Καλημερα παιδια.
οπως ειχα γραψει σχετικα με το προβλημα μου σημερα πηγα στον Μπιρμπο πρωι πρωι και περιμενα να ερθει γιατι τα παιδια μονα τους δεν μπορουσαν να κανουν κατι.ρωτοντας ομως τα παιδια μου ειπανε οτι ειναι στανταρ αντλια.τελικα ηρθε ο κυριος Χρηστος και γυρω στης 9 ξεκινησε το δυσκολο εργο αδειασματος της δεξαμενης μου.κατα την διαρκεια που αδειαζε η δεξαμενη περαστηκαν καινουρια και πολυ πιο ενισχυμενα καλωδια ρευματος για την νεα αντλια.
Αφου αδειαστηκε η δεξαμενη ανοιχτηκε και αφαιρεθηκε η παλια αντλια(η οποια ηταν παλαιου τυπου και ηταν walbro
)
Εντυπωση μου εκανε οτι η δεξαμενη μεσα ηταν πεντακαθαρη χωρις ιχνος βρωμιας/νερου κτλ αλλα η αντλια οταν γυριστηκε αναποδα χυθηκε οτι υγραεριο ειχε μεσα και μαζι λιγο χωμα.απο οτι μου ειπε το παιδι που το ελυσε ειχε κρατηθει το λιγο αυτο χωμα απο το φιλτρο που εχει η αντλια.
Στην συνεχεια τοποθετηθηκε η καινουρια αντλια(να σημειωσω με πηρε ο κυριος Χρηστος και μου εδειξε πως ηταν η παλια μου και πως ειναι η καινουρια,καμοια σχεση μεταξυ τους)αφου λοιπον κουμπωθηκε και παλι η δεξαμενη ξαναριξαμε παλι το υγραεριο που μου ειχανε παρει.
Αφου εγιναν οι σχετικοι ελεγχοι για διαροες βαζω μπροστα και βλεπω το οργανο της πιεσης που ειχε συνδεσει το παιδι με το που κανει κλακ ο ρελες μπαμ στα 8-9 bar.
Πριν κανω βολτες κτλ μου αλλαξε το παιδι και τον εγκεφαλο με της τελευταιας γενιας και μου περασε και ενα εξτρα καλωδιο απο τον εγκεφαλο του Icom σε καποιο καλωδιο του πολλαπλασιαστη για να διαβαζει στροφες ο εγκεφαλος.
Εφτασε η μεγαλη στιγμη βαζω μπροστα και καθομαι μεσα στο αμαξι να δω.μετα απο 40 δευτερα ακουω ενα συντομο πιπ και κοιταω και ναι ειχε γυρισει σε υγραεριο.
Μου εκανε μεγαλη εντυπωση που ενω δουλευε κανα 5λεπτο με υγραεριο τραβαω ξερογκαζια και το αμαξι ουτε μπουκωσε ουτε αρρυθμιες οπως παλια.Αφου χαιρετησα και τα σχετικα φευγω.
Βγαινω εθνικη οδο και βλεπω ενα αμαξι που πραγματικα δεν ειχα ξαναδει.αρρυθμιες-κοψιματα και τασεις να παει να σβησει οταν απο πολλες στροφες επεφτε στο ρελαντι τελος.Απο γκαζι μετα της 3000 στροφες το αμαξι δεν ξερει τι κανει.πρωτη φορα ενιωσα τετοια ροπη στο αμαξι που πραγματικα απο την χαρα μου δεν μπορω να περιγραψω.
Απο καταναλωση ειμαι τουλαχιστον 2λιτρα/100 κατω,τελειως γραμικη λειτουργια απο το ρελαντι μεχρι τον κοφτη και πραγματικα ενα αλλο αμαξι..
το κοστος της ολης ιστοριας ηταν 80 ευρω λογο διαφορας τιμης της παλιας με την νεα αντλια.δωρεαν θα μου εβαζε παλαιου τυπου μονο οπωτε το κοστος δεν με ενδιεφερε πρωσοπικα.
Διαφορες.....
μεγαλη μειωση της καταναλωσης
κομπιασματα κοψιματα μπουκωματα τελος
αισθητη διαφορα στην ροπη του αμαξιου πριν και τωρα
ο νεος εγκεφαλος οταν αλλαζει σε αεριο κανει ενα συντομο πιπ
καποια μπουκωματα ξεκινωντας απο ρελαντι τελος
Και κατι αλλο για καποιους που λενε για εναλλακτη.ειναι ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ο οποιος αναβαθμιζεται πανω σε κομπιουτερ και διαχειριζεται διαφορες λειτουργιες του συστηματος οπως μετατροπη των παλμων της βενζινης σε αεριου,ελεγχο της σωστης πιεσης αεριου στο συστημα και τωρα πλεον διαβαζει και τις στροφες του κινητηρα για καλυτερη διαχειριση.οπωτε το εναλλακτης ειναι λαθος.
Σε αυτο το σημειο θα ηθελα να ευχαριστησω τον κυριο Μπιρμπο οπως επισης και τον Διονυση το παιδι που ασχοληθηκε με ολες τις αλλαγες πανω στο συστημα μου.