Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Icom Jtg gas system (τα παντα επι του συστηματος)

Αέριος ή υγρός ψεκασμός; Ποιο σύστημα να επιλέξω για μεγάλου κυβισμού κινητήρες; Τα Turbo δουλεύουν με υγραέριο; Σύστημα λίπανσης βαλβίδων

Re: Icom Jtg gas system (τα παντα επι του συστηματος)

Δημοσίευσηαπό lyggas » Παρ 06 Απρ, 2012 15:36

chrisd έγραψε:εγώ σήμερα το πρωί έπαθα το εξής. βάζω μπροστά και όταν ήταν να γυρίσει σε υγραέριο έκανε το χαρακτηριστικό μπιπ μπιν λες και είναι άδειο το ρεζερβουάρ ενώ δειχνει να είναι στην μέση. δεν ξέρω τι μπορεί να είναι αλλά πριν 3 μήνες πέρασε η εγγύηση.
έχει κάποιος καμία γνώμη?


Aκριβώς τα ίδια συμπτώματα είχα όταν τοποθέτησα το σύστημα και τελικά αποδείχτηκε ότι ήταν η αντλία.
SUZUKI GV 1.6 (60.000 χλμ. με ICOM JTG)
lyggas
 
Δημοσιευσεις: 68
Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ, 2012 20:58

Re: Icom Jtg gas system (τα παντα επι του συστηματος)

Δημοσίευσηαπό chrisd » Παρ 06 Απρ, 2012 18:48

To θεμα μου ειναι αλλο.αν ειναι αντλια ποση ωρα περνει η επισκευη περιπου και αν θα μου το περασουν σαν εγγυηση γιατι μου εληξε πριν 3 μηνες περιπου...
Corolla G6 1.8 153ps
Με σχεδον 150.000χλμ.Θελω να καψω βαλβιδες αλλα το ICOM δεν με αφηνει.......
chrisd
 
Δημοσιευσεις: 392
Εγγραφή: Δευτ 18 Απρ, 2011 17:44

Re: Icom Jtg gas system (τα παντα επι του συστηματος)

Δημοσίευσηαπό antonis8via » Παρ 06 Απρ, 2012 21:48

chrisd έγραψε:To θεμα μου ειναι αλλο.αν ειναι αντλια ποση ωρα περνει η επισκευη περιπου και αν θα μου το περασουν σαν εγγυηση γιατι μου εληξε πριν 3 μηνες περιπου...


2 λεπτά υπόθεση είναι να τηλεφωνήσεις και να ρωτήσεις.
Ο χρόνος που θες να κάνεις login και να γράψεις τις 2 παραπάνω προτάσεις, και κουβέντα να γίνεται να λέει ο κάθενας το μακρύ και το κοντό του είναι περισσότερος απο το να είχες πάρει ένα τηλέφωνο και να σου είχανε λυθεί όλες οι απορίες επίσημα.

Νομίζω ότι τα πιο πρόσφατα συστήματα αλλάζουν πιο εύκολα αντλία, έτσι θυμάμαι ότι μου έχουν πει εμένα.
Βέβαια δε γνωρίζω τι φοράς εσυ.

Απο περιέργεια, πόσα χλμ έχεις κάνει με το Icom?
antonis8via
 
Δημοσιευσεις: 362
Εγγραφή: Τρί 24 Ιαν, 2012 12:41

Re: Icom Jtg gas system (τα παντα επι του συστηματος)

Δημοσίευσηαπό chrisd » Παρ 06 Απρ, 2012 22:06

μαλλον για αντλια παω.απο χιλιομετρα εχω ξεπερασει τα 80.000 χλμ.
θα παω μεσα στην βδομαδα να δω τι γινεται γιατι η βενζινη ποναει ;) ;) ;) ;)
Corolla G6 1.8 153ps
Με σχεδον 150.000χλμ.Θελω να καψω βαλβιδες αλλα το ICOM δεν με αφηνει.......
chrisd
 
Δημοσιευσεις: 392
Εγγραφή: Δευτ 18 Απρ, 2011 17:44

Re: Icom Jtg gas system (τα παντα επι του συστηματος)

