Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Αντλία σε icom

Αέριος ή υγρός ψεκασμός; Ποιο σύστημα να επιλέξω για μεγάλου κυβισμού κινητήρες; Τα Turbo δουλεύουν με υγραέριο; Σύστημα λίπανσης βαλβίδων

Re: Αντλία σε icom

Δημοσίευσηαπό INCTEK » Τρί 22 Μαρ, 2011 18:31

Είναι αριστερά από το καπάκι-άνοιγμα, ακριβώς στο κέντρο της μπουκάλας. Η αντλία πρέπει να είναι πάντοτε στο πίσω μέρος της μπουκάλας.

Χρήστος
Κινήσου έξυπνα....κινήσου με την IncTek
www.inctek.gr
Άβαταρ μέλους
INCTEK
 
Δημοσιευσεις: 63
Εγγραφή: Παρ 18 Φεβ, 2011 20:04

Re: Αντλία σε icom

Δημοσίευσηαπό tgi » Τρί 22 Μαρ, 2011 20:04

INCTEK έγραψε:Είναι αριστερά από το καπάκι-άνοιγμα, ακριβώς στο κέντρο της μπουκάλας. Η αντλία πρέπει να είναι πάντοτε στο πίσω μέρος της μπουκάλας.

εκεί που είναι η αντλία πρέπει να είναι και το χαμηλότερο σημείο της τοποθέτησης???
δηλαδή καλό θα ήταν στην δική μου περίπτωση να γυρίσω την μπουκάλα κατά 120 μοίρες??? για να είναι πιο χαμηλά η αντλία και να μου δώσει περισσότερη αυτονομία???

ΥΓ : Αγαπητέ Χρήστο και Βασίλη,
Σας παρακαλούμε πολύ βοηθήστε μας με τις τεχνικές σας γνώσεις...
Υπάρχουν πράγματα που πρέπει να κατανοήσουμε γιατί έγιναν και κύρια τι αλλάζει στην εγκατάστασή μας αν πειράξουμε κάτι!!!
Σας ευχαριστώ εκ τω προτέρων.
Citroen C4 GP
2009-2019 με Icom JTG
2019 μέχρι σήμερα EuropeGas
190.000 χιλ. με Υγραέριο
Άβαταρ μέλους
tgi
 
Δημοσιευσεις: 548
Εγγραφή: Παρ 03 Δεκ, 2010 13:07
Τοποθεσία: Αθηνα - Ν.Ηρακλειο

Re: Αντλία σε icom

Δημοσίευσηαπό INCTEK » Τετ 23 Μαρ, 2011 16:13

Η μπουκάλα πρέπει να είναι εντελώς οριζόντια, τώρα μια μικρή κλίση μπροστά ή πίσω δεν πειράζει να την έχει. Αν η κλίση της είναι προς τα μπροστά (όπως την έχεις εσύ δηλαδή), τότε γεμίζει λίγο παραπάνω, αλλά η αντλία δεν μπορεί να τραβήξει μέχρι τέλους το καύσιμο. Αν η κλίση είναι προς τα πίσω, τότε γεμίζει λίγο λιγότερο, αλλά η αντλία τραβά περισσότερο καύσιμο από την μπουκάλα.

Χρήστος
Κινήσου έξυπνα....κινήσου με την IncTek
www.inctek.gr
Άβαταρ μέλους
INCTEK
 
Δημοσιευσεις: 63
Εγγραφή: Παρ 18 Φεβ, 2011 20:04

Re: Αντλία σε icom

Δημοσίευσηαπό tgi » Τετ 23 Μαρ, 2011 17:51

εμένα η αντλία ειναι αριστερα της μπουκάλας μιας και το ανοιγμα ειναι πάνω

Αν τελικα εγώ γυρίσω την μπουκάλα κατά 120 μοίρες τότε η αντλία θα είναι στο κάτω μέρος (βλ κλήση) με αποτέλεσμα να έχω περισσότερη αυτονομία!
Κανω λάθος???
Citroen C4 GP
2009-2019 με Icom JTG
2019 μέχρι σήμερα EuropeGas
190.000 χιλ. με Υγραέριο
Άβαταρ μέλους
tgi
 
Δημοσιευσεις: 548
Εγγραφή: Παρ 03 Δεκ, 2010 13:07
Τοποθεσία: Αθηνα - Ν.Ηρακλειο

Re: Αντλία σε icom

Δημοσίευσηαπό VasiliS3 » Πέμ 24 Μαρ, 2011 04:13

Πως το συμπέρανες αυτό?
AUDI S3 600Ηp ICOM
Citroen C4 Picasso 1.6 VTI 110x.x. LOVATO
Jeep Cherokee 4.0 AC Stag
VasiliS3
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 79
Εγγραφή: Σάβ 12 Μαρ, 2011 00:25
Τοποθεσία: Σαλονίκ

