Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Torque + ODB2 BT : Σύστημα Παρακολούθησης Απόδοσης

Αέριος ή υγρός ψεκασμός; Ποιο σύστημα να επιλέξω για μεγάλου κυβισμού κινητήρες; Τα Turbo δουλεύουν με υγραέριο; Σύστημα λίπανσης βαλβίδων

Re: Torque + ODB2 BT : Σύστημα Παρακολούθησης Απόδοσης

Δημοσίευσηαπό manoliss » Δευτ 22 Φεβ, 2016 22:19

εφόσον δεν εχεις την ορεξη να ασχοληθείς μην το παρεις..καλυτερα τραβα στον εγκαταστατη σου κανε μαζι του έναν ελεγχο και δωστου τα μισα χρηματα που θα εδινες για καλωδια κλπ κλπ και θα εχεις το κεφαλι σου ησυχο και ότι και να γινει θα μπορέσεις να πας να σου το ρυθμισει ο εγκαταστάτης σου.....
- Citroen Xantia 1600cc 8v mod 1999
- Citroen Xsara 1400cc 8V mod 2003
Lovato Fast & Easy
manoliss
 
Δημοσιευσεις: 715
Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ, 2012 00:37

Re: Torque + ODB2 BT : Σύστημα Παρακολούθησης Απόδοσης

Δημοσίευσηαπό apagogeas » Δευτ 22 Φεβ, 2016 22:26

referravag έγραψε:...
Δεν καταλαβαίνω πως γίνεται να δουλεύει το υγραέριο από τη στιγμή που μου λες ότι "και όμως τα σήματα στροφών,λ κλπ" τα παίρνει από την ίδια θύρα... Υπάρχει ένα πρωτόκολλο διαιτησίας στο CAN-BUS βάση του οποίου δεν μπορούν προσπελαύνουν ταυτόχρονα δύο συσκευές τον δίαυλο. Μήπως ο φίλος σου επιχείρησε να το συνδέσει με τον κινητήρα σε λειτουργία υγραερίου; Γιατί εγώ το συνέδεσα σβηστό όπως θα έπρεπε να σκεφτεί κάποιος... Αν λοιπόν όπως ισχυρίζεσαι ο εγκέφαλος του υγραερίου παίρνει τις τιμές για τις στροφές ας πούμε από την OBD, τότε θα έπρεπε να έχει γκρεμιστεί το σύμπαν όταν είχα το Bluetooth διαγνωστικό συνδεδεμένο και ενεργοποίησα τη λειτουργία του υγραερίου. Μου κάνει εντύπωση γιατί παρόμοιο διαγνωστικό είχε πάρει μαζί του και ο LPGas όταν πήγε για ρύθμιση στο δρόμο... Νομίζω το Scangauge πρέπει να είχε αλλιώς κάποιο που του έμοιαζε.


Παρόμοιο προβληματισμό είχα και με τα δικά μου διαγνωστικά. Αυτό που κατάλαβα είναι ότι υπάρχουν 2 παροχές πλήροφοριών από το CAN-BUS, to High speed και το test speed η κάτι τέτοιο. Το υγραέριο κανονικά πρέπει να συνδέεται στο High speed για προφανείς λόγους. Τα διαγνωστικά ανάλογα το μοντέλο κάνουν αιτήσεις για πληροφορίες στο canbus σε κάποιο από τα 2 κανάλια και αναμένουν απάντηση από το υποσύστημα που είναι υπέυθυνο να απαντήσει. Το ένα διαγνωστικό που έχω λόγω μεγάλης ταχύτητας που βλέπω στις πληροφορίες που δείχνει υποψιάζομαι ότι χρησιμοποιεί το high speed. Αυτό με το που μπαίνει το υγραέριο τρελαίνεται και κολλάει αλλά στη βενζίνη δουλεύει άψογα. Το άλλο διαγνωστικό είναι το scangauge, αυτό έχει αρκετά πιο αργές μεταβολές στις πληροφορίες (πχ τα trim που παrακολουθώ δεν έχουν καμία σχέση - στο scangauge μπορεί να δω 2 τιμές ανά δευτερόλεπτο, στο άλλο διαγνωστικό 4+. Παρόλα αυτά το scangauge τα δείχνει όλα σωστά. Κάτι τέτοιο πρέπει να παίζει. Φυσικά όσες περισόττερες πληροφορίες δείχνει ταυτόχρονα το διαγνωστικό, τόσο πιο πολύ επιβαρύνει το canbus. Το άλλο κομμάτι μπορεί να έχει να κάνει και με τη ταχύτητα μεταφοράς/απάντησης του canbus. Πάντως το υγραέριο πρέπει να το βομβαρδίζει το canbus.
Corsa D 1.4 07' NIGS πνεύμονας/Zanardi B4 OBD/tunap. 72K km/64m -> 0.0252€/km καθ. κέρδος
apagogeas
 