Δημοσίευσηαπό chrisd » Σάβ 07 Απρ, 2012 14:59

Καλημερα παιδια.
οπως ειχα γραψει σχετικα με το προβλημα μου σημερα πηγα στον Μπιρμπο πρωι πρωι και περιμενα να ερθει γιατι τα παιδια μονα τους δεν μπορουσαν να κανουν κατι.ρωτοντας ομως τα παιδια μου ειπανε οτι ειναι στανταρ αντλια.τελικα ηρθε ο κυριος Χρηστος και γυρω στης 9 ξεκινησε το δυσκολο εργο αδειασματος της δεξαμενης μου.κατα την διαρκεια που αδειαζε η δεξαμενη περαστηκαν καινουρια και πολυ πιο ενισχυμενα καλωδια ρευματος για την νεα αντλια.
Αφου αδειαστηκε η δεξαμενη ανοιχτηκε και αφαιρεθηκε η παλια αντλια(η οποια ηταν παλαιου τυπου και ηταν walbro :D :D :D )
Εντυπωση μου εκανε οτι η δεξαμενη μεσα ηταν πεντακαθαρη χωρις ιχνος βρωμιας/νερου κτλ αλλα η αντλια οταν γυριστηκε αναποδα χυθηκε οτι υγραεριο ειχε μεσα και μαζι λιγο χωμα.απο οτι μου ειπε το παιδι που το ελυσε ειχε κρατηθει το λιγο αυτο χωμα απο το φιλτρο που εχει η αντλια.
Στην συνεχεια τοποθετηθηκε η καινουρια αντλια(να σημειωσω με πηρε ο κυριος Χρηστος και μου εδειξε πως ηταν η παλια μου και πως ειναι η καινουρια,καμοια σχεση μεταξυ τους)αφου λοιπον κουμπωθηκε και παλι η δεξαμενη ξαναριξαμε παλι το υγραεριο που μου ειχανε παρει.
Αφου εγιναν οι σχετικοι ελεγχοι για διαροες βαζω μπροστα και βλεπω το οργανο της πιεσης που ειχε συνδεσει το παιδι με το που κανει κλακ ο ρελες μπαμ στα 8-9 bar. :D :D :D :D :D
Πριν κανω βολτες κτλ μου αλλαξε το παιδι και τον εγκεφαλο με της τελευταιας γενιας και μου περασε και ενα εξτρα καλωδιο απο τον εγκεφαλο του Icom σε καποιο καλωδιο του πολλαπλασιαστη για να διαβαζει στροφες ο εγκεφαλος.
Εφτασε η μεγαλη στιγμη βαζω μπροστα και καθομαι μεσα στο αμαξι να δω.μετα απο 40 δευτερα ακουω ενα συντομο πιπ και κοιταω και ναι ειχε γυρισει σε υγραεριο.
Μου εκανε μεγαλη εντυπωση που ενω δουλευε κανα 5λεπτο με υγραεριο τραβαω ξερογκαζια και το αμαξι ουτε μπουκωσε ουτε αρρυθμιες οπως παλια.Αφου χαιρετησα και τα σχετικα φευγω.
Βγαινω εθνικη οδο και βλεπω ενα αμαξι που πραγματικα δεν ειχα ξαναδει.αρρυθμιες-κοψιματα και τασεις να παει να σβησει οταν απο πολλες στροφες επεφτε στο ρελαντι τελος.Απο γκαζι μετα της 3000 στροφες το αμαξι δεν ξερει τι κανει.πρωτη φορα ενιωσα τετοια ροπη στο αμαξι που πραγματικα απο την χαρα μου δεν μπορω να περιγραψω.
Απο καταναλωση ειμαι τουλαχιστον 2λιτρα/100 κατω,τελειως γραμικη λειτουργια απο το ρελαντι μεχρι τον κοφτη και πραγματικα ενα αλλο αμαξι..

το κοστος της ολης ιστοριας ηταν 80 ευρω λογο διαφορας τιμης της παλιας με την νεα αντλια.δωρεαν θα μου εβαζε παλαιου τυπου μονο οπωτε το κοστος δεν με ενδιεφερε πρωσοπικα.

Διαφορες.....

μεγαλη μειωση της καταναλωσης
κομπιασματα κοψιματα μπουκωματα τελος
αισθητη διαφορα στην ροπη του αμαξιου πριν και τωρα
ο νεος εγκεφαλος οταν αλλαζει σε αεριο κανει ενα συντομο πιπ
καποια μπουκωματα ξεκινωντας απο ρελαντι τελος

Και κατι αλλο για καποιους που λενε για εναλλακτη.ειναι ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ο οποιος αναβαθμιζεται πανω σε κομπιουτερ και διαχειριζεται διαφορες λειτουργιες του συστηματος οπως μετατροπη των παλμων της βενζινης σε αεριου,ελεγχο της σωστης πιεσης αεριου στο συστημα και τωρα πλεον διαβαζει και τις στροφες του κινητηρα για καλυτερη διαχειριση.οπωτε το εναλλακτης ειναι λαθος.

Σε αυτο το σημειο θα ηθελα να ευχαριστησω τον κυριο Μπιρμπο οπως επισης και τον Διονυση το παιδι που ασχοληθηκε με ολες τις αλλαγες πανω στο συστημα μου.
Corolla G6 1.8 153ps
Με σχεδον 150.000χλμ.Θελω να καψω βαλβιδες αλλα το ICOM δεν με αφηνει.......
chrisd
 
Δημοσιευσεις: 392
Εγγραφή: Δευτ 18 Απρ, 2011 17:44

Re: Icom Jtg gas system (τα παντα επι του συστηματος)

Δημοσίευσηαπό rogerius » Σάβ 07 Απρ, 2012 17:23

Kalotaksido!
Den evgazes kamia foto apo to kinito tis antleies?
rogerius
 
Δημοσιευσεις: 274
Εγγραφή: Κυρ 19 Δεκ, 2010 15:39

Re: Icom Jtg gas system (τα παντα επι του συστηματος)

Δημοσίευσηαπό astragjtg » Σάβ 07 Απρ, 2012 21:38

chrisd έγραψε:...κατα την διαρκεια που αδειαζε η δεξαμενη περαστηκαν καινουρια και πολυ πιο ενισχυμενα καλωδια ρευματος για την νεα αντλια.


