Θέλω να αναφέρω ότι τα προβληματάκια μου λύθηκαν οριστικά απο ότι φαίνεται.
Το αμάξι παίρνει τσακμάκι (τουλάχιστον απο απόγευμα σε πρωί - δεν έχει τύχει να το αφήσω περισσότερες ώρες σε ακινησία) και... ούτε λόξξυγες μετά απο πορεία ούτε τίποτα.
προφανώς ο Στάθης είχε απόλυτο δίκιο όταν μου έλεγε, κάνε υπομονή σε 2000-3000 χλμ θα "πατήσουν" τα μπεκ και τότε θα μου λες ότι είχα δίκιο.
Ε...λοιπόν ναι..είχε δίκιο.
Αρα όλες οι αναλύσεις περί εξαέρωσης απο υγρό σε αέριο και λοιπά...ήτανε...λανθασμένες παιδια.
Καλή η θεωρία, αλλα απο τη θεωρία στή πράξη υπάρχει χάος.
Εύκολα χρησιμοποιείς τη θεωρία για να "κουμπώσεις" μία επιστημονική εξήγηση, αλλα πολύ δύσκολα μπορείς να τσεκάρεις (ειδικά πίσω απο το πληκτρολόγιο) ότι οι θεωρητικές αναλύσεις έχουν βασιστεί σε σωστές παραδοχές.
Μέχρι να λυθεί το πρόβλημά μου, ήμουν έτοιμος να αρχίσω να πιστεύω ότι έχει γραφτεί εδώ ότι στάζουν τα μπεκ της Icom, ότι είναι έτσι σχεδιασμένο το σύστημα που έχει προβλήματα σαν υλοποίηση και πολλά άλλα.
Οταν ο Μπίρμπος μου έλεγε ΚΑΤΗΓΟΡΗΜΑΤΙΚΑ ότι αυτά είναι ανοησίες, εγώ δυσανασχετούσα ολίγον.
Τώρα...βλέπω ότι ήξερε πολύ καλά τί έλεγε και τι εννοούσε.
Το αμάξι δουλεύει λουκούμι, θερίζει, το μόνο που μένει να δω είναι και την αντοχή του στις βαλβίδες και το αν έχει βελτιωθεί η αξιοπιστία της τρόμπας, αυτά τα 2 θα τα δείξει ο χρόνος φυσικά , ήδη έχω πάνω απο 3500 χλμ και έχω ήδη αποσβέσει πολλά χρήματα σε σχέση με τη πανάκριβη 100αρα που έβαζα υποχρεωτικά στο αμάξι μου όπως ήτανε σεταρισμένο.
Τελικά αυτοί οι Ιταλοί είναι παρα πολλές φορές μπροστά σε ιδέες που αφορούν την αυτοκίνηση.
Απλά τους πιάνει ο ενθουσιασμός και βιάζονται να λανσάρουν το προιόν πριν τους πούνε το οκ οι μηχανικοί τους και εκει είναι το αδύνατό σημείο τους πάντα που τους χαλάει τη φήμη.
Κάτι ακόμη: έμαθα ότι ο υγρός της prins έχει δεξαμενή και κάποια εξαρτήματα icom!!
Δε μου κάνει εντύπωση, εδώ είναι γνωστό πως πολλά γαλλικά αμάξια (και κάποια άλλα )έχουν magneti marelli εγκέφαλους....