Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Icom Jtg gas system (τα παντα επι του συστηματος)

Αέριος ή υγρός ψεκασμός; Ποιο σύστημα να επιλέξω για μεγάλου κυβισμού κινητήρες; Τα Turbo δουλεύουν με υγραέριο; Σύστημα λίπανσης βαλβίδων

Re: Icom Jtg gas system (τα παντα επι του συστηματος)

Δημοσίευσηαπό zep » Πέμ 05 Απρ, 2012 17:13

Το Icom, απο την εμπειρία μου έχω καταλάβει οτι έχει κάποιες αδυναμίες ως προς το fine tuning λόγω αδυναμίας παρέμβασης στο πρόγραμμα του εγκεφάλου-υπολογιστή του αυτοκινήτου..που έχει όμως ως πλεονέκτημα το μειωμένο ρίσκο κακής εγκατάστασης καθώς οι μηχανικοί με πραγματικό υπόβαθρο τεχικής κατάρτισης , παιδείας , και θεωρητικής γνώσης στην Ελλάδα για τέτοιες δουλείες (προγραμματισμό αλλά και 'άλλες πιο απλές μηχανολογικές επεμβάσεις)...είναι άφαντοι...
Αν αλλάξει π.χ το μίγμα LPG το καλοκαίρι ή μπεί air condition ή κάτι άλλο, αρχίζει διάφορα όπως αρρυθμίες που και που, σκορτσάρτισμα κ.α και πιστεύω οτι είναι θέμα τύχης τι θα προκύψει στον καθένα ξεχωριστά...Πρέπει να είσαι τυχερός ας πούμε να πέσει ακριβώς η ρύθμιση των καλιμπρατόρων με τις συνθήκες καύσης του κινητήρα σου σε όλο το φάσμα λειτουργίας του.
Προσωπικά αν βάλω καύσιμο σε κάποια συγκεκριμένα πρατήρια μπορεί να μου κάνει αρρυθμία στο ρελαντί αλλά μέχρι στιγμής δεν αντιμετώπισα τόσο "ενοχλητικά" προβλήματα που να αγανακτίσω και να μετανοιώσω για την επιλογή μου.Ένα άλλο όμως σύστημα που παίρνει προγραμματισμό, μια αρρυθμία λόγω αλλαγής καυσίμου π.χ, θα την αντιμετώπιζε με επέμβαση στις ρυθμίσεις γιατί ακριβώς μπορεί και γίνεται trim στις ρυθμίσεις καύσης.
Τώρα η έκφραση "να πατήσουν τα μπέκ"...μου ακούγεται γελοία και δεν μπορεί να ανήκει στον τομέα της μηχανολογίας και περισσότερο μου μοιάζει για αποφυγή αναφοράς στις εγγενής αδυναμίες του συστήματος που επιλέξαμε παρά ως πραγματική δικαιολογία.
Προσωπικά όμως ήταν ας πούμε μονόδρομος η επιλογή υγρού ψεκασμού ως προς το γεγονός φθοράς των ΤΟΥΟΤΑ γενικότερα αν και το μοτέρ 3ΖΖ δεν είναι black list αλλα ο "φόβος φιλάει τα έρμα"...
Τώρα κατα τα άλλα νομίζω οτι το θέμα εδώ δεν είναι ποιός έχει BMW , caterpillar, τρακτέρ ή τι άλλο....
zep
 
Δημοσιευσεις: 156
Εγγραφή: Σάβ 02 Απρ, 2011 11:27

Re: Icom Jtg gas system (τα παντα επι του συστηματος)

Δημοσίευσηαπό astragjtg » Πέμ 05 Απρ, 2012 20:36

zep έγραψε:Το Icom, απο την εμπειρία μου έχω καταλάβει οτι έχει κάποιες αδυναμίες ως προς το fine tuning λόγω αδυναμίας παρέμβασης στο πρόγραμμα του εγκεφάλου-υπολογιστή του αυτοκινήτου..που έχει όμως ως πλεονέκτημα το μειωμένο ρίσκο κακής εγκατάστασης ...


