astragjtg έγραψε:lyggas έγραψε:gakost έγραψε:Διαβάζω στο θέμα ότι είναι φυσιολογική λειτουργία να γυρίζει το σύστημα σε βενζίνη στην κατηφόρα. Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τι σκοπό εξυπηρετεί
γιατί εγώ σαν ενόχλήση - προβλημα- δυσλειτουργία - bug το αντιλαμβάνομαι
Από όσα γνωρίσω, γίνεται προληπτικά, για λόγους ασφαλείας.
Τοτε γιατι δεν συμβαινει σε ολους ?
ΥΓ: Και γω εχω τον καινουριο εγκεφαλο χωρις τα 4 ρελε.
Συμβαίνει σε όλους, απλώς πόσο θα καθυστερήσει εξαρτάται και από άλλες παραμέτρους. π.χ. μια μακριά κλιμάκωση στις ταχύτητες, θα καθυστερεί την απομόνωση αφού ο κινητήρας φρενάρει λιγότερο το όχημα, κ.α. Πάντως συμβαίνει σε όλα τα οχήματα. Να το δοκιμάσετε σε ορεινές διαδρομές και θα το διαπιστώσετε. Αν δεν κατεβαίνετε κατηφόρες πως θα το αντιληφθείτε;
Εδώ που μένω (Φλώρινα), συμβαίνει σε όσα αυτοκίνητα ξέρω που έχουν icom και είναι κάτι σύνηθες. Και ξέρω πάρα πολλά οχήματα με icom...και τα περισσότερα έχουν νέο εγκέφαλο, αλλά είπαμε συμβαίνει και με τον παλιό, απλώς ο παλιός δεν γυρίζει σε lpg αυτόματα.
΄Οταν το διαπιστώσετε να το γράψετε.
SUZUKI GV 1.6 (60.000 χλμ. με ICOM JTG)