Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Καταναλωση /100χλμ με LPG

Αέριος ή υγρός ψεκασμός; Ποιο σύστημα να επιλέξω για μεγάλου κυβισμού κινητήρες; Τα Turbo δουλεύουν με υγραέριο; Σύστημα λίπανσης βαλβίδων

Re: Καλωσόρισμα νέων μελών...

Δημοσίευσηαπό anikologr » Παρ 15 Ιούλ, 2016 23:25

georgioskchasiotis έγραψε:
anikologr έγραψε:
georgioskchasiotis έγραψε:
georgioskchasiotis έγραψε:
Μπουζί Bosch FR8LDC 406 Replacement spark plugs Μπουζί.jpg
Καλησπέρα σας, καλώς σας βρήκα, το site έχει αρκετές πληροφορίες.

Εγώ είμαι στην φάση που από τότε που τόβαλα, Lovato Easy Fast ...απλά το απολαμβάνω, χωρίς κανένα πρόβλημα,
εκτός που 1-2 φορές δείχνει κόκκινο η τούρκικη δεξαμενή αερίου, αλλά με 2-3 απότομα στριψίματα ή με 2+3 σφυριές σταυρωτά, στην δεξαμενή, ξεκολλάει το φλοτέρ και ΟΚ !!
Επίσης για ενημέρωση, βάζω Μπουζί Bosch FR8LDC (με 2 ακίδες) όπως είχε απο την μάνα του και ρυθμίζω τα μπουζί,
απο 0,90mm που είναι το εργοστασιακό, στο 0,80mm λόγω αερίου.
Παραθέτω και έναν πίνακα εναλλακτικών μπουζί για Peugeot 406 που έφτιαξα μετά απο πολύ προσωπικό ψάξιμο.

Δεν έχει παρουσιάσει μέχρι τώρα, κανένα απολύτως πρόβλημα, ούτε θερμοκρασίες κλπ ακόμη και τα λάδια της μηχανής είναι πολύ πιό καθαρά!! :D
Μετανιώνω μόνο που δεν τόβαλα νωρίτερα, ....τόσα χρόνια χαμένα στούς νταβατζήδες !!! :oops:

Τόχω δηλώσει κανονικά ΚΤΕΟ+Μηχανολογικό πλήρωσα και τα 90€ για καινούργια άδεια κυκλοφορίας (που τα παίρνει πλέον η Περιφέρεια αυτά τα λεφτά), αλλά επειδή το μπουρδελιστάν, δεν έχει 0,05 ή 0,10€ για το πράσινο χαρτί της άδειας, μου έβαλαν μιά σφραγίδα !! :))
Ακούς εκεί 90€ για μιά σφραγίδα απο μελάνι, οι νταβατζήδες !!!
Αϊ σιχτήρ πιά.... Τα θέλετε όλα νόμιμα αλλά μόνο απο τους πολίτες..... :mrgreen:

Υ.Γ.1 Μου κόστισε συνολικά 850€ στην Λάρισα με όλα=Εγκατάσταση+ΚΤΕΟ+Μηχανολογικό (σφραγίδα μόνο οι κλέφτες) !!
Αποσβέστηκε σε 8-8.500 ΚΜ
Υ.Γ.2 Εμαθα ότι αν πάς στο Μηχανολογικό, με πράσινη κάρτα ασφάλεια αυτοκινήτου για ταξίδι στο εξωτερικό, τότε αναγκαστικά (γιαυτούς) σου δίνουν καινούργια άδεια κυκλοφορίας (έχουν λίγα πράσινα χαρτιά και τα φυλλάνε με τα δόντια).
Υπόψιν ότι το παράβολο για έκδοση Νέας Αδειας, πάει υπέρ της Περιφέρειας και όχι υπέρ του Υπ.Συγκοινωνιών !!

Τελικά αυτό "1-2 φορές δείχνει κόκκινο η τούρκικη δεξαμενή αερίου" λύθηκε, αλλάζοντας εντός εγγύησης, το οργανάκι-μετρητής στην δεξαμενή. Εκτοτε κανένα πρόβλημα και χαίρομαι να ταξιδεύω με το 1/3 της τιμής βενζίνης !!
Πέρασαν κιόλας 2 πλήρη χρόνια.... σκέτη απόλαυση :x

Καλά κόψε κάτι... Όχι και ένα τρίτο...