Σωστός. Τοτε που το εβαλα και γω, λογο του οτι δεν υπηρχε σχεδον κανενας (πιστοποιημενος) εγκαταστατης στην περιοχη, ηταν ο βασικος λογος που εβαλα icom και μεχρι τωρα δεν το μετανιωσα. Κατα τα αλλα, οντως εχει καποιες ατελειες.

zep έγραψε:Αν αλλάξει π.χ το μίγμα LPG το καλοκαίρι ή μπεί air condition ή κάτι άλλο, αρχίζει διάφορα όπως αρρυθμίες που και που, σκορτσάρτισμα κ.α και πιστεύω οτι είναι θέμα τύχης τι θα προκύψει στον καθένα ξεχωριστά...


Δεν εχω παρατηρησει καμια διαφορα παρα μονο προς το καλητερο(στη ροπή). Καμια αρρυθμία στο ρελαντι με air contition ή με φορτιο ή με ''κακο'' καυσιμο (οσο δεν ειχα ζημια π.χ. αντλια lpg). Αντε να καταλαβεις πεσμενη λιγο την αποδοση αλλα και παλι καλυτερη απο την βενζινη. Ειναι αληθεια οτι εχει παρατηρηθει και σε αλλους να κανει τετοια ''σχεδια'' αλλα δεν ξερω αν οφείλεται σε ιδιαιτερότητα του καθε κινητηρα ή στην μη σωστη τοποθετηση του κιτ.

zep έγραψε:Πρέπει να είσαι τυχερός ας πούμε να πέσει ακριβώς η ρύθμιση των καλιμπρατόρων με τις συνθήκες καύσης του κινητήρα σου σε όλο το φάσμα λειτουργίας του.


Μια αρρυθμία μπορει να οφείλεται ή σε λαθος καλιμπρατορους ή σε λαθος μεγεθος μπεκ πιστευω.

zep έγραψε:Ένα άλλο όμως σύστημα που παίρνει προγραμματισμό, μια αρρυθμία λόγω αλλαγής καυσίμου π.χ, θα την αντιμετώπιζε με επέμβαση στις ρυθμίσεις γιατί ακριβώς μπορεί και γίνεται trim στις ρυθμίσεις καύσης.


Ναι αλλα θα επρεπε (θεωρητικά, δεν πρεπει να συμβαινει στην πραξη)να αλλαζεις καθε φορα ρύθμιση με το που βαζεις καυσιμο ή με το που αλλαζεις πρατηριο που και αυτο δεν ειναι ρεαλιστικό. Περα του οτι θα επρεπε να τρεχεις στον εγκαταστατη για την ρυθμηση αν δεν ειχες την δυνατότητα να την κανεις μονος.
Εν τελη ικανοποιιτικα να δουλευει το αμαξι και να ειμαστε ξεγνιαστοι, αυτο θελουμε :thumbup:
ASTRA G 1.6 ΜΕ ICOM JTG LPG KIT
Άβαταρ μέλους
astragjtg
 
Δημοσιευσεις: 1470
Εγγραφή: Κυρ 16 Ιαν, 2011 17:51

Re: Icom Jtg gas system (τα παντα επι του συστηματος)

Δημοσίευσηαπό lyggas » Πέμ 05 Απρ, 2012 21:57

Να καταθέσω την προσωπική μου εμεπιρία. Το σύστημα το έχω από το καλοκαίρι του 2010 οπότε έχω στην πλάτη δύο καλοκαίρια και δύο χειμώνες. Συμπεριφέρεται το ίδιο, τουλάχιστον χωρίς αντιληπτή διαφορά, από όπου και να εφοδιαστώ με υγραέριο χειμώνα καλοκαίρι. Ακόμα και όταν κάποτε μαύρισε η εξάτμιση από κακής ποιότητας καύσιμο, δεν κατάλαβα τίποτα. Και με εκείνο το μείγμα, ο κινητήρας δούλευε σωστά. Επίσης δεν έχω αντιληφθεί διαφορές σε χειμερινό και θερινό μείγμα, εκτός ίσως από την μικρή αύξηση της κατανάλωσης τον χειμώνα.

