εχω στο αυτοκινητο του πατερα μου συστημα λοβατο με πνευμονα τον παλιου τυπου RGJ....πριν απο καποιο διαστημα μου ειπε οτι το αμαξι στην προσπαθεια να γυρισει σε αεριο τον πεταγε εξω πως ακριβως οταν τελειωσει το καυσιμο αεριο....
Αρχικα μπριζωσα το αμαξι να δω αν δινει σωστα εντολη ο εγκεφαλος συμφωνα με την ρυθμιζομενη θερμοκρασια...πραγματι ο εγκεφαλος εδινε εντολη......μολις η θερμοκρασια στον πνευμονα εφτασε περιπου του 65 βαθμους εκει γυρισε σε αεριο δηλαδη σχεδον 30 βαθμους επανω απο τον προγραμματισμο...
Την αλλη μερα κρυο κοιταξα το φιλτρο υγρης φασης καθαρο
Μετα ανοιξα την βαλβιδα που δινει εντολη το μαυρο πηνιο για την τροφοδοτηση πλεον των μπεκ με αεριο....ηταν μαυρο το εμβολακι μεσα το καθαρισα καλα επανηλθε το συστημα κανονικα.....Αυτο εγινε περιπου πριν 2 μηνες...
Εχτες παλι τα ιδια ...χωρις δευτερη σκεψη ανοιξα κατευθειαν την βαλβιδα ηταν οντως μαυρη παλι.....
Που να οφειλετε αυτο?.....στο αεριο? δεν πατησε το φιλτρο υγρης μορφης καλα και δεν φιλτραρει?
Να μην τολμησω να πω πως θα ειναι στο εσωτερικο του ο πνευμωνας....
ΑΜα το ξανακανει να τον βγαλω και να τον καθαρισω?.....
Τι λετε?....(εκτος απο την λυση της πληρης αντικαταστασης του...) το αεριο εχει επανω του 75.000 χλμτρα...