Γιατί να κόψω ρε φίλε;; με 1,40/L η βενζίνη και 0,55 το αέριο
Tι να κόψω;; την αλήθεια;;
Λοιπόν με ταχύτητες 90-100 στην εθνική, καίει ακριβώς 5,2 λίτρα αέριο
Eπομένως 5,2L * 0,55= 2,89 ευρώ ανά 100KM.... και με το a/c ανοιχτό (που καίει 0,5L/100KM)
Για σιγουρευτώ, το ξαναφουλάρισα αφού έκανα 52+52=104 ΚΜ και ξαναέκαψε ακριβώς το ίδιο !! :clap:
Τι να σκεφθώ, ότι μου χαρίζει αέριο η αντλία ή ότι δουλεύει τόσο καλά;; :crazy:
Εσύ τι λές..... :))

Αν προσθέσεις στο αέριο ένα 15% παραπάνω όπως πρέπει να είναι (και λίγο λέω) φτάνεις τα 0.63 λεπτά. Για να καις το ένα τρίτο έπρεπε η βενζίνη να έκανε 1.89 αν δεν με γελούν τα μαθηματικά.
Hyundai i30 1.4 LPG + Λιπαντήρα Υποπίεσης 30.000 klm
anikologr
 
Δημοσιευσεις: 667
Εγγραφή: Κυρ 20 Μαρ, 2011 15:23

Re: Καλωσόρισμα νέων μελών...

Δημοσίευσηαπό georgioskchasiotis » Σάβ 16 Ιούλ, 2016 20:49

anikologr έγραψε:
georgioskchasiotis έγραψε:
anikologr έγραψε:
georgioskchasiotis έγραψε:
georgioskchasiotis έγραψε:
Μπουζί Bosch FR8LDC 406 Replacement spark plugs Μπουζί.jpg
Καλησπέρα σας, καλώς σας βρήκα, το site έχει αρκετές πληροφορίες.

Εγώ είμαι στην φάση που από τότε που τόβαλα, Lovato Easy Fast ...απλά το απολαμβάνω, χωρίς κανένα πρόβλημα,
εκτός που 1-2 φορές δείχνει κόκκινο η τούρκικη δεξαμενή αερίου, αλλά με 2-3 απότομα στριψίματα ή με 2+3 σφυριές σταυρωτά, στην δεξαμενή, ξεκολλάει το φλοτέρ και ΟΚ !!
Επίσης για ενημέρωση, βάζω Μπουζί Bosch FR8LDC (με 2 ακίδες) όπως είχε απο την μάνα του και ρυθμίζω τα μπουζί,
απο 0,90mm που είναι το εργοστασιακό, στο 0,80mm λόγω αερίου.
Παραθέτω και έναν πίνακα εναλλακτικών μπουζί για Peugeot 406 που έφτιαξα μετά απο πολύ προσωπικό ψάξιμο.

Δεν έχει παρουσιάσει μέχρι τώρα, κανένα απολύτως πρόβλημα, ούτε θερμοκρασίες κλπ ακόμη και τα λάδια της μηχανής είναι πολύ πιό καθαρά!! :D
Μετανιώνω μόνο που δεν τόβαλα νωρίτερα, ....τόσα χρόνια χαμένα στούς νταβατζήδες !!! :oops:

Τόχω δηλώσει κανονικά ΚΤΕΟ+Μηχανολογικό πλήρωσα και τα 90€ για καινούργια άδεια κυκλοφορίας (που τα παίρνει πλέον η Περιφέρεια αυτά τα λεφτά), αλλά επειδή το μπουρδελιστάν, δεν έχει 0,05 ή 0,10€ για το πράσινο χαρτί της άδειας, μου έβαλαν μιά σφραγίδα !! :))
Ακούς εκεί 90€ για μιά σφραγίδα απο μελάνι, οι νταβατζήδες !!!
Αϊ σιχτήρ πιά.... Τα θέλετε όλα νόμιμα αλλά μόνο απο τους πολίτες..... :mrgreen:

Υ.Γ.1 Μου κόστισε συνολικά 850€ στην Λάρισα με όλα=Εγκατάσταση+ΚΤΕΟ+Μηχανολογικό (σφραγίδα μόνο οι κλέφτες) !!
Αποσβέστηκε σε 8-8.500 ΚΜ
Υ.Γ.2 Εμαθα ότι αν πάς στο Μηχανολογικό, με πράσινη κάρτα ασφάλεια αυτοκινήτου για ταξίδι στο εξωτερικό, τότε αναγκαστικά (γιαυτούς) σου δίνουν καινούργια άδεια κυκλοφορίας (έχουν λίγα πράσινα χαρτιά και τα φυλλάνε με τα δόντια).
Υπόψιν ότι το παράβολο για έκδοση Νέας Αδειας, πάει υπέρ της Περιφέρειας και όχι υπέρ του Υπ.Συγκοινωνιών !!