Η μόνη "σκια" είναι η συμπεριφορά μετά την αλλαγή του καυσίμου όταν ο κινητήρας είναι κρύος και η θερμοκρασία περιβάλλοντος κάτω από του δέκα βαθμούς κελσίου. Είναι καλό να προθερμάνεις για δύο λεπτά τον κινητήρα και μετά να ξεκινήσεις, κάτι άλλωστε που είναι καλό να κάνεις ούτως ή άλλως. Σε διαφορετική περίπτωση, ο κινητήρας γονατίζει, πιθανόν λόγω πλούσιου μείγματος, αλλά όπως είπα αν περιμένεις 30 δευτ. περίπου μετά την αλλαγή σε υγραέριο, κανένα πρόβλημα.
΄Ενας άλλος τρόπος είναι να ξεκινήσεις με βενζίνη και μετά δύο τρία λεπτά, να μεταβείς χειροκίνητα στο υγραέριο. Τέλος πάντων θεωρώ ότι είναι ανάξιο λόγου, αλλά το αναφέρω μόνο για να εμλουτίζουμε τις γνώσεις μας.

Κατά τα άλλα εντυπωσιάστηκα κατά την διάρκεια του χειμώνα που μας πέρασε, από την συμπεριφορά του κινητήρα σε πολύ χαμηλές, πολικές θερμοκρασίες. Ενδεικτικά αναφέρω, ότι εκκινούσα τον κινητήρα το πρωί σε φάσμα θερμοκρασιών -10 έως -20 για δύο μήνες σχεδόν και μετά την διαδικασία της προθέρμανσης των δύο λεπτών, η λειτουργία του ήταν υποδειγματική.

Τέλος κομπιάσματα-κοψίματα-σκορτσαρίσματα δεν έχω. Οι παλιές ανλίες είχαν πρόβλημα, με τις καινούργιες που είναι πολύ ισχυρές, η τροφοδοσία καυσίμου γίνεται πλέον απροβλημάτιστα.
SUZUKI GV 1.6 (60.000 χλμ. με ICOM JTG)
lyggas
 
Δημοσιευσεις: 68
Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ, 2012 20:58

Re: Icom Jtg gas system (τα παντα επι του συστηματος)

Δημοσίευσηαπό antonis8via » Πέμ 05 Απρ, 2012 23:18

Οσοι έχουν σκορτσαρίσματα κλπ με το Icom αν φύγει και ρυθμιστεί σωστά εξαρχής και στη πορεία βγουν προβλήματα (δε μιλάμε όσο είναι κρύο όπως είπε και ο φίλος, διότι το λέει και το βιβλιαράκι σαν καύσιμο το υγραέριο έχει διαφορετική συμπεριφορά απο τη βενζίνη) να ξέρετε ότι κάτι άλλο συμβαίνει και το Icom απλά σας μεγενθύνει το πρόβλημα.

Δε δικαιολογείται να σκορτσάρει και να κάνει αρρυθμίες με AC, εκτός και δουλεύει οριακά σωστά με τη βενζίνη και στο υγραέριο μεγενθύνεται το πρόβλημα.

Πληροφοριακά επειδή έχω οδηγήσει πολλά αμάξια toyota και ιαπωνέζικα (ειδικά τα παλαιότερα) είχα παρατηρήσει μία αδυναμία να σηκώσουν στροφές στο AC, αν πχ. απο 900 πέφτει 700 με το AC, o μπουμπουνο-εγκέφαλος δε προλαβαίνει να διαχειριστεί το υγραέριο και φαίνεται περισσότερο η αδυναμία του.

