Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Icom Jtg gas system (τα παντα επι του συστηματος)

Αέριος ή υγρός ψεκασμός; Ποιο σύστημα να επιλέξω για μεγάλου κυβισμού κινητήρες; Τα Turbo δουλεύουν με υγραέριο; Σύστημα λίπανσης βαλβίδων

Re: Icom Jtg gas system (τα παντα επι του συστηματος)

Δημοσίευσηαπό fotisly » Παρ 13 Απρ, 2012 15:14

και εγω εχω τον 70304506 και γυριζει σε βενζινη οταν ειμαι σε κατηφορο για ωρα χωρις γκαζι.στην αρχη δεν το καταλαβα ποτε γυρισε σε βενζινη,γιατι για να πας ωρα χωρις γκαζι πρεπει να εχεις καποια χλμ και στα 180 δεν το πολυ ακους,αλλα οταν ξαναγυρισε σε lpg ακουσα το μπιπ!μετα το ξαναπαρατηρησα σε μεγαλες κατηφορες που πας για ωρα χωρις γκαζι!!
αυτο που ειδα εγω απο την αγκατασταση,ειναι ενα καλωδιο που κλεβει απο την φυσα του πολλαπλασιαστη και αφου περναει απο εξτρα ασφαλειοθηκη καταληγει στην βαλβιδα αντεπιστροφης!
αυτο καταφερα να ξεχωρισω!
icom jtg υγρου ψεκασμου,πλεον lovato σε αστρα h 1.8 140 hp
prins silverline2 skoda fabia 1.4 101 hp
fotisly
 
Δημοσιευσεις: 394
Εγγραφή: Τρί 03 Μάιος, 2011 21:54

Re: Icom Jtg gas system (τα παντα επι του συστηματος)

Δημοσίευσηαπό astragjtg » Παρ 13 Απρ, 2012 18:28

fotisly έγραψε:αυτο που ειδα εγω απο την αγκατασταση,ειναι ενα καλωδιο που κλεβει απο την φυσα του πολλαπλασιαστη και αφου περναει απο εξτρα ασφαλειοθηκη καταληγει στην βαλβιδα αντεπιστροφης!
αυτο καταφερα να ξεχωρισω!


Μπορεις να ανεβασεις 1 φωτο με το καλωδιο και το που παει ?
ASTRA G 1.6 ΜΕ ICOM JTG LPG KIT
Άβαταρ μέλους
astragjtg
 
Δημοσιευσεις: 1470
Εγγραφή: Κυρ 16 Ιαν, 2011 17:51

Re: Icom Jtg gas system (τα παντα επι του συστηματος)

Δημοσίευσηαπό astragjtg » Πέμ 26 Απρ, 2012 00:34

Τελικα ειχατε δικιο ρε παιδια. Και το δικο μου γυριζει σε βενζινη στον κατηφορο αλλα δεν το ειχα καταλαβει γιατι εχω την κακη συνηθεια να ξεκομπλαρω στον κατηφορο(νεκρο) και το ''σκηνικο'' αυτο το κανει ΜΟΝΟ οταν εχεις ταχυτητα μεσα. Το βρηκα οτι οντως συμβαινει γιατι το δοκιμασα επίτηδες αν το κανει μιας και ολοι λεγατε οτι συμβαινει.
Εγω μιας και δεν εχω κανενα εξτρα καλωδιο συνδεδεμενο η κατι τετοιο, εχω την αισθηση οτι μαλλον διαβαζει τα ms και ταυτοχρονα την πιεση στο συστημα και σε βγαζει εκτος σαν προστασια για το συστημα π.χ. αντλια-μπεκ και οχι για λογους ασφαλειας. Δεν μπορω να σκεφτω κατι αλλο. Το σκεφτομαι να στειλω μηνημα στην icom για να μου λυθεί η απορια...
ASTRA G 1.6 ΜΕ ICOM JTG LPG KIT
Άβαταρ μέλους
astragjtg
 
Δημοσιευσεις: 1470
Εγγραφή: Κυρ 16 Ιαν, 2011 17:51

Re: Icom Jtg gas system (τα παντα επι του συστηματος)