Δημοσιευσεις: 385
Εγγραφή: Δευτ 18 Μαρ, 2013 22:42

Re: Torque + ODB2 BT : Σύστημα Παρακολούθησης Απόδοσης

Δημοσίευσηαπό tripas » Τρί 23 Φεβ, 2016 00:06

Φίλοι εμένα στο citroen c4 1.6 NFU του 2008 το πρωτοκολο είναι το KWP Fast και όχι CAN 11bit 500kb όπως είναι στο (Peugeot 207 1.4 VTi 95PS )

Εγω τα βλέπω με το Toqrue Pro και ένα κινεζικο ELM327 bluetooth και σε βενζινα αλλα και σε αέριο .
Citroen C4 sedan 1.6 TU5JP4-NFU 2008 , BRC P&D MY10 + LPG7
Άβαταρ μέλους
tripas
 
Δημοσιευσεις: 605
Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ, 2014 14:10

Re: Torque + ODB2 BT : Σύστημα Παρακολούθησης Απόδοσης

Δημοσίευσηαπό referravag » Τρί 23 Φεβ, 2016 03:33

To Fast και στο Slow αφορά το KWP και δεν έχουν και τα δύο modes λειτουργίας όλα τα αυτοκίνητα... Κάποια μπορεί να έχουν και τα δύο κάποια άλλα μόνο ένα. Ή άλλα μπορεί να έχουν και KWP και Canbus. Το δικό μου έχει μόνο Canbus.

To Canbus είναι ένας και μόνο κοινός δίαυλος... Στο δικό μου το Canbus έχει τα εξής χαρακτηριστικά: έχει αναγνωριστικό (identifier) 11bits και ο ρυθμός μετάδοσης είναι 500Κbits/s. Το Canbus όπως έγραψα και πιο πάνω έχει ένα σύστημα διαιτησίας όπου το κυρίαρχο bit είναι το "0" και το ασθενές είναι το "1". Όταν λοιπόν προσπαθούν να στείλουν δύο συσκευές ταυτόχρονα ένα πακέτο η μία με αναγνωριστικό "00000010000" (έστω το id του διαγνωστικού Bluetooth) και η άλλη με αναγνωριστικό "00000001111" (έστω ο εγκέφαλος του υγραερίου), τότε στο 7ο clκ το Bluetooth προσπαθεί να στείλει "1" στον δίαυλο ενώ ο εγκέφαλος του υγραερίου "0". Επομένως το διαγνωστικό χάνει στην διαιτησία και ακυρώνει την αποστολή των υπόλοιπον ψηφίων παραχορώντας την κυριότητα του διαύλου στον εγκέφαλο του υγραερίου. Επομένως εάν ο εγκέφαλος έχει το μικρότερο δυνατό id "00000000000" αυτό σημαίνει ότι πάντα όσοι και να προσπαθούν να προσπελάσουν τον δίαυλο ταυτόχρονα όποτε θέλει να στείλει κάτι ο εγκέφαλος του υγραερίου θα κερδίζει στην διαιτησία υποχρεώντοντας τις υπόλοιπες συσκευές να αναμείνουν για μερικούς κύκλους ρολογιού πριν ξανά προσπαθήσουν να στείλουν τα δικά τους πακέτα στον δίαυλο. Εάν συμβαίνει το αντίθετο δηλ το διαγνωστικό έχει μικρότερο id από τον εγκέφαλο του υγραερίου τότε θα συμβαίνει το ακριβώς ανάποδο. Θα κερδίζει πάντα το διαγνωστικό (όποτε θέλει να στείλει κάτι στον δίαυλο) μην αφήνοντας τον εγκέφαλο του υγραερίου να επικοινωνεί απρόσκοπτα.

Σε κάθε περίπτωση και οι δύο συσκευές θα μπορούν να δουλεύουν παράλληλα στον δίαυλο απλά η συσκευή με το πιο κυρίαρχο id όποτε θα θέλει να προσπελάσει τον δίαυλο θα έχει τον πρώτο λόγο. Η άλλη συσκευή η με το χαμηλότερης προτεραιότητας id θα μπορεί να προσπελαύνει τον δίαυλο περιστασιακά μόνο όταν δεν θα προσπαθεί την ίδια στιγμή να επικοινωνήσει ταυτόχρονα και η συσκευή με την μεγαλύτερη προτεραιότητα.