Τα ευρωπαικά που έχουν πιο παραμετροποιήσιμους εγκέφαλους και γενικά πιο "έξυπνους" (γι αυτό και είναι πρώτα στη λίστα όλων των κάθε λογής tuner λόγω και ευκολίας παραμετροποίησης) δουλεύουν υποδειγματικά και το υγραέριο όταν έρχεται στα "χέρια" τους.

Το ξαναλέω, το Icom έχει εναλλάκτη καυσίμου, άπαξ και καλιμπραριστεί το μπεκ της siemens, ΤΕΛΟΣ απο εκει και πέρα για οτιδήποτε συμβαίνει, την ευθύνη έχει αποκλειστικά η ECU του αμαξιού.

Επειδή όμως το υγραέριο συμπεριφέρεται διαφορετικά θέλει λίγο καλύτερη διαχείριση, όταν λοιπόν τα βγάζουν οριακά πέρα με τη βενζίνη κάποιοι εγκέφαλοι, λογικό είναι να μη δουλεύουν σωστά με το Icom.

Θα θημηθώ ένα vitara με μονό ψεκασμό, τραγωδία ο εγκέφαλος του, με το AC έτρεμε ολόκληρο, έστριβες και έτρεμε ολόκληρο να σβήσει, λερωμένο φίλτρο και ενοχλούνταν το ρελαντί, ε... αυτό το αμάξι σιγά μη δούλευε με Icom... :D

Οσο για το "πάτημα" όσοι κατάλαβαν κατάλαβαν, για τους υπόλοιπους θεωρήστε ότι "λέω αηδίες".
antonis8via
 
Δημοσιευσεις: 362
Εγγραφή: Τρί 24 Ιαν, 2012 12:41

Re: Icom Jtg gas system (τα παντα επι του συστηματος)

Δημοσίευσηαπό insano » Παρ 06 Απρ, 2012 01:46

ε Μπαμπινιωτη δεν εχω 316 αλλα εχω αλλεργια στις λακιεςμα!
insano
 
Δημοσιευσεις: 22
Εγγραφή: Τετ 18 Ιαν, 2012 00:18

Re: Icom Jtg gas system (τα παντα επι του συστηματος)

Δημοσίευσηαπό chrisd » Παρ 06 Απρ, 2012 05:53

εγώ σήμερα το πρωί έπαθα το εξής. βάζω μπροστά και όταν ήταν να γυρίσει σε υγραέριο έκανε το χαρακτηριστικό μπιπ μπιν λες και είναι άδειο το ρεζερβουάρ ενώ δειχνει να είναι στην μέση. δεν ξέρω τι μπορεί να είναι αλλά πριν 3 μήνες πέρασε η εγγύηση.
έχει κάποιος καμία γνώμη?
Corolla G6 1.8 153ps
Με σχεδον 150.000χλμ.Θελω να καψω βαλβιδες αλλα το ICOM δεν με αφηνει.......
chrisd
 
Δημοσιευσεις: 392
Εγγραφή: Δευτ 18 Απρ, 2011 17:44

Re: Icom Jtg gas system (τα παντα επι του συστηματος)

Δημοσίευσηαπό antonis8via » Παρ 06 Απρ, 2012 08:28

chrisd έγραψε:εγώ σήμερα το πρωί έπαθα το εξής. βάζω μπροστά και όταν ήταν να γυρίσει σε υγραέριο έκανε το χαρακτηριστικό μπιπ μπιν λες και είναι άδειο το ρεζερβουάρ ενώ δειχνει να είναι στην μέση. δεν ξέρω τι μπορεί να είναι αλλά πριν 3 μήνες πέρασε η εγγύηση.
έχει κάποιος καμία γνώμη?