Δημοσίευσηαπό antonis8via » Πέμ 26 Απρ, 2012 07:59

ρε παιδια,

πόση ώρα πρέπει να περιμένεις σε κατήφορο να το γυρίσει, έχω προσπαθήσει αρκετές φορές και δε βλέπω να γυρίζει.
Τα μόνο μπιπ που ακούω στο ξεκάρφωτο είναι ΠΑΝΤΑ όταν κλείνω διακόπτη, ανοίγω πόρτα, κλείνω πόρτα, γεμίζω στην αντλία, ανοίγω πόρτα, μπαίνω μέσα, κλείνω πόρτα, και την ώρα που γυρίζω το διακόπτη να βάλω μπροστά ακούω μπιπ.

Αλλα όσες φορές είμαι εθνική σε κατηφορικό κομμάτι, ή δρομάκια δεν ακούω τίποτα.
Βέβαια δεν έχει τύχει ακόμη να πάω απο κατηφορική διαδρομή πολλών χιλιομέτρων ώστε να χρειαστεί για μερικά λεπτά να πηγαίνω χωρίς πατημένο το γκάζι.
antonis8via
 
Δημοσιευσεις: 362
Εγγραφή: Τρί 24 Ιαν, 2012 12:41

Re: Icom Jtg gas system (τα παντα επι του συστηματος)

Δημοσίευσηαπό chrisd » Πέμ 26 Απρ, 2012 08:17

Aντωνη το παιδι ειπε οτι δεν εχει το εξτρα καλωδιο που μπαινει και ο εγκεφαλος δεν διαβαζει παλμους ψεκασμου και μπαινει σε safe mode ας το πουμε το υγραεριο λογικο ειναι παντος.
Corolla G6 1.8 153ps
Με σχεδον 150.000χλμ.Θελω να καψω βαλβιδες αλλα το ICOM δεν με αφηνει.......
chrisd
 
Δημοσιευσεις: 392
Εγγραφή: Δευτ 18 Απρ, 2011 17:44

Re: Icom Jtg gas system (τα παντα επι του συστηματος)

Δημοσίευσηαπό astragjtg » Πέμ 26 Απρ, 2012 10:25

antonis8via έγραψε:ρε παιδια,

πόση ώρα πρέπει να περιμένεις σε κατήφορο να το γυρίσει, έχω προσπαθήσει αρκετές φορές και δε βλέπω να γυρίζει.

Βέβαια δεν έχει τύχει ακόμη να πάω απο κατηφορική διαδρομή πολλών χιλιομέτρων ώστε να χρειαστεί για μερικά λεπτά να πηγαίνω χωρίς πατημένο το γκάζι.


Δεν χρονομετρησα αλλα πρεπει να ειναι κοντα στο λεπτο ισως και παραπανω. Αυτο που παρατηρησα (περα στο οτι το κανει μονο οταν εχεις ταχυτητα κομπλαρισμενη)ειναι οτι ΔΕΝ το κανει οταν κατεβαινεις κατηφορα και εχεις λιγες στροφες. Μονο οταν κατεβαινεις ''μαλιοκούβαρα'' :lol: μια κατηφορα, εχεις ταχυτητα στον επιλογεα και δεν εχεις ακουμπησει καθολου το γκαζι για 1-2 λεπτα.

Αυτο αν καταλαβα καλα, δεν το κανει σε οσους εχουν συνδεμενο το γνωστο καλωδιο απο τον πολλαπλασιαστή ή το κανει τελικα σε ολους ?
ASTRA G 1.6 ΜΕ ICOM JTG LPG KIT
Άβαταρ μέλους
astragjtg
 
Δημοσιευσεις: 1470
Εγγραφή: Κυρ 16 Ιαν, 2011 17:51

Re: Icom Jtg gas system (τα παντα επι του συστηματος)

Δημοσίευσηαπό antonis8via » Πέμ 26 Απρ, 2012 15:40

δηλαδή όταν φρενάρει έντονα η μηχανή με ψηλές στροφές αφήνοντας γκάζι;

