Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!



Πνευμονας Lovato

Αέριος ή υγρός ψεκασμός; Ποιο σύστημα να επιλέξω για μεγάλου κυβισμού κινητήρες; Τα Turbo δουλεύουν με υγραέριο; Σύστημα λίπανσης βαλβίδων

Πνευμονας Lovato

Δημοσίευσηαπό manoliss » Τετ 23 Αύγ, 2017 02:09

εχω στο αυτοκινητο του πατερα μου συστημα λοβατο με πνευμονα τον παλιου τυπου RGJ....πριν απο καποιο διαστημα μου ειπε οτι το αμαξι στην προσπαθεια να γυρισει σε αεριο τον πεταγε εξω πως ακριβως οταν τελειωσει το καυσιμο αεριο....
Αρχικα μπριζωσα το αμαξι να δω αν δινει σωστα εντολη ο εγκεφαλος συμφωνα με την ρυθμιζομενη θερμοκρασια...πραγματι ο εγκεφαλος εδινε εντολη......μολις η θερμοκρασια στον πνευμονα εφτασε περιπου του 65 βαθμους εκει γυρισε σε αεριο δηλαδη σχεδον 30 βαθμους επανω απο τον προγραμματισμο...
Την αλλη μερα κρυο κοιταξα το φιλτρο υγρης φασης καθαρο
Μετα ανοιξα την βαλβιδα που δινει εντολη το μαυρο πηνιο για την τροφοδοτηση πλεον των μπεκ με αεριο....ηταν μαυρο το εμβολακι μεσα το καθαρισα καλα επανηλθε το συστημα κανονικα.....Αυτο εγινε περιπου πριν 2 μηνες...
Εχτες παλι τα ιδια ...χωρις δευτερη σκεψη ανοιξα κατευθειαν την βαλβιδα ηταν οντως μαυρη παλι.....
Που να οφειλετε αυτο?.....στο αεριο? δεν πατησε το φιλτρο υγρης μορφης καλα και δεν φιλτραρει?
Να μην τολμησω να πω πως θα ειναι στο εσωτερικο του ο πνευμωνας....
ΑΜα το ξανακανει να τον βγαλω και να τον καθαρισω?.....
Τι λετε?....(εκτος απο την λυση της πληρης αντικαταστασης του...) το αεριο εχει επανω του 75.000 χλμτρα...
- Citroen Xantia 1600cc 8v mod 1999
- Citroen Xsara 1400cc 8V mod 2003
Lovato Fast & Easy
manoliss
 
Δημοσιευσεις: 582
Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ, 2012 00:37

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 25 επισκέπτες