Τελικά αυτό "1-2 φορές δείχνει κόκκινο η τούρκικη δεξαμενή αερίου" λύθηκε, αλλάζοντας εντός εγγύησης, το οργανάκι-μετρητής στην δεξαμενή. Εκτοτε κανένα πρόβλημα και χαίρομαι να ταξιδεύω με το 1/3 της τιμής βενζίνης !!
Πέρασαν κιόλας 2 πλήρη χρόνια.... σκέτη απόλαυση :x

Καλά κόψε κάτι... Όχι και ένα τρίτο...


Γιατί να κόψω ρε φίλε;; με 1,40/L η βενζίνη και 0,55 το αέριο
Tι να κόψω;; την αλήθεια;;
Λοιπόν με ταχύτητες 90-100 στην εθνική, καίει ακριβώς 5,2 λίτρα αέριο
Eπομένως 5,2L * 0,55= 2,89 ευρώ ανά 100KM.... και με το a/c ανοιχτό (που καίει 0,5L/100KM)
Για σιγουρευτώ, το ξαναφουλάρισα αφού έκανα 52+52=104 ΚΜ και ξαναέκαψε ακριβώς το ίδιο !! :clap:
Τι να σκεφθώ, ότι μου χαρίζει αέριο η αντλία ή ότι δουλεύει τόσο καλά;; :crazy:
Εσύ τι λές..... :))

Αν προσθέσεις στο αέριο ένα 15% παραπάνω όπως πρέπει να είναι (και λίγο λέω) φτάνεις τα 0.63 λεπτά. Για να καις το ένα τρίτο έπρεπε η βενζίνη να έκανε 1.89 αν δεν με γελούν τα μαθηματικά.

Γιατί ξεκινάς με την λογική ότι πρέπει σώνει και καλά να κάψει 15% παραπάνω;;;
Για την πληροφόρησή σου.
Δεξαμενή αερίου 65Λ παίρνει 52Λ κάνει, ....μέχρι να αδειάσει τελείως:
στην πόλη 580 ΚΜ - 650 ΚΜ ή 960-1000 ΚΜ στην Εθνική με ταχύτητες 90-100 τώρα το καλοκαίρι
(μετρήσω και το χειμώνα στην Εθνική για να δώ απο περιέργεια πόσο θα τσιμπήσει)
Δεν σας δουλεύω σίγουρα και δεν είμαι παπαγαλάκι κανενός... Ούτε αναφέρω κανέναν για διαφήμιση.
Αλλά αν επιμένεις στην άποψή σου και δεν με πιστεύεις καλόπιστα, όπως τα έγραψα, διότι είναι αληθινά.
Peugeot 406 1800cc (LFY engine) 16V του 2000 - Lovato Easy FAST SMART (+ λαδιέρα για σιγουριά)
Άβαταρ μέλους
georgioskchasiotis
 
Δημοσιευσεις: 18
Εγγραφή: Τρί 19 Ιαν, 2016 21:11

Re: Καλωσόρισμα νέων μελών...

Δημοσίευσηαπό georgioskchasiotis » Κυρ 17 Ιούλ, 2016 20:30

Τελικά αυτό "1-2 φορές δείχνει κόκκινο η τούρκικη δεξαμενή αερίου" λύθηκε, αλλάζοντας εντός εγγύησης, το οργανάκι-μετρητής στην δεξαμενή. Εκτοτε κανένα πρόβλημα και χαίρομαι να ταξιδεύω με το 1/3 της τιμής βενζίνης !!
Πέρασαν κιόλας 2 πλήρη χρόνια.... σκέτη απόλαυση :x

Καλά κόψε κάτι... Όχι και ένα τρίτο...

