν και να κάνουν έναν οπτικό έλεγχο με το μάτι, αν έχουν πολύ καπνιά ή λαδίλα κλπ. Έχω δει παλαιότερα κάπου και ειδικό εργαλείο/μηχάνημα που τα μετράει με ηλεκτρονικό τρόπο. Ελέγχει δηλ τα ηλεκτρικά τους χαρακτηριστικά, αλλά δεν ξέρω σε ποιον μάστορα μπορείς να βρεις κάτι τέτοιο... Μόνο σε κανένα εξουσιοδοτημένο φαντάζομαι ή σε καμιά αντιπροσωπεία της Bosch που έχουν διάφορα εργαλεία ειδικού σκοπού...
Εγώ έχω μπερδευτεί γιατί ναι μεν στην αντιπροσωπεία μας είπαν ότι με υγραέριο θέλουν νωρίτερα αλλαγή, αλλά από την άλλη ο μηχανικός που πηγαίνουμε πλέον για τα τυπικά service, μας είπε ότι με υγραέριο μαζεύουν λιγότερα κατάλοιπα οπότε και δεν θέλουν νωρίτερα αλλαγή... Έχω μπερδευτεί λίγο... Αν ξέρει κάποιος να μας διαφωτίσει για το τι συμβαίνει πραγματικά, θα του ήμουν ευγνώμων!!
meletis έγραψε:referravag έγραψε:Ουαου!! Τα έχεις πάνω 9 χρόνια!!?? Τι να πω; Πρέπει να έχεις σπάσει ρεκόρ! 100€ στα 9 χρόνια νομίζω ότι δεν θα έπρεπε να το σκέφτεσαι καν... Στην θέση σου θα τα άλλαζα χτες!! Τώρα για έλεγχο δεν μπορώ να σου πω με σιγουριά. Νομίζω ότι το απλούστερο που κάνουν είναι να τα βγάλουν και να κάνουν έναν οπτικό έλεγχο με το μάτι, αν έχουν πολύ καπνιά ή λαδίλα κλπ. Έχω δει παλαιότερα κάπου και ειδικό εργαλείο/μηχάνημα που τα μετράει με ηλεκτρονικό τρόπο. Ελέγχει δηλ τα ηλεκτρικά τους χαρακτηριστικά, αλλά δεν ξέρω σε ποιον μάστορα μπορείς να βρεις κάτι τέτοιο... Μόνο σε κανένα εξουσιοδοτημένο φαντάζομαι ή σε καμιά αντιπροσωπεία της Bosch που έχουν διάφορα εργαλεία ειδικού σκοπού...
Εγώ έχω μπερδευτεί γιατί ναι μεν στην αντιπροσωπεία μας είπαν ότι με υγραέριο θέλουν νωρίτερα αλλαγή, αλλά από την άλλη ο μηχανικός που πηγαίνουμε πλέον για τα τυπικά service, μας είπε ότι με υγραέριο μαζεύουν λιγότερα κατάλοιπα οπότε και δεν θέλουν νωρίτερα αλλαγή... Έχω μπερδευτεί λίγο... Αν ξέρει κάποιος να μας διαφωτίσει για το τι συμβαίνει πραγματικά, θα του ήμουν ευγνώμων!!
Καλησπερα,
προσωπικά εγω μπουζί βαζω του εργοστασίου και ανοίγω λιγο το διάκενο.
Δεν είναι ιριδίου.
Τα αλλάζω καθε 2ο Service (20000χλμ)=4ευρώ/τμχ
Πολλαπλασιαστές δεν έχω αλλάξει ποτέ , έχω γράψει 366.000χλμ,και 56.000χλμ με υγραέριο
Εγω εχω ακουσει οτι τα λάδια μπορείς να τα αφήσεις παραπάνω.
Παρα τα χιλιόμετρα, μου καίει 150 ml στις 10.000, τα αλλάζω στίς 8500-9000χλμ
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 42 επισκέπτες
|
|