Αυτό που λες μου έχει συμβει 1 φορά και πάταγα το κουμπί να γυρίσει και δε γύρισε και μετά απο 3 προσπάθειες και 3 σβησίματα, γύρισε και έκτοτε δε το ξανάκανε.
Το αμάξι τότε είχε κάτσει καμια βδομάδα σε φανοποιείο γιατι είχε φάει μία μικρή στούκα...απο ένα παππούλι που προσγειώθηκε πάνω στο αμάξι και το συνέδεσα ότι κάτι είχαν σκαλίσει στο φανοποιείο με τα βγάλε-βάλε.

και εμένα τότε ήτανε φουλαρισμένη η δεξαμενή και έκανε ακριβώς αυτό που περιγράφεις.... :-?
antonis8via
 
Δημοσιευσεις: 362
Εγγραφή: Τρί 24 Ιαν, 2012 12:41

Re: Icom Jtg gas system (τα παντα επι του συστηματος)

Δημοσίευσηαπό antonis8via » Παρ 06 Απρ, 2012 08:32

insano έγραψε:ε Μπαμπινιωτη δεν εχω 316 αλλα εχω αλλεργια στις λακιεςμα!

έχεις pm!
Τελευταία επεξεργασία από antonis8via και Παρ 06 Απρ, 2012 12:04, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
antonis8via
 
Δημοσιευσεις: 362
Εγγραφή: Τρί 24 Ιαν, 2012 12:41

Re: Icom Jtg gas system (τα παντα επι του συστηματος)

Δημοσίευσηαπό chrisd » Παρ 06 Απρ, 2012 08:43

Φιλε Αντωνη σε ευχαριστω για την απαντηση.αυτα που λες τα εκανα και εγω οχι 3 φορες αλλα καπου 20.δεν γυρναει σε υγραεριο με τιποτα.και ο ηχος της αντλιας μου ακουγεται πολυ καπως...σαν να ξενερωνει ακουγεται ενα πραγμα.
υποψιν το κιτ το εχω σχεδον 2,5 χρονια ο εναλλακτης που φοραω δεν κανει μπιπ μεσα στην καμπινα μολις μπει σε υγραεριο(εχω τον παλιο μαλλον)
και τελευταια μου εκανε πολλα κοψιματα μεταξυ 3000 και 4000 στροφων.
πολυ φοβαμαι οτι εχω θεμα και στον εναλλακτη και στην αντλια υγραεριου.
Corolla G6 1.8 153ps
Με σχεδον 150.000χλμ.Θελω να καψω βαλβιδες αλλα το ICOM δεν με αφηνει.......
chrisd
 
Δημοσιευσεις: 392
Εγγραφή: Δευτ 18 Απρ, 2011 17:44

Re: Icom Jtg gas system (τα παντα επι του συστηματος)

Δημοσίευσηαπό antonis8via » Παρ 06 Απρ, 2012 09:09

chrisd έγραψε:Φιλε Αντωνη σε ευχαριστω για την απαντηση.αυτα που λες τα εκανα και εγω οχι 3 φορες αλλα καπου 20.δεν γυρναει σε υγραεριο με τιποτα.και ο ηχος της αντλιας μου ακουγεται πολυ καπως...σαν να ξενερωνει ακουγεται ενα πραγμα.
υποψιν το κιτ το εχω σχεδον 2,5 χρονια ο εναλλακτης που φοραω δεν κανει μπιπ μεσα στην καμπινα μολις μπει σε υγραεριο(εχω τον παλιο μαλλον)
και τελευταια μου εκανε πολλα κοψιματα μεταξυ 3000 και 4000 στροφων.
πολυ φοβαμαι οτι εχω θεμα και στον εναλλακτη και στην αντλια υγραεριου.


Βουρ για Μπίρμπο τότε...
και πες μας...τι έγινε αφου μας ενδιαφέρει άμεσα το θέμα.
antonis8via
 
Δημοσιευσεις: 362
Εγγραφή: Τρί 24 Ιαν, 2012 12:41

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 29 επισκέπτες