Γιατί να κόψω ρε φίλε;; με 1,40/L η βενζίνη και 0,55 το αέριο
Tι να κόψω;; την αλήθεια;;
Λοιπόν με ταχύτητες 90-100 στην εθνική, καίει ακριβώς 5,2 λίτρα αέριο
Eπομένως 5,2L * 0,55= 2,89 ευρώ ανά 100KM.... και με το a/c ανοιχτό (που καίει 0,5L/100KM)
Για σιγουρευτώ, το ξαναφουλάρισα αφού έκανα 52+52=104 ΚΜ και ξαναέκαψε ακριβώς το ίδιο !! :clap:
Τι να σκεφθώ, ότι μου χαρίζει αέριο η αντλία ή ότι δουλεύει τόσο καλά;; :crazy:
Εσύ τι λές..... :))

Αν προσθέσεις στο αέριο ένα 15% παραπάνω όπως πρέπει να είναι (και λίγο λέω) φτάνεις τα 0.63 λεπτά. Για να καις το ένα τρίτο έπρεπε η βενζίνη να έκανε 1.89 αν δεν με γελούν τα μαθηματικά. Οπότε η μας δουλεύεις, ή είσαι παπαγαλάκι.. Αποφάσισε και τα ξαναλέμε...

Γιατί ξεκινάς με την λογική ότι πρέπει σώνει και καλά να κάψει 15% παραπάνω;;;
Για την πληροφόρησή σου.
Δεξαμενή αερίου 65Λ παίρνει 52Λ κάνει, ....μέχρι να αδειάσει τελείως:
στην πόλη 580 ΚΜ - 650 ΚΜ ή 960-1000 ΚΜ στην Εθνική με ταχύτητες 90-100 τώρα το καλοκαίρι
(μετρήσω και το χειμώνα στην Εθνική για να δώ απο περιέργεια πόσο θα τσιμπήσει)
Δεν σας δουλεύω σίγουρα και δεν είμαι παπαγαλάκι κανενός... Ούτε αναφέρω κανέναν για διαφήμιση.
Αλλά αν επιμένεις στην άποψή σου και δεν με πιστεύεις καλόπιστα, όπως τα έγραψα, διότι είναι αληθινά.
Τότε δεν είμαι εγώ ο καραγκιόζης..... αλλά κοίτα στο καθρέφτη. :thumbdown:


Γιατί να πάρω βαλβίδες απο φτωχό μίγμα, που λές, απο την στιγμή που ο "δίδυμος" εγκέφαλος έχει αντιγράψει τον εργοστασιακό και όλη η χαρτογράφηση είναι πιστό αντίγραφο της εργοστασιακής;;;
Αφού ούτε υπερθέρμανση υπάρχει ή ούτε πειράκια (προανάφλεξη) να χτυπάνε ή backfire (τουφεκιά στην εξάτμιση) ή ότιδήποτε άλλο περίεργο.... δεν συμβαίνει;; Υπόψιν ...υπάρχει ήδη και η λαδιέρα για την βαλβίδα εισαγωγής !!
Αφού η εντός πόλεως κατανάλωση είναι φυσιολογική, αλλά και η εκτός πόλεως πάνω απο 100ΚΜ/h, πάλι θα είναι σύμφωνη με την εργοστασιακή χαρτογράφηση;;
Και για να μαθαίνεις.... απο φτωχό μίγμα μπορεί να πάρεις τρύπιο πιστόνι (λιωμένο έμβολο απο πολλές προαναφλέξεις)...
μα ποτέ καμμένη βαλβίδα !!
Καμμένη βαλβίδα (εξαγωγής μόνο, ποτέ εισαγωγής) θα πάρεις απο εξασθενισμένα ελατήρια βαλβίδων ή αρύθμιστες βαλβίδες εξαγωγής σε συνδυασμό με πολλές στροφές και μεγάλες θερμοκρασίες και ζόρια.
Πράγμα απίθανο για οδηγό που προσέχει τον κινητήρα του και είναι έμπειρος !!
Peugeot 406 1800cc (LFY engine) 16V του 2000 - Lovato Easy FAST SMART (+ λαδιέρα για σιγουριά)
Άβαταρ μέλους
georgioskchasiotis
 
Δημοσιευσεις: 18
Εγγραφή: Τρί 19 Ιαν, 2016 21:11

Re: Καλωσόρισμα νέων μελών...

Δημοσίευσηαπό gkazakias » Τρί 30 Αύγ, 2016 16:44

georgioskchasiotis έγραψε:
anikologr έγραψε:
georgioskchasiotis έγραψε:
anikologr έγραψε:
georgioskchasiotis έγραψε:[quote="georgioskchasiotis"]
Μπουζί Bosch FR8LDC 406 Replacement spark plugs Μπουζί.jpg
Καλησπέρα σας, καλώς σας βρήκα, το site έχει αρκετές πληροφορίες.