α... δε το κάνω αυτό γιατι φοβάμαι μη πηδήσει κάνα δόντι ο ιμάντας γενικότερα και κλαίμε τίποτα βαλβίδες και πιστονάκια,

και εσυ τι πρόβλημα έχεις να ρίξεις την επόμενη σχέση;;
εγώ κατεβαίνω με νεκρά...να έχω οικονομία... τι τις έχουμε τις αναρτήσεις και τη 18άρα με το 225 λάστιχο ρε φίλε,
αμα είναι να κατεβαίνουμε σκασμένοι και να κρεμόμαστε στο τιμόνι και τους λεβιέδες δε κάναμε τίποτα,
βάλε και καμια αντιστρεπτική στο καρούλι σου ωρε σύντροφε και μετά θα κατεβαίνεις μόνο με νεκρά.... :) :)

Icom είναι, ιταλοί το σχεδίασαν, και θεώρησαν δεδομένο ότι στρίβεις χαλαρά όπως οι alfa, που να φανταστούνε ότι το φόρεσε opel που θέλει 6 ρόδες να πάρει στροφή;;; :D (πλάκα κάνω...μη παρεξηγηθείς!!)
antonis8via
 
Δημοσιευσεις: 362
Εγγραφή: Τρί 24 Ιαν, 2012 12:41

Re: Icom Jtg gas system (τα παντα επι του συστηματος)

Δημοσίευσηαπό tsopirs » Πέμ 26 Απρ, 2012 17:01

Μα αν κατεβαινεις με νεκρα δεν κανεις οικονομια..μπα εγω σε ορεινες διαδρομες το πεθαινω,με κατεβασματα στις 5500κατεβαινω..και παλι καλα,to escort πολλες φορες μπλοκαραν οι τροχοι απο τα κατεβασματα και το μοτερ στις 7500

Sent from my HTC HD2 using Tapatalk 2
Άβαταρ μέλους
tsopirs
 
Δημοσιευσεις: 513
Εγγραφή: Κυρ 17 Ιούλ, 2011 16:50

Re: Icom Jtg gas system (τα παντα επι του συστηματος)

Δημοσίευσηαπό gakost » Πέμ 26 Απρ, 2012 17:06

Το να κατεβαίνει κάποιος με νεκρά είναι πολύ βασικό λάθος και από θέμα ασφάλειας και από θέμα ταλαιπωρίας του αυτοκινήτου. Εκτός από όταν είναι το αυτοκίνητο σταματημένο που πρέπει να έχεις νεκρά, χρειάζεσαι σχέση στο κιβώτιο για να μπορέσεις να επιταχύνεις άμεσα εφόσον προκύψει ανάγκη. Στην κατηφόρα είναι πολύ σημαντικότερο γιατί μεγάλο ποσοστό του φρεναρίσματος πρέπει να γίνετε από τον κινητήρα για να μην επιβαρύνεται πολύ το σύστημα πέδησης και δεν το λέω για να μην φαγωθούν τα τακάκια και οι δίσκοι γρήγορα που είναι ένα έξτρα όφελος αλλά για να έχεις φρένο μετά από λίγη ώρα και απο άποψη δύναμης και από άποψη αίσθησης. Ο ιμάντας μπορεί να κουρέψει δόντι και να κάνεις βαλβιδόσουπα μόνο σε άγρια κατεβάσματα και πάλι πολύ σπάνια. Αν έχεις μια 2α ή 3η και κατεβαίνεις με το φρενάρισμα του κινητήρα δεν κουρεύεις δόντια σε καμιά περίπτωση. Αυτά βέβαια σε περίπτωση που κάνεις σωστά τα σερβις, αν αλλάζεις μόνο λάδια κάθε δύσεκτο αλλάζει το θέμα. Εννοείτε ότι δεν αφήνεις να γυρίσει το μοτέρ στις 6.000 στροφές βοηθάς με φρένο να κινηθείς με την σωστή ταχύτητα αλλά δεν στηρίζεσαι μόνο στα φρένα για να κρατήσεις το αυτοκίνητο, φρενάρισμα κινητήρα και βοηθάς με φρένο. Να θυμίσω ότι ο κόφτης δεν επεμβαίνει στο στροφάρισμα από κατηφόρα αλλά και πάλι όπως είπα πρέπει να είναι κάποιος πολύ κάφρος για να το βάλεις στα κόκκινα . Τέλος, είναι και πιο οικονομικό αφού στο ρελαντί ψεκάζει βενζίνη για να δουλέψει ο κινητήρας σε κατηφόρα με φρενάρισμα κινητήρα δεν ψεκάζει κάυσιμο (fuel cut off) Μάλλον εκεί έγκειται και η παραξενιά να γυρνάει σε βενζίνη ίσως αν δεν ψεκάσει για κάποια ώρα το σύστημα να γυρνάει στην βενζίνη . Τώρα για ποιο λόγο ; Προστασία αντλίας και μπεκ από την πίεση χωρίς εκτόνωση; κακός προγραμματισμός ; κάτι άλλο; :problem: :?:
gakost
 