Οπότε από τα παραπάνω μου φαίνεται εξερετικά δύσκολο να καεί είτε ο εγκέφαλος είτε η συσκευή στη θύρα OBD. Το μόνο που μπορεί να συμβεί είναι

α) είτε να μην λειτουργεί η μία από τις δύο,
β) είτε να λειτουργεί η μία και η άλλη κάθε όποτε δεν χρειάζεται το δίαυλο η πιο κυρίαρχη,
γ) είτε να λειτουργούν και οι δύο εναλλάσσοντας παίρνοντας η χαμηλότερης προτεραιότητας συσκευή την κυριότητα του διαύλου όταν δεν τον χρησιμοποιεί η άλλη,
δ) είτε ο εγκέφαλος του υγραερίου βλέποντας ότι δεν μπορεί να έχει πρόσβαση στον δίαυλο κάθε φορά που τη ζητάει, να βγάζει off την επικοινωνία με το Canbus,
|-> 1) δουλεύοντας με τις ρυθμίσεις που έχει κάνει ο εγκαταστάτης,
|-> 2) είτε να βγάζει κάποιο σφάλμα λειτουργίας μην αφήνοντάς το να δουλέψει σε υγραέριο...

Αυτό εξαρτάται από το πως έχει γράψει τις ρουτίνες στο FW του κάθε εγκεφάλου ο μηχανικός που έχει αναπτύξει το SW...
Peugeot 207 1.4 VTi
Citroën C4 1.4
KIT: BRC P&D MY10
Petrol Rst: LPGTECH EmuTECH Pb-Level-02
referravag
 
Δημοσιευσεις: 441
Εγγραφή: Τετ 15 Οκτ, 2014 03:15

Re: Torque + ODB2 BT : Σύστημα Παρακολούθησης Απόδοσης

Δημοσίευσηαπό AccelDrag » Τρί 23 Φεβ, 2016 14:28

Εγω πάλι σε 147 του '04 που εχει KWP fast, πλεον με τπτ δεν συνδέονται οι αντάπτορες bt...
Παλαιότερα ήταν trial and error διαδικασία...
Μου θύμιζε τότε που φυσούσαμε τις κασσέτες του Atari...
Μια λειτουργεί, μετά για την επόμενη φορά,πρέπει να το βγάλω και να το ξαναβγάλω...την επόμενη μπορεί να θέλει άνοιγμα-κλείσιμο με το κουμπί...ίσως κάποια άλλη να το βάλω ενω έχει ανάψει ο κινητήρας...τέλοσπαντων μιλάμε πιο τυχαία διασύνδεση δεν έχω ξαναδεί...
AccelDrag
 
Δημοσιευσεις: 59
Εγγραφή: Σάβ 11 Απρ, 2015 21:58

Re: Torque + ODB2 BT : Σύστημα Παρακολούθησης Απόδοσης

Δημοσίευσηαπό meletis » Τετ 16 Μαρ, 2016 22:56

Καλησπέρα, παρέλαβα και εγω απο το ebay το ΕΛΜ327 έκδοση 2.1
Κατέβασα την εφαρμογή Torque Lite στο tablet.
Ενω αναγνώρισε κανονικά τη συσκευή, έβαλα το κωδικό πρόσβασης, όταν άνοιξα την εφαρμογή μου έγραφε στα γραφήματα NO DATA, και έγραφε οτι κάνει αναζήτηση για ISO.
To αμάξι είναι Accord του 2002.
Opel Corsa C 1,2 - EG Basico
meletis
 
Δημοσιευσεις: 1430
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: Torque + ODB2 BT : Σύστημα Παρακολούθησης Απόδοσης

Δημοσίευσηαπό geopapad0p » Τετ 16 Μαρ, 2016 22:59

meletis έγραψε:Καλησπέρα, παρέλαβα και εγω απο το ebay το ΕΛΜ327 έκδοση 2.1
Κατέβασα την εφαρμογή Torque Lite στο tablet.
Ενω αναγνώρισε κανονικά τη συσκευή, έβαλα το κωδικό πρόσβασης, όταν άνοιξα την εφαρμογή μου έγραφε στα γραφήματα NO DATA, και έγραφε οτι κάνει αναζήτηση για ISO.
To αμάξι είναι Accord του 2002.

Ψαχνει να βρει το πρωτοκολο ecu. Αν βεβαια ειναι συμβατο με το αμαξι σου.
D-4D...
geopapad0p
 
Δημοσιευσεις: 104
Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ, 2012 10:57

Re: Torque + ODB2 BT : Σύστημα Παρακολούθησης Απόδοσης

Δημοσίευσηαπό tedd » Πέμ 17 Μαρ, 2016 01:25

Aν θυμάμαι καλά ειχα διαβασει οτι ελμ 2.1 δεν υπάρχει είναι πειραγμενο 1.4 ( αυτή είναι και η κανονική ) έχουν πειράξει το λογισμικό του οι κινεζοι και το ονόμασαν ετσι να γίνεται τζίρος.πολλοί που έχουν βάλει αυτή την εκδοση έχουν πρόβλημα με την σύνδεση, δεν γίνεται κάτι, οποτε μάλλον τζάμπα τα λεφτά και μην πεδευσαι.

Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Nissan Almera Mk II (N16) 1497cc
BRC Sequent 24
Εικόνα
tedd
 
Δημοσιευσεις: 588
Εγγραφή: Τρί 10 Μάιος, 2011 20:39

Re: Torque + ODB2 BT : Σύστημα Παρακολούθησης Απόδοσης

Δημοσίευσηαπό anikologr » Πέμ 17 Μαρ, 2016 04:01

tedd έγραψε:Aν θυμάμαι καλά ειχα διαβασει οτι ελμ 2.1 δεν υπάρχει είναι πειραγμενο 1.4 ( αυτή είναι και η κανονική ) έχουν πειράξει το λογισμικό του οι κινεζοι και το ονόμασαν ετσι να γίνεται τζίρος.πολλοί που έχουν βάλει αυτή την εκδοση έχουν πρόβλημα με την σύνδεση, δεν γίνεται κάτι, οποτε μάλλον τζάμπα τα λεφτά και μην πεδευσαι.

Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Εμενα πάντως ένα ψευτο elm 2.1 των 2,95 ευρω δουλεύει μια χαρά...
Hyundai i30 1.4 LPG + Λιπαντήρα Υποπίεσης 30.000 klm
anikologr
 
Δημοσιευσεις: 667
Εγγραφή: Κυρ 20 Μαρ, 2011 15:23

Re: Torque + ODB2 BT : Σύστημα Παρακολούθησης Απόδοσης

Δημοσίευσηαπό referravag » Πέμ 17 Μαρ, 2016 23:08

anikologr έγραψε:
tedd έγραψε:Aν θυμάμαι καλά ειχα διαβασει οτι ελμ 2.1 δεν υπάρχει είναι πειραγμενο 1.4 ( αυτή είναι και η κανονική ) έχουν πειράξει το λογισμικό του οι κινεζοι και το ονόμασαν ετσι να γίνεται τζίρος.πολλοί που έχουν βάλει αυτή την εκδοση έχουν πρόβλημα με την σύνδεση, δεν γίνεται κάτι, οποτε μάλλον τζάμπα τα λεφτά και μην πεδευσαι.

Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Εμενα πάντως ένα ψευτο elm 2.1 των 2,95 ευρω δουλεύει μια χαρά...


Κι εγώ σήμερα παράγγειλα ένα v2.1 με 3.2€ καθώς το άλλο το άφησα στη φίλη μου να το έχει στο αυτοκίνητο καθώς έχει τύχει 2 φορές τους τελευταίους 2 μήνες να της κάνει misfires στο υγραέριο σε παρατεταμένη ζόρικη ανηφόρα και έτρεχα στην Ορεινή για να την μαζέψω και να σβήσω τις βλάβες από την ECU για να σταματήσει να δουλεύει στο φουλ το βεντιλατέρ... Τελικά σχετικά με τα misfires είχε μειωθεί η πίεση του πνεύμονα ~180mbar και μάλλον γι' αυτό χτύπησε misfire σε αυτή την ανηφόρα. Διορθώθηκε η πίεση στον πνεύμονα και το παρατηρούμε πως θα πάει. Μετά την διόρθωση της πίεσης του πνεύμονα πάντως το αυτοκίνητο ζωήρεψε σημαντικά και στην χαλαρή οδήγηση πόλης. :)

Αυτό για την έκδοση 2.1 ότι είναι πειραγμένο fw άλλης παλαιότερης έκδοσης το έχω διαβάσει κι εγώ κάπου... Όπως επίσης έχω διαβάσει και ότι αν το MAC address του ELM κλώνου ξεκινάει από συγκεκριμένο αριθμό υπάρχουν προβλήματα διασύνδεσης και μπορεί να μην συνδέεται... Δεν θυμάμαι την αρχή της MAC address των κλώνων που έχουν προβλήματα.

Δείτε και εδώ (https://en.wikipedia.org/wiki/ELM327#Pirate_clones) τι παίζει σχετικά με τους κλώνους και τις versions 1.0, 1.4, 1.5 και 2.1. Ουσιαστικά όλοι οι κλώνοι τρέχουν την έκδοση v1.0 καθώς όπως εξηγεί το άρθρο η ELM στη συγκεκριμένη δεν είχε κλειδώσει την προστασία αντιγραφής του PIC και μπόρεσαν και αντέγραψαν τον μικροκώδικα οι πειρατές οπότε και ξεκίνησαν να φτιάχνουν φθηνούς κλώνους...
Peugeot 207 1.4 VTi
Citroën C4 1.4
KIT: BRC P&D MY10
Petrol Rst: LPGTECH EmuTECH Pb-Level-02
referravag
 
Δημοσιευσεις: 441
Εγγραφή: Τετ 15 Οκτ, 2014 03:15

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 130 επισκέπτες