Εγώ είμαι στην φάση που από τότε που τόβαλα, Lovato Easy Fast ...απλά το απολαμβάνω, χωρίς κανένα πρόβλημα,
εκτός που 1-2 φορές δείχνει κόκκινο η τούρκικη δεξαμενή αερίου, αλλά με 2-3 απότομα στριψίματα ή με 2+3 σφυριές σταυρωτά, στην δεξαμενή, ξεκολλάει το φλοτέρ και ΟΚ !!
Επίσης για ενημέρωση, βάζω Μπουζί Bosch FR8LDC (με 2 ακίδες) όπως είχε απο την μάνα του και ρυθμίζω τα μπουζί,
απο 0,90mm που είναι το εργοστασιακό, στο 0,80mm λόγω αερίου.
Παραθέτω και έναν πίνακα εναλλακτικών μπουζί για Peugeot 406 που έφτιαξα μετά απο πολύ προσωπικό ψάξιμο.

Δεν έχει παρουσιάσει μέχρι τώρα, κανένα απολύτως πρόβλημα, ούτε θερμοκρασίες κλπ ακόμη και τα λάδια της μηχανής είναι πολύ πιό καθαρά!! :D
Μετανιώνω μόνο που δεν τόβαλα νωρίτερα, ....τόσα χρόνια χαμένα στούς νταβατζήδες !!! :oops:

Τόχω δηλώσει κανονικά ΚΤΕΟ+Μηχανολογικό πλήρωσα και τα 90€ για καινούργια άδεια κυκλοφορίας (που τα παίρνει πλέον η Περιφέρεια αυτά τα λεφτά), αλλά επειδή το μπουρδελιστάν, δεν έχει 0,05 ή 0,10€ για το πράσινο χαρτί της άδειας, μου έβαλαν μιά σφραγίδα !! :))
Ακούς εκεί 90€ για μιά σφραγίδα απο μελάνι, οι νταβατζήδες !!!
Αϊ σιχτήρ πιά.... Τα θέλετε όλα νόμιμα αλλά μόνο απο τους πολίτες..... :mrgreen:

Υ.Γ.1 Μου κόστισε συνολικά 850€ στην Λάρισα με όλα=Εγκατάσταση+ΚΤΕΟ+Μηχανολογικό (σφραγίδα μόνο οι κλέφτες) !!
Αποσβέστηκε σε 8-8.500 ΚΜ
Υ.Γ.2 Εμαθα ότι αν πάς στο Μηχανολογικό, με πράσινη κάρτα ασφάλεια αυτοκινήτου για ταξίδι στο εξωτερικό, τότε αναγκαστικά (γιαυτούς) σου δίνουν καινούργια άδεια κυκλοφορίας (έχουν λίγα πράσινα χαρτιά και τα φυλλάνε με τα δόντια).
Υπόψιν ότι το παράβολο για έκδοση Νέας Αδειας, πάει υπέρ της Περιφέρειας και όχι υπέρ του Υπ.Συγκοινωνιών !!

Τελικά αυτό "1-2 φορές δείχνει κόκκινο η τούρκικη δεξαμενή αερίου" λύθηκε, αλλάζοντας εντός εγγύησης, το οργανάκι-μετρητής στην δεξαμενή. Εκτοτε κανένα πρόβλημα και χαίρομαι να ταξιδεύω με το 1/3 της τιμής βενζίνης !!
Πέρασαν κιόλας 2 πλήρη χρόνια.... σκέτη απόλαυση :x

Καλά κόψε κάτι... Όχι και ένα τρίτο...


Γιατί να κόψω ρε φίλε;; με 1,40/L η βενζίνη και 0,55 το αέριο
Tι να κόψω;; την αλήθεια;;
Λοιπόν με ταχύτητες 90-100 στην εθνική, καίει ακριβώς 5,2 λίτρα αέριο
Eπομένως 5,2L * 0,55= 2,89 ευρώ ανά 100KM.... και με το a/c ανοιχτό (που καίει 0,5L/100KM)
Για σιγουρευτώ, το ξαναφουλάρισα αφού έκανα 52+52=104 ΚΜ και ξαναέκαψε ακριβώς το ίδιο !! :clap:
Τι να σκεφθώ, ότι μου χαρίζει αέριο η αντλία ή ότι δουλεύει τόσο καλά;; :crazy:
Εσύ τι λές..... :))

Αν προσθέσεις στο αέριο ένα 15% παραπάνω όπως πρέπει να είναι (και λίγο λέω) φτάνεις τα 0.63 λεπτά. Για να καις το ένα τρίτο έπρεπε η βενζίνη να έκανε 1.89 αν δεν με γελούν τα μαθηματικά.

