από dim63 » Δευτ 11 Απρ, 2011 22:48
ΚΑΡΜΠΟΝ.
Ιδια διαδρομη προς Ναυπακτο και επιστροφη,ιδιο φορτιο,απλα δεν εβρεχε τωρα.
πρωτη 507km(αρχη κοκκινου led) 64.+L LPG
ΤΩΡΙΝΗ 505km (αρχη κοκκινου led) 64.+L LPG
η δευτερη διαδρομη εγινε μετα τον πρωτο προβλεπομενο ελεγχο (1350km)δεν χρειαστικε σχεδον τιποτα να διορθωθει + οτι εβαλα denso iridium tough ενα νουμερο πιο ψυχρα.Το αυτοκινητο φοραγε και απο μαμα iridium μπουζι.
οποτε αυτο ειναι το βασικο ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΑΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΑ χωρις πολλα πολλα ξυσιματα στην γκλιτσα του τσομπανη.
οσο ειναι να καψει το καθε μοτερ θα το καψει φτανει να ΜΗΝ εχει κανει @#$%^^&& και @*&((&^%$$^ και *&%#^*&* ο εγκαταστατης -αν ειναι δυνατον-με την συγκαταθεση του οδηγου!!!!!!!!!!!! -αστα τα λαμπακια να καινε?????????? εγω μονο ξερω αστα τα μαλλακια σου...... ΚΑΙ ΤΟ keep the motor running ,there on the highway.........(stepnwolf για τους νεωτερους)
οταν βλεπετε οτιδοιποτε που σας προβληματιζει να ζητατε την λυση του ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΑ καντε μια βολτα μαζι με το μαστορα και οχι κουκουλωματα γιατι ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ.
Καλα και απροβληματιστα χιλιομετρα σε ολους(Παντως απο την διαφορα στα καυσημα βγηκε τζαμπα το ψαρι)
Mazda tribute 2.3 bigas-geartech αεριου χωρις λαδια-ξυδια