Το Icom, απο την εμπειρία μου έχω καταλάβει οτι έχει κάποιες αδυναμίες ως προς το fine tuning λόγω αδυναμίας παρέμβασης στο πρόγραμμα του εγκεφάλου-υπολογιστή του αυτοκινήτου..που έχει όμως ως πλεονέκτημα το μειωμένο ρίσκο κακής εγκατάστασης καθώς οι μηχανικοί με πραγματικό υπόβαθρο τεχικής κατάρτισης , παιδείας , και θεωρητικής γνώσης στην Ελλάδα για τέτοιες δουλείες (προγραμματισμό αλλά και 'άλλες πιο απλές μηχανολογικές επεμβάσεις)...είναι άφαντοι...
Αν αλλάξει π.χ το μίγμα LPG το καλοκαίρι ή μπεί air condition ή κάτι άλλο, αρχίζει διάφορα όπως αρρυθμίες που και που, σκορτσάρτισμα κ.α και πιστεύω οτι είναι θέμα τύχης τι θα προκύψει στον καθένα ξεχωριστά...Πρέπει να είσαι τυχερός ας πούμε να πέσει ακριβώς η ρύθμιση των καλιμπρατόρων με τις συνθήκες καύσης του κινητήρα σου σε όλο το φάσμα λειτουργίας του.
Προσωπικά αν βάλω καύσιμο σε κάποια συγκεκριμένα πρατήρια μπορεί να μου κάνει αρρυθμία στο ρελαντί αλλά μέχρι στιγμής δεν αντιμετώπισα τόσο "ενοχλητικά" προβλήματα που να αγανακτίσω και να μετανοιώσω για την επιλογή μου.Ένα άλλο όμως σύστημα που παίρνει προγραμματισμό, μια αρρυθμία λόγω αλλαγής καυσίμου π.χ, θα την αντιμετώπιζε με επέμβαση στις ρυθμίσεις γιατί ακριβώς μπορεί και γίνεται trim στις ρυθμίσεις καύσης.
Τώρα η έκφραση "να πατήσουν τα μπέκ"...μου ακούγεται γελοία και δεν μπορεί να ανήκει στον τομέα της μηχανολογίας και περισσότερο μου μοιάζει για αποφυγή αναφοράς στις εγγενής αδυναμίες του συστήματος που επιλέξαμε παρά ως πραγματική δικαιολογία.
Προσωπικά όμως ήταν ας πούμε μονόδρομος η επιλογή υγρού ψεκασμού ως προς το γεγονός φθοράς των ΤΟΥΟΤΑ γενικότερα αν και το μοτέρ 3ΖΖ δεν είναι black list αλλα ο "φόβος φιλάει τα έρμα"...
Τώρα κατα τα άλλα νομίζω οτι το θέμα εδώ δεν είναι ποιός έχει BMW , caterpillar, τρακτέρ ή τι άλλο....