Γιατί ξεκινάς με την λογική ότι πρέπει σώνει και καλά να κάψει 15% παραπάνω;;;
Για την πληροφόρησή σου.
Δεξαμενή αερίου 65Λ παίρνει 52Λ κάνει, ....μέχρι να αδειάσει τελείως:
στην πόλη 580 ΚΜ - 650 ΚΜ ή 960-1000 ΚΜ στην Εθνική με ταχύτητες 90-100 τώρα το καλοκαίρι
(μετρήσω και το χειμώνα στην Εθνική για να δώ απο περιέργεια πόσο θα τσιμπήσει)
Δεν σας δουλεύω σίγουρα και δεν είμαι παπαγαλάκι κανενός... Ούτε αναφέρω κανέναν για διαφήμιση.
Αλλά αν επιμένεις στην άποψή σου και δεν με πιστεύεις καλόπιστα, όπως τα έγραψα, διότι είναι αληθινά.[/quote]
Καίει το 1.8 pegeuot ΥΓΡΑΕΡΙΟ 8.5 εντος πολης και 5.4 εκτός? Σε αερίου ψεκασμού λοβατο? Για το αμαξι της υπογραψης σου αναφέρομαι. Αυτό απλα δεν υφίσταται! Εαν όμως ειναι αληθεια πήγαινε ρύθμισε το γιατί είναι φτωχό εντελώς και αυτά που λες για τις βαλβίδες εξαγωγης ότι δεν μασανε απο φτωχό μίγμα μονο αστείο είναι.
gkazakias
 
Δημοσιευσεις: 1512
Εγγραφή: Πέμ 17 Μαρ, 2011 02:52

Re: Καλωσόρισμα νέων μελών...

Δημοσίευσηαπό georgioskchasiotis » Παρ 02 Σεπ, 2016 14:55

gkazakias Καίει το 1.8 pegeuot ΥΓΡΑΕΡΙΟ 8.5 εντος πολης και 5.4 εκτός? Σε αερίου ψεκασμού λοβατο? Για το αμαξι της υπογραψης σου αναφέρομαι. Αυτό απλα δεν υφίσταται! Εαν όμως ειναι αληθεια πήγαινε ρύθμισε το γιατί είναι φτωχό εντελώς και αυτά που λες για τις βαλβίδες εξαγωγης ότι δεν μασανε απο φτωχό μίγμα μονο αστείο είναι.

Τι να κάνω περισσότερο για να σε-σας πείσω;;; Να ξαναγράψω τα νούμερα;;
Το ξαναλέω, λοιπόν τώρα το καλοκαίρι με 90-100 στην Εθνική 5,2L αέριο.
... το πήγα και το ξαναπήγα για έλεγχο "φτωχού μίγματος" που λές και είναι ΟΚ.
Σε κάθε γέμισμα στο τεπόζιτο αερίου 48-52L αντιστοιχεί και κατανάλωση βενζίνης 7-7,5L (τα γεμίζω πάντοτε και τα δύο).
Επίσης το Peugeot 1,8 είναι με 16βαλβίδες υδραυλικές (αυτορυθμιζόμενες), οπότε δεν υφίσταται πρόβλημα.
Τώρα μάλιστα έβγαλα τα 2άκιδα BOSCH FR8LDC και έβαλα τα 4ακιδα μπουζί EYQUEM F-54 με αποτέλεσμα την ελαφρώς καλύτερη κατανάλωση στην πόλη. Το χειμώνα θα δώ τις καταναλώσεις για να ξαναγράψω αντίστοιχα.
Αλήθεια τι μπηχτή ήταν αυτή για το LOVATO ;;; Δεν είναι καλό;; Να το βάλω να καίει παραπάνω άσκοπα;;
Να αλλάξω σε κάτι καλύτερο μήπως;; Τι προτείνεις;;
Peugeot 406 1800cc (LFY engine) 16V του 2000 - Lovato Easy FAST SMART (+ λαδιέρα για σιγουριά)
Άβαταρ μέλους
georgioskchasiotis
 
Δημοσιευσεις: 18
Εγγραφή: Τρί 19 Ιαν, 2016 21:11

Re: Καλωσόρισμα νέων μελών...

