Έχω ένα saab 9-3 1.8 ατμόσφαιρικο με κινητήρα z18xe opel-gm.εγκατεστησα πριν 2000χλμ το brc seq32.το αμάξι έχει 133000χλμ.και στα 117χλμ άλλαξα τους πολλαπλασιαστές τρίτη φορά με ngk όχι γνήσιο πριν κάνω την τελική ρύθμιση στα περίπου 1000χλμ έκανε μια εδώ και μια εκεί κάτι κοψίματα διακοπές όπως θέλετε πείτε το εμένα μου έκαναν για ρεύμα το λέω στο συνεργείο μου που είναι και εγκατάστατης μου και λέει άσε να δούμε την τελική ρύθμιση μην πειράξεις κάτι.πηγα για τελική ρύθμιση και από ότι είδα και μου έδειξε στο λάπτοπ σε πολλά στάδια στροφων-φορτιων η γραμμή ψεκασμού -χαρτης ήταν και στα δύο καύσιμα ίδιες.οποτς μου λέει από μείγμα είσαι οκ.επεισης σε άλλο ποστ μου είπε κάποιος παιδί από εδώ μέσα ότι εάν ήταν θέμα μείγματος είτε πλούσιου είτε φτωχού θα έβγαζε κάτι σαν σφάλμα ο εγκεφαλος-διαγνωστικο εμένα δεν έβγαλε κάτι.οποτε προληπτικά πριν την τελική ρύθμιση άλλαξα και τα μπουζι τα οποία βέβαια είχαν διάκενο 1,1και τα κατέβασα διότι τα Bosch που έδειξε η saab και δεν έβρισκα είχαν διάκενο 0.9 έκανα τελική ρύθμιση όλα κομπλέ όπως προείπα και δούλευε καλά χθες έκανε ένα μικρό κόψιμο πάλι και λέω να αλλάξω προληπτικά και πολλαπλασιαστή με έναν της Hitachi που μου προτείνε η saab που έχει 5 χρόνια εγγύηση.το θέμα είναι ότι σαν κόστος δεν είναι μεγάλο απλά μην το αλλάξω τζάμπα.εαν το αφήσω κάνα 3αρι 4αρι χιλιάδες χλμ να δω τι παίζει και κάνει όπως και τώρα μια στο στο τόσο διακοπές λόγω πολλαπλασιαστή τι θέμα μπορεί να έχει το αμάξι? ευχαριστώ πολύ σας κούρασα λίγο αλλά ήθελα να είμαι αναλυτικός για να βοηθήσω.
Υ.γ.σε επικοινωνία με διάφορες αντιπροσωπείες saab και κάνα δυο συνεργεία μόνο για saab κάποιοοι πρότειναν και είπαν ότι βγαίνουν και μπουζί εργοστασιακά και άλλοι όχι και μου έδωσαν τον αντίστοιχο κωδικό όπως προείπα σε Bosch θα αλλάξω όπως και να έχει μπουζί είτε εργοστασιακα είτε της Bosch