Re: Αντλία σε icom

Δημοσίευσηαπό tgi » Πέμ 24 Μαρ, 2011 07:59

αφού η αντλία θα ειναι στο χαμηλότερο σημείο της μπουκάλας!
άρα θα μου αξιοποιεί όλο το καυσιμο και δεν θα μου αφήνει μέσα υγραέριο!!
τώρα σε μια 50 λίτρη μπουκάλα (40 λίτρα καθαρό) βάζω σε τελείως άδεια 38 λίτρα!!
αν γυρίσω την μπουκάλα, δεν θα αξιοποιήσω και αυτά τα 2 λίτρα?
Citroen C4 GP
2009-2019 με Icom JTG
2019 μέχρι σήμερα EuropeGas
190.000 χιλ. με Υγραέριο
Άβαταρ μέλους
tgi
 
Δημοσιευσεις: 548
Εγγραφή: Παρ 03 Δεκ, 2010 13:07
Τοποθεσία: Αθηνα - Ν.Ηρακλειο

Re: Αντλία σε icom

Δημοσίευσηαπό INCTEK » Πέμ 24 Μαρ, 2011 11:10

Θα σου γεμίζει όμως και με λιγότερο αεριο. Δεν πιστεύω πως θα κερδίσεις κάτι αξιόλογο, μπορείς να δοκιμάσεις όμως.

Χρήστος
Κινήσου έξυπνα....κινήσου με την IncTek
www.inctek.gr
Άβαταρ μέλους
INCTEK
 
Δημοσιευσεις: 63
Εγγραφή: Παρ 18 Φεβ, 2011 20:04

Re: Αντλία σε icom

Δημοσίευσηαπό VasiliS3 » Παρ 25 Μαρ, 2011 10:21

Η φιάλη της ICOM έχει υπέρυθρο αισθητήρα για την πλήρωση 80%. Όσο περισσότερη κλίση έχει η φιάλη τόσο λιγότερο γεμίζει. Επίσης: Η αντλία τραβάει υγραέριο από το οριζόντιο κομμάτι του κάτω μέρους της φιάλης και αν της δώσεις κλίση θα μαζεύεται υγραέριο στην άκρη της φιάλης (καμπυλωτό τμήμα) και θα σου γυρνάει πιο γρήγορα στη βενζίνη. Το ιδανικό είναι η φιάλη να είναι τελείως οριζόντια. Η Υγραεριοκίνηση (Μπίρμπος) στην Αθήνα έχει μια κομμένη φιάλη που δείχνει την αντλία, τα φλοτέρ κλπ. Αν τη δείς θα καταλάβεις πως δουλεύει
AUDI S3 600Ηp ICOM
Citroen C4 Picasso 1.6 VTI 110x.x. LOVATO
Jeep Cherokee 4.0 AC Stag
VasiliS3
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 79
Εγγραφή: Σάβ 12 Μαρ, 2011 00:25
Τοποθεσία: Σαλονίκ

Re: Αντλία σε icom

Δημοσίευσηαπό tgi » Παρ 25 Μαρ, 2011 10:50

και εγώ ρωτάω ξανα....
η μπουκάλα στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου στην θέση της ρεζέρβας (από κάτω από το αυτοκίνητο) έχει τοποθετηθεί έτσι

http://www.lpgforum.gr/viewtopic.php?f=14&t=54&start=20&sid=802e171260c063265b825735bf856fba#p889

είναι σωστή η τοποθέτηση???
αν την στρέψω δεξιόστροφα κατά 120 μοίρες δεν θα αξιοποιήσω και τα δύο ακόμα λίτρα που δεν εκμεταλλεύομαι λόγο κλήσης μπουκάλας???

σημειωτέων δε ότι η μπουκάλα γεμίζει με 40 λίτρα και κάνω περίπου 250-270 χιλιόμετρα.
Citroen C4 GP
2009-2019 με Icom JTG
2019 μέχρι σήμερα EuropeGas
190.000 χιλ. με Υγραέριο
Άβαταρ μέλους
tgi
 
Δημοσιευσεις: 548
Εγγραφή: Παρ 03 Δεκ, 2010 13:07
Τοποθεσία: Αθηνα - Ν.Ηρακλειο

Re: Αντλία σε icom

Δημοσίευσηαπό VasiliS3 » Παρ 25 Μαρ, 2011 21:51

Την εικόνα αυτή την έχω ξαναδεί αλλά δεν κατάλαβα πως κάθεται στο αυτοκίνητο η φιάλη. Ίσως μια live φωτο θα ήταν πιο διαφωτιστική. Καταρχάς έχεις κυλινδρική φιάλη όπως στο σχέδιο? Δεν είναι τύπου ρεζέρβας; Η κατανάλωση που λες είναι τουλάχιστον υπερβολική. Έχω το 1.6 VTi Picasso και καίει 9.5 λίτρα/100 αέριο, πόση διαφορά να έχει απο το δικό σου?
AUDI S3 600Ηp ICOM
Citroen C4 Picasso 1.6 VTI 110x.x. LOVATO
Jeep Cherokee 4.0 AC Stag
VasiliS3
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 79
Εγγραφή: Σάβ 12 Μαρ, 2011 00:25
Τοποθεσία: Σαλονίκ

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 40 επισκέπτες