Δημοσίευσηαπό Candlemass » Παρ 02 Σεπ, 2016 15:50

georgioskchasiotis έγραψε:
gkazakias Καίει το 1.8 pegeuot ΥΓΡΑΕΡΙΟ 8.5 εντος πολης και 5.4 εκτός? Σε αερίου ψεκασμού λοβατο? Για το αμαξι της υπογραψης σου αναφέρομαι. Αυτό απλα δεν υφίσταται! Εαν όμως ειναι αληθεια πήγαινε ρύθμισε το γιατί είναι φτωχό εντελώς και αυτά που λες για τις βαλβίδες εξαγωγης ότι δεν μασανε απο φτωχό μίγμα μονο αστείο είναι.

Τι να κάνω περισσότερο για να σε-σας πείσω;;; Να ξαναγράψω τα νούμερα;;
Το ξαναλέω, λοιπόν τώρα το καλοκαίρι με 90-100 στην Εθνική 5,2L αέριο.
... το πήγα και το ξαναπήγα για έλεγχο "φτωχού μίγματος" που λές και είναι ΟΚ.
Σε κάθε γέμισμα στο τεπόζιτο αερίου 48-52L αντιστοιχεί και κατανάλωση βενζίνης 7-7,5L (τα γεμίζω πάντοτε και τα δύο).
Επίσης το Peugeot 1,8 είναι με 16βαλβίδες υδραυλικές (αυτορυθμιζόμενες), οπότε δεν υφίσταται πρόβλημα.
Τώρα μάλιστα έβγαλα τα 2άκιδα BOSCH FR8LDC και έβαλα τα 4ακιδα μπουζί EYQUEM F-54 με αποτέλεσμα την ελαφρώς καλύτερη κατανάλωση στην πόλη. Το χειμώνα θα δώ τις καταναλώσεις για να ξαναγράψω αντίστοιχα.
Αλήθεια τι μπηχτή ήταν αυτή για το LOVATO ;;; Δεν είναι καλό;; Να το βάλω να καίει παραπάνω άσκοπα;;
Να αλλάξω σε κάτι καλύτερο μήπως;; Τι προτείνεις;;


Στα τεχνικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου σου πάντως, οι καταναλώσεις που δίνονται από τον κατασκευαστή (και είναι ιδανικά νούμερα) είναι 12,2 / 6,7 / 8,7 l/100km για εντός / εκτός / μεικτή.

http://www.cars-data.com/en/peugeot-406 ... pecs/35729
(Αν είναι αυτό το αυτοκίνητό σου)

Θα έπρεπε να μην το πάρεις προσωπικά και να ψαχτείς μήπως υπάρχει λάθος ρύθμιση. Και λογικά να το πάρεις, 1800άρι αυτοκίνητο 16ετίας να καίει 5l/100km είναι εξωπραγματικό.
Συν του ότι σε αέριο ψεκασμό υπάρχει και μια αύξηση της κατανάλωσης, αυτό σου λένε τα παιδιά και καμμία μπιχτή για το σύστημά σου.
VW EOS 1.4 TSi : LandiRenzo Omegas Direct
Land Rover Freelander SE 1.8 : LandiRenzo Omegas EVO
Άβαταρ μέλους
Candlemass
 
Δημοσιευσεις: 128
Εγγραφή: Πέμ 18 Ιουν, 2015 21:00
Τοποθεσία: Αγ. Παρασκευή

Re: Καλωσόρισμα νέων μελών...

Δημοσίευσηαπό gkazakias » Παρ 02 Σεπ, 2016 15:59

georgioskchasiotis έγραψε:
gkazakias Καίει το 1.8 pegeuot ΥΓΡΑΕΡΙΟ 8.5 εντος πολης και 5.4 εκτός? Σε αερίου ψεκασμού λοβατο? Για το αμαξι της υπογραψης σου αναφέρομαι. Αυτό απλα δεν υφίσταται! Εαν όμως ειναι αληθεια πήγαινε ρύθμισε το γιατί είναι φτωχό εντελώς και αυτά που λες για τις βαλβίδες εξαγωγης ότι δεν μασανε απο φτωχό μίγμα μονο αστείο είναι.

