antonis8via έγραψε:δηλαδή όταν φρενάρει έντονα η μηχανή με ψηλές στροφές αφήνοντας γκάζι;
α... δε το κάνω αυτό γιατι φοβάμαι μη πηδήσει κάνα δόντι ο ιμάντας γενικότερα και κλαίμε τίποτα βαλβίδες και πιστονάκια,
και εσυ τι πρόβλημα έχεις να ρίξεις την επόμενη σχέση;;
Για να γινω κατανοητος. Ενω ειμαι σε πορεια με 5η και π.χ 3 με 3500στρ, βρεθω σε μεγαλη κατηφορα και απλα ΑΦΗΣΩ ΤΕΛΕΙΩΣ ΤΟ ΓΚΑΖΙ χωρις να βαλω νεκρα, τοτε το κανει μετα απο κανα λεπτο.
Το ιδιο και με οποια αλλη ταχυτητα στον επιλογεα, αρκει να εχει στροφες αρκετες ο κινητηρας μεσα.
Αυτο με τον ιμαντα μαλλον ειναι λιγο υπερβολικο και ακραιο δε νομιζεις ? Η αληθεια ειναι οτι το σωστο ειναι να κατεβαινεις με κομπλαρισμενη ταχυτητα γιατι δινει καλυτερο ελεγχο, οτι αμξι και να εχεις.
antonis8via έγραψε:εγώ κατεβαίνω με νεκρά...να έχω οικονομία...
Φιλε και γω το ιδιο κανω, τωρα μονο το δοκιμασα με κομπλαρισμενη ταχυτητα για να δω αν οντως το κανει γιατι ολοι λεγατε(και ειχατε δικιο) οτι γινεται σε ολους με νεο εγκεφαλο.
antonis8via έγραψε:Icom είναι, ιταλοί το σχεδίασαν, και θεώρησαν δεδομένο ότι στρίβεις χαλαρά όπως οι alfa, που να φανταστούνε ότι το φόρεσε opel που θέλει 6 ρόδες να πάρει στροφή;;;
(πλάκα κάνω...μη παρεξηγηθείς!!)
Οχι ρε παιδι, την αληθεια λες. Τουλαχιστον το αστρα ειναι λιγο απαραδεκτο απο οδικη συμπεριφορα και γι'αυτο το χαμηλωσα λιγο(αν και με οικογένεια μεσα) για να νιωθω πιο σιγουρος. Και απο την ωρα που εβαλα την 62lt !!! ρεζερβα lpg...εκει να δεις συμπεριφορα
. Δεν το πιεζω και πολυ τωρα σε στροφες γιατι ετσι και φυγει...