Ευχομαι πλεον να ξεγνιασεις. Δεν περάστηκαν ενισχυμένα καλωδια αλλα ειναι μια νεα γραμμη που δινει ρευμα στην αντλια κατευθείαν απο μπαταρια(η παλια οχι) και σου εβαλαν και ξεχωριστη ασφαλειοθηκη που με την παλια δεν ειχε.

rogerius έγραψε:Den evgazes kamia foto apo to kinito tis antleies?

Κανε υπομονη μεχρι τριτη που θα αλλαξω και γω αντλια και θα κανω ποστ με φωτο(αν πανε ολα καλα...).
ASTRA G 1.6 ΜΕ ICOM JTG LPG KIT
Άβαταρ μέλους
astragjtg
 
Δημοσιευσεις: 1470
Εγγραφή: Κυρ 16 Ιαν, 2011 17:51

Re: Icom Jtg gas system (τα παντα επι του συστηματος)

Δημοσίευσηαπό chrisd » Σάβ 07 Απρ, 2012 22:16

Astra να αλλαξεις αντλια αλλα ολα τα λεφτα πιστεψε με ειναι η αναβαθμιση εγκεφαλου.δεν ξερω ποιον εχεις αλλα η τελευταια αναβαθμιση μολις μπει σε υγραεριο κανει ενα πιπ,και επισης θα σου βαλουνε και ενα καλωδιακη απο καποιο καλωδιο ενος πολλαπλασιαστη προς τον εγκεφαλο για να βλεπει στροφες κινητηρα ο εγκεφαλος.
Corolla G6 1.8 153ps
Με σχεδον 150.000χλμ.Θελω να καψω βαλβιδες αλλα το ICOM δεν με αφηνει.......
chrisd
 
Δημοσιευσεις: 392
Εγγραφή: Δευτ 18 Απρ, 2011 17:44

Re: Icom Jtg gas system (τα παντα επι του συστηματος)

Δημοσίευσηαπό antonis8via » Σάβ 07 Απρ, 2012 22:19

ρε σεις,

μικρο-επεξεργαστή έχει μέσα, όταν λέω ΕΝΑΛΛΑΚΤΗΣ το λέω για να καταλάβουν μερικοί ότι μόλις δώσει τα μπεκ στην εργοστασιακή ECU, τα μίγματα τα φτιάχνει η ECU του εργοστασίου, αλλοίμονο αν ήτανε ΕΝΑΛΛΑΚΤΗΣ με τη στενή ένοια (δηλαδή ρελέδες μόνο!!) φυσικά και έχει διάφορες επιβλέπουσες λειτουργίες όπως purging, επιτήρηση πίεσης κλπ...


ΚΑΛΟ-ΡΙΖΙΚΟ...συνάδελφε ICOM-ά!!!

ΜΠΙΡΜΠΟΣ = ΕΓΓΥΗΣΗ... και ο ΧΡΗΣΤΟΣ = η ετυμολογία της λέξης ENTIMOTHTA!!!!
antonis8via
 
Δημοσιευσεις: 362
Εγγραφή: Τρί 24 Ιαν, 2012 12:41

Re: Icom Jtg gas system (τα παντα επι του συστηματος)

Δημοσίευσηαπό chrisd » Κυρ 08 Απρ, 2012 01:04

Aντωνη πραγματικα ο Κυριος Χρηστος οσες φορες εχω παει μου εχει φερθει σαν επαγγελματιας.ακομα και σημερα σαββατο μολις του ειπα προβλημα αντλιας μου λεει δεν το συζηταω βαζουμε μπρος κατευθειαν για αλλαγη.τον ευχαριστησα για την αμμεσοτητα και μου απανταει αλιμονο ειναι το καθηκον μου.το κακο ειναι οτι υπαρχουνε καποια παπαγαλακια/παντογνωστες του συστυηματος που ξεκινανε μονοι τους σκαλιζουνε το συστημα και μετα για ολα φταιει ο Μπιρμπος βγαινουνε και λενε.δυστηχως στα φορουμ διαβαζεις την μιση αληθεια.

Στο θεμα εγκεφαλος εχεις δικιο περνει αναβαθμιση του Firmware του μεσω υπολογιστη με αρχειο απο την Icom ιταλιας.
Corolla G6 1.8 153ps
Με σχεδον 150.000χλμ.Θελω να καψω βαλβιδες αλλα το ICOM δεν με αφηνει.......
chrisd
 
Δημοσιευσεις: 392
Εγγραφή: Δευτ 18 Απρ, 2011 17:44

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 73 επισκέπτες