Τι να κάνω περισσότερο για να σε-σας πείσω;;; Να ξαναγράψω τα νούμερα;;
Το ξαναλέω, λοιπόν τώρα το καλοκαίρι με 90-100 στην Εθνική 5,2L αέριο.
... το πήγα και το ξαναπήγα για έλεγχο "φτωχού μίγματος" που λές και είναι ΟΚ.
Σε κάθε γέμισμα στο τεπόζιτο αερίου 48-52L αντιστοιχεί και κατανάλωση βενζίνης 7-7,5L (τα γεμίζω πάντοτε και τα δύο).
Επίσης το Peugeot 1,8 είναι με 16βαλβίδες υδραυλικές (αυτορυθμιζόμενες), οπότε δεν υφίσταται πρόβλημα.
Τώρα μάλιστα έβγαλα τα 2άκιδα BOSCH FR8LDC και έβαλα τα 4ακιδα μπουζί EYQUEM F-54 με αποτέλεσμα την ελαφρώς καλύτερη κατανάλωση στην πόλη. Το χειμώνα θα δώ τις καταναλώσεις για να ξαναγράψω αντίστοιχα.
Αλήθεια τι μπηχτή ήταν αυτή για το LOVATO ;;; Δεν είναι καλό;; Να το βάλω να καίει παραπάνω άσκοπα;;
Να αλλάξω σε κάτι καλύτερο μήπως;; Τι προτείνεις;;

Σε κάθε γέμισμα υγραερίου καις και 7 - 7.5 λίτρα βενζινης? Τοτε τι συζητάμε? Καις παρα πολύ βενζίνη και ρίχνει το μέσο ορο κατανάλωσης του υγραερίου.
gkazakias
 
Δημοσιευσεις: 1512
Εγγραφή: Πέμ 17 Μαρ, 2011 02:52

Re: Καλωσόρισμα νέων μελών...

Δημοσίευσηαπό tedd » Παρ 02 Σεπ, 2016 17:30

7.5 λίτρα σε κάθε γέμισμα είναι περιπου 15-20% βενζίνη. Οποτε φιλέ γιατί αρπαζοσουν με τον άλλον που έγραφε οτι δεν γίνεται η κατανάλωση υγραερίου να είναι ίδια με της βενζίνης και οτι σίγουρα θα έπρεπε να είχες και15% επιπλέον κατανάλωση υγραερίου. Οποτε με τόσο βενζίνη πως γίνεται το κοστος να είναι στο 1/3 απο οτι πριν μονο με βενζίνη. Βαση των αριθμών που δίνεις το όφελος σου δεν θα πρεπει να ξεπερνά το 30-35% δηλαδή το ανάποδο που λες. Φιλέ να το χαιρεσαι το αυτοκίνητο και να κανεις πιο οικονομικά ταξίδια αλλά δινε εξαρχής όλα τα στοιχεια ώστε να μην δημιουργούνται άσκοπα εντάσεις και προσπαθει ο καθείς να εξηγήσει μια κατανάλωση που ανεφερει κάποιος

Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Nissan Almera Mk II (N16) 1497cc
BRC Sequent 24
Εικόνα
tedd
 
Δημοσιευσεις: 588
Εγγραφή: Τρί 10 Μάιος, 2011 20:39

Re: Καλωσόρισμα νέων μελών...

Δημοσίευσηαπό viallesi » Παρ 02 Σεπ, 2016 17:56

=)) =)) =)) =)) =)) =))
viallesi
 
Δημοσιευσεις: 452
Εγγραφή: Τετ 04 Μαρ, 2015 11:32

Re: Καλωσόρισμα νέων μελών...

Δημοσίευσηαπό Candlemass » Παρ 02 Σεπ, 2016 18:07

Εντωμεταξύ, αφού του έχουν βάλει και ψεκασμούς βενζίνης (γιατί με τέτοια κατανάλωση, αποκλείεται να το ζορίζει για να καίει μόνο βενζίνη), γιατί του έχουν βάλει και λαδιέρα;
VW EOS 1.4 TSi : LandiRenzo Omegas Direct
Land Rover Freelander SE 1.8 : LandiRenzo Omegas EVO
Άβαταρ μέλους
Candlemass
 
Δημοσιευσεις: 128
Εγγραφή: Πέμ 18 Ιουν, 2015 21:00
Τοποθεσία: Αγ. Παρασκευή

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 19 επισκέπτες