Δημοσιευσεις: 1038
Εγγραφή: Παρ 14 Ιαν, 2011 22:09

Re: Icom Jtg gas system (τα παντα επι του συστηματος)

Δημοσίευσηαπό astragjtg » Πέμ 26 Απρ, 2012 17:12

antonis8via έγραψε:δηλαδή όταν φρενάρει έντονα η μηχανή με ψηλές στροφές αφήνοντας γκάζι;
α... δε το κάνω αυτό γιατι φοβάμαι μη πηδήσει κάνα δόντι ο ιμάντας γενικότερα και κλαίμε τίποτα βαλβίδες και πιστονάκια,
και εσυ τι πρόβλημα έχεις να ρίξεις την επόμενη σχέση;;


Για να γινω κατανοητος. Ενω ειμαι σε πορεια με 5η και π.χ 3 με 3500στρ, βρεθω σε μεγαλη κατηφορα και απλα ΑΦΗΣΩ ΤΕΛΕΙΩΣ ΤΟ ΓΚΑΖΙ χωρις να βαλω νεκρα, τοτε το κανει μετα απο κανα λεπτο.
Το ιδιο και με οποια αλλη ταχυτητα στον επιλογεα, αρκει να εχει στροφες αρκετες ο κινητηρας μεσα.
Αυτο με τον ιμαντα μαλλον ειναι λιγο υπερβολικο και ακραιο δε νομιζεις ? Η αληθεια ειναι οτι το σωστο ειναι να κατεβαινεις με κομπλαρισμενη ταχυτητα γιατι δινει καλυτερο ελεγχο, οτι αμξι και να εχεις.

antonis8via έγραψε:εγώ κατεβαίνω με νεκρά...να έχω οικονομία...


Φιλε και γω το ιδιο κανω, τωρα μονο το δοκιμασα με κομπλαρισμενη ταχυτητα για να δω αν οντως το κανει γιατι ολοι λεγατε(και ειχατε δικιο) οτι γινεται σε ολους με νεο εγκεφαλο.

antonis8via έγραψε:Icom είναι, ιταλοί το σχεδίασαν, και θεώρησαν δεδομένο ότι στρίβεις χαλαρά όπως οι alfa, που να φανταστούνε ότι το φόρεσε opel που θέλει 6 ρόδες να πάρει στροφή;;; :D (πλάκα κάνω...μη παρεξηγηθείς!!)


:lol: :lol: :lol: Οχι ρε παιδι, την αληθεια λες. Τουλαχιστον το αστρα ειναι λιγο απαραδεκτο απο οδικη συμπεριφορα και γι'αυτο το χαμηλωσα λιγο(αν και με οικογένεια μεσα) για να νιωθω πιο σιγουρος. Και απο την ωρα που εβαλα την 62lt !!! ρεζερβα lpg...εκει να δεις συμπεριφορα :think: :think: :sick: . Δεν το πιεζω και πολυ τωρα σε στροφες γιατι ετσι και φυγει... :(( :(( :((
ASTRA G 1.6 ΜΕ ICOM JTG LPG KIT
Άβαταρ μέλους
astragjtg
 
Δημοσιευσεις: 1470
Εγγραφή: Κυρ 16 Ιαν, 2011 17:51

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google Adsense [Bot] και 34 επισκέπτες